Wij zijn een klein administratiekantoor dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Naast het verzorgen van de financiële administratie zien wij als meest belangrijke taak advies en ondersteuning. Door de kleinschaligheid zijn het persoonlijk aspect en de juiste prijs-prestatieverhouding gegarandeerd.
Wat doen wij?
Onze werkzaamheden richten zich op alle administratieve, boekhoudkundige en belastingtechnische zaken. Deze bestaan uit het voeren van de volledige administratie, het doen van alle aangiften en het verzorgen van de jaarstukken. Daarnaast beantwoorden wij alle vragen die betrekking hebben op uw onderneming.
Wat is onze doelstelling?
Onze doelstelling is om samen met de klant een gezonde onderneming neer te zetten en in alles een spreekbuis, klankbord en sparring-partner te zijn.
Wat zijn onze prijzen?
Wij werken met een all-in jaartarief zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Binnen dit jaartarief vallen alle bovengenoemde en eventueel extra afgesproken werkzaamheden die vastgelegd worden in een opdrachtbevestiging.
Nieuwsgierig?
Neem contact op met ons zodat wij in een persoonlijk gesprek onze werkwijze toe kunnen lichten en daarna voor u een offerte op maat maken.