Boekhouder in Noord-Holland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Wij zijn een zelfstandig opererend administratiekantoor dat zich richt op het Midden- en Kleinbedrijf.
In onze dienstverlening hechten wij, naast een professionele houding, veel waarde aan persoonlijk contact met onze cliënten. Waardoor onze dienstverlening efficiënt en effectief kan worden uitgevoerd en tegen zeer concurrerende tarieven.
Onze dienstverlening omvat het inrichten en houden van de administratie tot en met het opstellen van de jaarrekening naar voorgeschreven wettelijk model. Daarnaast verzorgen wij de fiscale aangiften voor zowel de ondernemer als voor de particulier. Tevens ondersteunen wij opdrachtgevers bij het aantrekken van financieel talent. Wij zijn u graag van dienst.
Bij TMR belastingadvies draait het om laagdrempelige fiscale begeleiding. We vinden de persoonlijke relatie met onze cliënten heel belangrijk. We maken het liefst van tevoren duidelijke afspraken, wat wordt er verwacht en wat staat er uiteindelijk op de rekening? TMR belastingadvies is een jong kantoor, maar met ervaren en gedreven medewerkers. Heb je ook het idee dat je teveel belasting betaald? Heb je behoefte aan vriendelijk advies met persoonlijke aandacht? Dan ben je hier aan het juiste adres. We verzorgen graag jouw aangifte, maar denken ook graag mee naar de toekomstige aangiften, hoe moeten die eruit komen zien en hoe kunnen we die optimaliseren onder de huidige omstandigheden.
Wij zijn een landelijke specialist op het gebied van boekhouding voor zzp’ers en kleine mkb’ers. Met aantrekkelijke tarieven en een prima service hebben we vele tevreden klanten.
Wij werken met vaste pakketten waardoor u niet voor verassingen komt te staan. Ons mini ZZP-pakket kost slechts €41 per maand, het regulier ZZP-pakket is €57,50 per maand. Ook een VOF (vanaf €91,50 per maand) en een BV (vanaf €103,75 per maand) zijn van harte welkom bij ons.
We werken bijna volledig digitaal en hebben persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staan. U bent van harte welkom op ons kantoor aan de Siriusdreef 17-27 in Hoofddorp om een bakje koffie te komen doen.
Cijfercoach verzorgt belastingaangiftes voor met name eenmanszaken, freelancers, ZZPers, maar ook voor particulieren. Regelt uitstel als belastingconsulent (nr 592936). Helpt starters bij de eerste administratieve en belastingzaken.
Adviseert bij BTW-aangiftes, helpt bij aanvragen lening- en kredietaanvragen, opstellen financiele paragraaf van ondernemingsplannen, advies bij keuze boekhoudprogramma's, aanvraag VAR WUO, ROW.
Ook bij lastige situaties (dwangbevel, beslaglegging, sommaties, aanmaningen, achterstanden) met de Belastingdienst help ik u weer op weg en begeleid u weer terug naar het overzicht en de rust.
Cijfercoach is boekhouder, belasting consulent en administratiekantoor
Avanti Advisering is een kantoor dat zich richt op verschillende disciplines van financiële dienstverlening. Zo is ons kantoor de rechterhand van de ondernemer in het midden- en kleinbedrijf. Onze dienstverlening wordt, in overleg met u, op maat gesneden.
Als dienstverlener zijn wij, door opleiding en ervaring, bekend met het reilen en zeilen van het MKB. Wij spreken uw taal en zijn gewend om met persoonlijk contact uw belangen te behartigen.
Wij zijn aangesloten bij het NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). Hierdoor kunt u vertrouwen op een hoog kwaliteitsniveau en redelijke voorwaarden, deskundigheid en een correcte toepassing van beroepsregels.
Ons kantoor bestaat uit een klein team met vakbekwame medewerkers. Wij werken voor het midden en kleinbedrijf, maar ook voor enkel grote opdrachtgevers. Wij zijn flexibel en streven naar een prettig contact met onze relaties, waarin wij laagdrempelig werken. Wij nemen zoveel mogelijk administratieve zorg uit handen, waarin de relatie een grote vrijheid heeft van de taakverdeling tussen de klant en ons kantoor, en het uiteindelijke kostenplaatje. Daarnaast bieden wij een breed dienstenpakket door samenwerking op meerdere vakgebieden, zoals accountancy, fiscalisten, hypotheken, verzekeringen en pensioenen,
Wij nodigen U daarom graag uit voor een vrijblijvend persoonlijk gesprek.
Ik ben zzp'er en verhuur (al sinds 2002) mijzelf op uurbasis aan bedrijven uit het MKB. Ik voer al een aantal jaren bij 3 tot 4 verschillende bedrijven 1 keer tot 2 keer per week volledig of deels hun administraties. Daarnaast begeleid ik nog 3 tot 4 zzp'ers jaarlijks met hun administraties en belastingaangiften. Doordat ik bijna 14 jaar in diverse functies op accountantskantoren heb gewerkt heb ik ook ruime ervaring met het voorbereiden van het jaarwerk van administraties ten behoeve van de accountant of belastingadviseur. Het spreekt ook voor zich dat ik in alle opzichten mee kan denken met de ondernemer aangezien ik zelf namenlijk ook al 10 jaar zelfstandig ondernemer ben.
One-desk4all is de oplossing voor starters, ZZP'ers en kleinere ondernemingen.
One-desk: Voor de ondernemer ontzorgen wij operationele zaken zodat deze de handen vrij heeft om te ondernemen.
4all: Administratie, ICT, Advisering en Huisstijl.
Bedrijfsadministratie en advisering liggen dicht bij elkaar. Wij staan naast de ondernemer en denken mee met de bedrijfsvoering.
ICT en Huisstijl hebben veel raakvlakken. Uw hard- en software, uw logo en drukwerkstijl, een website en zoekmachinemarketing kunnen wij als meedenkende partner tot stand brengen.
Onze tarieven zijn concurrerend. Uw aanvragen zien wij graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
André Markus
Mastaba is een administratiekantoor in de regio Amsterdam waarmee u met een fris blik door het wel en wee van uw onderneming zal lopen. Wilt u dat uw financieel plaatje klopt en overzichtelijk blijft? De voortgang van uw zaak zal hiervan afhangen, wilt u het met plezier voortzetten. Dankzij een kloppend en overzichtelijk financieel plaatje kunt u namelijk uw eigen geluk doelen vaststellen. Bij Mastaba sluiten deze belangen dan goed aan, omdat heel uw bedrijfsadministratie geen bittere beleving mag worden. Kiest u voor Mastaba kunt u zich voorbereiden op een vliegende start waarin u in enkele stappen de meest essentiële bedrijfsorganisatorische principes meekrijgt.
OutsourceFinance.nl is een moderne, offshore outsourcing organisatie die is gespecialiseerd in overname of ondersteuning van financieel/administratieve processen. Vanuit ons Financial Shared Services Center in Manila, Filipijnen ondersteunen wij uiteenlopende organisaties op administratief en financieel gebied. Als Finance & Accounting dienstverlener leveren wij kostenbesparende & flexibele maatwerk oplossingen gericht op kleine en middelgrote ondernemingen. Onze diensten kunnen wij op uw locatie of op afstand (offshore) aanbieden. De reeds jarenlange ervaring met offshore outsourcen heeft betrekking op het volledige spectrum van Finance & Accounting activiteiten.
Administratiekantoor Groot Amsterdam bied je tegen een vaste lage prijs per maand een perfecte oplossing aan voor het uitbesteden van de boekhouding/administratie en de salarisadministratie, uiteraard verzorgen wij ook de jaarrekening en de belastingaangifte. Wij hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken, je weet precies waar je aan toe bent, transparant en eenvoudig! Van A tot Z is alles rondom de boekhouding/administratie en rapportages zodanig geregeld dat je hierover geen zorgen meer hoeft te maken, je kan met een gerust hart je boekhouding uitbesteden aan Administratiekantoor Groot Amsterdam, bovendien werkt het uiterst eenvoudig!
Welkom
Bent u ondernemer en mist u een betrouwbare financiële en fiscale sparringpartner?
Hebt u plannen uw eigen onderneming te starten?
Hebt u (tijdelijk) administratieve ondersteuning nodig?
Moet u uw (particuliere) aangifte inkomstenbelasting invullen en vindt u dat teveel gedoe?
Krijgt u dit jaar een schenking of zijn er andere fiscale zaken?
Dan bent u bij ons aan het goede adres. Bij ons geldt: elke klant is maatwerk!
Deze site informeert u over wie we zijn, wat we voor u kunnen doen en waar u ons kunt vinden. Hiernaast staan verscheidene keuzemogelijkheden, waarmee u nader wordt geïnformeerd over ons omvangrijke dienstenpakket.
Na 6 jaar als adviseur bij JAN Accountants & Belastingadviseurs te hebben gewerkt ben ik in het najaar van 2010 een eigen onderneming gestart.
Mijn kracht ligt bij het begeleiden van ondernemers in welke fase van hun carrière zij ook zitten. Dat kun dus een starter zijn, maar ook een ondernemer aan het eind van zijn carrière die zijn onderneming wil verkopen.
Inbreng, herstructurering, verkopen van ondernemingen; discussies voor klanten voeren met de belastingdienst; aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting zijn zaken die ik voor een klant kan doen. Ook in het erfrecht weet ik mijn weg, en dan met name op het vlak van bedrijfsoverdracht.
Zoekt u een administratiekantoor die uw administratie (deels/volledig) kan verzorgen inclusief bijbehorende fiscale aangiften en u ook adviezen kan geven? Dat is precies waar Veerhaven Administratie haar dienstverlening op gericht heeft.
Zijn de volgende kernvoorwaarden voor u belangrijk;
1. Administratie van hoge kwaliteit;
2. Scherpe en heldere tarieven, maar ook op maat gemaakt;
3. Flexibele openingstijden, ook buiten kantoortijden;
4. Persoonlijk contact;
5. Maandelijks vaste tarieven, maar ook per uur mogelijk
Wilt u nog meer informatie over Veerhaven Administratie? Neem dan een kijkje op mijn website www.veerhavenadministratie.nl
Mijn naam is Yolanda Bultena en ik ben financial consultant/controller op interim-basis. Heeft u een tijdelijk personeelstekort, door bijvoorbeeld ziekte, piekbelasting, onderbezetting, reorganisatie of anderszins op uw financiële afdeling of salarisadministratie, dan kan ik u uitkomst bieden. U kunt mij op uurbasis inhuren om deze tekorten op te vangen en ik ben hiervoor fulltime beschikbaar. Natuurlijk ben ik ook beschikbaar voor de kleine zelfstandige om tegen aantrekkelijke tarieven de boekhouding en/of salarisadministratie te doen. Dit kan - indien gewenst - ook buiten de geijkte kantooruren. Want niet iedereen is tussen 9 en 5 beschikbaar !
Ons administratiekantoor, dat in 1999 is opgericht, is samengesteld uit een team van vakbekwame (loon)administrateurs en belastingadviseurs en heeft vestigingen in Amsterdam en Haarlem.
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket, welke o.a. bestaat uit:
- (online) administratie
- Salarisadministratie
- Ledenadministratie
- Jaarrekeningen
- Aangifte Inkomstenbelasting
- Aangifte Vennootschapsbelasting
- Aangifte Omzetbelasting
- Aangifte Loonheffingen
Wij nemen de boekhouding (of een deel) voor u uit handen en zorgen voor de afhandeling van al uw belastingzaken.
Administratiekantoor Wesenhagen is een administratiekantoor voor ondernemers en particulieren. Wij
ondersteunen u bij alle werkzaamheden op administratief en fiscaal gebied, waarbij u kunt vertrouwen
op een brede professionele dienstverlening.
Administratiekantoor is gespecialiseerd in het verwerken van de financiële administratie,
salarisadministratie en fiscale zaken. Wij gaan zeer klantgericht te werk, maken heldere afspraken
en komen deze daadwerkelijk na. Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u contact met
ons opnemen per e-mail info@admwesenhagen.nl, telefoon 072-8440970 of via onze website
www.admwesenhagen.nl.
Brouwer & Oudhof wil haar klanten maximaal van dienst zijn op het vlak van de financiële administratie. Dat begint bij een weloverwogen inrichting van die administratie. Het mondt uit in een rapportage met echte toegevoegde waarde. Dat reikt naar onze mening verder dan jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Zon afsluiting is immers ook de basis om verder te gaan. Dus denken we ook mee over de stevigheid van die basis. Hoe zit het bijvoorbeeld met de balans tussen onderneming en privé? Dreigen daar gevaren? Wat zijn mogelijk fiscaal aantrekkelijker alternatieven? Van administratie naar advies, dat is de breedte van Brouwer & Oudhof
LPKM Administraties & Belastingzaken richt zich voornamelijk op ZZP en MKB ondernemers. Wij zijn gespecialiseerd in het compleet boekhoudkundig en fiscaal verwerken van boekhoudingen,het geven van adviezen en het samenstellen van rapporten en aangiften. Ook stellen wij financieringsaanvragen, bedrijfsplannen, begrotingen en procedures voor onze clienten op.
Het is voor de ondernemer mogelijk om online te boekhouden bij LPKM via LPKM-Yuki Online. Je scant je facturen in, load deze up en wij doen de rest. Je hebt dan 24/7 toegang tot je boekhouding, kunt deze altijd wijzigen en inzien.
Ondernemers voelen zich snel thuis bij ons.
Administratiekantoor IBI behartigt administratieve zaken voor MKB en particulieren. Zo helpen wij u met uw bedrijfsmatige administratie, uw diverse belastingaangiftes en ondersteunen wij u met personeel en de daarbij behorende loonadministratie.
Onze medewerkers staan altijd voor u klaar en zullen constant met u meedenken om u altijd zo goed als mogelijk te ondersteunen bij het voeren van uw onderneming.
U kunt met elk denkbare vraag bij ons terecht, het team zal u ondersteunen bij elk denkbare situatie in uw onderneming. Of dit nu met uw administratie, personeel of fiscale zaken te maken heeft, wij staan direct voor u klaar.
Bofa Partners is actief in de financiële dienstverlening. Wij bestaan uit een team van financiële professionals met geruime ervaring in diverse sectoren. Onze achtergrond ligt zowel in de accountancy als in de bedrijfseconomie. Deze unieke combinatie zorgt dat wij u in alle situaties een passende oplossing kunnen bieden.
Bij Bofa Partners krijgen medewerkers alle kansen om te groeien en succesvol te zijn. Dat doen wij door een prestatiegerichte omgeving te creëren waarin werknemers zich tot competente en efficiënte individuen kunnen ontwikkelen. Daardoor kan de service die wij onze opdrachtgevers leveren van topkwaliteit zijn.
Wij zijn een administratiekantoor welke de zorg van uw totale administratie bij u wegnemen.
Persoonlijk contact en het bijstaan met advies staan bij ons hoog in het vaandel.
Geen achterstanden in uw administratie.
Wij maken met u een vaste prijsafspraak zodat u achteraf niet voor onaangename verassingen komt te staan.
Bij ons geen uurtje factuurtje mentaliteit.
U kan daardoor zelf al uw aandacht aan de onderneming besteden.
Elke maand of elk kwartaal ontvangt u een financieel overzicht van de stand van zaken van uw onderneming.
Dit doen wij voor zowel particulieren, eenmanszaken ( ZZP'ers), VOF's, BV's en stichtingen.
NHFS is gespecialiseerd in de begeleiding van starters. Heeft een zeer brede klantenkring en is zeer bekend met de Horeca. In deze branche hebben wij meer dan 20 jaar ervaring, in de Horeca zelf/bij een grote Brouwerij en in de financiele dienstverlening.
Wij leveren service op maat, waarbij wij de gehele administratie verzorgen of een deel hiervan. Wij behandelen fiscale/juridische/personele aangelegenheden. Wij leveren jaarrekeningen, IB/VPB aangiftes, budgetoverzichten en bedrijfsanalyses.
Wij werken efficient waardoor de kosten op een laag niveau blijven.
Wij leveren een zeer hoge kwaliteit dienstverlening.
FSN Finance is de organisatie die de administratieve zorg van uw bedrijf op flexibele wijze kan overnemen. Wij helpen u graag bij al uw financiële vraagstukken. Bij FSN Finance kunt u terecht om onder andere uw financiële administratie en salarisadministratie te laten uitvoeren. Daarnaast zorgen wij voor diverse fiscale aangiftes en geven wij u advies om u te helpen met het realiseren van uw bedrijfsdoelstellingen. Wij zijn graag uw gesprekspartner en kunnen u van gedegen advies voorzien.
Met een breed netwerk van accountants, fiscalisten, notarissen en juristen kunnen wij u een breed pakket aan diensten aanbieden.
Belastingconsulent, ik heb als controlemedewerker gewerkt bij het UWV, Belastingdienst en diverse accountantskantoren waar ik zowel jaarrekeningen maakte en de loonadministratie voerde. Ik heb 20 jaren ervaring. Thans geef ik ook geef ik les aan Hogeschool Markus Verbeek en NIFA (oa. boekhouden PDB, MBA en loonadministratie).
Door mijn werkervaring bij de verschillende werkgevers kan ik bedrijven op juiste wijze adviseren.
Mijn specialisatie ligt bij het MKB en ZZP-ers.
Mijn uurtarief bepaal ik vooraf aan de hand van de grootte van uw bedrijf. Hierdoor bestaan er voor u geen onduidelijk gespecificeerde facturaties.