AHEAD is een persoonlijk, laagdrempelig full-service accountantskantoor die u alle administratieve, belasting- en personeelszaken uit handen neemt.
Vanuit een 300-jaar oud monumentaal pand in het centrum van Kollum helpt AHEAD bedrijven en ZZPers op financieel en administratief gebied. Je stapt bij ons zonder afspraak binnen. Voor advies kan je gewoon bellen zonder dat de meter meteen tikt en processen zijn zodanig geautomatiseerd dat het als ondernemer zo makkelijk mogelijk is gemaakt door slimme online oplossingen. Hierdoor gaat alles snel, digitaal en eenvoudig.
De meeste ondernemers willen gewoon hun werk doen. Boekhouding, salarisadministratie, btw-aangifte en dergelijke zijn niet ieders favoriete klus. Uitbesteden is een uitkomst en voordeliger dan men vaak denkt. Bovendien geven we advies hoe je op basis van de cijfers in de toekomst kan handelen. Is investeren verstandig, of loont het om personeel aan te nemen? Vooruit kijken, dat is waar AHEAD voor staat.
Het scheelt veel tijd en dus geld
Bij AHEAD kun je als ondernemer online je boekhouding doen. Meestal voert de ondernemer de boekingen zelf in. Het systeem is eenvoudig. Met een paar gegevens en wat klikken op de knop gaat de rest automatisch. Bovendien kun je het systeem koppelen aan je webshop. Verder zijn er automatische koppelingen met de Belastingdienst voor de btw-aangifte en met de banken.
Het systeem is ingericht vanuit het oogpunt van de ondernemer en niet vanuit een boekhouder. Bijkomend voordeel is dat de ondernemer veel meer inzicht in de financiële situatie van de onderneming krijgt.
AHEAD werkt veel met vaste scherpe prijsafspraken. Dan weet de ondernemer vooraf precies waar hij aan toe is en komt hij achteraf niet voor vervelende verrassingen te staan.