Wil je je doelgroep op een onderscheidende manier bereiken en betrekken bij je bedrijf, organisatie of product? Je doelgroep bewustmaken, voorlichten, testen? Waardevolle content voor je website, nieuwsbrief of social media? Meer interactie met je doelgroep? Nieuwe lezers of bezoekers aantrekken? Een niet-alledaags relatiegeschenk? Meer informatie over het gedrag van je klant?
Bedenk dan dat er een (quiz)vragenspecialist bestaat! De Vragenfabriek helpt bedrijven en organisaties om hun doelgroep(en) op een levendige, toegankelijke en onderscheidende manier te bereiken. Door middel van (quiz)vragen. Voor elke boodschap, voor elke doelgroep en rond elk thema. Van Vincent van Gogh tot het riool, van de hersenen tot koffie, van tanden poetsen tot het nieuws, etc. Quizvragenmarketing dus.
Maar dat is maar één kant van het verhaal. Ik ben niet alleen een heel nieuwsgierige vragensteller, maar ook een taalprofessional. Freelance tekstverbeteraar. Dat houdt in dat ik:
o je teksten (voor je website, nieuwsbrieven, blogs, artikelen en boeken) kritisch onder de loep kan nemen;
o goed met je kan meedenken over datgene wat je nu eigenlijk zeggen wil;
o jouw teksten kan redigeren, corrigeren en eventueel herschrijven.
Niets meer en niets minder!!