Communicatietrainer nodig? Met ruim 4.000 aangesloten communicatietrainers vindt u altijd de communicatietrainer die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van communicatietrainers. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de communicatietrainer met het beste aanbod!
Picaro is een eigenzinnig bureau op het gebied van communicatie, in de ruimste zin van het woord. We hebben inmiddels zon 20 jaar ervaring, en zijn thuis op een groot aantal maatschappelijke terreinen, zoals Gezondheidszorg, Arbeidsmarkt, Justitie, Onderwijs, Financiële wereld, (Jeugd)zorg, Kunst en Cultuur. Communicatie is niet alleen ons werk, het is ook onze passie. En die passie delen we graag met onze klanten!
Wij zijn er van overtuigd dat je je werk het beste doet, als je je beperkt tot die terreinen waar je hart werkelijk ligt. Voor ons zijn dat: Tekst en communicatieadvies , Project- en interimmanagement, Workshops en training.
De werkzaamheden van onze tak Workshops en training bestaan uit: procesbegeleiding, facilitatorschap, het organiseren en geven van workshops en trainingen, intervisie, en het begeleiden van veranderingen.
Meer info op www.picaro-online.nl.
EnglishHomeIndividuele taaltrainingGroepstaaltrainingKlantenOver onsSubsidieContactOver ons
Langdurige zakelijke relaties zijn gebaseerd op eerlijkheid, openheid en vertrouwen. We helpen onze klanten dit soort relaties te ontwikkelen door hen te leveren actiever te luisteren, op een constructieve mwijze besprekingen aan te gaan en hun standpunten met meer zelfvertrouwen over te brengen in de taal van hun zakenpartner.
Wij verzorgen kwalitatief hoogstaande taaltrainingen, zowel wat betreft klantgerichtheid als vakkundigheid van onze trainers. Verder staan wij garant voor een open, productieve relatie met onze klanten en stellen effectieve leeroplossingen boven voordelen op de korte termijn. Maar wat wij vooral belangrijk vinden, is een langdurige relatie met onze opdrachtgevers en ons trainingsteam; relaties die essentieel zijn om de training te verzorgen waar onze klanten op rekenen.
Een bureau waar helder communiceren, contact en samen werken de termen zijn waar het om draait.
De Nijs in Co staat voor een kundige en krachtige communicatieaanpak in de breedste zin van het woord. De Nijs in Co levert maatwerk en zorgt dat er in uw organisatie stevig, effectief en resultaatgericht gecommuniceerd gaat worden. Met gevoel voor elkaar én voor de organisatie. De Nijs in Co gaat naast het individu of in de groep staan. De Nijs in Co leert zorgvuldig luisteren en kijken. De Nijs in Co is praktisch en direct, enthousiast en enthousiasmerend. De Nijs in Co confronteert waar nodig om stroefheid en hobbels in communicatie zichtbaar en vooral voelbaar te maken. De Nijs in Co prikkelt met haar aanpak tot optimale communicatie.
De Nijs in Co ontwikkelt trainingen voor elk niveau en vele vragen. Zij heeft ervaring in het coachen en trainen van managers, teams en individuen.
In ieder mens zit een stukje waarom hij Goud Waard is. Ik zoek en vind het!
Goud[z]Waard maakt het verschil!
Deze drie woorden zeggen precies wat ik bij jou kan bereiken: als je vastloopt op welk gebied in je leven dan ook, dan kan Goud[z]Waard bij jou het verschil maken.
Coaching en Counseling
Ik maak als coach en counselor het verschil door jou als uniek persoon centraal te zetten en zodanig maatwerk te leveren dat je je problemen binnen korte tijd de baas bent.
Training
Trainingen van Goud[z]Waard maken het verschil omdat ze boeiend, leerzaam, inspirerend en vooral leuk zijn! Door een grondige intake en voorbereiding bieden we dát wat het team van deelnemers nodig heeft en waarmee de cursisten direct aan de slag kunnen.
Kan ik iets voor jou/jullie betekenen?
Neem dan contact met mij op. Een kennismakingsgesprek van 30 minuten is altijd gratis en kan ook telefonisch.
Wil je als bedrijf écht inspelen op de behoeften van klanten? Dan heb je medewerkers nodig die zich in klanten kunnen verplaatsen. Door klanten werkelijk te horen en écht contact met hen te maken, zorg je voor oprechte klantbetrokkenheid en een positieve klantervaring. Bovendien begrijp je beter wat klanten nou écht willen en kun je hen een beter aanbod doen. Ook klachten los je vaak al voor een groot deel op als je je inleeft in je klanten. Met als resultaat effectiever klantcontact en meer klanttevredenheid en -loyaliteit.
Open Contact kan voor u trainingen opzetten waarin medewerkers zich bewust worden van hoe ze communiceren met klanten en ze leren communiceren met aandacht voor de beleving en beweegredenen van de klant. Voor écht klantgerichte en doelgerichte communicatie.
Ik ben geschoold als trainer aan het Opleidingsinstituut voor Geweldloze Communicatie in Utrecht.
Ik verzorgen trainingen, leiderschapstrajecten en coaching. Dit doe ik op een zeer ervaringsgerichte manier. Zo gebruik ik oa de vechtsport als metafoor. Hoe ga je om met spanning? Welke automatische reacties heb jij als het spannend wordt? Welke kwaliteit zit er in jouw oergedrag verborgen?
Door deze ervaringsgerichte aanpak kan ik bij mensen en teams snel tot de kern komen omdat ze voelen, ervaren waar het bij hun over gaat. Daardoor kunnen ze ook sneller de verbinden maken naar wat dit betekent in hun dagelijkse leven.
Trainingen:
Communicatietrainingen
Onderhandelen
Je plek innemen
Omgaan met spanning
Assertiviteitstraining
Trajecten
Traineeships
Management Development Programmas
Leiderschapsontwikkeling
Coaching
Business Coaching
Team coaching
Droomanalyse
Loopbaanbegeleiding
Assertiviteitsproblemen
Persoonlijk Leiderschap
Het enthousiasme voor het brandweervak en het omgaan met mensen heeft in 2007 geresulteerd in VRewibhv. De eigenaar, Rene Veldwiesch, is dan ook zelf de instructeur voor het brandtechnische onderdeel. Door een ruime ervaring in gebieden waarin veiligheid noodzakelijk is, wil Rewibhv het belang hiervan graag doorgeven.
Rewibhv draagt bij in de zorg voor maatwerk in o.a. bedrijfshulpverlening, door de cursisten op een dusdanig niveau te brengen dat deze veilig en adequaat kunnen optreden tijdens een calamiteit.
Wij bieden de volgende opleidingsmogelijkheden.
Bedrijfshulpverlening (BHV)
- basis cursus
- herhalingscursus
- ploegleider
- ontruimingsoefening
- scenario
Veiligheidstraining (VCA)
- VCA-B basisveiligheid
- VCA VOL Voor Operationeel Leidinggevenden
Heftruck
- opfris cursus veilig werken met een heftruck
- cursus veilig werken met een heftruck
OK Training en Coaching (voorheen Opleidingsbureau Karskens) is opgericht in 1989 en gevestigd in Nijmegen. Wij zijn een klein bureau voor communicatietrainingen, managementcursussen en individuele coaching. We doen sinds kort ook mediation en relatietherapie. We hebben geen wachtlijsten en zijn vrijwel direct inzetbaar.
Onze begeleiding zal je/jullie in staat stellen om betere resultaten te behalen, met meer plezier en groter zelfvertrouwen! Wij werken voor bedrijfsleven en overheid, en voor particulieren (gereduceerd tarief).
Trainen, coachen en begeleiden is ons vak, daar zijn we goed in.
Hoe maken wij het verschil?
-een oplossingsgerichte aanpak van problemen
-korte, intensieve begeleiding (nooit langer dan nodig)
-een persoonlijke benadering
-verbeterd inzicht en verbeterde vaardigheid
-altijd gericht op tastbaar resultaat
-veel kwaliteit tegen een scherpe prijs
ACT! brengt een organisatie, een team of een persoon in beweging. Betrokken, nieuwsgierig, transparant en concreet zijn kernwoorden.
Leren is mensenwerk, sinds 1991 creëer ik maatwerk ervaringen. Ik geloof in authenticiteit versterken en experimenteren, altijd weer breder kijken en luisteren, altijd kijken waar zit nog groei, bloei, onontgonnen gebied..
Ik combineer ervarend leren met een een systemische blik, twee verschillende brillen om de wereld mee te bekijken en te kiezen wat het meest effectief is voor een opdracht. Als generalist heb ik me inmiddels vele expertises eigen gemaakt, oa coaching, zowel voor teams, buddycoaching als individueel en on the job. persoonlijke effectivieit, weerbaarheid, excellente service, presenteren, effectief communiceren.
Ruime ervaring in profit en non profit. oa bij Heineken, NS, GSK, GVB, RvK, Jansen Cilag, overheden, trainingsbureaus
Vanuit Wereld vol Mogelijkheden, werk ik, Soraya Kluft, als coach en trainer. Ik bied coaching op het gebied van loopbaanbegeleiding, coaching bij o.a. samenwerkingsissues en teamcoaching. Ook verzorg ik trainingen en workshops op het vlak van samenwerking en communicatie.
Rode draad in de coaching en trainingen is liminaliteit, de fase tussen “niet meer” en “nog niet”. Ik begeleid mensen in dit “ondertussen” om dat wat hun aandacht trekt in deze fase te onderzoeken.
Mijn coachingstijl kenmerkt zich door empathie, haarscherp analyseren en respectvol confronteren, waardoor ik snel tot de kern kom. Ik ga er daarbij vanuit, dat iedereen veerkracht heeft en potentieel om te leren en ontwikkelen. Ieder kan vanuit zijn eigen autonomie kiezen voor het vrijmaken van de bestaande weg of het inslaan van een nieuwe. Zo kan ontwikkeling een boost krijgen.
ik ben arbeids- en organisatie psycholoog en beschouw coaching en trainingen als toegepaste psychologie. Voor mij is het belangrijk dat ik werk met methodieken die hun werkzaamheid wetenschappelijk hebben bewezen. Ik richt mij op verandertrajecten in het bedrijfsleven alsmede in de non profit sector (o.a. Universiteit Maastricht, diverse gemeenten, APG Heerlen). Daarnaast coach ik professionals volgens de oplossingsgerichte methodiek, die zich kenmerkt als positief, minder focus op het probleem maar vooral op de oplossing, zelfredzaamheid vergrotend, herstel of vergroten zelfvertrouwen effectiviteit vergroten. Sinds 10 jaar ben ik practioner van Insights, een instrument dat zijn krachten wereldwijd heeft bewezen op het gebied van persoonlijke effectiviteit, teamoptimalisaties, leiderschapsstijlen. Kenmerkend voor mijn aanpak is: pragmatisch, analytisch, resultaatgericht en humor.
Goedendag,
Wilt u leren om interessante zakelijke teksten te schrijven? Teksten die niet alleen inhoudelijk correct zijn, maar ook nog eens boeiend om te lezen? In één of twee dagen leer ik u een methode, waarmee u dit stap voor stap kunt realiseren.
De laatste 17 jaar ben ik actief als journalist en eindredacteur. In die tijd heb ik honderden artikelen geschreven - vooral op het gebied van HRM - en ik heb er nog veel meer geredigeerd. Zo ontdekte ik dat bijna iedere tekst nóg beter is te maken. Met relatief eenvoudige middelen.
Die ervaringen verwerkte ik in mijn boek 'Schrijven met Beloftes' (uitgegeven bij Kluwer BV) en natuurlijk in mijn trainingen. U kunt kiezen uit diverse vormen: bijvoorbeeld een één- of tweedaagse groepstraining, of een individueel traject.
Meer weten? Kijk op mijn website of neem contact met me op.
Succes!
Peter Passenier (06 1294 1236)
Ik help teams en individuen met het vinden van hun drijfkracht zodat ze gaan doen wat ze echt willen en kunnen
Wat klanten zeggen
Pim is een inspirerende en professionele facilitator/trainer/coach. Hij weet groepen en individuen te enthousiasmeren door middel van confrontatie, een spannend programma, inzicht en humor.
Soorten trainingen en coaching
BestYearYet trajecten
Communicatie Empowerment
Sales, Accountmanagement, klantgericht werken
Trainers opleidingen
Effectief leiderschap
Teambuilding
Presentatietechnieken
Conflicthantering
Agressietraining
Re-integratie
Opdrachtgevers
Red Bull, Rabobank, ArboDuo, Erasmus Medisch Centrum, France Telecom, BAM Rail, Milieudienst IJmond, Dudok Wonen, FortisMeesPierson, Securicor, KNOV, DSV, Reaal Verzekeringen, BOVAG, OHRA, Start People, stadsdeel Geuzenveld Slotermeer, ministerie van VROM, De Unie
The Working Link - organiseert, geeft en maakt lessen, trainingen en cursussen voor bedrijven, in het onderwijs (HBO, MBO) en voor particulieren.
The Working Link ondersteunt studenten voor het officiele examen van Cambridge.
- BEC [Business English Certificates]
- IELTS [International English Language Testing Systems]
Cursussen op het gebied van computergebruik, ICT (systeem) beheer etc.
Lessen worden in groepsverband georganiseerd, individuele lessen behoren ook tot de mogelijkheden.
In bedrijven worden cursussen gegeven om personeel meer vertrouwd te maken met het Engels of Nederlands.
In het onderwijs verzorgen wij cursussen ter ondersteuning van MBO en HBO niveau.
Voor particulieren geven wij conversatielessen als bijles en ter voorbereiding op het examen MBO en HBO, alsmede voor examens Cambridge University (IELTS, FCE), Nederlands als tweede taal (NT2) en meer.
Waarom wij doen wat wij doen
Groei
Wij geloven dat de mens kan groeien. Wij geloven in de betrokkenheid en plezier in het werk bij uw medewerkers. Wij geloven in een gezonde werkomgeving.
Drijfveren
Wij geloven in de persoonlijke drijfveren van mensen. Wij geloven dat mensen met een goed gevoel van eigen verantwoordelijkheid hun werk met meer energie uitvoeren.
Talentontwikkeling
Wij geloven in talentontwikkeling en wij zetten ons hiervoor in om van uw taakgerichte medewerkers, resultaatgerichte dienstverleners te maken.
Omzet verhogen
In onze spraakmakende trajecten werken wij aan effectief gedrag van uw medewerkers zodat zij de sleutel van ùw succes worden. Dit is waarom wij organisaties helpen om betere resultaten te boeken en uw omzet te verhogen. Wij geven uw organisatie de slagkracht die u nodig heeft, ook in economisch mindere tijden.
Dawn Bullock van Everyday English is een gecertificeerd docent Engels. Zij heeft brede een brede ervaring in het lesgeven van Zakelijk Engels, Conversatie Engels, Academisch Engels en uitspraak. Zij geeft les aan alle leeftijden en nationaliteiten.
Dawn heeft ook ervaring met het vertalen van Engelse teksten naar het Nederlands en vice versa. Websites, literatuur en toneelstukken, academische en economische teksten zijn haar niet vreemd.
Chandler Bullock is een native speaker uit Amerika. Hij studeert Amerikanistiek aan de Rijksuniversiteit Groningen en volgt het Honours College voor excellente studenten. Naast zijn studie werkt Chandler aan verscheidene projecten. Chandler heeft ervaring als interviewer en schrijver (Jonge Harten en GUTS) en als presentator en acteur (Stranger Things Have Happened). Daarnaast geeft hij bijlessen academisch schrijven en conversatielessen.
Clip Trainingen verzorgt communicatietrainingen, zoals trainingen in presentatievaardigheden, creatief denken en assertiviteit. Daarnaast faciliteren we bijeenkomsten, waaronder werkconferenties, kick offs en studiedagen.
Wat ons sterk maakt, is de inzet van creatieve middelen, waarbij we door middel van theater, muziek, video en spel deelnemers motiveren en activeren. Voorbeelden:
theater als aanzet tot discussie tijdens een bijeenkomst
spel als metafoor tijdens een training
video als situatieschets bij de start van een traject
Ons uitgangspunt vormen de stappen weten, begrijpen en doen. Daarbij is het doel, om trainingen en bijeenkomsten meer op te laten leveren dan de eerste stap van informatie bieden (weten). Doordat we motiveren en activeren, blijft informatie beter hangen en gaan deelnemers ook in de dagelijkse praktijk aan de slag met de geboden middelen.
De ExtraMile Academy voor Trainingen en Coaching is gecommitteerd om mensen op te leiden die capabel zijn om vanuit hun kwaliteit van partnerschap en betrouwbaarheid te werken.
Mensen die uitgedaagd worden om anderen door menselijkheid en professionaliteit te 'empoweren' middels coaching en training en inspirerend leiderschap
Trainers en coaches die uitgerust zijn met unieke methoden en vaardigheden om het beste te halen uit uw organisatie met als uitgangspunt communicatie en relatie.
ExtraMile Academy heeft bewezen praktijkervaring van meer dan 20 jaar, opgebouwd in de businesswereld, persoonlijke- en relatieontwikkeling, zowel nationaal als internationaal.
Extra Mile academy is geaccrediteerd door de ECA ( European Coach Association).
Extra Mile Academy heeft 3 seniortrainers in vaste dienst en werkt op dit moment met een groep van 12 freelance trainers.
Omschrijving:
- Training, Onderwijs en coaching in management.
- Ontwikkeling opleidingsmateriaal, trainingen en cursussen.
Profiel:
- Ruim 25 jaar ervaring
- Gecertificeerd HBO-docent, ITIL-Servicemanager en Consultant/Manager in ITSM according to ISO 20000
- Pragmatische instelling en methodische werkwijze
- Hanteert theorie als referentiekader voor praktijk
- Flexibel inzetbaar op diverse gebieden en combinatietrajecten
- Levert altijd maatwerk, ook met standaard producten
- Ervaring in internationale trainingen en opleidingen (Engelstalig)
Vakgebieden:
- ontwerp en implementatie van bedrijfsprocessen
- project- en verandermanagement
- managementvaardigheden en personeelsmanagement
- management en organisatie
- kwaliteitsmanagement
- algemene bedrijfskunde
- E-marketing en E-business
- ITIL, BiSL, ASL, IT-Governance, ISO27000, ISO20000 en PRINCE2
Als trainer en trainingsacteur help ik leidinggevenden om persoonlijker gesprekken te voeren.
Je krijgt beter zicht op wat er gebeurt tussen jou en de ander. Je leert om te zeggen wat je echt wil zeggen, en meer verbinding te maken met je collega of medewerker.
Dit versterkt de werkrelatie, de motivatie van medewerkers en geeft grip op resultaten.
Ik help adviseurs in veranderingstrajecten door bewustmakende (regie)scènes te ontwikkelen waarop je kunt doortrainen met (grote) groepen, of door in een proces in te stappen, en "undercover" bewustwording op gang te brengen of te confronteren.
Ik help teams om in samenspel te leren. Teamleden ervaren zichzelf en de ander als nieuw. Het is leuk en spannend om elkaar te ontmoeten. Dit heeft een verfrissend effect op de manier van samenwerken op de werkvloer.
Ik geef trainingen gespreksvaardigheden en - communicatie.
Wat maakte die overnachting, dat kopje koffie of die aankoop nu zo bijzonder?
Dat kan natuurlijk de locatie zijn. Of het tijdstip. Bijvoorbeeld dat biertje op het strand. Met de liefde van je leven. Tijdens oud en nieuw… Maar hoewel deze omstandigheden kunnen variëren, is er altijd een constante factor die van grote invloed is, de medewerker. En juist die persoon kan je bezoek, waar dan ook, maken of breken.
Ik ben Suus van You had me at hello, een trainingsbureau in gastbeleving. Ik laat medewerkers zien welke enorme invloed zij kunnen hebben op de beleving van een gast, en hoe zij deze kunnen optimaliseren op een manier die alle partijen voordeel oplevert. Een manier die dus zowel de werkgever, de medewerker als de gast een goed gevoel geven. Juist door deze win-win-win situatie zal deze positieve verandering duurzaam blijven bestaan binnen het bedrijf.
Het Marketing Design Lab traint mensen en organisaties in een ontwerpgerichte manier van denken en doen en begeleidt klein- en grootschalige Design Thinking-projecten. Ook verzorgen we lezingen voor events en doen we onderzoek naar de klantreis van de klant van jouw organisatie.
Eveline van Zeeland is oprichter en eigenaar van het Marketing Design Lab. Daarnaast is ze auteur van de boeken 'Basisboek Neuromarketing' en 'Marketing Design met Customer Journey Mapping'. Voor dat laatste boek mocht zij in 2020 de PIM Marketingliteratuurprijs in ontvangst nemen voor het beste marketingboek van het jaar. Eveline is, zowel nationaal als internationaal, een veel gevraagd spreker over onderwerpen als neuromarketing, vertrouwen en innovatie. Ze wordt gekenmerkt door enthousiasme, een scherpe, analytische blik, een mensgerichte aanpak en een creatieve mindset.
Mijn naam is Edith Vonk (1966) en ik ben trainer en coach. In januari 2008 ben ik gestart met mijn eigen bedrijf; Edith Vonk Training & Coaching. Eerder werkte ik als verpleegkundige, als trainer en coach bij een grote organisatie in de gezondheidszorg en als docent en mentor in het beroepsonderwijs. Ik richt me op begeleiding bij veranderingsprocessen, zowel in teams als individueel.
Wat ik doe is het aanspreken en ontwikkelen van de eigen kracht van mensen. Ik versterk het vermogen om zelf antwoorden te vinden. Als dit vermogen ontwikkeld is, zijn mensen in staat hun eigen verantwoordelijkheid te nemen. Dat wil zeggen: mensen kunnen vanuit eigen kracht anticiperen op de omgeving en de toekomst. Mijn inzet is erop gericht mensen de kracht en het vertrouwen te geven om vanuit eigen verantwoordelijkheid te werken en te leven. Daar ligt wat mij betreft de sleutel.
ProcesKRACHT
Effectieve verander- en leiderschapstrajecten
ProcesKRACHT activeert en implementeert op een natuurlijke en praktische manier effectieve verandering en leiderschap in een organisatie, team en/of project om zo tot een blijvend gewenst resultaat te komen.
Vanuit de overtuiging dat organisaties en hun medewerkers behoefte hebben aan verbinding met de organisatie, een waarderende cultuur en het denken vanuit mogelijkheden.
Zo is er groei mogelijk voor alle betrokkenen.
Afhankelijk van het moment, de groep, de situatie, de urgentie en het vraagstuk wordt de koers bepaald. Met als doel een stap verder te komen in de gewenste veranderrichting en leiderschapsontwikkeling. Dit kan op persoonsniveau, teamniveau en organisatieniveau, o.a. door:
Procesbegeleiding
Leiderschapsontwikkeling (MD)
Teamontwikkeling
Opleidings- en ontwikkelvraagstukken
Ambitio maakt HR-ambities waar. Samen werken wij aan de ontwikkeling van uw mensen. Voor uw organisatie, voor uw team of voor een individuele medewerker. Ambitio laat uw mensen uitblinken in hun unieke individuele talenten en versterkt uw organisatie. Wij doen dat met trainingen en coaching.
Ambitio heeft voor de leer- en ontwikkelbehoeften van uw mensen een uitgebreide mix aan trainingsmodules in huis. Onze trainingen geven wij altijd met compassie en de nodige diepgang. De trainingen zijn praktisch van aard, met veel interactie, oefeningen, rollenspelen en praktijkvoorbeelden. We werken daarbij met een duidelijk stappenplan en heldere checklists. Bij ons leren uw medewerkers echt van een training. Ze krijgen duidelijke tips om dat in praktijk te brengen.
Voor coachingstrajecten (on-the-job) met betrekking tot werkgerelateerde vragen kunt u ook bij ons terecht.