Boekhouder in Rotterdam nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Wij zijn een administratiekantoor gericht op het midden- en kleinbedrijf.
Wij zijn gevestigd in Rotterdam.
Hieronder kunt u het verschil lezen tussen ons en een accountantskantoor.
In eerste instantie zijn de activiteiten van beide gelijkwaardig. Zowel het administratiekantoor als de accountant fungeren als administrateur of boekhouder voor derden. Beide verwerken in bijna alle gevallen de administratie en/of stellen de jaarcijfers op en verzorgen fiscale aangiften.
In andere gevallen verstrekt een accountant een accountantsverklaring. Deze verklaring mag en kan niet door een administratiekantoor worden verstrekt. De accountantsverklaring wordt bij wet gevraagd van ondernemingen die aan bepaalde voorwaarden voldoen, meestal bij een Besloten en een Naamloze Vennootschap (ofwel B.V. en N.V.). Zo wordt er gekeken tot welke categorie de onderneming behoort, waarbij een onderscheid gemaakt wordt tussen klein, middelgroot en groot. A...
Beste ondernemer,
Als accountant werk ik met directeuren, bestuurders en ondernemers aan de juiste strategische beslissingen zodat hun bedrijf nog gezonder en duurzamer wordt. Door de administratie eerst helemaal te digitaliseren loopt deze volledig automatisch en biedt het 24/7 inzicht in de cijfers.
We voeren elk kwartaal sparringgesprekken over de ontwikkelingen en de ambities van het bedrijf. Ik ben daardoor een partner aan de zij van de klant, zodat deze succesvoller ondernemen.
Cijfers als strategisch instrument
Strategische accountancy betekent dat cijfers worden gebruikt als strategisch instrument voor een heldere bestemming en een duidelijke route. Met een duidelijk verband tussen je bestemming en je route ben je in staat om onderweg alternatieve wegen te bewandelen om toch op koers te blijven.
Voordelen van OAMKB
- professional aan je zij
- online administraties
- 24/7 inzicht in je cijfers
- all-in vast maand...
Steens & Partners is een team van accountants en belastingadviseurs, dat garant staat voor een brede en veelzijdige dienstverlening. Wij zijn specialisten, die onze opdrachtgevers persoonlijk begeleiden op het complete administratieve en financieel-strategische traject.
Accountancy:
- Controleren, beoordelen en samenstellen van jaarrekeningen
- Ondersteuning van buitenlandse bedrijven die zich in Nederland willen vestigen
- Het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen
- Begeleiding van startende ondernemers
Belastingadvies:
- Fusies en splitsing van bedrijven en vennootschappen
- Bedrijfsopvolgingen
- Directeur-grootaandeelhoudersproblematiek
- Loonbelasting en overdrachtsbelasting
- Pensioenen
- Vermogende particulieren (vermogensbelasting, beleggingen, emigratie en immigratie)
- Successieplanning
- Aangiften inkomstenbelasting en aangiften vennootschapbelasting (inclusief opstellen van bezwaarschriften en het voe...
Administratie is voor een ondernemer of ZZP'ers die bijvoorbeeld in de bouwwereld werkt niet altijd even prettig. Na een lange dag op de werkvloer lekker languit op de bank is er vaak niet bij. De administratie roep! Doe ik wel op vrijdag denkt u dan! Maar op vrijdag gaat alleen het factuur eruit en de rest blijft liggen. En voor u het weet heeft u een heleboel kassabonnetjes, inkoopfacturen en bankafschriften leggen. Die stapel wordt alleen maar groter en groter. En dan gaat het fout bij de aangiftes van de omzet, want die moeten op tijd de deur uit. Dit is een bekend verhaal bij veel van de kleine ondernemers en zelfstandigen zonder personeel. Resultaat, veel onnodige boetes, naheffingsaanslagen en dwangbevelen. Maar wat nog erger is. Een grote puinhoop van een administratie. Hoe kom je eruit en hoe maak je er een gedegen boekhouding van? Nou! Daar zijn wij voor!!!
Het voordeel van een administratie buiten de deur is dat u allee...
MPR Accountants B.V. is een accountantskantoor dat zich specialiseert en zich richt op de behoeften van het Midden -en Klein Bedrijf (MKB). Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit op gebied van fiscale advisering, assurancediensten en administratieve dienstverlening.
Naast de opdrachten die ons op directe wijze bereiken, fungeren wij als verlengstuk voor administratiekantoren en accountants die gebruik willen maken van de specialistische kennis en ervaring die bij onze professionals aanwezig is.
Onze filosofie is cliëntgerichtheid in denken en doen. Wij denken kritisch en proactief met u mee teneinde tot adequate oplossingen te komen zodat u zich kan richten op uw onderneming.
De expertise, kennis en kunde van onze specialisten is van veel waarde. Dit is echter niet de enige basis waarop MPR Accountants oplossingen kan bieden die onze cliënten echt helpen. Onze specialisten combineren niet alleen de aanwezige expertise...
C. Wang Registeraccountant is opgericht door de heer drs. C. Wang RA in mei 2001.
De heer C. Wang is zijn loopbaan in de accountancy begonnen bij Deloitte & Touche te Leiden in het jaar 1996.
In het jaar 1997 heeft de heer C. Wang zijn titel drs. behaald aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. In 1999 is de heer C.Wang afgestudeerd als RA.
Na zijn Deloitte & Touche periode heeft de heer C. Wang een tijdje bij de gemeente Spijkenisse gewerkt.
Na zijn periode bij de gemeente Spijkenisse is de heer C.Wang werkzaam geweest bij Tempelman & Partners Registeraccountants.Na ruim 3 jaar bij Tempelman & Partners te hebben gewerkt, heeft de heer C. Wang een overstap gemaakt naar BAS consultancy.
Nadat de heer C. Wang aan de consultancy heeft geroken, besloot hij terug te keren naar de accountancy, om voor zicht zelf te beginnen.
Vanaf start heeft de organisatie alleen maar groei meegemaakt. Voor de komende jaren verwacht de heer C...
De missie van Finnerz is ondernemers inzicht geven in de dagelijkse financiële administratie. Dit doen we door ze bewust te maken dat we realtime kunnen verwerken. We weten zeker dat de aangesloten ondernemers enthousiast worden en een betere grip krijgen op hun cijfers. Hierdoor staan ze minder snel voor verassingen.
Betaalbaar online boekhouden start bij Finnerz. Finnerz neemt de financiële administratie volledig uit handen van ondernemers. Door middel van een uniek dienstverleningsmodel, slimme online boekhoudsoftware én ervaren boekhouders op afstand creëren we dagelijks inzicht en grip op de financiële administratie. De jaarrekening is op deze manier een fluitje van een cent!
Door altijd in contact te staan met elkaar kunnen we de vragen die ontstaan direct oplossen. Op deze manier hoeven we niet aan het eind van het kwartaal of van het jaar nog een hoop geschiedenisvragen te stellen.
Naast de ad...
Raja-Consultancy
Diensten:
Het verzorgen, begeleiden en inrichten van uw administratie
U maakt hierbij online gebruik van het financiële pakket dat wij vooraf naar uw wensen inrichten. Vervolgens kijken wij dagelijks online met u mee naar uw administratie. Zo kunt u efficiënt samenwerken.
Samenstellen van jaarrekeningen, tussentijdse overzichten en prognoses
Door de zeer hoge graad van automatisering zijn wij in staat al uw bescheiden snel en secuur te verwerken. Wij verzorgen periodiek of op uw verzoek rapportages. Dit kunnen standaard winst- en verliesrekening zijn, maar tevens rapportages waarin specifiek op bepaalde zaken wordt ingegaan.
On-line boekhouden
Met Exact Online kunt u uw administratie 365 dagen per jaar, 24 uur per dag benaderen. Vanaf uw kantoor, vanuit huis of waar dan ook..
Salarisadministratie
Wij verzorgen de complete salarisverwerking voor u en uw werknemers. Dit houdt ondermeer in per...
Wij zijn een organisatie, gespecialiseerd in de financiële en fiscale dienstverlening voor bedrijven, non-profit organisaties en overheidsinstellingen. Wij zijn een dienstverlenende organisatie, waarbij dit bij ons dan ook voorop staat. Wat kunnen wij voor u betekenen!
Diensten van ADR Accountancy CV:
?verwerken financiële ?verzorgen loonadministratie ?alle belastingaangiften ?opstellen jaarrekening en tussentijdse overzichten ?begeleiding financiering- en subsidieaanvragen ...
Kleine ondernemingsregeling!!
Net als bij de belastingdienst kennen wij de Kleine ondernemingsregeling!! Wij werken met abonnementen. Ons instapmodel voor kleine ondernemers is € 75 per maand zodat je altijd vooraf weet waar je als ondernemer aan toe bent en wat je kwijt bent voor de boekhouding. Voor de € 75 verzoregen wij de boekhouding (digitaal), uw BTW aangiften, stellen de jaarrekening op en doen uw aangifte IB van u en eventueel uw partner. Het is dus een totaalpakket! Heeft u personeel in dienst? Dan rekenen wij € 7,50 per loonstrook per medewerker per maand.
Verder kenmerkt onze werkwijze zich van meet af aan door betrokkenheid bij de ondernemer en zijn onderneming en het (mee)denken in praktische oplossingen? Dat maakt York Administraties tot een deskundige sparringpartner voor het klein MKB. Wij zijn een zzp boekhoudkantoor maar voor de grotere ondernemingen ook de professionele boekhouder.
Direct sch...
Financiële expertise op het niveau van grote bedrijven, beschikbaar voor het MKB
Praktisch alle grote bedrijven hebben een (business) controller in dienst. Kortweg is dit iemand die de directie of het management ondersteunt met financiële analyses om zo de informatie te verschaffen om financieel goed onderbouwde strategische beslissingen te kunnen nemen. Kleinere bedrijven hebben deze behoefte ook, maar zijn vaak niet in staat een controller in vaste dienst te nemen.
Goedhart Finance Support & Accountancy voert de taken die in een groot bedrijf worden uitgevoerd door een controller uit voor ondernemingen in het MKB. Te denken valt aan:
Opstellen van budgetten
Verschillenanalyse
Hulp bij berekenen rendement op investeringen
Daarnaast verzorgt Goedhart Finance Support & Accountancy ook alle diensten die normaal gesproken een accountant voor u uitvoert, zoals:
Jaarrekening opmaken
Belastingaangiftes verzorgen
Doo...
Onze missie is bedrijven te helpen naar een hoger niveau. Kansen benutten die er voor de ondernemers zijn. Ook in mindere tijden. Voor een vast bedrag krijgt u van ons onbeperkt advies. Dus geen extra facturen achteraf.
Onze visie
Veel ondernemers hebben een fantastisch bedrijf. Enthousiaste hardwerkende mensen die de motor van de economie vormen. Ondernemers willen niet stil blijven staan met hun onderneming maar altijd vooruit gaan. Met plezier doen waar ze goed in zijn: ondernemen.
Wij zijn niet alleen de boekhouder van uw bedrijf. Wij beschikken over een zeer groot netwerk van specialisten. Niet alleen financieel maar ook op het gebied van belastingen, organisatie, marketing, incassos, debiteurenbeheer, personeelszaken, juridische zaken en nog veel meer. Door deel te nemen in ons netwerk kunnen wij u op een breed gebied adviseren. En kunnen we u helpen om uw onderneming naar een volgend niveau te tillen.
U bent de onderne...
ADR Accountancy cv is een kantoor met een ouderwetse service en een persoonlijk aanpak. Bij ons heeft de cliënt contact met één vaste consulent en komen wij bij de cliënt op locatie.
Een kort overzicht van onze diensten:
- Verwerken financiële administratie;
- Verwerken loonadministratie;
- Opmaak en deponering jaarstukken;
- Belastingaangiften, IB/PVV, VPB, BTW, LH, Dividend, Successie.
- Startersbegeleiding;
- Financieel en fiscaal advies.
Kwaliteit behoeft niet altijd duur te zijn!
U denkt misschien dat er aan al deze diensten een hoog prijskaartje hangt, maar anders is waar. Wij werken met vaste all-in tarieven, afhankelijk van de grote van de administratie, per jaar, kwartaal dan wel per maand. Een overzicht van onze tarieven:
- Verwerking administratie inclusief BTW aangifte, va € 35,00* p/mnd
- Ondernemersaangifte winstbelasting va € 125,00* p/jr.
- Loonadministratie va. ...
Onze dienstverlening heeft toegevoegde waarde!
Een ding staat vast: u kunt niet zonder goede bedrijfsadministratie voor uw onderneming. Ten grondslag van elk van onze afzonderlijke diensten ligt enthousiasme. We willen de klant tevrenden stellen door onze werkwijze, namelijk accuratesse, betrokkenheid en bovenal creativiteit!
Onze intentie is goede bekenden te worden van uw onderneming. We (willen) kijken over uw schouder mee en ondersteunen u met een uitgebreid pakket aan maatwerkdiensten. Daar we jarenlange ervaring op alle mogelijke gebieden hebben opgebouwd zal de focus daarbij niet alleen liggen op uw financiële bedrijfshuishouding. Uw succes is immers ook afhankelijk van een afgewogen strategievorming, de optimale inzet van IT en het beheersen van uiteenlopende bedrijfsprocessen. We zijn graag een klankboord en menen zeker van te zijn van onze inzet. Vrijblijvend! Waarom? Uw succes is ons succes.
Kort om: met on...
Bent u op zoek naar een administratiekantoor om uw administratie / boekhouding van A tot Z te laten uitvoeren? Wilt u uw administratie laten inboeken of heeft u hulp nodig bij de belastingaangiftes? Dan bent u bij ons aan het goede adres, of u nu een bedrijf heeft of uw particuliere zaken uit handen wilt geven.
Administratiekantoor to-the-point
Persoonlijk betrokken, zeer ervaren en to-the-point. Dit zien wij als belangrijkste kenmerken van ons administratiekantoor. Via deze website willen wij ons aan u voorstellen.
Als modern administratiekantoor met ruim 25 jaar ervaring verrichten wij vanuit Rotterdam al bijna 10 jaar alle werkzaamheden die verwacht mogen worden van een dergelijke dienstverlener: administratieve begeleiding, het opstellen van jaarrekeningen, loonadministratie en salarisadministratie, belastingadvies en iedere belastingaangifte. Alles doen wij in eigen beheer, we hebben de expertise in huis. Een uitgebreidere...
Coney. met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Brussel heeft een AFM vergunning voor het verrichten van wettelijke controles van de jaarrekening. Onze relaties zijn succesvol indien wij een klik hebben met de ondernemer en een gemeenschappelijke visie delen over ondernemen in het algemeen en het belang van een gedegen financieel en fiscaal beleid in het bijzonder.
Onze controle aanpak stemmen wij altijd af met onze cliënten en binnen onze verantwoordelijkheden bepalen wij samen de focusgebieden. Waar relevant zetten wij moderne controletechnieken in gebaseerd op data-analyse technieken. De uitkomsten van onze data-analyses delen wij met onze controle cliënten. Onze controle teams bestaan uit ervaren registeraccountants, fiscalisten en EDP Auditors.
Wij zijn scherp, ervaren en gericht op interactie met de ondernemer, kijken vooruit en schromen niet om zaken te benoemen. Tijdens de uitvoering van onze controle beoord...
Ondernemers verder helpen, dat is waar wij het voor doen. Wij vinden dat ondernemers tijd moeten steken in zaken die geld opleveren. Daarom hebben wij Fact4U ontwikkeld waarmee we ondernemers volledig ontzorgen. Dit doen we voor een scherp tarief omdat wij het verwerken van de administratie volledig hebben geautomatiseerd. We bieden realtime inzicht in de stand van zaken door middel van een financieel dashboard. Voortaan kunt u beslissingen nemen op basis van actuele informatie. Dat is noodzakelijk in deze economisch barre tijden. Grip op de zaak en focus op de goede dingen maken nét dat verschil.
Onze visie:
Met Fact4U zijn we een proactieve, inspirerende partner voor bedrijven. We zorgen er voor dat ondernemers meer tijd overhouden om te ondernemen. Hierdoor bent u beter in staat om de onderneming te sturen door middel van een up to date inzicht in de cijfers. De combinatie van dit sterke aanbod, voor een scherpe prijs, ...
Advies & Administratiekantoor Finovion ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf.
Dit realiseren wij door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partner in financi&...
Welkom bij Basministratie - Uw betrouwbare partner in boekhouding in Hoogvliet en Rotterdam
Zoekt u een deskundige ZZP boekhouder in Rotterdam en omstreken? Basministratie is hier om u te helpen! Wij zijn gespecialiseerd in boekhouding voor zelfstandige ondernemers en jonge bedrijven die behoefte hebben aan professionele financiële ondersteuning. Basministratie is gevestigd in Hoogvliet Rotterdam.
Boekhouder voor ZZP en Jonge Ondernemers
Als jonge ondernemer of ZZP'er is het beheren van uw financiën cruciaal maar dit kan ook uitdagend zijn. Bij Basministratie begrijpen we de unieke behoeften van jonge ondernemers en bieden wij op maat gemaakte boekhoudkundige oplossingen die niet alleen uw bedrijf ondersteunen, maar ook uw groei bevorderen. Of u nu net begint of al enige tijd bezig bent, onze diensten zijn ontworpen om u te ontzorgen zodat u zich kunt focussen op wat echt belangrijk is - uw passie najagen.
Dicya Finance & Administration B.V. is het administratiekantoor dat uw administratieve en fiscale zaken volledig uit handen neemt.
Wij zijn een kantoor met een klantgerichte, no-nonsense instelling.
Efficiënt en transparant. Dat is onze werkwijze om uw financiële administratie en belastingzaken te benaderen.
Wij werken in de cloud met o.a. Exact Online en zorgen ervoor dat u over adequate stuurinformatie beschikt op basis van now-casting (real-time informatie direct beschikbaar via de PC, tablet of mobiele telefoon).
We kunnen u een aantrekkelijke prijs garanderen die tot 30% lager ligt dan bij andere partijen. Deze kostenbesparing kunnen we realiseren doordat we met een efficiënte werkmethode combineren met het gebruik van online boekhoudpakketten.
Graag informeren we u vrijblijvend over de mogelijkheden.
Bedrijfsprofiel
Yuki is een landelijke aanbieder van innovatieve diensten voor ZZP-ers, kleine ondernemingen en managementvennootschappen. Yuki regelt je administratie zonder daarbij je waardevolle tijd in beslag te nemen. Om klanten tegen zo gunstig mogelijke tarieven te kunnen bedienen ontwikkelde Yuki sinds 2007 een compleet nieuw online software platform waarlangs alle diensten worden aangeboden.
Een jonge onderneming met veel ervaring
Yuki werd opgericht in 2007 door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet. De oprichters hebben jarenlange ervaring in de ontwikkeling van administratieve software (Exact software). In 2008 sloten Rob Hoevens (ex PricewaterhouseCoopers) en Han Knooren (ex McKesson) zich bij Yuki aan om hun ervaring en netwerk in te zetten voor een succesvolle marktintroductie.
Maasdelta Adviseurs verzorgt administraties, jaarrekeningen en alle mogelijke belastingaangiften. Wij zijn als administratiekantoor gevestigd in Rotterdam. Onze financiële diensten bestaan uit:
Jaarrekeningen / Administratie, Omzetbelasting, Loonbelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Advisering
Wilt u een vrijblijvend gesprek, dan kan dat. Het eerste gesprek duurt gemiddeld 1 tot 2 uur. Wij vinden het van belang dat u onze gezichten kunt zien. En wij hechten waarde aan een persoonlijk onderhoud, zodat wij met onze vragen uw administratieve en fiscale wensen in kaart kunnen brengen.
Wij werken met een urenregistratieprogramma en bij uw factuur/declaratie ontvangt u altijd een uitgebreide urenspecificatie, zodat u kunt zien waarvoor u betaald en welke werkzaamheden wij hebben uitgevoerd.
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt, dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB. Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien. Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt , dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Bel mij dan op 0653-855249 of mail mij op rein.vanpelt@onlineaccountantsmkb.nl
KWALITEIT - SERVICE zijn bij ADMIN-CONSULT vanzelfsprekend.
Reeds jarenlang verzorgen wij de boekhouding van veel ZZP-ers werkzaam in verschillende bedrijfstakken.
Wij kunnen ook voor u een vrijblijvende prijsopgaaf maken..
BOEKHOUDING ZZP-ers
Dit is mogelijk door digitale aanlevering van uw boekhouding of aanlevering op papier. Indien gewenst halen wij dit bij u thuis op.
Bijhouden van uw boekhouding per maand / kwartaal / jaar
Opstellen van de jaarstukken en de IB aangifte
Wegwerken achterstanden 'oude jaren'
Redelijke tarieven
BELASTINGZAKEN ZZP-ers en PARTICULIEREN
Wij verzorgen de aangiften Inkomstenbelasting en Btw, en indien van toepassing de aangifte loonheffing.
ADMIN-CONSULT heeft als belastingadviseur een Becon nr. en kan deze aangiften voor u verzorgen
ZZP-Hulp Loket richt zich op zzp’ers die hun zaken graag goed geregeld hebben. Sommige ondernemers denken dat het uitbesteden van de administratie aan een professioneel administratiekantoor duur is en zonde van het geld.
Het blijkt echter dat veel ondernemers door gebrek aan kennis van de belastingregels/boekhoudkundige kennis juist veel geld laten liggen en dat door onvolledige structurering van de administratie het boekhouden een onnodig complexe taak wordt.
Daarom kiest ZZP-Hulp loket om het beste van twee werelden te combineren.
Wij werken altijd op maat om zo het maximale rendement uit de onderneming te behalen.
Gebruiksvriendelijke software
Totaal pakket i.p.v. uurtarief
Advisering en begeleiding