Boekhouder in Dordrecht nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Welkom bij Administratiepower!
Na 14 jaar op diverse accountantskantoren gewerkt te hebben zijn we een
administratiekantoor gestart specifiek gericht op de kleinere ondernemers en
verenigingen van eigenaren.
Onze visie: goed werk, geen fratsen en een prima prijs omdat we graag tevreden
klanten hebben.
Onze werkzaamheden
Administratiepower kan voor u de navolgende werkzaamheden verrichten:
het verwerken van de administratie
administratievoering voor verenigingen van eigenaren
het indienen van aangiften omzetbelasting en aangiften intracommunautaire
prestaties (ICP)
het opstellen van de balans en winst- en verliesrekening (uitwerking jaarstukken)
het opstellen en indienen van aangiften inkomstenbelasting
eventueel overig advies- en opstartwerkzaamheden
Werkwijze
In een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek kunnen we kijken wat we voor
elkaar kunnen betekenen. Indien dit tot samenwerking leidt, z...
Wij zijn als zakelijke dienstverlener actief op het gebied van accountancy, advisering, fiscale werkzaamheden en interim management.
De organisatie staat onder leiding van Frans van Lonkhuizen AA en Aad van Oosten AA. We zijn gevestigd in Bavel (Breda) en Dordrecht. Op de beide vestigingen zijn in totaal 15 medewerkers werkzaam.
We richten ons op het midden- en kleinbedrijf. Belangrijk is voor ons een persoonlijke/directe benadering van onze relaties.
In onze visie moet een accountant de bedrijfs- en persoonlijk adviseur van de ondernemer zijn. Met een proactieve benadering streven wij naar een optimale dienstverlening.
Rode draad in onze dienstverlening is dat de ondernemer/relatie altijd centraal staat.
De relaties van het kantoor zijn divers. Binnen het relatiebestand bevinden zich onder andere bouwondernemingen, handelsbedrijven en diverse detacheringbureaus en uitzendorganisaties.
Naast bovengenoemde activiteiten ri...
Uw administratie uitbesteden? Wij kunnen u hiermee van dienst zijn. Geen omkijken meer voor u, wij nemen al u financiële en administratieve werk uit uw handen voor een lage prijs!
Welke diensten kunnen wij voor u leveren?
Inkoopfacturen verwerken
Verkoopfacturen verwerken
Kas, bank & giro boekingen verwerken
Correctieboekingen verwerken
Correspondentie per mail/brief/telefoon
Aangifte BTW
Financiële rapportages/overzichten
Diverse advies
Salarisadministratie
Jaarrekening
Aangifte IB
Bezwaar en Beroep (opstellen en indienen)
Huurtoeslag/Zorgstoeslag/Kinderopvangtoeslag
Opmaak diverse overeenkomsten
Opmaak ondernemingsplan
Aanvraag TWG (TewerkstellingsVergunning)
Indien uw belangstelling is gewekt, kunnen wij VRIJBLIJVEND met u meedenken over wat voor u de beste oplossing is. Kunnen wij iets voor u betekenen, dan rekenen wij VASTE maandelijkse kosten, zodat u niet voor verrassingen komt te...
Kleine eenmanszaak onder leiding van een bijzondere zelfstandige die staat waar voor hij gaat. Zeker als u weet dat ik pas op mijn 43-levensjaar met dit kantoor ben begonnen na 21 jaren als belasting-controleur werkzaam te zijn geweest bij de Belastingdienst (kantoren Rotterdam, Breda en Dordrecht).
Daarom kom ik ook graag in contact met startende ondernemers die de wereld van het ondernemerschap binnen stappen en soms nog niet zo goed weten wat er allemaal op dat pad komt kijken.
Bij deze van harte uitgenodigd!
En voordat ik het vergeet: Wie kan zeggen dat hij of zij een motor rijdende belastingadviseur heeft? Bent u de volgende?
Hartegroet, Ron Torn
Administratie kantoor tbv MKB/ZZPérs
verzorgen van administraties (o.a vanuit al of niet gezamenlijk internet pakket)
verzorgen van fiscale aangiften (btw, IB, VPB. LB)
verzorgen van loon administraties (vaste lage kosten per strook)
alle voorkomende advieswerkzaamheden
No nonsens kantoor, kent de weg, levert al meer dan 25 jaar kwaliteit, werkend op basis van hele scherpe tarieven
Van papier tot alles digitaal (zowel loonstrook als financiele administratie)
Klant bepaalt keuze. Flexibiliteit staat voorop.
Werkzaam op het gebied van
- adviseren van (startende) ondernemers
- hulp bij opzetten van administratie
- samenstellen en controleren financiële administratie
- voeren van salarisadministratie
- opstellen van jaarrekeningen
- verrichten van alle belastingaangiften
dV+R administraties is een betrokken en flexibel kantoor voor ondernemingen in het MKB.
Wij nemen u graag alle zorg met betrekking tot uw administratie uit handen. Wij begeleiden u op een vakkundige manier waarbij een persoonlijke benadering voorop staat.
Voor al uw administratieve ondersteuning en diensten. Wij bieden een compleet product voor administratieve ontlasting met een persoonlijke touch voor een aantrekkelijke prijs.