Boekhouder in Amersfoort nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
U wilt de bedrijfsvoering van uw organisatie waar mogelijk verbeteren en uw bedrijfsresultaten opvoeren
U wordt naar behoefte en op maat secretarieel en administratief ondersteund; uw back-office wordt gestroomlijnd, uw boekhouding is altijd op orde en uw belastingdruk wordt voor u geoptimaliseerd
De Branchejurist levert boekhouders voor alle organisaties:
Een persoonlijke boekhouder voor al uw aangiftes en vragen waarmee u altijd contact kunt zoeken
Uw boekhouder verzorgt en controleert uw administratie en verzorgt ieder kwartaal uw btw-aangifte
Uw boekhouder stelt de jaarrekening op en doet de aangifte inkomstenbelasting
Onze boekhouders werken voor alle ondernemers in Nederland vanuit diverse locaties door geheel Nederland.
Bekijk inkomsten en uitgaven, verstuur facturen en offertes en bewaar belangrijke documenten met onze sterke online tool
Alles inzichtelijk en op orde in uw account
Verstuur facturen en offertes de...
Focus je op je bedrijf, wetende dat je administratie altijd up-to-date is.
Wij zijn meer dan alleen een administratiekantoor.
Ruijs & Istesso is een laagdrempelig kantoor voor administratie en consultancy dat werkt vanuit een kantoor in Amersfoort-Noord (Vathorst).
Bij ons zal je geen 3-delig pak tegen komen maar gewone mensen zoals jij en ik.
Omdat wij een goed en prettig contact met jou als klant belangrijk vinden staat de deur altijd open om, onder het genot van een bakje koffie, je vragen te beantwoorden. Belangrijk hierbij is dat wij een duidelijk beeld hebben van jou als ondernemer en waar je naar toe wilt in de toekomst. Maar minstens zo belangrijk is hoe en wat je met je bedrijf wilt bereiken. Hierop kunnen we je administratie inrichten en jou helpen je doel te bereiken.
Voor een groot aantal klanten werken wij dagelijks de boekhouding bij, Dat doen wij dmv je bijvoorbeeld je eigen Dropbox. Onze klanten scannen dagel...
FINSZ: Financiële grip op uw zaak
Natuurlijk kan elk administratiekantoor orde aanbrengen in uw administratie. Maar weten ze ook welke keuzes u elke dag moet maken, voor welke uitdagingen u staat en welke vragen u heeft?
Finsz gelooft in de kracht van een persoonlijke benadering. Net als het feit dat wij graag een stapje verder gaan dan de uitvoering. Natuurlijk mag u een snelle, betrouwbare en secure dienstverlening verwachten. Maar bij ons profiteert u daarnaast van het feit dat we ook adviseren. Op accountantsniveau. We hebben namelijk dezelfde kennis en papieren in huis, maar rekenen geen hoge tarieven.
Het motto van FINSZ is: financiële grip op uw zaak. Klantgericht, efficiënt, deskundig, betrouwbaar en flexibel. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om. Cijfers zijn voor FINSZ niet zomaar cijfers. Dat wat voor u rompslomp is, is onze passie. Wat bij u misschien haastwerk is, heeft bij ons de hoog...
Kara Advies is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten.
Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen.
Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar.
Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten.
Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaar ...
Mijnstamrecht is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten.
Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen.
Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar.
Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten.
Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaa...
Uw boekhouding volledig verzorgd al vanaf € 595 per jaar
Administratiekantoor Ahneta Advies verzorgt voor stichtingen, zzp-ers, kleine en middengrote MKB klanten en kleine bedrijven alle denkbare werkzaamheden op het gebied van administratie en belastingen.
Het administratiekantoor is een BV en er is ruim 12 jaar ervaring in huis.
Wat kan Administratiekantoor Ahneta Advies voor u betekenen?
Persoolijke aandacht en advies!! Het zal bij u bij ons niet gebeuren dat u een rekening krijgt voor het telefoontje wat u naar ons pleegde voor een vraag over uw boekhouding, belasting, bezwaarschriften of gerelateerde zaken.
Bereikbaarhied !! Wij zijn 7 dagen in de week bereikbaar.
Ons werkzaamheden voor u kunnen bestaan uit;
- Boekhouding verzorgen van A tot Z
- Aangiftes verzorgen, inkomstenbelasting, BTW aangifte,
Loonbelasting en winstaangifte.
- Loonadministratie verzorgen;
- Rapportages maken;
- Jaarrekeningen;...
Desa Administratie is mijn onderneming waarin ik als zzp-er sinds 2004 voor een beperkt aantal klanten werk. Ik doe dit in deeltijd. Naast de werkzaamheden in mijn eigen onderneming ben ik werkzaam in loondienst bij een accountantskantoor. Deze combinatie werkt voor mij en mijn klanten perfect om verschillende redenen. Mijn klanten kan ik de volledige aandacht geven gezien het geringe aantal en tevens ben ik altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in mijn vakgebied. Daarnaast ben ik niet gebonden aan kantooruren.
De werkzaamheden voor mij eigen onderneming wil ik graag uitbreiden. Ook omdat één van mijn vaste opdrachtgevers zijn bedrijf inmiddels verkocht heeft. Ik heb ruime ervaring met het voeren van een financiële administratie, loonadministratie, aangiftes inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en het opmaken van een jaarrekening. Mijn werkzaamheden richt ik voornamelijk op eenmanszaken...
Wij zijn een all-round kantoor voor boekhouding, administratie, belastingaangifte (zoals inkomstenbelasting en omzetbelasting), belastingadvies, jaarrekening, salarisadministratie en bedrijfsadvies.
Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring. Wij zijn er voor zowel ondernemers als particulieren. Ook startende ondernemers zijn welkom bij ons.
Keistad Belastingadviseurs & boekhouders is een initiatief van twee belastingadviseurs uit Amersfoort die zzp'ers, ondernemers en particulieren willen helpen met hun aangifte en boekhouding en de kosten voor hen laag houden.
De relatie tussen u en uw adviseur is in de eerste plaats een vertrouwensrelatie. Het moet klikken!
Wij nodigen u daarom uit voor een vrijblijvend oriëntatiegesprek, waarbij u kunt kennismaken met onze manier van werken. Om een afspraak te maken kunt u ons een mail sturen:
welkom@belastingabonnementen.info
U kunt ons ook bellen: 033 - 887 1000
Quer Administratie & Belastingen is een modern administratiekantoor opgericht in 2011, wij richten ons vooral op ZZPers, MKB en particulieren. Vanaf onze oprichting bewijzen wij dat administratieve kwaliteit absoluut betaalbaar kan zijn. Met ons team van gedreven specialisten zijn wij in staat om persoonlijke service te garanderen.
Omdat geen enkele onderneming gelijk is, zoeken wij naar maatoplossingen. U kunt zelf het dienstenpakket, dat u bij ons administratiekantoor wilt uitbesteden, samenstellen.
Waarom Quer Administratie & Belastingen?
Online administratie
Compleet pakket: verwerken administratie, jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting
Altijd scherpe tarieven
Brede dienstverlening: boekhouding, salarisadministratie, belastingen en starters begeleiding
Betrokken medewerkers, persoonlijk advies
Snel antwoord op al uw vragen
Ons bedrijf is een kleinschalig maar persoonlijk administratiekantoor. Wij zijn gespecialiseerd in financiële administratie, loonadministratie, jaarrekening, alle fiscale aangiftes en kunnen voorzien in startersadvies, financieringsadvies en bedrijfsovernames en -overdracht. Hierbij dienen wij te vermelden dat alles gezien moet worden in het breedste zin van het woord. Na 6 jaar ervaring op te hebben gedaan bij een accountantskantoor en hiervoor 3 jaar bij een commercieel bedrijf als assistent controller heb ik ervoor gekozen om voor mezelf te gaan werken. Ik heb een prettige samenwerking met een collega die ruime ervaring heeft als controller bij het bedrijf van haar vader. Hiermee kunnen wij een persoonlijke benadering hanteren.
Finovion is een administratiekantoor met een landelijk dekkend netwerk van vestigingen dat zich tot doel heeft gesteld om u meer grip op uw zaak te bezorgen.
Naast het voeren van uw administratie, het tijdig doen van belastingaangiften, salarisadministratie en het opstellen van uw jaarrekening bent u bij administratiekantoor Finovion aan het juiste adres als u meer inzicht wenst in uw administratie. Dit realiseren wij door uw administratie minimaal maandelijks bij te werken, door u toegang te verlenen tot uw eigen administratie via internet en door op regelmatige basis met u de cijfers door te nemen en acties uit te zetten naar de toekomst. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden mag u van ons een actieve benadering verwachten.
Administratiekantoor Kattenbroek, nog altijd succesvol in Amersfoort, nu ook gevestigd in het gebied van de Drechtsche Aa: te Annen.
Goed bereikbaar dus via A28 en N34, zowel vanuit Groningen als vanuit Assen.
Het kantoor kan bogen op meer dan 30 jaar ervaring op administratief en fiscaal gebied en kenmerkt zich door een plezierige persoonlijke benadering waarbij het belang van de klant altijd voorop staat; service staat bij ons hoog in het vaandel.
Starters zijn bij ons aan het juiste adres; reeds gevestigde ondernemers zullen het verschil ervaren.
Een tevreden cliënt is het doel dat nagestreefd wordt.
JTV Finance richt zich op administratie, belastingen en jaarrekeningen tegen een acceptabele prijs.
Wij onderscheiden ons door online boekhouden van Twinfield waardoor wij op afstand met de klant kunnen samenwerken. Voor de belastingaangiftes maken wij gebruik van diverse modules van Elsevier. De jaarrekeningen worden gemaakt met een professioneel pakket en voor een evt. accountantsverklaring werken wij samen met een externe RA.
De eigenaar van JTV Finance is Jeen de Vries; hij heeft 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft gewerkt in de accountancy, controlling en als hoofd administratie.
Van Westerneng is een full-service belastingadvieskantoor dat meer is dan een kantoor voor uw belastingaangiften en boekhouding. Door de ruime ervaring in de (fiscale) MKB-praktijk en een netwerk van gespecialiseerde professionals, zijn wij in staat alle mogelijke vormen van fiscale en financiële dienstverlening op kwalitatief hoog niveau aan te bieden. Van Westerneng biedt daarmee dezelfde deskundigheid als grotere landelijke en regionale adviesorganisaties, alleen dan met een hoge mate van oprechte betrokkenheid en tegen aantrekkelijke vooraf gecommuniceerde tarieven.
CBM accountants is een sterke partij voor het MKB. Zowel voor startende eenmanszaken en kleine ondernemingen als voor middelgrote organisaties met meerdere vestigingen. In welke fase uw bedrijf zich ook bevindt: wij staan voor u klaar. Met passende oplossingen en praktische ondersteuning. Hieronder de hoofdgroepen van onze dienstverlening.
Startersbegeleiding
Begeleiding bij iedere ondernemersfase
Administratieve dienstverlening
Accountancy
Salarisverwerking
Fiscale dienstverlening
Juridische dienstverlening
Subsidies
ik ( fin.afdeling )verzorg uw hele administratie, inclusief alles. Met alles bedoelen wij van factuur tot jaarrekening en van btw afdracht tot fiscale aangifte .
Bovendien ben ik de beste en de goedkoopste, zeer betrokken en geef advies zonder dat het u geld kost, inzake het lopende boekhoudjaar.
Bovendien wil ik voor u de laatste 5 jaar IB voor u checken of de juiste aangifte is gedaan.
Schroom niet om uw vragen te stellen. U wordt er wijzer van en ik weet wat ik moet doen.
Bij mij kost vragen stellen geen geld.
BvM Administraties is een jong en dynamisch administratiekantoor dat zich richt op de kleine ondernemer. Onze dienstverlening gaat van het opstellen van een ondernemingsplan tot het uiteindelijk opleveren van de jaarrekening en verder.
Wij werken niet volgens het uurtje factuurtje systeem. Bij BvM Administraties betaal je een vast tarief per maand voor de vaste werkzaamheden. Daarnaast bestaan er een aantal extra mogelijkheden die u bij ons af kunt nemen.
Onze organisatie bestaat uit 125 medewerkers en heeft als specialisme het actief adviseren van onze cliënten. De jaarrekening en andere financiële overzichten zijn voor ons niet het eindpunt, maar het startpunt om u te adviseren omtrent fiscaal voordeliger of efficiënter ondernemen. Onze organisatie is onderverdeeld in de volgende expertises: MKB Accountants, Audit & Assurance, Belastingadviseurs, Salarisverwerking en Corporate Finance
Dit is wat u zoekt in een accountantskantoor. Klein en vooruitstrevend. Bekijk onze app, wij sturen u maandelijks een elektronische nieuwsbrief en ons paradepaardje een DASHBOARD waar u op elk moment en waar dan ook inzicht heeft in uw onderneming.
Een leuke en oprecht betrokken groep en toch alle expertise die u als ondernemer nodig heeft. Administratie, jaarrekening, aangifte etc.
Heeft u het te druk voor de administratieve werkzaamheden van uw bedrijf of vindt u het teveel gedoe? Ik heb jarenlange ervaring in financiële administratie en help u graag een handje. Het is voor mij mogelijk één à twee dagen per week op locatie te werken of de administratie digitaal te verwerken.
Neemt u gerust contact met mij op voor meer informatie.
De dienstverlening beperkt zich niet tot het verwerken van facturen en het opstellen van wat staatjes in excel. Ik stel u in staat daadwerkelijk geld en tijd(!) te besparen op overhead. Van order tot facturatie, debiteurenbeheer en fiscale aangelegenheden. Wij zijn in staat om een laagdrempelige gebruiksvriendelijke oplossing te bieden.
Mijn bedrijf is gespecialiseerd in het bijhouden van de administratie voor bedrijven en het verzorgen van de daaruit voortvloeiende aangifte omzet- en inkomstenbelasting.
Tevens gespecialiseerd in intracommunautaire prestaties en de vermindering kleine ondernemers regeling omzetbelasting.
Joke Kummel: Het balanstotaal geeft aan hoe groot een onderneming is. Met mijn advies help ik ondernemers om hun onderneming te laten groeien. Ik begeleid ondernemers in de creatieve sector, startende ondernemers en ondernemers in het kleinbedrijf.
Dienstverlenende organisatie met oog voor de particulier, eenmanszaken, zzp-ers en v.o.f. in het midden en klein bedrijf.
Administratieve dienstverlening.
Fiscale aangiftes.
Jaarrekeningen.
Verwerken van financiële administraties
Ruime ervaring met het voeren van de totale administratie van ZZP-en MKB bedrijven. Inboeken mutaties in eigen boekhoudpakket, rapportage, BTW aangiftes,jaarrekening en IB aangiftes. Verzorgen van de loonadministratie in eigen loonpakket