Boekhouder in Noord-Holland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
LAKE Finance & Business Intelligence is opgericht in 2013 door Catharina (Cathy) Lake die na jaren ervaring in de financiële branche als zelfstandig ondernemer haar begin heeft gemaakt. Het bedrijf staat voor het leveren van professioneel en deskundig werk op financieel gebied, omdat wij geloven dat een goede financiële (informatie)structuur uitermate belangrijk is voor een goede bedrijfsvoering.
Doelstelling
Het doen van financiële administraties, belastingaangiftes, planning/control, beheer van financiële processen, informatiemanagement en advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering.
Aanbod van werkzaamheden
Crediteuren- en debiteurenbeheer
Facturering
Aangiften belasting OB en IB
Financieel advies
Voortgangsrapportage/managementinformatie
(Meerjaren)begroting
Jaarrekening
Financiële notas
AO/IC
Vanhier is een accountantsorganisatie in Noord Holland met 6 vestigingen. Het MKB is onze doelgroep. Onze nuchtere en slimme adviseurs helpen ondernemers hun winst te verhogen en minder belasting te betalen. Wij werken heel efficiënt door ons hoogwaardige ICT-platform.
Als 1 van de eerste accountantskantoren werken wij met vaste prijs abonnementen (zie ook: vastvanhier.nl)
Naast onze uitstekende dienstverlening tav alle formele administratieve
vereisten, zijn wij in het bijzonder gericht op begeleiding van de ondernemer bij zijn/haar actuele bedrijfsvoering en toekomstplannen.
Daarbij geven wij snel inzicht in de noodzakelijke managementinformatie
zodat de ondernemer de juiste keuzes kan maken.
Ons handelen is gebaseerd op een praktische visie waarbij de ondernemer centraal staat; Wij zijn gewoon Vanhier!
Bij Horlings Accountants en Belastingadviseurs is specialist voor het MKB en non profit organisaties. Bij ons kunt u rekenen op:
Verstand van zaken: wij begrijpen ons vak en volgen de ontwikkelingen tot in de kleinste details.
Inlevingsvermogen: wij kennen de klant, de DGA, het management, de mensen, de cultuur, de plannen, de sterke én de zwakkere punten.
Achtergronden: wij verdiepen ons niet alleen in het bedrijf, maar ook in de branche, de ontwikkelingen, de kansen en de risico's.
Grensoverschrijdende dienstverlening: wij kennen niet alleen óns vak, maar ook de vereiste specialisten op aangrenzende vakgebieden.
Netwerken: wij werken met bedrijven én met mensen. Zo hebben we een netwerk opgebouwd waarin mensen en bedrijven elkaar kunnen vinden en plannen en ervaringen kunnen uitwisselen en delen.
Ik help ondernemers en zzp´ers die actief zijn in het midden en kleinbedrijf, met het verkrijgen
van financiële informatie uit hun administratie om daarmee tijdig te kunnen zien hoe de continuïteit van hun bedrijf er voor staat.
Ik doe dit door de ondernemer, zzp ér een pakket aan te bieden, waaruit ik dan allerlei financiële rapporten kan maken. Deze bespreek ik dan met de ondernemer om advies te kunnen geven hoe de winstgevendheid van hun bedrijf te kunnen continueren en vergroten.
Quido-Finanz geeft u een dienstenpakket op het gebied van financiële administraties, rapportages, jaarrekeningen en belastingaangiften. (Inkomstenbelasting, omzetbelasting,loonbelasting).
Er wordt gewerkt op basis van voor afgesproken prijzen, zodat u achteraf niet voor
verrassingen komt te staan.
Mayer Administratie is een onafhankelijk administratiekantoor met een breed financieel- zakelijk dienstenpakket. Wij helpen startende ondernemers en staan gevorderde ondernemers met raad en daad bij.
Wilt u alles uitbesteden of gedeeltelijk zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u om optimaal te kunnen ondernemen. Wij groeien graag met u mee.
Met Mayer Administratie kiest u voor een sluitende administratie, goed inzicht in uw financiële situatie en meer focus op uw visie en ambitie.
Wilt u meer weten of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf?
Mail dan naar info@mayeradministratie.nl
Zoekt u een actieve boekhouder? Mayer Administratie ontzorgt en denkt met u mee!
U kunt rekenen op een betrouwbare partner in financiële zaken tegen een vaste prijs per maand/per kwartaal:
- Belastingbesparing tussen de Euro 1000,- en Euro 10.000,- per jaar
-Al u financiële zaken worden per kwartaal inzichtelijk gerapporteerd.
-Op tijd op de hoogte van fiscale en financiële ontwikkelingen die betrekking hebben op uw onderneming
-Persoonlijke aandacht en deskundigheid van onze betrouwbare financieel professional/ Boekhouder.
Wij zorgen voor :
-de verwerking van uw administratie
-het invullen van uw belasting aangiftes
-samenstellen van de jaarrekening
-de salarisadministratie
- overige fiscale en financiële adviezen
Waarom ons?
-We zijn Persoonlijk
-Hart voor u zaak
-Goed bereikbaar
-Betrouwbaar en vakkundig
-Garantie voor continuïteit van de dienstverlening
Kosten in Balans een klein kantoor met persoonlijke aandacht en tijd voor iedere klant.
Belt u ons dan heeft u uw vaste contactpersoon die weet wat er speelt in uw bedrijf.
Wij werken graag met vaste tarieven zodat u weet waar u aan toe bent. Geen dure rekeningen waar u niet op had gerekend maar vooraf duidelijkheid over de kosten van de boekhouder.
Wij werken op de manier die het beste past bij onze klant, u kunt altijd bij ons langskomen, maar ook op afstand werken vinden wij geen probleem. Alles kan tegenwoordig per email en telefoon aan u de keus.
Ook is het mogelijk dat u zelf de administratie voert in een online boekhoudprogramma en wij nakijken en de aangiften verzorgen.
Kortom een kantoor van deze tijd met de kennis van jaren.
U bent welkom als nieuwe klant.
Wiegers + Partners is een administratiekantoor voor het MKB. We verzorgen zowel de financiële administratie als de salaris administratie. Onze klanten zitten voornamelijk in de zakelijke dienstverlening en hebben tussen de 5 en 50 werknemers. Onze klanten concentreren zich liever op hun eigen business en niet op de administratie. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in de financiële administratie van persoonlijke BV's, om dezelfde reden. Wiegers + Partners is anders dan het traditionele administratie kantoor. We werken met een fixed fee op basis van het aantal mutaties. We werken volledig online. Onze klanten hebben 24/7 inzicht in hun administratie en hebben altijd toegang tot hun documenten. Zo blijft W+P flexibel en kunnen we onze klanten optimaal van dienst zijn.
Over Alfa
Financiële dienstverlening is een speelveld dat continu verandert. Daarom vindt u bij Alfa meer dan 800 specialisten, verdeeld over 30 kantoren door geheel Nederland. Alfa is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. Iedere medewerker heeft veel kennis en ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt.
Wat kunnen we voor u doen?
Alfa biedt u een scala aan diensten, zoals de controle van uw jaarrekening, de financiële administratie, fiscaal-juridische zaken, subsidies en adviezen over Salaris en personeel. Welke vraag u ook heeft, u kunt altijd rekenen op (financieel) advies op topniveau.
StruVaa is een unieke samenwerking tussen Jurriën en Anouk van der Struik. Partners binnen en buiten het werk. Jurriën is als controller van de cijfers: hij verzorgt je volledige boekhouding, maakt je jaarrekening doet IB aangifte en adviseert bij al je financiële vragen. Anouk is als mensenmens inzetbaar voor HR vraagstukken (advies, administratie). Daarna is Anouk life coach en begeleidt zij mensen (alleen of als koppel) als ze even zijn vastgelopen in hun leven of relatie. De veelzijdigheid van onze diensten maakt dat we fris blijven en genieten van wat we doen. We doen niet aan strakke pakken en deftige taal. Bij StruVaa weet je waar je aan toe bent, hebben we interesse in jou en jouw verhaal en betaal je een eerlijke prijs.
Wil je in je bedrijf werken, of aan je bedrijf bouwen? Je presteert beter wanneer je je bezig kunnen houden met waar je goed in bent, én wat je leuk vindt. Mijn naam is Henry Hindriks van oamkb Het Gooi. Ik weet dat het voeren van de boekhouding en administratie niet de favoriete onderdelen zijn van het ondernemen. Deze zorgen neem ik je graag uit handen. Daarnaast zul je altijd inzicht in de meest recente gegevens hebben en dankzij de regelmatige ondernemersgesprekken zul je nooit meer belangrijke informatie over het hoofd zien. Iedere onderneming doorgaat ‘groeipijnen’, zo ontstaan er knelpunten die we samen zullen blootleggen om vervolgens aan te pakken. Af en toe moet je durven om stil te staan om vooruit te komen.
Je volledige administratie laten verzorgen vanaf € 49/maand!
FinanceOffice richt zich op de administratieve en fiscale ondersteuning van eenmanszaken, zzp'ers en bv's.
Wij bieden een breed scala aan diensten, waaronder het voeren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften en het geven van praktische (fiscale) adviezen.
Tevens bieden wij diensten aan particulieren zoals het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting.
Ons team bestaat uit gekwalificeerde professionals met een achtergrond als accountant, controller en/of boekhouder. Door deze verschillende
disciplines zijn wij in staat om klanten uit diverse branches op verschillende vlakken goed van dienst te zijn.
Becon: 661314
@dmi Center staat centraal voor de belangenbehartiging van de klant!
Wij zijn u van dienst om het administratief proces zo efficiënt mogelijk uit te voeren en u te voorzien van heldere rapportages!
"de juiste Balans voor zaken"
Naast uw boekhouding kunnen wij ook de fiscale aangiftes verzorgen zodat u optimaal gebruik kunt maken van diverse fiscale aftrekposten.
Iedere onderneming is anders!
Wij geloven in een persoonlijke aanpak en open communicatie en zullen vanuit onze expertise een goed onderbouwd advies uitbrengen!
Wij zorgen ervoor dat uw financiële administratie en fiscale verantwoording up to date is zodat u zich kunt richten op uw Core Business !
Op zoek naar een accountant?
Je vindt je boekhouding vast niet leuk. Wij vinden van wel.
On line boekhouder.
Je data kan eenvoudig worden aangeleverd en de adviseur van OAMKB zorgt voor de rest.
Belastingaangifte,
Je btw-aangifte en je belastingaangiften worden door OAMKB verzorgd, zodat de kans op naheffingsaanslagen kleiner wordt en fiscale kansen maximaal worden benut.
En als je echt wit groeien, als je echt toe ben aan een volgende, nieuwe stap met je bedrijf, dan kom ik graag kijken. Ik voed je met ideeën, inspiratie, inzichten en kennis.Bij OAMKB krjg je een automatische administratie en mij als bedrjfsadviseur aan je zij.
Voor meer informatie kijk op Linkedin naar alfredvisscher of www.oamkb.nl
JopDa is hét administratiekantoor voor ZZPers en het MKB-bedrijf in Hoofddorp en omgeving.
JopDa kan Uw bedrijf ondersteunen bij alle werkzaamheden op financieel gebied.
JopDa zorgt er voor dat u overzicht houdt in de financiële positie en ontwikkelingen van uw bedrijf en biedt u hiervoor een brede vaktechnische dienstverlening aan. Hierdoor kunt u zich met een gerust gevoel richten op uw eigen werkzaamheden zonder zorgen te hebben over uw administratie.
JopDa is een klein administratiekantoor dat gebruik maakt van een groot netwerk aan specialisten. Hierdoor biedt JopDa u de voordelen van een groot administratiekantoor. Dit alles vanuit persoonlijke aandacht, service, maatwerk én betaalbare dienstverlening.
Bond Administratie | Advies verzorgt (salaris)administraties en belastingzaken voor honderden ondernemers in Volendam en ver daarbuiten. Daarbij geven wij proactief advies over financiële zaken zoals investeringen, financieringen, bedrijfsstructuren, opvolging, verzekeringen, financiële planning en andere zakelijke én persoonlijke vraagstukken.
In 1977 opgericht als een vooral betrokken boekhoudkantoor, anno 2020 een professionele sparringpartner en aanbieder van efficiënte (digitale) oplossingen voor administratieve processen. Bond ontzorgt, adviseert, begeleidt en bemiddelt. We denken mee en kijken vooruit vanuit ondernemersperspectief. Nog altijd onafhankelijk en met een hart voor uw zaak.
Ik ben er om de zorgen van ondernemers over hun financiële huishouding weg te nemen.
Ik zorg er niet alleen voor dat je jaarcijfers in orde zijn, maar denk ook mee over je financiële planning en verzekeringen.
Ik ben je go to guy voor:
alle financiële & fiscale vragen over het opzetten van een zaak
het voeren van een boekhouding
het doen van kwartaalaangiftes en jaaropgaves
pensioen
verzekeringen
hypotheken
Ik ben ingeschreven bij de AFM onder nummer 1200224 en aangesloten bij:
(met volgens de Consumentenbond de enige écht nuttige keurmerken)
Federatie Financieel Planners www.ffp.nl
Stichting Erkend Hypotheekadviseur www.seh.nl
Register voor beleggingsadviseurs www.dsi.nl
Tom Tax B.V. is een allround belastingadvieskantoor waar u terecht kunt voor adviezen en diensten op fiscaal, juridisch en administratief gebied. U kunt hierbij onder andere denken aan belastingadvies, belastingaangiften (particulieren en ondernemers), begeleiding bij het opstarten van een onderneming, etc.
- scherpe tarieven - hoge kwaliteit dienstverlening - informele omgang -
Tom Tax B.V. is om Tax B.V. is an all-round tax consultancy firm, founded by Tom Icke, which provides fiscal, legal and administrative advice and services, such as preparation and filing of tax returns (private induviduals and entrepreneurs), tax advice, help with starting up a business, etc.
- competitive fees - high quality services -
Warme betrokkenheid is tekenend voor onze manier en mentaliteit van werken. Want Smit Velsen is de adviseur die je kent.
Helder cijferwerk en nuchtere analyses: de primaire voorwaarden voor het nemen van de beste besluiten. Toch vinden we dat bij Smit Velsen niet voldoende. Omdat wij ervan overtuigd zijn dat ondernemen ook met gevoel en emotie te maken heeft. Daarom willen wij ook de persoonlijke ambities en drijfveren van onze klanten kennen.
Werken met Smit Velsen betekent werken met een heel toegankelijk bedrijf met een open, informele bedrijfscultuur. Onze 6 professionals houden de lijnen met de klanten kort en zeer persoonlijk. Smit Velsen is de adviseur die je kent. Professioneel en persoonlijk.
Bij veranderingstrajecten, speciale projecten, uitval van medewerkers, tijdelijke invulling van vacatures, opgelopen achterstanden of drukke periodes kan er behoefte zijn aan extra handjes.
NexoCon hééft die handjes voor u. Inzet op interim-basis betekent snelle, flexibele inzet voor uw bedrijf.
NexoCon biedt ondersteuning bij:
* administratie voeren
* maandafsluitingen
* financiële rapportage en analyse
* salarisadministratie
* personeelsadministratie
* jaarwerk
Met een zeer ruime ervaring in diverse facetten van de administratie is een korte inwerktijd gegarandeerd.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij maken graag met u een afspraak om uw wensen persoonlijk te bespreken.
Na eerst 10 jaar te hebben gewerkt bij PWC, ben ik 13 jaar partner/accountant-belastingadviseur geweest bij een regionaal kantoor en begin 2010 uitgetreden en weer zelfstandig opnieuw begonnen.
Ik ben een all-round adviseur voor u als ondernemer in het MKB, ZZP-er, Vrije beroepsbeoefenaar of bestuur van Verenigingen/Stichtingen.
Ik kan u van dienst zijn bij: opzet en verwerking financiéle- en salaris administraties (schoenendoos tot volledig digitaal), opstart onderneming, keuze rechtsvorm, belasting aangiften en - advies, begeleiding bij ondernemingsplan, financieringsaanvragen bank, organisatie advies met speciale interesse als sparring partner op automatiseringsgebied. Graag ben ik u van dienst.
Vanaf 2008 is Laura Lake werkzaam als zelfstandig ondernemer met als core-business het ondersteunen en ontlasten van ondernemers op administratief gebied.
Als zzp-er ontdekte Laura dat het krijgen van financieel advies of sparren met de boekhouder vaak ontbrak of dat daar hoge kosten aan verbonden waren. Van meerdere ondernemers kreeg zij hetzelfde signaal en besloot daar wat aan te doen. Met haar kennis, ervaring en oog voor kwaliteit, wil Laura de “kleine” ondernemingen ondersteunen om succesvol te zijn.
Zij kent het belang van inzicht hebben om te kunt bereiken wat je wilt of wat je anders moet doen om succesvolle onderneming te zijn. Succesvol zijn, kan voor iedereen verschillen.
MM Finance is een zelfstandige en relatief kleine organisatie. Een bewuste keuze, omdat we een persoonlijke benadering, onafhankelijkheid en objectiviteit hoog in ons vaandel schrijven.Het werken met een klein team van specialisten heeft nog andere voordelen. Of het nu gaat om uw administratie, belastingaangifte, jaarrekening, subsidies, bedrijfsopvolging of vermogensadvies: we hebben alle kennis in huis om uw onderneming en u als ondernemer in privé volledig te ondersteunen.
Als klant bent u verzekerd van up-to-date en breed gedragen expertise. En dankzij onze verhalen achter de cijfers kunt u altijd rekenen op meer rendement. In de vorm van tijd, geld en kennis. Daar mag u ons gerust op afrekenen!
DE R€KENAAR ondersteunt en adviseert mkb-ondernemers en zzpers in heel Amsterdam en omgeving op financieel, administratief en fiscaal terrein:
Opzetten van een efficiënte en overzichtelijke administratie
Opstellen van jaarrekeningen en begrotingen
Verzorgen van fiscale aangiften o.a. omzetbelasting, inkomstenbelasting
Bedrijfsadvisering, waaronder:
Ondernemingsplannen
Begeleiding van starters en doorstarters
Keuze van optimale rechtsvorm (BV ja/nee)
Advisering bij vermogensplanning/successie
Second opinion
DE R€KENAAR zorgt ervoor dat jij als ondernemer kunt doen waar je goed in bent: ondernemen. Wij ontzorgen je bij de volledige boekhouding en (loon) administratie.
Wij zijn een administratiekantoor welke zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Al onze cliënten komen uit het kleinbedrijf en dit zijn veelal eenmanszaken en vennootschappen onder firma. Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij dezelfde werkzaamheden voor u kunnen verzorgen voor een schappelijk tarief. Wij doen ons werk zo goed mogelijk en met alle oprechtheid, zodat onze cliënten ervan uit kunnen gaan dat de door hen aangeleverde informatie juist wordt weer gegeven in de rapportage's die wij leveren.
Bij ons kantoor staat de persoonlijke aandacht voor de klant voorop. Bij ons bent u geen nummer, wij kennen onze klanten en onze klanten kennen ons.