Boekhouder in Noord-Holland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Doe waar je goed in bent, wij regelen je administratie!
Een eigen onderneming drijven klinkt leuk, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Veelal beseft men niet dat er heel wat bij komt kijken. Het is algemeen bekend dat u als ondernemer dag in dag uit hard moeten werken om uw primaire doel te behalen. Dat is het waarborgen van de bedrijfscontinuïteit en winst realiseren.
Naast de primaire bedrijfsactiviteiten heeft u eveneens te maken met administratieve verplichtingen. Het voeren van een deugdelijke administratie is van essentieel belang om te kunnen voldoen aan de fiscale verplichtingen, zoals de inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonbelasting of de vennootschapsbelasting.
Het bijwerken en up-to-date houden van uw administratie is een intensieve klus die naast u core business juist en volledig dient te geschieden. Veelal hebben ondernemers in het midden- en klein bedrijf relatief weinig tijd en beschikken zij niet ov...
Bij Borgers Advies en Ondersteuning kunt u o.a. terecht voor uw volledige bedrijfsadministratie. Wij richten ons met name op ZZP'ers en het MKB. De diensten die wij leveren zijn:
complete invoer van de boekhouding;
aangifte BTW;
aangifte vennootschapbelasting;
opstellen en bespreken jaaroverzicht (balans en verlies- en winstrekening);
aangifte inkomstenbelasting.
Wij bieden specifieke begeleiding voor startende ondernemers. Het is voor starters van essentieel belang om de administratie (boekhouding, facturering, debiteuren, enz.) direct vanaf het begin goed in te richten. Wij helpen daar graag bij.
Wij verzorgen uw volledige boekhouding tot en met uw jaaroverzicht en aangifte van diverse belastingen tegen een zeer scherp tarief. Uiteraard is het ook mogelijk om uw administratie gedeeltelijk aan ons uit te besteden. De aanlevering kan zowel digitaal als op papier plaatsvinden.
Ook voor een correcte uitvoering va...
Mijn naam is Jill van der Zee en met mijn bedrijf richt ik mij voornamelijk op de groeiende ZZP'er die klaar is om zijn/haar financiële administratie naar een hoger level te tillen.
Ik zorg voor digitale orde in de papieren chaos.
Geen bonnen meer zoeken, geen vraagtekens bij het indienen van je kwartaalomzet, geen onduidelijkheden meer en voornamelijk geen stress om je administratie.
Ik zorg dat jouw financiële administratie volledig gedigitaliseerd, geoptimaliseerd en geautomatiseerd is.
Ook het beheer kun je aan mij over laten maar dat is geheel aan jou.
Iedere onderneming is uniek en betreft geen "one size fits all" en zo ga ik ook niet te werk, jij bent uniek in jouw ondernemerschap en dat verdient maatwerk.
ik wil dat je mij durft te bellen met ieder vraagstuk zonder dat je bang bent voor een rekening in je mail ( digitaliseren weet je nog ).
Mochten mijn diensten die ik hier beschreven h...
De Innovatieboxspecialist/Wilde belastingadvies is een fiscaal advieskantoor met als specialisme het adviseren van de ondernemer en de DGA. Onze fiscalisten hebben tevens ervaring met het maken van afspraken met de belastingdienst; de zogenaamde "ruling". In de meeste gevallen kunnen wij meerjarige afspraken maken, waardoor u zich volledig op de ontwikkeling en verkoop van uw product(en) en/of dienst(en) kunt richten. De Innovatieboxspecialist houdt kantoor in Bussum, Kortenhoef en Bunnik en opereert landelijk.
De innovatieboxspecialist geeft niet alleen advies over de innovatiebox zelf, maar ook over alle regelingen hieromtrent (zoals de WBSO) en de boekhoudtechnieken die dit vereist. Tevens helpen wij u graag vertalen wat u financiële afdeling u vertelt en halen we de managementinformatie uit uw cijfers. Wat betekenen de jaarcijfers voor uw strategie, personeel, productontwikkeling? Hoe kunt u zo min mogelijk belasting betalen?...
Helder Fiscaal Advies is een belastingadvieskantoor gestart in augustus 2011 door Michel Vroon en Marcel de Vries. Beiden waren respectievelijk vanaf juni 2010 en augustus 2008 als zelfstandige werkzaam.
Michel Vroon is voorheen ruim 15 jaar in loondienst werkzaam geweest in de -nationale en internationale- belastingadviespraktijk voor ondernemers en particulieren bij verschillende middelgrote accountantskantoren (waaronder BDO, HLB Schippers en RSM Niehe Lancee).
Marcel de Vries is voorheen ruim negen jaar werkzaam geweest in de nationale en internationale adviespraktijk voor DGA's, MKB-ondernemers en multinationals bij Deloitte, HLB Schippers en KPMG Meijburg. Marcel spreekt vloeiend Engels en Duits.
Helder Fiscaal Advies is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (de beroepsgroep met de hoogste toelatingseisen).
Het bedrijf richt zich op de fiscale en financiële advisering van (startende) zzp...
Wij zijn het beste te omschrijven als een belasting -administratiekantoor maar dan meer. Wij hebben jarenlange ervaring met boekhouding, fiscaal advies, belastingaangiften en denken dan ook dat administratie en (fiscale)adviezen twee verschillende dingen zijn. Daarom hebben wij een zeer ervaren belastingadviseur in ons team als wel een sterke en ervaren accountancy afdeling.
Bij ons heb je dus de beschikking over jouw boekhouder samen met jouw belastingadviseur en wij samen kunnen je in de breedte volledig ondersteunen
Het persoonlijke contact en het opbouwen van een relatie vinden wij erg belangrijk en daarom, zetten wij maximaal in op een langdurige samenwerking.
Wij ondersteunen met zaken als jaarwerk, aangiften en administraties uiteraard ook als het gaat om (diepgaandere) adviezen, keuze voor de juiste bedrijf structuur en het laten groeien van uw onderneming. Tevens kun je bij ons terecht voor het oprichten van een BV of ...
CROP registeraccountants en CROP belastingadviseurs is een middelgrote organisatie met zes vestigingen in Midden-Nederland: Amersfoort, Arnhem, Ede, Hoofddorp, Leusden en Nieuwegein. In elke vestiging werken zon veertig medewerkers nauw samen. De meesten van hen zijn als accountant of als belastingadviseur betrokken bij de organisatie. Gedreven professionals met veel vaktechnische kennis en een gezonde dosis commerciële en sociale vaardigheden. Onze medewerkers hebben de juiste, actuele kennis, ieder op zijn eigen functiegebied. Wij bieden hen ruimte voor zelfontplooiing en opleiding. CROP is een partner die denkt en handelt als een ondernemer. Immers, we zijn zelf al ruim veertig jaar ondernemer. Wij weten wat er speelt in uw bedrijf en in uw markt en vinden het vanzelfsprekend om hands-on mee te werken en betrokken te zijn bij onze klanten. Ook de vennoten werken mee in de dagelijkse praktijkvoering. Samen werken we aan hetzelfde...
Onze naam zegt het al, wij leggen onze focus op de groei van uw onderneming. Natuurlijk gaat het niet alleen om hogere jaarwinsten. Groei gaat over betere processen, meer inzicht, betere beslissingen. Wij helpen al heel ons werkzame leven ondernemers met het realiseren van dergelijke groei.
Wij zijn de financiële sparringpartner voor het MKB. Wij zijn geen accountantskantoor maar een toekomst gerichte financiële dienstverlener. Vanuit een samenwerkingsverband met accountants, fiscalisten en financieringsspecialisten bieden wij een full financial dienstverlening aan. Alle financiële diensten met daarbij één vast contact- / vertrouwenspersoon.
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit het automatiseren / voeren van de Administratie, het verzorgen van de Fiscale aangiften en het opstellen van periodieke Rapportages (waaronder ook de Jaarrekening). Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in Bedrijfsoprichti...
Ons bedrijf is begin 2004 van start gegaan als accountants- en (belasting)advieskantoor onder de naam Kaap Hoorn Accountants & Adviseurs. De kracht van onze dienstverlening is dat wij enerzijds de kwaliteit leveren die mag worden verwacht van een kantoor dat aangesloten is bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) en de beroepsvereniging Register Belastingadviseurs. Anderzijds streven wij in onze dienstverlening naar een duidelijke, heldere en open relatie met onze opdrachtgevers.
Dit wordt bijvoorbeeld vorm gegeven door het maken van vaste prijsafspraken waarbij - indien gewenst - zoveel mogelijk werkzaamheden door uw bedrijf zelf worden uitgevoerd en voorbereid. Wij onderscheiden ons door een praktische en informele manier van werken. Dit uit zich onder meer in heldere en begrijpelijk geschreven (belasting)adviezen, waarbij de praktische uitvoerbaarheid van het advies voorop staat. Wij richten ons met name op ond...
Wij richten ons op kleine ondernemers. Wij hanteren een uurtarief en melden waar we onze tijd aan spenderen, waardoor het overzichtelijk en inzichtelijk blijft wat wij voor u doen.
Wij verzorgen wat u wilt dat wij voor u verzorgen. Dit kan enkel de BTW aangifte controleren tot de algehele administratie. Dit gaat uiteraard in overleg met uw wensen.
Wij merken dat er steeds meer ondernemers proberen hun administratie/boekhouding zelf te doen. Dit gaat ten koste van de werkzaamheden waar uw passie ligt, maar ook dat er te weinig kennis is en daardoor ondernemers in de problemen kunnen raken. Ook daar adviseren wij bij en werken ook samen met bewindvoerders indien dit van toepassing is.
Onze service en persoonlijk contact staat hoog in de vaandel en wij zijn dan ook vrijwel altijd bereikbaar voor uw vragen of bellen dezelfde dag nog terug.
Graag komen we in gesprek met u om te kijken waar uw wensen liggen en wat u zou willen u...
i-ASE is een jonge en dynamische organisatie. Qua werkervaring zijn wij senior professionals met een achtergrond uit verschillende industrien. Wij groeien snel en hanteren een virtueel bedrijfsmodel.
Ons bedrijf wordt gevormd door een kleine staf met een eigen specialisme. Banking finance, administratieve organisatie, logistieke besturingsprincipes, IT hosting, Online applicaties en service processen in een Shared Service Centre zijn voor i-ASE bekend terrein. i-ASE gebruikt haar expertise voor het ontwikkelen van nieuwe diensten/concepten. Voor klanten resulteert dit in toegevoegde waarde in hun bedrijfsprocessen.
In de uitvoering van haar opdrachten maakt i-ASE gebruik van haar Shared Service Centre, dat ingericht is op basis van logistieke besturingsprincipes. Doorlooptijd, werkkwaliteit en een laag kostenmodel zijn daarbij de business drivers.
Specialties
Professionals, Online administratie organisatie, Logistieke bestur...
Uw omgeving heeft behoefte aan inzicht in uw organisatie. Leveranciers, cliënten, medewerkers en andere belanghebbenden zoals aandeelhouders, uw bank en de overheid hechten grote waarde aan de betrouwbaarheid van uw organisatie.
U als ondernemer vindt het ook belangrijk om te kunnen vertrouwen op de cijfers en te weten dat uw onderneming de regels op de juiste wijze hanteert en naleeft.
DTG Accountants helpt u daar graag bij. Daartoe bieden wij u de volgende diensten aan:
Audit & Assurance
Accountancy
Detachering
Fiscaliteiten
Overige advisering
Wij vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk van deze diensten door uw business coach kunnen worden aangeboden. De DTG Accountants hebben ruime ervaring op allerlei gebieden en kunnen daardoor in een groot deel van uw wensen voorzien. Voor specifieke en complexe adviezen zullen wij u voorstellen deskundige specialisten uit ons relatienetwerk in te schakelen. Hiermee bl...
Met het team van FinWoo Bookkeeping & Tax, gevestigd in Amsterdam. Bieden wij uitgebreide dienstverlening aan bedrijven van elke omvang. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van diensten voor bedrijven in verschillende sectoren, van detailhandel en horeca tot productie en technologie. Ons team van ervaren professionals zijn zeer goed op de hoogte van de Nederlandse fiscale wet- en regelgeving en kunnen op maat gesneden oplossingen bieden om ervoor te zorgen dat onze cliënten voldoen aan de laatste ontwikkelingen. Wij bieden ook financiële analyse en adviesdiensten om onze klanten te helpen bewuste beslissingen te nemen om het resultaat te maximaliseren. Mogen wij u helpen met het volgende?
- Uitbesteden volledige boekhouding
- Omzetbelasting/Inkomstenbelasting/Vennootschap belastingaangifte
- Salarisadministratie
- Opstellen van jaarrekeningen
- IND/visum aanvragen
- Consultancy
- Overige werkzaamheden
Zie voor me...
Sinds de oprichting van ons administratiekantoor in 1996 zijn onze belastingdeskundigen het aanspreekpunt voor menig ondernemer.
Zowel startende- als bestaande ondernemers, maar ook particulieren nemen wij administratie & boekhouding uit handen en geven we fiscaal advies. (Zzp-ers, eenmanszaken, maatschappen,
vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen uit het MKB in verschillende bedrijfstakken.)
Onze klanten zijn werkzaam in de detailhandel, bouw bedrijven, horeca, groothandel, artiesten, verzekeringen & vele andere branches.
Met hart voor de zaak maken wij het verschil door onder andere:
- Persoonlijke aandacht
- Kwaliteit
- Betaalbaar
Medewerkers werkzaam voor ons administratiekantoor houden hun vakkennis bij, zo doende kunnen we u optimaal ondersteunen.
Verder zijn wij lid van de NOAB (NEDERLANDSE ORDE VAN ADMINISTRATIE- en BELASTINGDESKUNDIGEN)
Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvend o...
Bent u op zoek naar een zzp-boekhouder die met u meedenkt en die zeven dagen per week bereikbaar is. Hulp biedt waar u dat nodig heeft en waar u ook na 18.00 uur ’s avonds terecht kunt? Bel dan met ons op 06-13936399.
Wij bewijzen al jaren zo’n boekhouder te zijn.
Met een all-inn pakket (vaste prijs voor complete boekhouding en alle aangiften) zijn wij voor menige eenmanszaak en ZZP’er de juiste boekhouder. U bent al klant bij ons voor 80 euro excl BTW per maand
Waarom kiezen zoveel ZZP ers voor zzp-boekhouder
Wij kijken naar de mens achter de ondernemer
Bij ons bent u geen nummer
Wij hebben open communicatie
wij komen onze afspraken na
Wij zijn betrokken en professioneel administratiekantoor
Hebben vele jaren ervaring
Altijd bereikbaar, ook zonder afspraak
Iedere ZZP’er heeft of haar eigen, vaste adviseur
Wij hanteren aantrekkelijke, scherpe tarieven per uur, per maand, per kwartaal of per ja...
Blue Clue Tax Solutions is een algemeen advieskantoor op het gebied van belastingadvies, procederen en belastingaangiften voor vermogende particulieren, ondernemingen, expats, stichtingen en ANBIs.
Wij zijn gespecialiseerd in structurering, fusies & overnames, internationale klanten en instellingen (NGOs).
Wij adviseren vooral internationale middelgrote bedrijven waarvan het management (mede)eigenaar is van het bedrijf en expats.
Onze zakelijke klanten zijn zeer gevarieerd en gevestigd in Nederland als in het buitenland. Op volgende gebieden staan we onze klanten bij met fiscale adviezen en belastingaangiften: vennootschapsbelasting, loonbelasting, sociale zekerheid, BTW en andere gerelateerde onderwerpen. Deze diensten worden geleverd aan bedrijven van start tot staking/verkoop en we derhalve ervaren in het adviseren over de fiscale consequenties/mogelijkheden bij start, uitbreiding en staking/verkoop.
Graag laat ik u weten dat Simpel in Balans onder andere gespecialiseerd is in de volgende diensten:
• Het geven van financieel advies
• Het verzorgen van de boekhouding
• Loonadministratie
• Diverse fiscale aangiftes
• Het maken van financiële rapportages en jaarrekeningen
Wij werken geheel geautomatiseerd. Dit betekent dat u de inkoopfacturen via de app kunt toesturen en offertes/verkoopfacturen kunt maken. Natuurlijk kunt u de facturen ook via de mail versturen of per post verzenden.
Daarnaast wordt de bank automatisch geïmporteerd en heeft u direct financieel overzicht in de app.
Iedere klant is bij Simpel in Balans uniek. Daarom kijk ik specifiek naar de wensen van de klant en maak ik offertes op maat.
Simpel in Balans staat voor:
• Maatwerk
• Klantgerichtheid
• Toegankelijkheid
• Kwaliteit
• Flexibiliteit
AIDON International Business Services B.V. is opgericht in 1991 en is als allround adviseur en dienstverlener betrokken bij een breed scala van Nederlandse en internationale ondernemingen en vermogende particulieren.
Onze cliënten zijn actief in diverse branches zoals (internationale) handel, IT consultancy, advocatuur, automobielindustrie, scheepsbouw, luchtvaart, medische dienstverlening, etc.
Daarbij zijn wij gewend te werken voor en met mensen uit diverse internationale (handels)culturen en dit in te passen in onze werkwijze en communicatie.
Kortom, wij leveren professionele begeleiding en hoogwaardige diensten en adviezen tegen scherpe tarieven.
Wij zijn in staat de zakelijke dienstverlening een persoonlijke tint te geven en door onze flexibele en ruime bereikbaarheid (bijna 24/7) een plezierige maar ook daadkrachtige adviseur en partner.
U kunt op ons bouwen!
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor- en verzekeringskantoor, begonnen in 1979 in hartje Volendam. In de afgelopen 33 jaar hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid zodat wij nu inmiddels een van de meest gerenommeerde kantoren zijn in de regio.
Wij verzorgen de gehele financiële handel en wandel voor onze klanten in de meest uiteenlopende branches door heel Nederland. Vandaag de dag volstaat het alleen voeren van een administratie niet meer. Een integraal advies is in de huidige tijd onmisbaar.
Ons kantoor beschikt over unieke faciliteiten en heeft werkelijk alles onder 1 dak:
-Het voeren van de financiële administratie waaronder uiteraard ook de salarisadministratie
-Het invullen van alle fiscale aangiften
-Verzekeringsadvies: wij hebben een eigen Financieel Planner en Erkend hypotheekadviseur
in huis.
-Notarieel advies
-Juridisch advies
Wij werken voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
Onze cliënten waarderen onze deskundige en persoonlijke benadering van alle zaken die op het voor ons vertrouwde terrein van accountancy en advies liggen.
Naast de gangbare (salaris-)administratie, het verzorgen van belastingaangiften en het opstellen van jaarrekeningen, kunt u bij ons terecht voor een scala aan op maat gemaakte diensten gericht op nagenoeg alle sectoren binnen het midden- en kleinbedrijf.
Ons zakelijke advieswerk is complementair aan onze basisdienstverlening van administraties en belastingaangiften. Wij verdiepen ons in uw situatie en komen in gesprek met u tot een goed advies voor de inrichting en groei van uw bedrijf.
Booking Finance ondersteunt klanten proactief met Belastingen. We zoeken naar de beste oplossingen, beantwoorden uw vragen en regelen uw belastingaangiften.
Besteed je boekhouding uit bij de meest innovatieve boekhoudservice voor het MKB!
Wij bieden een complete online boekhouding met digitaal archief tegen heldere tarieven.
Wat zijn de voordelen van boekhouden via ANNO2020:
- U heeft altijd een vast contactpersoon
- De boekhouding wordt volledig door ons uitgevoerd
- Belastingaangiftes en jaarrekeningen worden volledig en op tijd verwerkt
- U heeft 100% inzicht in uw financiële situatie via uw online systeem
Onze service werkt heel simpel:
Stap 1: U mailt of upload al uw facturen en bankgegevens naar ons kantoor
Stap 2: Wij verwerken uw gegevens naar boekingen in uw online systeem
Stap 3: Wij verzorgen uw belastingaangiftes en jaarrekening op tijd
Het is ook mogelijk met uw online systeem te bankieren. De systemen van ABN AMRO en de Rabobank sluiten aan op die van ANNO2020.
Koster financiële dienstverlening is een modern boekhoud- en administratie- kantoor voor de regio Haarlemmermeer en omstreken, opgericht op 14 juli 2014.
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket aan, welke onder andere bestaat uit:
- Het begeleiden van startende ondernemers
- Het voeren van uw administratie
- Het verzorgen van aangifte omzetbelasting
- Het verzorgen van aangifte vennootschapsbelasting
- Het verzorgen van aangifte Inkomstenbelasting
- Het verzorgen van bezwaar-/beroepschriften tegen onjuiste aanslagen
- Facturatie
- Het samenstellen van jaarrekening en rapportages
- Het beoordelen van financiële en/of andere gegevens
Wij helpen u graag! Vakwerk tegen een verrassend lage prijs. Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.
Of het nu gaat over loopbaancoaching of personal coaching, ons uitgangspunt is altijd het nastreven van een zo groot en oprecht mogelijke betrokkenheid richting de cliënt. De wensen van de cliënt staan dan ook centraal.
Tijdens de samenwerking tussen de cliënt en de begeleider kijken zij samen naar:
Wat de hulpvraag van de cliënt is.
Wat de mogelijkheden van de cliënt zijn.
Wat realistisch haalbaar is.
Waar de eventuele belemmeringen zijn en hoe hiermee om te gaan.
Voor Arbeidspunt is een cliënt geen nummer of een traject, maar een persoon die met respect behandeld wordt, daarom bieden wij meer dan u van ons verwachten mag, want een goed gemotiveerde cliënt, is doelgerichter naar zijn toekomst toe en behaald meer succes.
Laten we niet terug kijken op wat we gemist hebben, maar nu onze kans grijpen door samen te werken naar de toekomst!
VanOoijen is een organisatie van ongeveer 40 specialisten in accountancy, belastingadvies en estate planning. We bestaan sinds 1996 en werken vanuit een kantoor in Haarlem.
U als klant, een goed persoonlijk contact en kwaliteit staan centraal in onze dienstverlening. Wij gaan dan ook graag uit van een goede en langdurige relatie.
VanOoijen bedient zowel de zakelijke als de particuliere markt. Onze klantenkring bestaat uit middelgrote bedrijven, familiebedrijven en vermogende particulieren. Ook starters en kleine ondernemingen zijn van harte welkom bij ons. Iedere klant kan rekenen op onze onverdeelde aandacht. We horen u niet alleen, maar luisteren ook naar u. We kijken niet alleen, maar zien waarmee we u van dienst kunnen zijn. We bieden u advies van dichtbij.
Voor meer informatie kunt u terecht op onze website http://www.ooijen.nl
Het Boekhoudadres stelt zich zelf tot doel om uw administratie en belastingaangiften overzichtelijk en begrijpelijk te optimaliseren in zowel juistheid als gebruiksgemak. Het kantoor is opgericht door Erik Scheringa, die naast zijn werk bij ING Bank, graag ondernemers hielp bij het opzetten van hun administratie en belastingaangiften. Erik is gedreven, geeft persoonlijke aandacht en is zeer vakkundig in het opzetten van op maat gemaakte administraties.
Regelmatig en goed contact met collega accountants en het onderhouden van fiscale kennis is zeer belangrijk. Zo heeft Erik de opleiding Fiscaal Adviseur (FA bij het FSDC) succesvol afgerond en bezoekt hij jaarlijks seminars op fiscaal gebied. Daarnaast is Erik bedrijfseconoom (BEc).
Bereikbaar via email en telefoon (bellen, whatsApp en sms).
Het Boekhoudadres
Erik Scheringa
0647412249