Administratiekantoor Meierijstad is een administratiekantoor wat zich met name richt op de ZZP-er en kleine MKB-er. Mijn naam is Roel van de Greef, afgestudeerd als bedrijfseconoom met ruim 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven.
Met ons totaalpakket aan dienstverlening ontzorgen wij de ondernemer met hun boekhouding, belastingaangiftes, jaarcijfers en salarisadministratie. Dit alles op basis van vooraf vastgestelde prijzen. Wij werken op een moderne manier, waarbij we een hoge mate van digitalisering nastreven zonder hierbij het persoonlijk contact met de klant te verliezen.
Door middel van een gestructureerde, efficiënte werkwijze zijn wij in staat uw cijfers accuraat en snel inzichtelijk te maken. Hiermee krijgt u een actueel en duidelijk beeld van de financiële situatie van uw onderneming. Momenteel werken wij veelal vanuit een kantoorruimte aan huis, waardoor we onze kosten laag kunnen houden. Dit zie je direct terug in onze tarieven.
Neem ook snel een kijkje op onze website voor nog meer informatie over ons: www.administratiekantoor-meierijstad.nl