Gerrie Gregoor Administratiekantoor is gespecialiseerd in het voeren van administraties. U kunt als ZZP-er maar ook als MKB-bedrijf bij mij terecht.
Met u als ZZP-er maak ik kennis bij mij op kantoor en nemen we door wat uw wensen zijn en wat u van mij kunt verwachten. Bij MKBbedrijven kan ik ook op (uw) locatie uw administratie verzorgen.
Ik geloof in transparantie; open communicatie en persoonlijke aanpak. Ik hanteer geen 9-5 mentaliteit; dat wordt gewaardeerd door mijn klanten. Juist ZZP-ers werken ook buiten normale kantoortijden. Email wordt gewoonlijk dezelfde dag nog beantwoord en ik ben ook telefonisch bereikbaar buiten kantooruren. Mocht ik uw oproep niet direct kunnen beantwoorden, om wat voor reden dan ook, dan bel ik u z.s.m. terug.
Mijn ervaring is, dat veel ZZP-ers/MKB-ers de administratie zien als een noodzakelijke kwaad. Voor mij geldt dat niet. Ik neem u deze vervelende klus graag uit handen, zodat u uw kostbare tijd kunt besteden aan uw gewone werk.