Wij zijn een administratiekantoor, gevestigd in Uden, en richten ons op opdrachtgevers in de regio 's-Hertogenbosch, Eindhoven en Nijmegen.
Wij houden ons voornamelijk bezig met administratieve dienstverlening, het samenstellen van jaarrekening, fiscale werkzaamheden en de daarbij behorende adviezen.
Door een samenwerkingsverband met een accountantskantoor en adviesburo "Mijn Startersdesk" kunt u met alle financiele, juridische en fiscale zaken bij ons terecht.
Vanzelfsprekend hebben alle werknemers een HBO-opleiding en zeer ruime ervaring op financieel gebied, te weten:
Sterk analytisch vermogen, gedreven, vasthoudend, flexibel, accuraat, proactief en initiatiefrijk.
In staat zeer zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en overzicht te houden.
Ruime ervaring om te werken met deadlines.
Ervaring in leiding geven, affiniteit met geautomatiseerde systemen en goede beheersing van de Nederlandse taal.
Onze kernwaarden:
persoonlijke aandacht
flexibel
begeleiding en ondersteuning
een contactpersoon.
Voor ZZP-ers en kleine bedrijven kunnen wij een vaste prijs per jaar afspreken.