Boekhouder in Zuid-Holland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
- Het verzorgen en/of controleren van de financiele administratie
- Adviezen verstrekken om de administratie te optimaliseren
- Maximale gebruikmaking van de fiscale mogelijkheden
- Verzorgen van de BTW aangiften
- Verzorging van de jaarrekening
- Verzorging aangiften IB en VPB
- Alle overige ondernemersvragen
Financiele dienstverlening tegen een vooraf overeengekomen prijsafspraak, een vast bedrag per maand zonder verrassingen achteraf.
Administratiekantoor JH B.V. is een laagdrempelig administratiekantoor dat alle administratieve diensten aanbiedt.
Te denken valt aan verwerken administratie/belastingaangiften/jaarrekeningen/loonadministratie/facturatie/rapportages/financieringsaanvragen/etc.
De efficiënte werkwijze van mijn kantoor zorgt dat de kosten voor u laag blijven.
Door ruime ervaring en opleiding bent u gegarandeerd van een deskundige dienstverlening.
Administratiekantoor Ovis is gevestigd in Alphen aan den Rijn en bestaat sinds 2006. Wij zijn gespecialiseerd in administratieve dienstverlening en fiscale aangiften. Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, wij streven altijd naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Persoonlijke betrokkenheid bij onze klanten is voor ons ook erg belangrijk. Wij kunnen onze dienstverlening voor een laag uurtarief aanbieden, gaat u met ons in zee?
Na een carrière van 11 jaar bij de Belastingdienst en 10 jaar in het Bedrijfsleven ben ik sinds 2010 op part time basis mijn eigen bedrijf begonnen.
Ik bied een breed pakket aan diensten aan: van eenvoudige financiële administratieve handelingen tot implementatie van complexe belasting oplossingen in geautomatiseerde systemen. De focus is hierbij altijd op de onderneming c.q. ondernemer.
Mijn motto is: keep it as simple as possible
Als ondernemer bent u verplicht om een goede gedegen financiele administratie bij te houden. Voor veel ondernemers teveel gedoe om maar te zwijgen over uw Omzet en Inkomstenbelasting. Wij nemen deze zorgen voor u uithanden. Snel en tegen scherpe tarieven. Echter OOK de particulier kan uiteraard bij ons terecht. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!!! HEJO Advies & Administratie staat voor u klaar.
Onze kennis Uw voordeel !!!
De voordelen van online boekhouden gecombineerd met het persoonlijke contact van een administratiekantoor.
Wij verzorgen uw complete administratie voor de afgesproken prijs. Dit wil zeggen inclusief:
-het controleren of verwerken van uw administratie,
-de kwartaal aangiften omzetbelasting,
-het opmaken van de jaarrekening,
-het invullen van de winstaangifte,
-het invullen van de aangifte inkomstenbelasting
-boekhoudsoftware
Solva-B Administratieve Dienstverlening is een administratiekantoor dat zich met name richt op financiële dienstverlening aan het Midden- en Kleinbedrijf, aan ZZP'ers en aan particulieren.
U kunt de volledige administratie aan ons uitbesteden, maar het is ook mogelijk om één of enkele onderdelen door ons te laten uitvoeren. Wij bieden maatwerk dat is afgestemd op uw wensen. Neem vrijblijvend contact met ons op!
Wij ordenen, verwerken en vertalen. Werken met visie aan een goed verzorgde administratie, jaarrapportage en fiscale aangiften. Dat is immers de basis van iedere goedlopende onderneming.
Wij zijn gecertificeerd lid van het Register Belastingadviseurs en tevens geaccrediteerd lid van het NOAB.
Onze adviezen en tips aan u; die passen bij uw onderneming, uw branche en uw boekhouding. Wij delen ons netwerk om gezamenlijk te groeien.
Ik verzorg graag administraties op het gebied van debiteuren- en crediteurenbeheer, salarisadministratie, ledenadministratie en overige administratieve werkzaamheden. Ik heb voornamelijk ervaring met de programma's ExactOnline, BaseCone, Humanwave, E-boekhouden, Twinfield, Teleknowledge en BusinessBase. Overige online programma's kan ik mij snel eigen maken.
Ik ben accuraat, gedreven, enthousiast en werk graag zelfstandig.
FinSecure staat voor financiële zekerheid voor zowel ondernemer als particulier. Wij zijn een jong en vooruitstrevend kantoor op het gebied van administraties en belastingadvies. De belangrijkste kernwaarde van ons kantoor is vertrouwen, dit is de basis voor elke relatie. Vanuit deze vertrouwensband leveren wij onze diensten op een proactieve en persoonlijke manier. In onze aanpak staan korte lijnen en directe communicatie centraal.
Uw non-profitorganisatie heeft een grote droom. De weg ernaartoe is vaak moeilijk en de middelen zijn beperkt. Daarom verdient u een specialist. Iemand die samen met u vooruitkijkt. Iemand die weet wat er speelt in uw wereld. WITh is het eerste accountantskantoor in Nederland dat zich volledig richt op de non-profitsector. Zo kunnen wij u optimaal bedienen.
Wilt u meer weten over WITh? Maak een afspraak met een van onze medewerkers.
Actium Administratie en Belastingen is een in Alphen aan den Rijn gevestigd administratiekantoor dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf.
Wij verzorgen onze klanten de financiële administratie, belastingaangiften, salarisadministraties en jaarrekeningen.
Ons kantoor kenmerkt zich door persoonlijke aandacht voor onze relaties en korte communicatie lijnen, wij hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid van onze mensen.
Wij verzorgen alle denkbare administratieve taken voor het midden- en kleinbedrijf. Ook veel startende ondernemers weten ons te vinden voor een doortimmerd financieel advies en verregaande bedrijfsbegeleiding. De fiscale mogelijkheden maximaal benutten? Kunnen rekenen op tijdige informatieverstrekking? Laat al uw cijferwerk gerust aan ons over. Zodat u zich volledig kunt richten op waar het uiteindelijk om draait: uw onderneming.
Gespecialiseerde accountantsorganisatie met praktijk die zowel kleine ondernemers bedient als grotere. Tevens in het bezit van AFM vergunning en een controlepraktijk.
Specialismen: administratie, salarisadministratie,aangiftepraktijk, jaarrekeningen, adviezen en controlepraktijk.
Voor het overige beschikken we over een uitgebreid netwerk van (onder onze regie) in te zetten specialisten.
Kantoren in Rijswijk (zh) en Wassenaar
Wij zijn een full service adviesbureau op financieel, fiscaal en juridisch gebied. Wij zijn laagdrempelig en verrichten werkzaamheden voor zowel ondernemers als particulieren. Kenmerkend voor onze organisatie is dat ieder probleem met een persoonlijke en betrokken benadering wordt aangepakt. Ons kantoor is centraal gevestigd in het hart van Gorinchem. Op onze website vindt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen.
Fiscaal-financieel deskundige, tevens (internationaal)mediator. Doet veel echtscheidingszaken, procedures en aangiften voor personen die in Nederland wonen en buitenlands inkomen hebben of in het buitenland wonen en Nederlands inkomen hebben, aangiften erfbelasting, aangiften en begeleiding ondernemingen, verzorging loonadministratie
werkzaam geweest als o.a. belastinginspecteur, belastingadviseur (MKB en agrarische sector).
MK Administratie- en Advieskantoor is een klein kantoor gevestigd in Voorburg, werkend vanuit zowel Voorburg als Vlaardingen.
MK Administratie- en Advieskantoor verzorgt voor u de financiële administratie en alle bijhorende fiscale verplichtingen, inclusief de wettelijke vereisten omtrent de jaarrekening. Ook wordt u geadviseerd over de gevolgen van de steeds complexer wordende fiscale regelgeving voor uw onderneming.
Drechtsteden Accountants en Adviseurs is ontstaan uit een verzelfstandiging uit een middelgrote organisatie en wij richten we ons op professioneel en persoonlijk advies voor het mkb. Betrokken, praktische adviezen en heldere facturatie zijn de kernbegrippen waarmee we u als klant centraal stellen. Zo reageren we snel, alert en correct op wijzigingen in uw situatie en in de wetgeving. Dat bespaart u de nodige tijd en kosten.
MKB Focus richt zich op kleinere en startende bedrijven.
De dienstverlening bestaat uit begeleiding op zowel financieel als automatiseringsvlak.
De ondersteuning op financieel gebied kan onder andere bestaan uit:
- Hulp bij investeringen
- Het aanleveren van managementinformatie
- Het begeleiden van de administratie
- Het voeren van de boekhouding
- Het opstellen van de jaarrekening
- Fiscale zaken: BTW, VPB, IB
Persoonlijk contact en betrokkenheid bij de klant staan hoog in ons vaandel. De aanwezige kennis binnen ons team ligt op accountants-niveau. Niet alleen registratie achteraf maar ook meedenken bij de ontwikkeling van uw organisatie. Ervaring met diverse softwarepakketten.
In ons netwerk hebben wij een accountant, fiscalisten, een medewerker personeelszaken alsmede een notaris om voor optimale dienstverlening te zorgen.
Ik ben Rajesh Sommandas, zelfstandig ondernemer. Op 1 januari 2007 ben ik mijn accountantskantoor gestart. Hiervoor heb ik circa 7 jaar bij een accountantskantoor in Den Haag gewerkt met circa 30 medewerkers. Onze dienstverlening betreft o.a.: jaarrekeningen, (salaris) administratie, fiscale aangiften, startersbegeleiding, accountantsverklaringen en advies. Tevens verrichten wij interimwerkzaamheden op financieel gebied.
Smart Finance & Tax is the right address in the field of accounting and administration for entrepreneurs from The Hague and surrounding areas. We now help 100+ companies with accounting and administration. We have a wide range of knowledge regarding:
Accounting & administration
Payroll administration
Tax and fiscal advice
Our services are suitable for:
Self-employed
Proprietorship
partnership
Ltd
Zowel ervaring in not for profit als profit organisaties op zeer diverse terreinen:
Financieel advies
Maar ook reguliere activiteiten van de accountant
Accountantsverklaring
Administratie bijhouden
Bedrijfsoverdracht
Belastingaangifte (part.)
Belastingaangifte (zakelijk)
Belastingadvies
BV oprichten
Jaarrekening
Loonbelasting
Salarisadministratie
Startersbegeleiding
Vennootschapsbelasting
Ook
HEVO Consult is een bij het NOAB aangesloten administratiekantoor in Gorinchem, waar een team van enthousiaste medewerkers de administratie van zowel particulieren als bedrijven verzorgt. Van eenvoudige boekhoudingen voor startende bedrijven tot en met complete bedrijfsadministraties, met salarisadministratie, declaraties, BTW- en Vennootschapsbelasting aangifte als uw persoonlijke aangifte inkomstenbelasting
Geen idee hoe u uw administratie bij moet houden, of heeft u hier simpelweg geen tijd voor?
U bent een kleine ondernemer die zich niet bezig wilt houden met uw boekhouding, wel een inzicht wilt hebben in uw kosten/opbrengsten en tegelijk niet teveel wilt betalen om dit te laten verzorgen.
Dan bent u bij Basic Boekhouding aan het juiste adres!
Uw complete administratie verzorgt vanaf: 25 euro per uur!