Admini-Desk

Almere (Flevoland) - vakgebied Financieel
Admini-Desk is een jong en dynamisch kantoor waarbij service en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel zijn. Bij ons is de cliënt geen nummer. Wij proberen dan ook zoveel mogelijk op de hoogte te zijn van het reilen en zeilen van de cliënt, de onderneming en de branche waarin de cliënt actief is. Op deze manier proberen we mee te denken met de cliënt.

Wij verzorgen uw gehele administratie inclusief salarissen, fiscale zaken (btw, loon-, vennootschaps- en inkomstenbelasting), samenstellen jaarrekening etc. Administratieve ondersteuning op uw eigen werkplek behoort ook tot de mogelijkheden. De werkzaamheden worden afgestemd op uw behoeften en wensen.
Omdat u als ondernemer vaak overdag druk bent met uw eigen zaak zijn wij ook 's-avonds bereikbaar.

Tarief: € 40,00 per uur excl btw. Tevens is het mogelijk om een vast bedrag per jaar af te spreken.

Bel voor het maken van een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Interim management:
Bij ons kunnen personeel worden ingehuurd voor interim werkzaamheden op divers financieel en/of organisatorisch gebied.
Wij bieden een passende oplossing vanuit onze eigen organisatie of uit ons netwerk van interim professionals.
Op zoek naar een goede en betaalbare boekhouder?
Gratis offertes aanvragen »

Bedrijfsgegevens
Admini-Desk
Vakgebied: Financieel

Adres
Venusstraat 4
1363 VN Almere (Flevoland)

Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024