Admini-Desk is een jong en dynamisch kantoor waarbij service en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel zijn. Bij ons is de cliënt geen nummer. Wij proberen dan ook zoveel mogelijk op de hoogte te zijn van het reilen en zeilen van de cliënt, de onderneming en de branche waarin de cliënt actief is. Op deze manier proberen we mee te denken met de cliënt.
Wij verzorgen uw gehele administratie inclusief salarissen, fiscale zaken (btw, loon-, vennootschaps- en inkomstenbelasting), samenstellen jaarrekening etc. Administratieve ondersteuning op uw eigen werkplek behoort ook tot de mogelijkheden. De werkzaamheden worden afgestemd op uw behoeften en wensen.
Omdat u als ondernemer vaak overdag druk bent met uw eigen zaak zijn wij ook 's-avonds bereikbaar.
Tarief: € 40,00 per uur excl btw. Tevens is het mogelijk om een vast bedrag per jaar af te spreken.
Bel voor het maken van een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Interim management:
Bij ons kunnen personeel worden ingehuurd voor interim werkzaamheden op divers financieel en/of organisatorisch gebied.
Wij bieden een passende oplossing vanuit onze eigen organisatie of uit ons netwerk van interim professionals.