Anders dan bij de traditionele accountantskantoren geloven wij in een snelle en directe communicatie. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten. Wij werken samen met vernieuwende partners, waardoor we direct gebruik kunnen maken van nieuwe mogelijkheden en technieken.
Bij zaken waarvoor geen persoonlijk contact nodig is, maken we gebruik van automatisering. Een goed voorbeeld is de portal waardoor de ondernemer aangiften, publicatiestukken, notulen etc. kan accorderen op een tijdstip dat het de klant uitkomt. De klant kan ook rapporten downloaden uit de portal op het moment dat deze dit wenst.
Automatisering is echter voor ons een middel en geen doel op zich. Waar onze concullega’s alles weg automatiseren, gebruiken wij juist de tijdswinst van de automatisering om persoonlijk contact te houden met de klant. Wij zijn geen 9-17 kantoor. Net als de ondernemer zijn wij ook 24/7 met ondernemen bezig. Wij zorgen door onze goede bereikbaarheid dat de klant niet met zijn vraag blijft zitten, maar deze bij ons neer kan leggen en verder kan met ondernemen.