Door mijn vele werk waarin ik betrokken ben geweest bij het ontwikkelen van Sales ondersteuning, verdienmodellen en marketing, raakte ik gefascineerd van Storytelling. De kracht van storytelling blijkt goed aan te sluiten bij het werk als Coach en het geven van advies. Of het gaat om Branding van jouw bedrijf, training en coaching in klantgerichtheid of conceptontwikkeling. Het gaat altijd om jouw verhaal of die van de organisatie, product of dienst. Voor mij voelt het of alle ervaringen die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan, een basis zijn geworden om jou van goed advies te dienen door middel van corporate Storytelling. De kracht van een verhaal stopt niet bij een verhaal. Een succesvolle serie eindigt ook niet bij twee afleveringen? De verhaallijn gaan over meerdere fases die een organisatie, een ontwikkeling van jouw product of dienst heeft doorstaan. Wat werkte goed? Welke uitdagingen zijn er geweest, en hoe zijn ging je daarmee om? Met dat verhaal, weet je wie je doelgroep is en kan je deze doelgroep bereiken? Spreekt dit je aan, neem dan contact mij op.