Mijn naam is Hendrika Borger en ben geboren op 10 september 1969 in Marum. Na een aantal jaren werkzaam te zijn geweest in het agrarische bedrijf van mijn familie heb ik besloten om de kant van de financiële administratie op te gaan en heb toen de opleidingen gevolgd, Praktijkdiploma Boekhouden en Moderne Bedrijfsadministratie.
In de afgelopen 30 jaar heb ik ervaring opgedaan op het gebied van de administratieve en financiële administratie, in tal van bedrijven. zowel in de dienstverlenende sector als ook bij productiebedrijven. Bij grote bedrijven en ook bij kleinere organisaties.
Naast het in loondienst werkzaam te zijn heb ik ook altijd de (financiële)administratie van het hoveniersbedrijf van mijn man verzorgd.
Omdat ik van jongs af aan al ben opgegroeid met het ondernemerschap wil ik graag mijn eigen bedrijf opzetten.
Ik ben een allrounder op het gebied van de (financiële)administratie.
Een belangrijke taak van een ondernemer is om overzicht te houden. Dat geldt ook voor de financiën. Toch ontbreekt het de gemiddelde ondernemer aan de juiste informatie en de beschikbare tijd om de administratie juist uit te voeren. Borger Administratieve Dienstverlening kan u hierbij van dienst zijn.
Kunt u, als bedrijf, wel eens wat hulp gebruiken? Tijdelijk een administrateur nodig? Ook dan kunt u bij ons terecht.