Boekhouder in Noord-Brabant nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Nuac
Nuac Accountants richt zich op het midden en kleinbedrijf en vrije beroepen. Tot de clientenkring van Nuac Accountants behoren ondernemingen in vele sectoren, bijvoorbeeld detailhandel, dienstverlening, binnenscheepvaart, transport, bouw. De pijler waarop de dienstverlening van Nuac Accountants is gebaseerd is persoonlijke betrokkenheid. Clienten hebben bij ons een vaste contactpersoon, die weet wat in hun onderneming speelt.
Gemak
Uw boekhouding doen was nog nooit zo gemakkelijk. Scannen, mailen, klaar. En wanneer u dagelijks scant, ook dagelijks inzicht.
Ik , Lucien van Zundert ben zeer verheugd u te verwelkomen op dit medium. Sinds enkele jaren alweer ben ik onder de naam Van Zundert Consultancy mijn dienstenpakket verder aan het vormgeven. Reeds vanaf de beginjaren '80 ben ik als zelfstandig ondernemer op het gebied van Accounting, Financials en Corporate Finance werkzaam. In mijn werkwijze staan ondersteuning en het verlenen van diensten aan de klant centraal, waarbij het persoonlijk contact en streven naar een duurzame relatie voorop staat. Dit voor 7 dagen per week tegen de meest concurrerende tarieven.
Sterk zijn in de diensten die wij aanbieden met duidelijke afspraken voor het maximaal haalbare resultaat. Bij onze werkwijze leggen wij de nadruk op het samenwerken met specialisten en ondernemers. Kennis delen, opdrachten gunnen en netwerken zijn de pijlers van onze formule.
De ondernemer kan bij ons profiteren van het aanbod aan diensten dat wij hebben geselecteerd om zijn bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dit is volgens ons het nieuwe werken anno nu.
Wij werken met vaste tariefafspraken voor de ZZP'er en het MKB tot 25 man personeel.
Ik bied mijn klanten het beste van twee werelden. Aan de ene kant alle kennis en knowhow van een netwerk van administratiekantoren met accountancy specialisten, aan de andere kant de persoonlijke aandacht en kracht van het kleine administratiekantoor.
Als vast aanspreekpunt voor Uden en omgeving sta ik u met raad en daad bij op administratief en fiscaal gebied. Ik zorg ervoor dat uw administratie altijd bijgewerkt is en maak uw cijfers inzichtelijk, tegen een vast maandelijks bedrag.
Persoonlijk en professioneel: het beste van twee werelden!
BoekZo richt zich op het MKB met dienstverlening op accountancy vlak en fiscaal advies. Wij werken met zeer ervaren krachten en met vaste contactpersonen. Daardoor kunnen wij snel en efficient werken. Onze prijzen zijn dan ook erg scherp.
Op onze website www.boekzo.nl kunt u zelf een offerte aanvragen voor een groot aantal van onze diensten. Deze offerte heeft u vervolgens met 1 druk op knop thuis in uw e-mailbox.
Voor meer informatie, kijk op onze website www.boekzo.nl of neem contact met ons op via:
info@boekzo.nl
0486 - 820 203.
Alle financieel administratieve taken zoals bijvoorbeeld het opzetten en voeren van boekhoudingen en het opstellen van belastingaangiftes en concept-jaarrekeningen behoren tot mijn werkgebied. Dankzij ruim 20 jaar ervaring voer ik deze snel, betrouwbaar, accuraat en probleemloos uit.
Mijn werkzaamheden verricht ik als zelfstandige, op uw locatie of vanuit mijn thuiskantoor. Op basis van vaste afspraken voor de inzet van één of meer dagdelen per week, bied ik ondersteuning voor een aantrekkelijk tarief dat mijn inzet rendabel maakt.
Administratie en advieskantoor Finovion Uden ondersteunt het MKB bij het voeren van de financiële- en salarisadministratie en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geeft Finovion Uden ondernemers meer inzicht in de financiële gang van zaken. Finovion Uden realiseert dit door op regelmatige basis de cijfers door te nemen en advies te geven. Bij de uitvoering van de werkzaamheden hanteert Finovion Uden een actieve en persoonlijke benadering, waarbij de werkzaamheden tegen een vast maandelijks tarief zullen worden uitgevoerd.
Voordeeladministratie voor Eenmanszaak ZZP VOF BV
- Je administratie overal bereikbaar en veilig in de cloud
- Makkelijk facturen digitaal aanleveren
- Bonnetjes inscannen met de handige app op je telefoon of tablet
- Geen papierwerk meer
- Koppeling met de bank maakt overtypen overbodig en je administratie up to date
- Mogelijkheid om je verkoopfacturen online te maken en digitaal te versturen
- Onze professionals zorgen dat je administratie met kennis van zaken wordt verwerkt
- Online boekhouden zonder zelf te boeken
Vanuit onze ruim 20 jarige ervaring in de financiële dienstverlening constateren wij dat er vaak veel te veel wordt betaald voor accountantdiensten.
Wij vergelijken een drietal, bij uw bedrijf passende, offertes van accountants en weten zo regelmatig 25% tot 50% kostenreductie te realiseren gekoppeld aan eenzelfde of betere dienstverlening.
Zie onze site ( www.accountantleed.nl ) voor referenties uit het MKB.
Wij leveren zelf geen accountantdiensten en zijn daarom onafhankelijk.
Vriendelijke groet,
Dick Spijker
Accountants Adviesbureau Houweling B.V. is een accountantsorganisatie welke gericht is op het Midden en Kleinbedrijf van eenmanszaak tot B.V.
Vanuit ons pand in Raamsdonksveer bedienen we een breed scala aan klanten in de omgeving van Breda, Oosterhout, Raamsdonksveer, Made enz.
Wij werken tegen scherpe tarieven echter staat de kwaliteit hoog in het vaandel. U mag van ons dan ook een professionele dienstverlening verwachten, daar onze werknemers hoog opgeleid zijn.
Wij maken graag vrijblijvend kennis met u!
Liesbeth Meester adviseert werkgevers, accountants en juristen over loonheffingen. Naast de actualiteit van implementatie van de werkkostenregeling gaat dat ook over risiscobeperkende maatregelen bij inhuur van derden én over bijvoorbeeld fiscale aspecten van ontslag en over de belastbaarheid van schadevergoedingen. Liesbeth heeft haar ruime specialistische kennis en ervaring opgedaan in 10 jaar tijd bij een "big4" kantoor. Daarnaast is zij veelvuldig actief als auteur voor diverse uitgevers van vakbladen.
Klein administratiekantoor, gericht op individuele begeleiding en persoonlijk contact. Ik kijk verder dan de jaarrekening en kijk ook naar hoe een bedrijf zich ontwikkeld a.h.v. omzet, margeontwikkelingen, winst. Ik vind het belangrijker om vooruit te kijken, zodat mensen scherp blijven t.a.v strategie/doelstellingen en daar begeleid ik ze ook in. Dit is handig voor zowel starters als voor bestaande ondernemingen. Tevens kan ik administratie bijhouden, btw aangiftes, belastingaangiftes verzorgen, jaarrekening etc.
"Welkom bij RF Dakwerken, uw betrouwbare specialist voor alle dakwerkzaamheden. Of het nu gaat om dakbedekking, dakrenovatie of dakisolatie, ons ervaren team levert vakmanschap en kwaliteit. Met ons voelt u zich veilig en ontzorgd. Kies voor ons en geniet van een perfect onderhouden dak!
Vraag op onze website eenvoudig een gratis dakinspectie aan of meld direct uw schade. Ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij zijn uiteraard ook telefonisch bereikbaar via: +31 (0)40 282 70 89."
Administratiekantoor Specialist in Finance kenmerkt zich door een kwalitatief goede dienstverlening (de administratie wordt door een universitair geschoolde medewerker verwerkt), tegen een laag tarief (laagste prijs garantie, vraag naar de voorwaarden). Daarnaast is het kantoor goed bereikbaar, eventueel ook in de avonduren.
De contactgegevens van Specialist in Finance zijn:
Peter Stalpers
De Moriaan 33
5688 ER Oirschot
0636225034
peterstalpers@specialistinfinance.nl
www.specialistinfinance.nl
Verzorgen van uw financiele administratie tot het vervaardigen van jaarrekeninge, publicatiestukken en het verzorgen van de diverse belastingaangiften (LB, BTW, VPB, IB).
Ook het verzorgen van de salarisadministratie en het verstrekken van de loonstroken voor uw medewerkers maakt onderdeel uit van onze financiele dienstverlening tegen een vaste prijs.
Tevens zijn de oprichters van Firmant RA's en fungeren vaak als klankbord voor de DGA op gebied van fiscaliteit, financiering, herstructurering etc.
VRS Consultancy is een informeel administratie- en belastingadvieskantoor gericht op het MKB. Naast de activiteiten als administratiekantoor (verwerken administraties, opstellen jaarrekeningen, verzorgen loonadministratie, samenstellen aangiften) verrichten wij ook boekhoudkundige werkzaamheden op detacheringsbasis voor bedrijven waarvan de administratie te gering is voor het aantrekken van een medewerker in loondienst, maar te uitgebreid om dit geheel aan uw dure accountantskantoor uit te besteden.
Vanaf 1991 zelfstandig gevestigd accountant. Vanaf 1998 in maatschapsverband. In 2003 maatschap in het Westen van Nederland verruild voor een maatschap in Noord-Brabant. Vanaf maart 2010 weer geheel zelfstandig. Specialisatie vooral op fiscaal gebied en fiscale advisering. Ook second opinions. Doe verder bemiddeling (samen met een deskundige op relationeel gebied) voor zakenpartners die een zakelijk geschil hebben. Wil klein blijven waardoor optimale flexibiliteit geboden wordt tegen lage kosten.
Niet alleen de markt en regelgeving zijn aan verandering onderhevig, ook uw wensen en behoeften kunnen naar verloop van tijd veranderen. Daarom garandeert Vermetten een flexibele dienstverlening die ervoor zorgt dat u optimaal gebruik maakt van al uw kansen. Wij kunnen u onder andere de volgende diensten bieden: Accountancy, Ondernemingsadvies, Fiscaal advies, Bedrijfsovername, Financiële planning, Administratie en Personeelszaken.
Meer informatie en referenties op www.vermetten.nl.
!: Gespecialiseerd in de boekhouding voor de zzp'er. Daarnaast kan ook bedrijf's economisch advies verstrekt worden. Ik kan ook hulp bieden bij zaken als de oude dag, arbeidsongeschiktheidsverzekering, et cetera.
2: Door opleiding vermogen en hypotheken geef ik met regelmaat opties voor het belastingvrij schenken aan kinderen bij de aankoop van een huis en een familiehypotheek.
3: Erg ervaren in achterstallige belastingzaken. ervoor zorgen dat alles weer op de rit komt.
Wat is de visie?
De financiele huisarts, sparring partner van de ondernemer.
Op zoek naar de volgende klanten
bedrijven in het MKB
vrije beroepsoefenaren
ZZPers
Wanneer komt het bedrijf in beeld?
verzorgen administraties
opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften
fiscaal- en of bedrijfseconomisch advies voor ondernemers
Wat zijn de grootste unieke verkoop argumenten?
alert
verstand van zaken
no-nonsense, pragmatisch
OAMKB is een landelijke organisatie van accountants, administrateurs, fiscalisten en adviseurs.
Wij zijn er om jouw doel "succesvol ondernemen" te realiseren voor alle mkb-ondernemers in West-Brabant.
Cijfers helder in beeld. De basis is voor ons het uitgangspunt. We brengen ze voor én met de ondernemer op proactieve wijze herkenbaar in beeld. We vertalen je financiële administratie naar heldere informatie welke je direct kunt vertalen op de werkvloer.
OAMKB Eindhoven & Gemert is een zelfstandig bedrijf en onderdeel van de landelijke OAMKB organisatie. Wij werken standaard op basis van vooraf overeengekomen afspraken over werkzaamheden en prijzen.
Ons team begeleid onze klanten bij het inrichten van hun administratieve processen, verzorgen van de loonadministratie, jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Vanuit ons netwerk adviseren en ondersteunen wij ondernemers op vele vakgebieden.
Dukaat Financieel Beheer is gespecialiseerd in het begeleiden van MKB starters en ZZP ers. WE begeleiden bij het opzetten van de administratie zodat de wettelijke aangiftes gedaan kunnen worden. Als dat nodig is dan adviseren we ook in de bedrijfsvoering.
Voor grotere bedrijven hebben we de werkgeverslasten check en de pensioenadvisering.
Tevens gespecialiseerd in persoonlijke administraties voor personen die dat niet meer kunnen/willen/mogen vrijwillig of onder bewind.
Sensible Finance B.V. | Accountants & Adviseurs is formeel een accountantskantoor, echter ... wat betreft organisatie is het een klein en flexibel team van financiele professionals die met enthousiasme hun diensten verlenen.
Zo ontzorgt het team in westelijk Noord-Brabant op persoonlijke wijze ondernemers / ondernemingen op het gebied van financiele verslaggeving, administraties en fiscale zaken.
Financiele dienstverlening met gevoel voor cijfers ... én mensen
Tax Supply is uw partner voor fiscaal advies. Het geheel aan inkomsten- en vennootschapsbelasting, loonbelasting, premieheffing, overdrachtsbelasting, btw en erf- en schenkbelasting wordt naadloos op elkaar afgestemd tot een maatwerkadvies dat zich terugverdiend.
Tax Supply is actief voor bedrijven en instellingen, zelfstandig professionals, directeur-grootaandeelhouders, particulieren en is een fiscale sparringpartner voor accountants- en administratiekantoren.