Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders in Overijssel

Boekhouder in Overijssel nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Harbrinkhoek (Overijssel)
CijferMeester Accountant ALMELO - TUBBERGEN - HENGELO - ENSCHEDE - OLDENZAAL - BORNE - TWENTERAND - VRIEZENVEEN - OOTMARSUM - DENEKAMP - HAAKSBERGEN REGIO TWENTE Betrouwbaar, Betrokken en Betaalbaar Als ondernemer en particulier heeft u diverse administratieve verplichtingen. Deze beslommeringen nemen veel van uw kostbare tijd in beslag. Laat deze met een gerust hart over aan uw CijferMeester Accountant. CijferMeester Accountant Ik ben Mark Grooten en ik ben AA-accountant, dus ook de meer complexe zaken bij bijvoorbeeld het verwerken van de jaarrekening kan ik moeiteloos oppakken. CijferMeester Accountant levert professionele en betrouwbare dienstverlening. Belangrijk hierbij zijn persoonlijk contact en scherpe prijzen. Mijn grote passie is om als ondernemer bedrijven te ontzorgen en te adviseren over de bedrijfsvoering. Prettig geprijsd Uitgangspunt van de dienstverlening zijn vaste maandbedragen. Veel voorkomende vr...

De Bult (Overijssel)
Ook in 2018 is het weer zover, de jaarlijkse belastingaangifte moet of kan weer gedaan worden, dit maal in ieder geval over het kalenderjaar 2017. Jaarlijks veranderd de Belastingdienst haar regels. Deze veranderingen kunnen van invloed zijn op u financiële situatie.  Wilt u graag weten hoe u de belastingregels kunt toepassen om zo veel mogelijk financieel voordeel te behalen? Twijfelt u of de gewijzigde regels invloed hebben op uw aangifte of raakt u de weg kwijt in de wirwar van de belastingregels of uw financiële mogelijkheden of onmogelijkheden?  Belastingaangifte Advies staat u graag bij met de belastingaangifte en het vinden van antwoorden op al uw (financiele) vragen. (Geen) Aangiftebrief 2017 belastingdienst ontvangen en (geen) uitstel gevraagd? De belastingdienst heeft de aangiftebrief 2017 verzonden. In deze brief deelt de belastingdienst mee dat de ontvanger v...

Enschede (Overijssel)
Financieel advies en boekhouder voor u als ZZPer! Voor zzpers, starters en het MKB staan wij voor kwaliteit, niet gratis maar tegen een betaalbare prijs. Een boekhouder die eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd? Dan is Voortman Administratie & Advies de juiste partner voor u! Wanneer u Zzper, starter, zelfstandig ondernemer bent of een eenmanszaak heeft, dan voorzien wij u graag via de website of per e-mail en uiteraard ook telefonisch, uitgebreid met passende informatie en faciliteren wij u op het gebied van de financiële administratie of belastingadvies. Zo hebben wij een selectie van de belangrijkste belastingtips opgenomen en communiceren we maandelijks via onze blog omtrent recente wijzigingen. Wij ontzorgen u graag in uw financiële werkzaamheden. Van het inboeken van facturen tot het opstellen van uw jaarrekening, balans en winst- en verliesrek...

Deventer (Overijssel)
Voor iedere onderneming is het noodzakelijk om de juiste investerings- en financieringsbeslissingen te nemen. Niet alleen kijken naar het boekhoudkundig verleden, maar juist weloverwogen investeren in de toekomst. Hiervoor is het noodzakelijk om beslissingen te baseren op de juiste informatie. Deze informatie is dermate belangrijk voor de continuïteit van uw organisatie dat de wetgever u als bestuurder de verplichting oplegt om zorg te dragen voor een gedegen informatie voorziening (de zogenaamde "administratieplicht"). U bent door deze verplichting, als bestuurder, aansprakelijk voor alle schade die ontstaat door onvoldoende aandacht voor de digitale informatie voorziening en de beveiliging daarvan binnen uw organisatie. CYSE is een full service kantoor op het gebied van Cyber Security & Risk Management. Onderdeel van onze integrale, high-end dienstverlening is het verzorgen van passende oplossingen om uw bestuurlijke info...

Zwolle (Overijssel)
Uw cijfers actueel met Finovion Zwolle. Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie? Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot het jaar is afgesloten en bijgewerkt. In de huidige tijd is het van belang om uw financiën goed in beeld te hebben. Daarom vinden we bij Finovion dat uw cijfers altijd inzichtelijk moeten zijn. Kies daarom Finovion Zwolle als uw betrouwbare partner in financiële zaken. Wij staan voor u klaar voor ondersteuning bij de volgende zaken: * Administratie * Salarisadministratie * Jaarrekening * Belastingaangifte * Managementrapportage (maandelijks) * Controlling * Financiële detachering * Kwaliteitsmanagement * Projectmanagement Zicht op uw financiën met Finovion Zwolle: Uw administratie wordt op regelmatige basis in de boekhouding verwerkt. Dit kan op verschillende manieren, u kiest zelf wat u het prettigst vindt. Zo kunnen wij uw administratie bij ons op kantoor v...

Enschede (Overijssel)
Oude Breuil & Remeijer Accountancy en Belastingadvies is een relatief klein kantoor op het gebied van accountancy en belastingadvisering. Wij werken voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Daarnaast hebben wij in de loop van de tijd relaties opgebouwd met zelfstandige accountants- en administratiekantoren. Ons kantoor staat voor kennis van zaken en een heldere doeltreffende werkwijze, waarin korte lijnen een pre zijn. Wij werken tegen een zeer aantrekkelijke en heldere tariefstelling. De omvang van ons kantoor en de wijze waarop wij werken is een bewuste strategische keuze om bovenstaande te kunnen waarborgen. Wij bieden u een breed pakket dienstverlening bestaande uit onder andere: - het verzorgen van uw salarisadministratie en boekhoudadministratie; - het verzorgen van uw aangiften Loonheffing en Omzetbelasting; - het samenstellen van uw jaarrekening; - het verzorgen van uw aangiften Inkomstenbelasting en V...

Kampen (Overijssel)
Kok Fiscale dienstverlening verzorgt administraties, geeft bedrijfsadviezen en belastingadviezen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een mediationtraject. Een Full Service pakket biedt grote voordelen. U betaalt een vast bedrag voor alle afgesproken diensten. Dus: onafhankelijk van de hoeveelheid werk die we voor u doen, hoe vaak u ons ook belt: u betaalt datzelfde bedrag. Een persoonlijke aanpak is bij Kok altijd inbegrepen, want hoewel we sterk zijn in getallen, bent u als klant geen nummer. Voor u betekent dat één contactpersoon, die uw bedrijf echt kent. En die met de adviseurs binnen Kok een heel netwerk van specialisten meebrengt. Zo kunnen we ook bij complexe zaken een eerlijk en doortimmerd advies geven. Vlot bovendien, daar kunt u altijd op rekenen. Behalve de duidelijkheid en transparantie die een Full Service Pakket u geeft, heeft Kok Fiscale Dienstverlening nog meer te bieden. U heeft de keuze uit t...

Zwolle (Overijssel)
Online administratiekantoor met persoonlijk contact Ondernemen zonder de zorgen van een administratie EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en ondernemer met een éénmanszaak of VOF. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren. U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij ...

Hardenberg (Overijssel)
AJS Administratie en Advies is het administratiekantoor van Albert Jacob (Bert) Schonewille en is sinds september 2015 gevestigd in Hardenberg. Mijn kantoor staat voor een persoonlijke dienstverlening met een gedegen en professionele aanpak van uw zaken. De basis voor een goede samenwerking ligt in mijn optiek onder andere bij wederzijds vertrouwen ; no-nonsense en gelijkwaardigheid. Ik richt mij met AJS Administratie en Advies op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en op particulieren. Voor het kleinbedrijf, zoals de zzp-er, geldt vaak dat het zelf voeren van een gedegen administratie een tijdrovende klus is. Daarnaast is er een kans dat u fiscale voordelen laat liggen. Door uw boekhouding aan mij uit te besteden worden deze werkzaamheden u uit handen genomen door een professional, zodat u zich bezig kunt houden met wat u het beste kunt en het liefste doet. Voor bedrijven met een tijdelijke onderbezetting ben ik ook als in...

Tubbergen (Overijssel)
Uw administratie voor een vast bedrag In Orde! Fantastisch! U hebt er voor gekozen om Zelfstandige Zonder Personeel (ZZP-er) of kleine ondernemer te worden. Dan wordt u ook dagelijks geconfronteerd met het bijhouden van financiële administratie. Maar laten we eerlijk zijn: het liefst houdt u zich toch ook bezig met zaken waar u goed in bent en plezier aan beleeft: winstgevend ondernemen ! U zoekt dus een partner die u dit volledig uit handen neemt. administratie, fiscale aangiften en jaarrekening. Geen verrassingen achteraf. Wij maken dat voor u In Orde voor een vaste prijs per maand. Op die manier dragen wij bij aan uw rendement. In Orde toch? Hoe dat kan? Onze werkwijze is zoveel mogelijk geautomatiseerd. Daardoor werken wij op de meest efficiënte wijze. Dat voordeel delen wij graag met u. Gratis overstapservice Ziet u er tegenop om over te stappen ? Maak dan gebruik van onze gratis overstapservice. Wij regelen ...

Hardenberg (Overijssel)
Eerste Hulp Bij Administratie Hardenberg (EHBA Hardenberg) is per 1 januari 2014 een nieuw administratiekantoor in Hardenberg. EHBA Hardenberg ontzorgt u op het gebied van uw financiële administratie en loonadministratie. Als ondernemer heeft u waarschijnlijk veel passie voor uw beroep, en daar kunt u dan ook uren over doorpraten. Deze passie ligt wat betreft de financiële administratie en loonadministratie vaak op een veel lager niveau. Wellicht bent u zich bewust van het belang om een goede administratie te voeren, maar ontbreekt het u aan tijd, kennis en interesse. Maar juist een goede financiële administratie biedt u veel inzicht in uw onderneming en levert u uiteindelijk gewoon geld op! EHBA Hardenberg ontzorgt u graag op dit vlak en biedt u o.a. de volgende mogelijkheden: * Inrichten en opstarten van uw online boekhouding + uitleg hoe u zelf eenvoudig uw administratie kunt voeren. * Het inboeken van alle bo...

Almelo (Overijssel)
Kubus Almelo ontzorgt ondernemers in het MKB op administratief en fiscaal gebied! We zijn veel meer dan het kantoor dat je boekhouding en alle belastingaangiften keurig verzorgt! Wij zorgen er voor dat jij als ondernemer het gewenste inzicht in de financiële en fiscale positie van de onderneming én privésituatie krijgt. Wij geven advies op de uiteenlopende gebieden, waarmee je als ondernemer te maken hebt. Of dat nu op het gebied van bijv. administratie, belastingen, personeel of subsidie is: wij ontzorgen je! Zo krijg jij alle ruimte te bouwen aan de onderneming. Totaalontzorging voor de MKB-ondernemer, dat is wat Kubus Almelo biedt! Kubus Almelo is altijd goed bereikbaar. We reageren snel en adequaat op vragen en zijn proactief. We zijn kleinschalig, maar hebben we wel alle kennis in huis. Doordat we bijvoorbeeld zijn aangesloten bij Kubus Coöperatie, een samenwerkingsverband van ruim 100 zelfstandig...

Hengelo (Overijssel)
Gespecialiseerd in Eenmanszaken (ZZP)/MKB en Startersbegeleiding. Wat zou ik voor u kunnen betekenen ? Ik kan voor u de gehele boekhouding voeren of gedeelte's daarvan. De BTW aangiftes kan ik voor u verzorgen evenals de IB aangifte. U kunt uw eigen administratie bijhouden in een door mij vertrekt boekhoudpakket waarbij ik alleen controleer. Facturering en debiteurenbeheer is ook geen enkel probleem. Maatwerk wat u wilt, daar gaat het om. Ik werk vanuit huis en heb geen duur kantoorpand, lease auto's e.d. zodat ik de tarieven betaalbaar kan houden. Een boekhouding bijhouden incl. btw aangifte's is bijvoorbeeld al mogelijk vanaf €75,00 per kwartaal. Een zgn. all-inn maandabonnement is al vanaf €40,00 mogelijk. 1e gesprek is altijd vrijblijvend en uiteraard kosteloos. U kunt langskomen, of ik kom bij u langs. Wat u wilt. Ik zeg altijd tegen mijn klanten: Je moet mij zien als een verlengstukje van jouw bedri...

Enschede (Overijssel)
ST administratie & advies is hèt administratie- en belastingadvieskantoor voor Enschede en omgeving. Wij bieden ondernemers de helpende hand op het gebied van onder meer administratieve en fiscale dienstverlening. Wij onderscheiden ons door een persoonlijke benadering van onze klanten. Wij zijn in staat naast de ondernemer te staan en hierbij ondersteuning te bieden op vele terreinen. Denk hierbij aan (salaris-) administratie, fiscale aangiften, belastingadvies, bedrijfsoverdracht, jaarrekeningen, pensioenen en subsidies. Maar ook op het gebied van insolventie, interim werkzaamheden en debiteurenbeheer bent u bij ons aan het juiste adres. Wij nemen u veel werk uit handen zodat u uw tijd kunt besteden aan de onderneming. Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Dan kijken wij uit naar een vrijblijvend gesprek met u. Geen organisatie is immers hetzelfde en wij sluiten onze diensten graag aan bij uw behoefte. ...

Losser (Overijssel)
Professionele salarisadministrateur met kennis van de huidige wetgeving en arbeidsrecht. U kunt bij JWSA Salaris- en Administratiekantoor terecht voor o.s. het aanvragen van een loonheffingennummer voor nieuwe werkgevers, het adviseren bij het in dienst nemen van personeel, kennis van de verschillende cao's, het maken van arbeidscontracten, vaststellingsovereenkomsten en andere documenten, het doen van pensioen aangiften en controle hierop, aangifte loonheffingen, en verder alles wat komt kijken bij het hebben van personeel. Financiële administratie. Het verzorgen van de gehele administratie voor zzp'ers en MKB bedrijven, tot aan het maken van de jaarrekening. Tevens verzorgen we de btw aangiften. Tevens beschikbaar, korte of langere periode, voor interim werkzaamheden. Hierbij kunt u denken aan, het boeken van de dagelijkse boekingen, kas, bank, verkoop en inkoop. Daarnaast het maken van maandelijkse rapportages en...

Almelo (Overijssel)
Kleijssen Beak is een administratie- en belastingaangiftekantoor gevestigd te Almelo. Na een ruime ervaring in de accountancy te hebben opgedaan, bestaat de ervaring dat ondernemers behoefte hebben aan één aanspreekpunt of begeleider die objectief en integraal advies geeft. Kleijssen Beak staat garant voor persoonlijke betrokkenheid. Staat u voor keuzes op financieel, bedrijfseconomisch en bedrijfskundig vlak?. Na een beoordeling van de boekhouding wordt een kritische blik geworpen op de administratieve organisatie en een bedrijfsrapportage gemaakt. Daarbij wordt de inhoud getoetst aan de externe verslaggeving eisen. Bij deze analyse wordt u begeleid en objectief geadviseerd. Kleijssen Beak is een full-service administratiekantoor waar u, naast administratie en belastingzaken, ook terecht kunt met uw vragen over administratieve organisatie, financieringen, subsidies, ondernemingsplannen en strategische beleidsplannen.

IJsselmuiden (Overijssel)
Als ondernemer wilt u doen waar u goed in bent: Precies, ondernemen. Voor een vast en laag bedrag in de maand kunt u rekenen op uitstekende service, en zet ik net dat extra stapje voor u. Dat betekent dat ik voor u alles omtrent uw administratie, aangiftes, jaarrekening en fiscale aspecten regel. U krijgt duidelijke rapportages, waarin niet alleen aan wettelijke vereisten wordt voldaan, maar u tegelijkertijd inzicht in uw onderneming krijgt. Bij dit lage bedrag in de maand krijgt u tevens bedrijfseconomisch advies, zodat u grip krijgt op datgene waar u keihard voor werkt. Tenslotte lever ik fiscaal advies, waardoor uw geld kunt besparen en ik u geen geld kost maar geld bespaar! Mijn werkgebieden zijn Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Groningen, Flevoland en Noord-west Overijssel. Aarzel niet en neem vrijblijvend contact met me op. Diender Consultancy Info@dienderconsultancy.nl 06-16495931

Bathmen (Overijssel)
Onze kernactiviteiten zijn o.a.: . Gesprekspartner voor management en directie . Financieel interim management . Financiële interimfuncties . Opvang onderbezetting . Verzorgen van bedrijfsadministraties . Strategisch beleid . Operationeel beleid . Organisatorisch beleid . Liquiditeiten beleid . Administratieve organisatie . Interne controle . Exploitatie interpretaties . Jaarrekening interpretaties . Rendementsverbeteringen . Budgettering . Haalbaarheid studies . Opstellen van uw jaarrekening . Opstellen van uw managementrapportages . Opstellen van (meerjarenplan) budget en begroting . Consolidatie . (De)centralisatie van uw administratie . Implementatie van administratieve- en financiële systemen . Financiële administratie . Debiteuren administratie . Crediteuren administratie . Project administratie . Voorraad administratie .

Almelo (Overijssel)
Willems Accountants & Belastingadviseurs is een dienstverlenende organisatie voor onder andere ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf en particulieren. Graag komen wij bij u om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen. Door onze lage overheadkosten (eenvoudig kantoor, weinig tot geen indirect personeel e.d.) is het tarief dat aan u berekend wordt beneden de marktprijs voor dezelfde diensten. Tevens bij ons geen ondoorzichtige rekeningen achteraf, maar vooraf duidelijke afspraken over onze diensten en tarieven. Daar waar mogelijk werken wij zoveel mogelijk tegen een vooraf overeengekomen prijs. Graag maken wij voor u een offerte. Onze werkzaamheden zijn o.a.: - uw financiële coach - opstellen ondernemingsplan - voeren (project) administratie - tussentijdse cijfers - jaarrekening - online boekhouding - belastingaangiften

Kampen (Overijssel)
Wij zijn accountants en belastingadviseurs die meedenken met uw bedrijf of organisatie. Wij willen betrokken zijn bij u -de ondernemer- en u adviseren en helpen bij al uw vragen op financieel en fiscaal gebied. ACMO heeft een breed pakket van producten en diensten die u kunnen ondersteunen bij het efficiënt opzetten van uw managementinformatie, het nemen van besluiten bij uw bedrijfsvoering en de uitvoering van al uw financiële, fiscale en administratieve werkzaamheden. Daardoor kunt u zich bezighouden met waar u goed in bent: ondernemen. ACMO werkt vooral voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf, waaronder de vrije beroepsbeoefenaars, zzp'ers, detailhandel, groothandel, productiebedrijven, non-profit, maar ook andere bedrijven en organisaties zijn van harte welkom. U kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij helpen u graag

Almelo (Overijssel)
Bilanx is een accountantskantoor en adviesbureau met vestigingen in Almelo en Hardenberg. We zijn een kantoor met meer dan 60 jaar ervaring en richten ons op de regio Oost-Nederland. Wij zijn er voor alle bedrijven in het MKB en hebben ons als een van de weinige accountantskantoren gespecialiseerd in de agrarische en medische sector. Bilanx biedt u een accountant, belastingadviseur of bedrijfsadviseur die u in begrijpelijke taal adviseert en voorziet van een betrouwbaar advies. We zijn een team van 50 professionals met uiteenlopende specialismen. Ons dienstenpakket is enorm breed waardoor we u op maat van dienst kunnen zijn. Of u ons nu nodig heeft voor uw boekhouding, salarisadministratie, fiscaal advies, financiële planning, personeelsbeleid, detachering of pensioenadvies - Bilanx is van al deze markten thuis.

Almelo (Overijssel)
Eco Finance Almelo is een klein administratiekantoor en is werkzaam in heel Overijssel. Mijn werkplek is vanuit huis en op locatie bij klanten. Door de kosten zo laag mogelijk te houden is Eco Finance Almelo meestal voordeliger dan grotere administratiekantoren. Voor ondernemers heb ik een all-in tarief. Vast bedrag per maand en geen verrassingen achteraf. Samen met u kijken we wat het beste bij u past. Uw administratie en belastingaangiften worden geheel op tijd verzorgt. Indien u wenst kan ik ook uurtarief hanteren. Bent u een ondernemer en zoekt u een persoonlijke boekhouder. Dan bent u op het juiste adres. Neem contact op voor een geheel vrijblijvend gesprek. Particulieren kan ik helpen bij het invullen van aangifte inkomstenbelasting en toeslagen. Uw administratie in vertrouwde handen.

Hengelo (Overijssel)
Ondernemen zonder te boekhouden! Scan al je bonnetjes via de mobiele App en laat je facturen rechtstreeks binnen komen via de mail. Voor een vast bedrag per maand wordt de hele boekhouding voor je geregeld: - Je administratie wordt elke dag door professionele boekhouders up-to-date gehouden. - Online heb je altijd inzicht in je omzet, kosten en resultaat. - Door een koppeling met je bankrekening zie je precies van wie je nog geld moet ontvangen en aan wie je nog geld moet betalen. - Je Btw-aangiften worden op tijd berekend en digitaal verstuurd. - Je ontvangt de jaarrapportage na het afsluiten van het jaar. - De aangiften inkomstenbelasting van jou en je partner worden ingevuld door belastingexperts die optimaal gebruik maken van fiscale regelingen, zodat je zo weinig mogelijk belasting betaald.

Zwolle (Overijssel)
Anastasia Financiële Dienstverlening biedt betaalbare ondersteuning op maat bij het voeren en inrichten van uw administratie. Tevens zorgt AFD zorgt voor een heldere rapportage en geeft uitleg bij de betekenis van de cijfers voor uw organisatie, zodat u als ondernemer deze gegevens begrijpt en kan gebruiken bij het besturen van uw onderneming. Tijdige financiële rapportage met uitleg onderbouwt uw ondernemersgevoel en levert tijd- en geldbesparing op. Wat biedt Anastasia Financiële Dienstverlening Verzorging van administraties Financiële rapportages Opstellen van jaarrekeningen Fiscale aangiften Afspraken kunnen zowel overdag en enkele avonden in de week gemaakt worden. Anastasia Financiële Dienstverlening uw deskundig, flexibel en betaalbare administratief ondersteunende hand.

Haaksbergen (Overijssel)
Bent u op zoek naar een partij die op professionele, zorgvuldige en betaalbare wijze uw administratieve werkzaamheden kan uitvoeren? Dan bent u bij Kurvers Administratie + Belastingadvies aan het juiste adres. Kurvers Administratie + Belastingadvies kan voor u de volgende activiteiten geheel of gedeeltelijk uitvoeren: Financiële administratie Periodieke aangiften omzetbelasting (BTW) en loonbelasting Jaarlijkse aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting Samenstellen maandrapportages en jaarrekeningen Wij bespreken graag uw wensen in een persoonlijk gesprek. Wij spelen snel in op uw vragen. Dit gaat het beste als wij u en uw organisatie beter leren kennen, daarom investeren wij voortdurend in duurzame lange termijn relaties met onze klanten.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018