Boekhouder in Noord-Holland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
NAHV Accountants
Bij een professionele financiële bedrijfsvoering komt heel wat kijken, zeker als je bedrijf aan wettelijke verplichtingen moet voldoen. Van een accountant verwacht je dan ook dat hij van al die ins en outs op de hoogte is en de financiële verslaglegging op maat verzorgt. Nog liever heb je een sparring partner, die inzicht in jouw bedrijf en kennis van financiële zaken combineert om jou te adviseren in de strategische keuzes die je maakt. Direct, transparant en deskundig: dat zijn de NAHV Accountants.
NAHV Accountants werkt voor alle soorten klanten in het midden- en kleinbedrijf, de non-profitsector en particulieren. Van huisartsen tot aannemers, van detailhandelaren tot assurantiekantoren. Met onze brede ervaring en kennis van het complexe werkveld van de accountancy helpen we elke klant aan de beste oplossingen.
Bij NAHV Accountants kun je terecht voor:
accountants-, beoordelings- en samens...
* Easyboox.NL is een jong en dynamisch administratiekantoor voor eenmanszaken en besloten vennootschappen tot 9 werknemers (inclusief zzp).
* Wij verzorgen boekhoudingen, jaarrekeningen en aangiften omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting. Begeleiding, trainingen en advies.
* Wij geloven dat goed én goedkoop prima samengaan. Door ons vooral te richten op wat voor jou van belang is en onze boekhoudingen en jaarrekeningen te standaardiseren.
* Het verzorgen van boekhoudingen doen wij het liefst maandelijks of per kwartaal, zodat jij goed inzicht houdt in de stand van zaken. Of als je de boekhouding (grotendeels) zelf verzorgt dan staan wij klaar voor het beantwoorden van vragen. Hiervoor brengen wij geen kosten in rekening.
De dienstverlening van EasyBoox.NL verrichten wij geheel online en op afstand, met bij uitzondering misschien af en toe een adviesgesprek.
* Als er deadlines zijn dan reageren wij snel en kunne...
WAAR BENT U GOED IN?
Administratie, daar staat of valt elke onderneming
mee. Facturering, aangifte, jaarrekening, belasting
welke ondernemer wil daarmee bezig zijn? U
bent per slot van rekening goed in uw vak en de
rest is eigenlijk bijzaak.
DAAR ZIJN WIJ GOED IN!
Wij zijn Regio Adviseurs, een landelijk samenwerkingsverband
van administratiekantoren.
Samen hebben wij een schat aan ervaring en
talloze specialisaties in het vakgebied. Bij onze
organisatie bent u verzekerd van de juiste
expertise. Wij hanteren korte communicatielijnen
en bieden continuïteit in onze dienstverlening.
Dankzij onze samenwerking, kunnen we u elke
gewenste specialisatie bieden. Door intelligent
gebruik te maken van moderne software, is effectief
en kostenefficiënt handelen voor ons een
vanzelfsprekendheid. Daar profiteert u van!
WAT DOEN WIJ VOOR U?
Wij bieden fiscale specialisten die voorkomen dat u
teveel belasting betaald, zorg...
Administratiekantoor Inter Finance bestaat uit ervaren boekhouders en fiscalisten, die een verscheidenheid aan diensten verlenen op het gebied van administratieve dienstverlening, fiscaliteit en advies. Het hoofddoel van administratiekantoor Inter Finance is het ontzorgen van ondernemers door het uit handen nemen van administratieve uitdagingen, zodat ondernemers zich volledig kunnen richten op de primaire bedrijfsactiviteiten. Door een zorgvuldige aanpak en een hoge mate van betrokkenheid, zijn de boekhouders en fiscalisten van administratiekantoor Inter Finance in staat om de diensten op de persoonlijke behoefte van ondernemers af te stemmen. Of het nu gaat om het opzetten en inrichten van de administratie of het volledig verzorgen van de administratie, inclusief belastingaangifte en het opstellen van de jaarrekening, Inter Finance biedt voor elke ondernemer een passende oplossing. Administratiekantoor Inter Finance biedt tevens versc...
Accuracy Financial Services is een administratie-kantoor voor MKB, ZZP-ers en particulieren met veel aandacht voor mens en milieu. Je administratie is bij ons in goede handen. Accuracy weet wat er speelt bij ondernemers. Wij denken met je mee en geven heldere no-nonsense adviezen, zodat je kunt doen waar jij goed in bent: ondernemen! Met 20 jaar aan ervaring bij kleinere en grotere ondernemingen is Accuracy een gesprekspartner op directieniveau.
We doen je hele financiële administratie en alles wat daarbij komt kijken. We verzorgen salarisadministraties, doen alle belastingaangiftes (ook voor particulieren), personeelsadministratie en regelingen, denken met je mee over personeelsbeleid, helpen je met alles wat je nodig hebt voor financieringsaanvragen en geven jou een helder belastingadvies. Je kunt bij ons kiezen of je (een gedeelte van) de administratie zelf doet of dat je ons alles laat doen. Bij salarisadministraties krijg j...
Welkom bij Ray Finance, uw betrouwbare partner in boekhouding en financieel advies! Bij ons staat de groei van uw onderneming centraal. We begrijpen dat elke ondernemer unieke behoeften heeft, daarom bieden wij maatwerkoplossingen die perfect aansluiten op uw situatie.
Met onze complete boekhoudservice nemen we alle zorgen uit handen, zodat u zich kunt focussen op het laten groeien van uw bedrijf. Wij staan klaar om uw boekhouding te verzorgen met behulp van geavanceerde technologieën en een proactieve aanpak.
Met ons visuele en financiële dashboard heeft u altijd en overal inzicht in uw financiële situatie. Zo kunt u snel beslissingen nemen en uw bedrijf efficiënt sturen. Ons dashboard biedt niet alleen inzicht, maar ook gemakkelijke toegang tot uw gegevens, waardoor u met een gerust hart kunt werken.
Wij werken standaard met het gebruiksvriendelijke boekhoudpakket van Yuki. Maar wij begrijpen dat uw wensen...
Online Accountants MKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Wij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers.
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of all...
Ik ben een ervaren boekhouder/accountant/vertaler die zijn afspraken altijd nakomt en zeer accuraat te werk gaat.
Ik ben al sinds 4 jaren actief als een boekhouder in loondienst bij verschillende nationale en multinationale werkgevers. Jaar-rekeningen opstellen, omzetbelasting aangiften, volledige administratie opbouwen en bijhouden en IB aangiften behoren tot mijn vakgebieden. Ik kan zeer korte deadlines
nakomen omdat ik al meerdere jaren ervaring heb in financieel en administratieve functies. Boekhouding van BV's en NV's is wat ik de afgelopen 3 jaren doe, en daarvoor heb ik ook eenmanszaken en MKB'ers geholpen met hun administratie.
Ik heb mijn HBO gevolgd bij HVA HES (Hogeschool voor Economische Studies) te Amsterdam. Mijn vakgebieden zijn Accountancy & Finance.
Ik heb een Engelse middelbare opleiding gevolgd in Engeland en heb daar ook gewerkt. Mijn Engels en Nederlands is zeer sterk en Ik heb ook ruime ervaring m...
Wij denken graag mee met onze klanten, wat inhoudt dat wij houden van interactie met onze klant. Uiteindelijk zien wij administratie niet als het bijhouden van bonnetjes, maar het vergaren van informatie waarmee je kunt bepalen wat er goed gaat, wat er beter kan en waar kansen liggen. Met het oog op bedrijfsadvisering en eventuele loonadministratie zijn wij u graag van dienst. Uiteindelijk streven wij naar een goede samenwerking, aangezien dit uiteindelijk leidt tot de beste bedrijfsoplossingen en (fiscale) besparingen. Graag spreken wij dit met u door, bij u op locatie of bij ons op kantoor. We werken vanuit Obdam, maar maken in toenemende mate gebruik van online oplossingen voor het aanleveren en administreren van boekhouding zodat u goed op de hoogte bent van uw onderneming en het aanleveren hiervan zo gemakkelijk mogelijk verloopt. Zo kunnen wij u een compleet pakket bieden inclusief online platform om uw gegevens aan te leveren, ma...
Onze visie is eigenlijk heel simpel. Wij vinden dat u moet doen waar u goed in bent; het ondernemen. En wij focussen ons op waar wij goed in zijn; alles wat te maken heeft met financiën en belastingen.
Door gebruik te maken van onze professionele dienstverlening benut u al uw financiële mogelijkheden en betaalt u géén cent belasting teveel, bovendien houdt u meer tijd over om te doen waar u goed in bent en te doen wat u leuk vindt.
November Tax Consutling biedt de volgende voordelen:
• Onze dienstverlening is altijd persoonlijk en op maat;
• Dienstverlening wel professioneel en deskundig, maar niet onnodig duur;
• Kennismakingsgesprek is altijd kosteloos;
• U kunt altijd naar ons kantoor komen, maar als u wilt komen wij ook naar u toe;
• Wij zijn werkzaam door heel Nederland;
• Afspraken zijn ook mogelijk in de avond of in het weekend;
• Bereikbaar...
M.A. VISSER: ACCOUNTANCY NIEUWE STIJL
Door de jaren heen werken accountantskantoren volgens hetzelfde patroon. Ze opereren vanuit een representatief pand, fraai ingericht en voorzien van geavanceerde apparatuur. De werkzaamheden worden verdeeld over verschillende afdelingen, waarvan de medewerkers bij voorkeur alle voorkomende vragen van cliënten kunnen beantwoorden.
Is dat praktisch voor een cliënt? Soms wel
Zorgt het voor de ideale prijs/kwaliteit-verhouding? Absoluut niet!
Marnette Visser heeft er voor gekozen om het anders aan te pakken. Ze werkt vanuit haar kantoor aan huis, waar ze alle technische hulpmiddelen tot haar beschikking heeft. Flexibel, efficiënt en kostenbesparend. En dat is terug te vinden in haar tarieven.
Accountant (AA) en Fiscaal adviseur (lid van RB)
Meer dan dertig jaar ervaring
Ondersteuning, begeleiding en advies MKB
Belastingadvies (zakelijk en particulier)
Persoonlijke...
Complan Administratieve Service, kortweg CAS, richt zich sinds 1986 op de administratieve dienstverlening aan tandartsen, mondhygiënisten en uitoefenaars van aanverwante beroepen!
Door jarenlange specialisatie en de daaruit voortvloeiende ervaring zijn wij in staat de specifieke administratieve problemen, die zich in een tandartspraktijk voordoen op een adequate manier te benaderen.
Wij werken als een van de weinige met lage vast overeengekomen tarieven. Dus u hebt als cliënt geen financiële tegenvallers te verwachten. Immers, u weet waar u aan toe bent. Er wordt dus niet met uurtje-factuurtje gewerkt.
Wij kunnen het volgende voor u betekenen.
-Verwerking van uw administratie (kan ook bij u op locatie)
-Samenstellen jaarrekeningen
-Salarisadministratie
-Fiscale aangiftes
-Verstrekken van Fiscale en bedrijfseconomische zaken
Graag bespreken wij vrijblijvend met u wat CAS voor u kan betekenen.
CAS heeft ...
Doelgerichtheid, kwaliteit en betrokkenheid vormen de basis van de dienstverlening van IJburg Accountants & Adviseurs.
U kunt bij ons terecht voor uw administratie, uw belastingaangiften, uw jaarrekening, tussentijdse cijfers en advies. Persoonlijk advies, want wij gaan voor een directe en persoonlijke relatie. Een relatie waar wij van denken dat u als ondernemer behoefte aan heeft. We zijn een sparringpartner, we denken mee en vooruit, we ondersteunen en we adviseren in heldere taal. Onze mensen (zowel accountants als fiscalisten) zorgen ervoor dat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent: ondernemen en het halen van het maximale rendement.
Efficiënte gegevensverwerking, heldere oplossingen voor financiële vraagstukken, inzichtelijke rapportages en tijdige aangiften zijn slechts mogelijk indien uw adviseur goed overzicht heeft en geeft. Duidelijke en directe communicatie vormen hierbij essentiële uitgangspun...
Avarus Nederland is een professionele organisatie welke zich bezighoudt met het voeren van de administraties, het opstellen van jaarrekeningen en de verzorging van belastingaangiften. Wij zijn speciaal ingericht op het voeren van administraties voor ZZP-ers en kleine ondernemingen tot ca. 20 man personeel.
Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratie en belastingaangiften voor verenigingen en stichtingen.
Wij gaan uit van een persoonlijke benadering. Op deze manier bent u verzekerd van een grote betrokkenheid en de mogelijkheid om een vertrouwensrelatie op te bouwen.
Met Avarus Nederland bent u in ieder geval verzekerd van een perfect verzorgde administratie en op tijd ingediende belastingaangiften, tegen een tarief dat afgestemd is op de kleine zelfstandige.
Ons bedrijf is gebaseerd op het feit dat de behoeften van de klant van het grootste belang is. Wij zijn daarom volledig toegewijd om aan deze behoeften te voldo...
ZOBIS is een nieuw concept bedacht door een aantal accountants en fiscalisten met vele jaren ervaring bij de 'traditionele' (grotere) accountantskantoren. Waarom ZOBIS? Jij, als ondernemer wilt op maat geadviseerd worden en wil zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan de administratie, de jaarrekening en de diverse aangiften. ZOBIS biedt het complete pakket. Naast de standaard werkzaamheden biedt ZOBIS actuele managementinformatie (gebaseerd op de actuele stand van zaken in de boekhouding) en kun je gebruik maken van onze bedrijfscoach. Daarnaast maken wij gebruik van verregaande automatisering, waardoor wij de basisproducten tegen minimale kosten kunnen leveren. Tevens krijg je beschikking over een eigen clientenportaal (ZOBIS Online) die 24/7 "in the cloud" te raadplegen is. Om jou en je bedrijf zo goed mogelijk te begeleiden nemen onze bedrijfscoaches periodiek contact op. De bedrijfscoaches worden bijgestaan door specialisten (ac...
De Hooge Waerder brengt uw zaak verder
Al meer dan 30 jaar staan we bekend als een klantvriendelijk fullservice accountantskantoor waar zaken snel en naar tevredenheid worden opgelost. Klanten vinden het bovendien prettig dat ze altijd vaste contactpersonen hebben. Onze nuchtere, betrokken en proactieve professionals kijken verder dan alleen uw cijfers. Ze verdiepen zich ook in uw aanpak, plannen en doelstellingen. Zodoende krijgt u altijd advies dat perfect aansluit bij uw dagelijkse praktijk en toekomstplannen.
Een passende oplossing voor ieder ondernemersvraagstuk
Voor ieder ondernemersvraagstuk kunt u terecht bij De Hooge Waerder. Wij ondersteunen u bij alle werkzaamheden en beslissingen op financieel-economisch gebied. Variërend van administratieve, fiscale, juridische, hrm-, ict-werkzaamheden tot aan corporate finance. Door de optelsom van expertises kunt u vertrouwen op een brede, professionele dienstverlening. Via uw...
Wie zijn wij?
Wij zijn een jong en dynamisch accountantskantoor uit Amsterdam met hoogopgeleide en deskundige adviseurs. Ons accountancyteam aangevuld met een belastingadviseur maakt een ijzersterke combinatie. Wij zijn gespecialiseerd in het midden en kleinbedrijf en hebben een speciale focus op webshops, zzpers en ondernemers in de horeca.
Kenmerken van onze organisatie zijn:
- Direct en persoonlijk betrokken
- Afspraak is afspraak
- Vaste prijzen, dus geen verrassingen achteraf
- Wij gebruiken duidelijke taal
- Nooit extra kosten voor kleine vragen
- Lagere uurtarieven dan gebruikelijk bij accountantskantoren
- Hoog opgeleide gesprekspartners
Wat doen wij?
Wij verzorgen de volgende diensten:
- Verwerken van de financiële administratie
- Opstellen van rapportages
- Opstellen van jaarrekeningen
- Verzorgen van loonadministraties inclusief aangiften,
- Verzorgen van aangiften omzetbelasting
- Verzorgen van...
De Keijzer Nipius & Co is in 1992 opgericht door René de Keijzer en Rob Nipius vanuit hun visie dat ondernemers moeten kunnen vertrouwen op een adviseur die van alle markten thuis is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Onze accountants en belastingadviseurs zijn uitstekend in staat over de grenzen van de eigen discipline te kijken. Wij spreken de taal van de ondernemer en kennen hun dagelijkse problemen. Wij bezitten de brede kennis en ervaring om tot doeltreffende oplossingen te komen, zowel op het gebied van accountancy als fiscaliteit.
De Keijzer Nipius & Co is o.a. actief binnen de volgende sectoren: zakelijke dienstverlening, informatietechnologie, biotechnologie, industrie, reclame, logistiek, gezondheidzorg, cultuur, telecom, bouwnijverheid, financiële instellingen, groot- en detailhandel,...
Lease Collect is sinds 2003 een collectief inkoopbureau voor (auto) mobiliteit . Wij vertegenwoordigen een groot klantenbestand met een navenant omvangrijk wagenpark en bieden onze klanten vanuit deze unieke marktpositie substantiële kwantumvoordelen. De toetreding tot onze inkooporganisatie is gratis.
Klanten van LeaseCollect profiteren van onze marktpositie en genieten alle voordelen die voortvloeien uit de exploitatie van een groot wagenpark, ook als ze zelf een klein wagenpark beheren. Ook de zakelijke klant met één auto is welkom.
Met scherpe leaseprijzen, goede voorwaarden en rugdekking voor als er onverhoopt een probleem ontstaat staan wij onze klanten terzijde. Wij zijn uw enige aanspreekpunt binnen een netwerk van professionele aanbieders en dat scheelt tijd en geld.
Wij nemen uw aanvraag voor autolease in behandeling en zetten deze uit binnen een streng geselecteerde netwerk van leasemaatschappijen en ...
Swart&co Accountants is een toegewijd accountantskantoor dat financiële dienstverlening biedt aan ondernemingen, ondernemers, stichtingen/verenigingen en aan particulieren.
Persoonlijke dienstverlening in financiële zaken. Dat is waar Swart&co Accountants voor staat. Wij zijn bewust klein gebleven. Dit betekent korte lijnen, persoonlijke service en een goede relatie met onze opdrachtgevers. Het belang van onze cliënten staat voorop. De accountants van Swart&co zijn gefocust op kansen en het op tijd geven van de juiste adviezen. De accountants en adviseurs verdiepen zich niet alleen in hun vakgebied, maar ook in de ontwikkelingen bij andere bedrijven en in de veranderende wet- en regelgeving die van invloed is op haar cliënten.
Ons accountantskantoor in Amstelveen huisvest 20 medewerkers: registeraccountants, accountant-administratieconsulenten, assistent-accountants, belastingadviseurs, administratief medewerke...
EAD Accountants en Belastingadviseurs BV is een onafhankelijk en klein accountants- en belastingadvieskantoor in Haarlem, dat zich tevens richt op juridische dienstverlening.
Dankzij meer dan twintig jaar ervaring in de accountancy, fiscale en juridische praktijk is er een gezonde basis gelegd voor betrouwbare, hoogwaardige en resultaatgerichte dienstverlening op het gebied van accountancy, het verzorgen van administraties, fiscale werkzaamheden en juridische dienstverlening.
EAD hanteert voordelige tarieven gelet op de kwaliteit van haar dienstverlening en staat bovenal voor een persoonlijke benadering van cliënten. De cliënten van EAD Accountants en Belastingadviseurs zijn werkzaam in de diverse sectoren van het MKB en zakelijke dienstverlening, echter ook stichtingen, verenigingen en particulieren zijn cliënt.
Indien u zoekt naar een ervaren accountant, belastingadviseur of jurist dan nodigen wij u uit voor ...
Look Forward kijkt vooruit
Ondernemers houden zich het liefst bezig met datgene waar ze goed in zijn, hun core-business. Toch zijn er ook nevenactiviteiten, zoals administraties, belastingaangifte, organisatie, rapportages en andere zaken. Veelal activiteiten waarbij specifieke kennis vereist is, die niet altijd voorhanden is in het bedrijf. Dan is het fijn om een partner te hebben als Look Forward, die de ondernemer al deze zaken uit handen kan nemen, zodat hij of zij zich kan focussen op de core-business.
Look Forward Administratie en Advies B.V. is een veelzijdig kantoor op het gebied van administratie, ondernemingsstrategie én oplossingen. Door de uitgebreide kennis helpt Look Forward ondernemers met vraagstukken op financieel, administratief en bedrijfsmatig gebied. Look Forward is transparant en biedt de ondernemer duidelijk inzicht in de cijfers. Meedenken, ondernemingsgeest en adviezen en oplossingen op maat bied...
Financiele dienstverlening: Het geven van informatie en advies over de financiele situatie van de persoon
of rechtsvorm kortom aan iedereen die daar behoefte aan heeft. Wij zullen per situatie bekijken en per persoon en/of rechtvorm welke passende financiele
mogelijkheden/oplossingen er zijn. Voor de rechtsvormen bieden wij ook administratieve dienstverlening waarbij volledig de ondernemer geholpen zal worden om een gezonde onderneming te runnen op basis van aangeboden
Juridische Dienstverlening: Het geven van informatie en advies over de rechten en de verplichtingen aan
iedereen die daar behoefte aan heeft. Deze informatie en advies wordt ook nog eens ondersteunt door de actieve ondersteuning/begeleiding die we aan deze mensen kunnen bieden. Mensen kunnen bij ons terecht voor vragen en wij zullen dan uitzoeken waar zij recht op hebben. Heel veel mensen weten niet dat ze recht hebben op bepaalde voorzieningen die ze kunnen aanvra...
Administratiekantoor FINHILL heeft zich gespecialiseerd in het volledig digitaal verwerken van gegevens waardoor we in staat zijn om zonder papieren documenten een administratie te voeren. Wij hebben een groot aantal tools ontwikkeld die de administratieve lasten een stuk kunnen verlichten. Finhill heeft zich toegelegd op de financiële ondersteuning van ondernemingen in het MKB segment. FINHILL gaat veel verder dan de functie als boekhouder. Naast het voeren van de administratie, het verwerken van de salarisadministratie, het opstellen van het jaarverslag en het verzorgen van de belastingaangiftes proberen wij u inzicht te geven in uw eigen administratie. Met advies op maat zorgen wij dat u grip op uw administratie heeft en houdt.
Wij geven u inzicht door u bijvoorbeeld online toegang te geven tot uw eigen administratie, maar ook door zeer regelmatig uw administratie bij te werken. Hiernaast is het onze taak problemen en ontwik...
Piet Karregat, RSa is de persoon achter Casha administratiekantoor.
Sinds 2007 is hij actief bezig als financieel dienstverlener, en binnen de algehele financiële sector sinds 2000.
Als financieel dienstverlener heeft hij veel ervaring opgedaan binnen diverse financiële keukens in het zelfstandig opzetten van administraties, verwerken van financiële gegevens in diverse boekhoudprogramma’s tot het zelfstandig opmaken van jaarrekeningen.
Piet is het boekhouden gaan zien als een hobby en dat heeft voor u als klant tot gevolg dat u net dat extra beetje aandacht krijgt.
Casha administratiekantoor richt zich op de (hele) kleine en middelgrote ondernemer en consultancywerkzaamheden.
Van het invullen van de inkomstenbelasting / VPB tot het verzorgen van de volledige administratie van uw onderneming.
Naast deze diensten mag u persoonlijke zorg en aandacht verwachten.
U legt per slot van rekening een stuk van uze...