De bedrijfsnaam zegt het al, PR-bureau In de schijnwerpers brengt organisaties in de spotlights. Dit doen we door:
Het genereren van free publicity. Veel geloofwaardiger dan een advertentie of een advertorial is een artikel geschreven door een journalist of redacteur. Dat wordt free publicity genoemd en in de schijnwerpers is er in gespecialiseerd free publicity te genereren. Onze kracht? Creatief denken, weten hoe de media werkt, een uitgebreid media-netwerk, een resultaatgerichte houding en passie om mensen met elkaar te verbinden.
Om bedrijven op deze manier in de media te krijgen schrijven we o.a. persberichten (op basis van SEO), zetten we interviews op en begeleiden we deze en we organiseren persbijeenkomsten. In de schijnwerpers geeft daarnaast mediatrainingen en ondersteunt bedrijven op het gebied van crisiscommunicatie.
Online marketing; voor diverse opdrachtgevers schrijven we e-books, blogs en elke andere gewenste content t.b.v. online marketing U heeft bijvoorbeeld een interessante visie binnen uw vakgebied maar bent geen schrijver? Bij 'in de schijnwerpers' kunt u een blog-abonnement nemen of incidenteel een blog laten schrijven wanneer u er zelf geen tijd voor heeft.