Boekhouder in Noord-Brabant nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Onze motivatie is om zeer goede contacten op te bouwen met onze cliënten waardoor we in staat zijn de juiste diensten/producten te leveren die passen bij onze cliënten voor een betaalbare prijs.
Onze diensten/producten bestaan uit het opmaken van de jaarrekening, aangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, btw en loonheffing), boekhouding, het geven van pro-actief advies op fiscaal, administratief en economisch gebied en het voeren van de loonadministratie.
Huub van den Akker is reeds 28 jaar actief in de financiële sector. Hij was werkzaam voor de accountantskantoren PwC en Ernst & Young en voor verschillende multinationals. Omdat Bavico geen externe ruimtes huurt, zijn de honoraria in de verhouding tot de prestatie laag.
Wij zijn een allround administratiekantoor voor de kleinere ondernemingen en particulieren. Behalve het (gedeeltelijk) verzorgen van uw administratie verzorgen wij ook de aangifte voor omzetbelasting en inkomstenbelasting. Uiteraard kunnen wij ook uw salarisadministratie en aangifte Vennootschapsbelasting voor u verzorgen (dit besteden wij uit, maar blijven aanspreekpunt).
Voor het op orde brengen van uw administratie (bijvoorbeeld bij particulieren of schuldhulpbemiddeling) kunnen wij u ook van dienst zijn.
English:
We are an allround bookkeeping office voor smaller entities and individuals. We can help you with your administration and of course we support tax-declarations.
If you need help please reach out to us.
Persoonlijke aandacht voor u en uw bedrijf gecombineerd met een vakkundige en flexibele instelling: dat is al ruim 45 jaar de kracht van onze dienstverlening. En dat merkt u direct aan het aangename contact met uw vaste aanspreekpunt op onze vestiging in Breda of Chaam.
Dat uw administratie en belastingaangifte tegen een scherp tarief professioneel en deskundig geregeld wordt mag voor zich spreken. We gaan daarom graag een stap verder. Bijvoorbeeld met onze praktische online tools, door u proactief te voorzien van relevante tips en adviezen en niet te vergeten onze unieke Administratie Tas. Gemak dient de mens, ongeacht of u uw administratie deels in eigen beheer uitvoert of overlaat aan het team van A.C. Koijen & Partners.
MFL Accountants en Fiscalisten is een middelgroot kantoor, vanaf 1976 gevestigd te Ulvenhout, dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Ons kantoor kenmerkt zich door een informeel klantencontact met korte lijnen, een open communicatie en een persoonlijke benadering van onze klanten.
Onze vakkundige medewerkers nemen u tal van werkzaamheden uit handen, zodat u met uw core-business bezig kunt zijn: het ondernemen. Zo stellen wij desgewenst uw jaarrekening samen, behandelen we uw belastingaangifte of begeleiden en verzorgen we uw financiële- en/of loonadministratie.
Daarnaast adviseren en begeleiden wij u graag bij fiscale en juridische vraagstukken zoals bijvoorbeeld de overname of herstructurering van uw onderneming.
MWD Finance is een jong en modern boekhoudkantoor, wij richten ons op het MKB. Wij leggen de focus op het slim gebruik maken van software, zo kunnen we de prijs voor de administratiewerkzaamheden laag houden.
Een klant die elk kwartaal een tas met bonnen afgooit moet zelfs bij ons nog relatief veel betalen, omdat we er veel tijd mee kwijt zijn. Echter zullen we bij elk bedrijf kijken naar betaalbare automatiseringsoplossingen, zo hebben al onze klanten bijvoorbeeld een bankkoppeling.
In Snelstart, kan de klant zelf via een app of de desktop versie: de resultatenrekening & balans kan inzien, facturen kan opstellen en bonnen inlezen.
Dat is de reden dat ons motto is: MWD de boekhouder voor het MKB!
Beste lezer,
New Start Finance & Data is opgericht om u te ondersteunen bij financiële en administratieve vraagstukken. Wij zijn een modern en jong bedrijf, waarbij de klantbediening bovenaan staat. U kan van ons een hoge bereikbaarheid en een meedenkende houding verwachten.
Naast de financiële en administratieve specialiteiten van New Start Finance & Data kunt u gebruik maken van ons brede netwerk met verschillende specialisten, zoals bijvoorbeeld HR.
Het is mogelijk om een GRATIS kennismakingsgesprek bij ons in te plannen om uw behoefte verder te concretiseren. Gebruik hiervoor de contactgegevens, zoals omschreven.
Met vriendelijke groet,
New Start Finance & Data
Wij zorgen ervoor dat een ondernemer kan focussen op zijn business met de juiste informatie welke hij of zij nodig heeft om verder te kunnen groeien. Hierbij ondersteunen, adviseren en ontzorgen wij ondernemers. Omdat sommige ondernemersvragen niet kunnen wachten staan wij daarom ook in de avonduren voor de ondernemer klaar.
Wij lopen voorop in ‘no hands accounting’, met software welke zoveel mogelijk administratieve handelingen automatiseert zodat de administratie volledig digitaal en geautomatiseerd wordt verwerkt. Hierdoor kunnen we de administratie nauwkeuriger, efficiënter en sneller verwerken zodat de ondernemer altijd de juiste informatie tot zijn beschikking heeft.
Als administratiekantoor werken wij samen met onze klanten continue aan oplossingen voor administratieve, financiële en fiscale vraagstukken.
Wij kunnen voor u de volgende producten en diensten verzorgen:
- (Ondersteuning bij) het voeren van de (financiële) administratie;
- Het verzorgen van de loonadministratie;
- Het samenstellen van de jaarrekening en eventuele publicatiebalansen;
- Het verzorgen van de belastingaangiften;
- Overige financiële werkzaamheden, waaronder financieringsaanvragen, opstellen prognoses e.d.
Ons deskundig team zorgt ervoor dat alles efficiënt en zorgvuldig wordt gedaan tegen zeer scherpe tarieven.
Cijfer10 is de online boekhouder die ervoor zorgt dat u elk moment van de dag accuraat bijgewerkte financiele cijfers heeft. Met onze slimme processen en tools zorgen we ervoor dat u het juiste inzicht krijgt om nu de beslissingen te kunnen maken voor uw succes van morgen.
We werken met meerdere software pakketten om voor elke klant een passende oplossing te hebben. UNIT4 Multivers, Exact Online, Accountview, iMuis, Yuki. We ondersteunen u eventueel ook bij het maken van koppelingen met bijvoorbeeld uw webshop, kassasysteem of ERP software. We komen graag langs voor een vrijblijvend gesprek.
E: richard.schouten(at)cijfer10(punt)nl
Animatievideo: https://vimeo.com/99117097
Mijn naam is Sjoerd Lemstra. Ik ben er van overtuigd dat er in administraties veel valt te vernieuwen. Digitalisering van de administratie biedt nieuwe kansen. Het biedt verlichting aan ondernemers die daardoor minder tijd kwijt zijn aan hun administratie. Deze visie deel ik samen met vele andere ondernemers bij OAMKB. Mijn collegas zijn accountants (RA/AA), fiscalisten en (salaris)administrateurs. Waar nodig maken wij gebruik van elkaars kennis en kunde.
Dat betekent dat ik boekhoudingen efficiënt en innovatief kan inrichten en de ondernemer hiermee tijd en geld kan besparen. Ik ben Qualified Controller en maak het de ondernemer makkelijker door processen te verbeteren.
MIDION (Mijn Dienstverlening Online) is een administratiekantoor dat al jaren ervaring heeft met zowel het uitvoeren van financiële administraties als het verwerken van salarissen. Wij onderscheiden ons van de andere administratiekantoren door vaste abonnementsbedragen te hanteren. Dit bedrag wordt in overleg met u vastgelegd, waardoor voor beide partijen duidelijkheid ontstaat.
Voor alle administratieve activiteiten binnen uw onderneming hebben wij de juiste gespecialiseerde professionals in huis. Ontstaan er na het bekijken van deze informatie vragen of wilt u ons gewoon graag beter leren kennen, dan komen wij graag langs voor een persoonlijk gesprek.
Het nieuwe boekhouden:
Ik heb al ruim 10 jaar ervaring in de accountancy wereld en ben er van overtuigd dat bijna alle administraties efficienter gevoerd kunnen worden. Dit bespaart kosten en uw kostbare tijd. Ik richt daarom veel aandacht aan efficiency en flexibiliteit.
Ik kan ook bij u op locatie werken en ben ook buiten kantooruren bereikbaar. Ook kan ik voor u de administratie voeren terwijl u uw huidige accountant blijft behouden.
U kunt bij mij terecht voor al uw financiele administratie, waaronder ook loonadministratie, jaarrekeningen en belastingaangiftes. Ik geef indien gewenst ook graag begeleiding als u zelf uw administratie wil bijhouden.
Wij bieden de oplossing voor ondernemers die willen focussen op hun business.
Verspil geen tijd en geld meer aan je administratie terwijl je wel altijd en overal kan sturen op actuele cijfers middels een fraai financieel dashboard. Het enige dat je hoeft te doen is je facturen per email aan te leveren, de bank wordt gekoppeld en ook de salarisadministratie indien van toepassing en alles wordt dagelijks verwerkt. Door online samen te werken kijken wij actief met je mee en adviseren je over eventuele kansen en besparingen.
Dat doen we tegen vaste scherpe maandtarieven. Benieuwd? Vul de online prijsbepaler op onze website in en je weet het meteen.
Als mkb-ondernemer wilt u graag inzicht in uw financiële situatie, maar de tijd om u erin te verdiepen ontbreekt vaak. Met ADSV in de arm kunt u zich focussen op uw core business.
Dankzij de persoonlijke touch van ADSV, weet uw contact-persoon wat er speelt in uw organisatie en wat uw privé situatie is. Dat geeft de mogelijkheid u optimaal van een totaaladvies te voorzien.
Met een goede administratie hebben ondernemers aanzienlijk meer kans van slagen. Maar hoe zet u een bedrijfsadministratie op? Welke verzekeringen moet u hebben? ADSV helpt u graag op weg.
Wilt u meer weten over wat ADSV voor u allemaal kan betekenen, kijk dan op www.adsv.nl.
Ruim 15 jaar boekhoudkundige ervaring, waarvan 10 jaar als (eind)verantwoordelijke.
Gespecialiseerd in de volledige boekhouding en verzorgen van de diverse aangiften (BTW, LB, enz), inclusief rapportages, tot en met het jaarverslag.
Dit voor zowel tijdelijke als vaste opdrachten voor:
Startende ondernemers;
ZZP-ers;
Ondernemers in het MKB
In het gebied Breda - Den Bosch - Eindhoven - Venlo - Maastricht.
Ook inzetbaar voor (tijdelijke) ondersteuning, begeleiding en opzetten van uw administratie.
Verder werken wij met Snelstart een zeer goed en modern financieel programma. Dat is prettig voor ons om mee te werken en voor u om te weten.
Als jong ervaren professioneel administratiekantoor zijn wij u graag persoonlijk en deskundig van dienst. Met Proficio Administraties bent u ervan verzekerd dat uw administratie en aangiftes altijd tijdig en correct worden verwerkt. Altijd een vast en hetzelfde aanspreekpunt, dat is wel zo prettig.
Proficio Administraties verzorgt graag voor u:
– Financiële administratie
– Btw-aangifte
– Salarisadministratie
– Opstellen jaarrekening
– Aangifte Inkomstenbelasting
– Aangifte vennootschapsbelasting
– Deponeren jaarrekening
Meer weten? Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op!
Ons kantoor verzorgt voor U de gehele financiële administratie, van schoenendoos tot aangifte(n)..
U kunt ook zelf een gedeelte in de hand houden door zelf de facturering en betalingen te verrichten.
Vervolgens wordt alles verwerkt in een financiële boekhouding.
Zo kent U Uw positie en weet U tijdig waar U aan toe bent.
Zowel MKB-ondernemers en kleine zelfstandigen (ZZp-ers) als ook particulieren
kunnen bij ons terecht voor de complete boekhouding dan wel een deel daar van.
Zoals o.a.
- Aangiften btw,
- Inkomstenbelasting,
- Financieel administratie-beheer,
- Advies.
Administratiekantoor Continue is een dynamisch allround Administratie- en Advieskantoor waar een persoonlijke benadering van u als cliënt een vanzelfsprekendheid is. Dit doet Administratiekantoor Continue met zeer gekwalificeerde mensen met ruime accountancy ervaring.
De werkzaamheden bestaan onder meer uit het verzorgen van financiële administraties, verzorgen van de fiscale aangiften en samenstellen van jaarrekeningen. Daarnaast adviseren en begeleiden wij ondernemingen. Wij analyseren uw bedrijfsprocessen en bieden ondersteuning voor alle managementaspecten, zodat u zich alleen maar bezig hoeft te houden met uw kerntaken.
Over ons
Administratie- en Adviesburo Noord-Brabant B.V. (ANB) bestaat uit één vestiging met 28 medewerkers. ANB verzorgt financiële administraties, stelt jaarrekeningen samen en verzorgt de uitvoerende kant van belastingen, zoals de aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomsten- alsmede de vennootschapsbelasting. Daarnaast heeft ANB al 30 jaar ervaring in salarisadministratie.
Werkwijze
ANB hecht veel waarde aan een goede relatie met uw onderneming. Onze wijze van werken kenmerkt zich door:
korte communicatielijnen;
vast aanspreekpunt;
duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.
REDD Processing combineert kennis van bedrijfssoftware, accountancy, management informatie en uitbesteding van uw administratie in één bedrijf.
Slim inzetten van bedrijfssystemen en automatiserings- oplossingen, gecombineerd met financiële kennis en processingkracht. Dat is de kern van ons concept! Een 'state of the art' webbased informatiesysteem afgestemd op MKB-bedrijven of verenigingen geeft u inzicht en ondersteuning die u verrast.
Met dit smart-concept brengen wij uw organisatie naar ongekend professioneel niveau. U bespaart kosten, heeft controle en u ervaart rust zodat u zich kunt richten op uw kernactiviteiten.
IG Administraties & Advies is een jong en dynamisch kantoor opgericht door Igor Groenen. Na zijn studie Bedrijfseconomie heeft Igor ruim 15 jaar werkervaring opgedaan in de accountancy en kwam het besluit om als zelfstandige verder te gaan.
Betrokken, sociaal, proactief, kwaliteit en oog voor de ondernemer wil Igor met zijn kantoor uitstralen. De ervaring is dat dit bij de meeste accountantskantoren ontbreekt en klanten zich een nummertje voelen. Dit zal bij IG Administraties & Advies niet gebeuren.
Geen stoffig kantoor met stropdassen en regels maar een relaxte werkplek waar elke ondernemer zich thuis voelt.
Mijn bedrijf bestaat nu ruim 13 jaar. Met mijn 3 medewerkers voeren wij de administratie van en adviseren wij zo'n 80 klanten in het MKB en in de culturele wereld. De branches waarin onze klanten zitten zijn zeer divers en variëren van bloemisten en kappers tot schildersbedrijven en van beeldend kunstenaars tot culturele stichtingen. Wij zijn inmiddels 10 jaar aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse orde van administratie- en belastingdeskundigen. Het strenge toelatingsbeleid van de NOAB geeft u als klant de zekerheid dat u met een kwaliteitskantoor te maken heeft.
Met hartelijke groet,
Jos van Deursen
D.S.S. Administratie is momenteel een administratiekantoor welke in 2017 zal overgaan tot een accountantskantoor. Het kantoor zal dan bestaan uit 2 hoogopgeleide mensen (accountant en belastingadviseur met nauwe contacten met andere disciplines) die van mening zijn dat ondernemers van de dienstverlening van accountants andere zaken verwachten dan de huidige accountantskantoren aanbieden. D.S.S. staat voor Door Samenwerking Sterk wat inhoudt dat er samenwerking wordt gezocht met andere disciplines om zodoende de ondernemer een zo breed mogelijk pallet aan diensten te kunnen aanbieden.
Bouffantes is uw rechterhand op financieel gebied. Met haar jarenlange ervaring is zij uw partner op het gebied van ondersteuning en outsourcing van uw financiële administratie.
Bouffantes verzorgt uw administratie, geheel of gedeeltelijk, en vertaalt de cijfers in de door uw gewenste rapporten en verslagen. Wij maken daarvoor gebruik van onze systemen of, als u dat wilt, van uw eigen systeem.
Bouffantes beschikt over een netwerk van betrouwbare partners. Wij hebben contacten met experts op het gebied van fiscaliteiten, pensioenen, ziekteverzuim, juridische zaken, enzovoorts.