Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Ik heb geen bedrijf! Misschien over een tijdje.
Mijn functies zijn:
Officemanager, Management assistent, P&O assistent, Projectsecretaresse en Directiesecretaresse.
Mijn profiel:
Ik leg makkelijk contacten.
Voel mij gedreven en betrokken in de werkzaamheden dit ik uitvoer.
Plannen en organiseren is mij op het lijf geschreven.
Klant- en servicegericht.
Durf mijn eigen mening te ventileren (als dat gewenst is).
Ik diens niet terug voor een hectische omgeving waar prioriteiten gesteld moeten worden.
Nauwkeurige werker.
Betrouwbaarheid en loyaliteit vind ik belangrijk voor een goede onderlinge samenwerking.
Na meer dan 20 jaar werkzaam geweest te zijn als office manager/secretaresse ben ik eind 2008 voor mezelf begonnen als secretarieel consultant/interimmer.
Ik verzorg onder andere:
het opzetten/reorganiseren van uw secretariaat;
het schrijven, corrigeren en verzenden van uw brieven, offertes en rekeningen;
het nabellen van deze correspondentie;
het opzetten of opschonen van uw archief;
het maken van afspraken, beheren van uw agenda;
het opzetten van een adressenbestand;
het notuleren van overleggen/vergaderingen;
het uitwerken van geluidsbestanden;
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met mij op.
Zasburg Office Support is opgericht in 2008. Eigenaresse Nancy Zasburg heeft een HEAO IM/CE diploma en ruim 20 jaar werkervaring.
Specialisme: notuleren van bouwgerelateerde vergaderingen.
Werkzaamheden: secretariele dienstverlening zoals uitwerken teksten, telefoonservice, agendabeheer, inplannen afspraken, behandelen correspondentie, notuleren diverse vergaderingen, klantenservicewerkzaamheden, redigeren teksten, organiseren van kleine evenementen, etc. etc.
Ook is tijdelijke vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte of vakantie of op interimbasis gedurende langere tijd mogelijk.
In het bezit van VAR-wuo.
Met Effect ben ik actief als tekstschrijver, trainer en trouwambtenaar.
Ik schrijf bij voorkeur over onderwerpen die binnen mijn vakgebied liggen, omdat ik juist dan een meerwaarde kan bieden als tekstschrijver.
Als trainer ligt mijn expertise bij trainingen op het gebied van communicatie (al dan niet in combinatie met gedragsprofielen, DISC), persoonlijke effectiviteit, selectiegesprekken, personeelsbeleid et cetera. Bekwaam in trainingen gericht op de Nederlandse taal.
In mindere mate maar met evenveel enthousiasme houd ik me bezig met werkzaamheden als redigeren, notuleren en het schrijven van toespraken.
KADE is een praktijk voor relatie therapie, counseling en training. Ik ben een betrokken, deskundige en bevlogen trainer op het gebied van methodisch handelen. persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke effectiviteit. Ik train professionals en de OR in de non- profit.
Mijn werkervaring bestaat uit: onder andere; TBS - Vrouwenopvang - HBO Onderwijs, GGZ, Kinder en Jeugdpsychiatrie.
Mijn opdrachtgevers zijn onder andere: HBO MIZ, HBO Psychologie, Gemeente Hengelo - Almelo, Maatschappelijk werk instellingen. LIVIO, SOLIS etc.
Voor meer informatie en reacties op mijn manier van werken verwijs ik graag naar mijn website.
Het mooie van office management is ondersteuning in de breedste zin van het woord. De veelzijdigheid van de functie: spil functie, organisatie sensitiviteit, variatie in werkzaamheden van administratief tot netwerker en organiseren van evenementen, plannen, (voorbereiden) overleggen en notuleren, creëren en onderhouden van collegiale en klant contacten.
Mijn ervaring van 27 jaar secretariele/administratieve/allround ondersteunende functies bij diverse bedrijven en organisaties maakt mij direct een aanwinst en van meerwaarde voor uw project.
Graag ben ik voor mijn werkgever een effectieve en veelzijdige ondersteuner!
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of groei is het ideaal om mijn assistentie op freelancebasis in te schakelen. Dit kan op projectbasis of ad hoc.
De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen.
Waar u aan kunt denken:
- Het plannen, organiseren, bijwonen, notuleren en nazorg van vergaderingen.
- (Uitvoerende) Marketing & Communictie werkzaamheden
- Agendabeheer (eventueel op afstand)
- Relatiebeheer
- Postverweking en archivering
- Financiele administratie
- Organiseren van zakenreisen
- Organiseren van beurzen en evenementen
Ik ben een gediplomeerd secretaresse/managementassistente (Schoevers) met ruim 10 jaar werkervaring. Momenteel ben ik bezig met de opstart van Regelina.
Ik bied u graag de helpende hand bij al uw secretariële werkzaamheden, zoals:
- typewerk (ik ben ook bekend met medische terminologie)
- archivering
- adressenbestand up-to-date brengen
- organisatie van bijeenkomsten, feesten en bedrijfsuitjes
- vrijwel alle verder voorkomende secretariële werkzaamheden
- vervanging van uw vaste secretaresse tijdens ziekte of vakantie
- het bieden van ondersteuning aan uw vaste secretaresse tijdens een drukkere periode
Momenteel fulltime werkzaam als juridisch secretaresse. In het bezit van de navolgende diplomas: secretarieel medewerkster, secretaresse (niveau 3), directiesecretaresse / managementassistente (niveau 4). Tevens een aantal jaren werkervaring opgedaan als receptioniste en secretaresse.
Wil graag in de avonduren soortgelijke werkzaamheden uitvoeren om meer kennis en ervaring op te doen.
Vanwege mijn leeftijd (22 jaar) breng ik geen offertes uit en daarom is de gevraagde vergoeding acceptabel. U kunt contact met mij opnemen via daisyvandemeerakker@hotmail.com of via daisyvandemeerakker@directiesecretaresse.nl
Laura is een kick-ass entrepreneur die verstand heeft van haar vak. Haar visie zorgt voor structuur, duidelijke communicatie en kwaliteit. En zij wordt gedreven door verbinding, actie en loyaliteit. Het meedraaien op verschillende (grote) projecten maakt haar capabel genoeg om de benodigde veranderingen binnen haar werkveld zichtbaar te maken op korte - en langere termijn. Haar streven is om mensen en middelen binnen de organisatie zo efficiënt mogelijk te managen.
Haar doelgroep: Ondernemers die de behoefte hebben om efficiënter te werken,processen te verbeteren en teamspirit terug te laten keren.
Ik ben een gecertificeerd notulist. (Notulistencollectief)
Ik werk al jaren voor Notuleerservice Nederland (ISO gecertificeerd) en voor Het Notulistenteam.
Vlot leesbare notulen vind ik erg belangrijk.
Inmiddels heb ik ervaring met allerhande vergaderingen. Van Rijkswaterstaat, via huisartsen en onderwijsinstellingen naar het Friese Paardenstamboek....
Ik heb een medische achtergrond. Een vergadering vol medisch jargon is dus geen probleem.
Van huis uit ben ik historica en fysiotherapeut. Ik heb een open persoonlijkheid en een zeer brede algemene ontwikkeling.
Mijn web-site is in de maak.
Mijn werkzaamheden:
Secretariaatswerkzaamheden.
Opstellen, vormgeven en redigeren van bijvoorbeeld offertes, rapporten, handboeken en brochures.
Projectondersteuning, zoals opzetten en bewaken van de planning, coördinatie en voortgangsrapportage.
Notuleren.
Organiseren van congressen, evenementen, cursussen en examens.
Advies en realisatie automatisering: zoals tools (laten) ontwikkelen in Word en Excel.
Naast bovenstaande werkzaamheden heb ik mij in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het opzetten en bijhouden van VCA, ISO en OHSAS-systemen.
Zie ook mijn website www.otterlooofficeworks.nl
PROAS biedt ondersteuning op secretarieel/administratief gebied, proofread, tekstredactie en (eind)redactionele projecten, de organisatie van uw bedrijfsevenement.
PROAS beschikt over gedegen kennis door jarenlange ervaring.
Wij werken doelgericht, kwaliteitsbewust, enthousiast en flexibel, waarbij professionaliteit en efficiency hoog in het vaandel staan. Uw opdrachten worden discreet en integer uitgevoerd.
PROAS biedt u een oplossing de invulling van een specifiek project op interim basis.
Geïnteresseerd? Graag informeren wij u in een persoonlijk gesprek. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Wij bieden voor ondernemingen, verenigingen en stichtingen een compleet pakket secretariële diensten aan op al uw wensen. De secretariële ondersteuning verzorgen wij op afstand, vanuit ons kantoor. Via e-mail en telefoon wordt contact onderhouden. Indien noodzakelijk kunnen wij ook opdrachten bij u op locatie uitvoeren. Zelfs voor kleine opdrachten kunt u ons inschakelen.
Secretaressediensten.nl ondersteunt u onder andere bij de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer
- Archiveren
- Notuleren
- Postbehandeling
- Presentaties maken
- Tekstverwerking
- Telefoonbehandeling
- Verzorgen van mailings
Hallo, mijn naam is Sanne Bouman. Ik ben gefascineerd door gesprekken en daarom ben ik in 2016 Gespreksadvies gestart.
Met Gespreksadvies geef ik een persoonlijke gespreksanalyse waarin ik let op alle technische aspecten in een gesprek. Ik geef inzicht in de gesprekstechnieken die mensen van nature al gebruiken en tips over hoe ze deze en andere technieken beter in kunnen zetten. Door mijn soms confronterende analyse en altijd persoonlijke advies krijgen mijn klanten meer zelfvertrouwen in hun eigen gesprekstechnieken en voeren ze zelfverzekerder gesprekken.
Daarnaast werk ik als freelance notulist.
Tweetalige secretaresse (Nederlands, Engels), met ervaring in bestuurlijke en zakelijke omgevingen in binnen- en buitenland. Alle algemeen voorkomende kantoortaken, inclusief complex informatie-, documenten- en agendabeheer, event- en reismanagement, ITC, nieuwe media, social networking, e.d.
Werkgebied: online virtual assistance; midden Nederland en Amsterdam.
Gespecialeerd in verslaglegging, met ervaring in politiek en management, MTs, Raden van Bestuur, verenigingen, gemeentebestuur.
Goede organisatorische, contactuele en communicatieve vaardigheden, efficiënt archiefbeheer, effectieve oplossingen.
Organisaties kunnen mijn inschakelen voor het organiseren van congressen, nascholingen, opleidingen, beurzen, events. Tevens bied ik ondersteuning op marketing/communicatie gebied. Tevens ben ik inzetbaar als officemanager.
Ik ben een enthousiaste, gedreven, hardwerkende Project / Eventmanager met ruime ervaring in de logistieke organisatie van congressen, seminars, nascholingen, opleidingen, events, marketing- en communicatie activiteiten. Het organiseren zit in mijn bloed. Mijn perfectionisme, toewijding, accuraatheid en gevoel voor verantwoordelijkheid hebben bijgedragen tot succesvolle projecten.
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of op het moment dat uw secretariaat toe is aan een (re)organisatie, biedt BLeSS Secretary Services de ondersteuning die op dat moment zo belangrijk is binnen uw organisatie. Dit kan zowel op projectbasis als ad hoc.
De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen.
Kwaliteit, integriteit, loyaliteit, passie, gedrevenheid en enthousiasme zijn de kernbegrippen voor BLeSS Secretary Services.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van BLeSS Secretary Services, neem dan contact met ons op.
ViolArt maakt voor zowel bedrijf al particulieren diverse grafische producten. Huisstijlen, logo's, folders, posters, wenskaarten, boeklayout etc.
ViolArt kenmerkt zich door frisse, originele ontwerpen.
Sinds 2007 werk ik zelfstandig. Voorheen heb ik gewerkt als secretaresse+ bij een groot ingenieursbureau. Behalve secretariele ondersteuning (postverwerking, telefoon, redigeren van offertes en rapportages, verzorgen van mailings, notuleren en verslaglegging vergaderingen etc.), ondersteunde ik de adviseurs bij het maken van presentaties, bijzonder vormgegeven offertes en rapportages, posters etc.
U bent bij mij aan het juiste adres voor de ambtelijke ondersteuning van uw ondernemingsraad, cliëntenraad of klachtencommissie. Deze ondersteuning bestaat uit secretariaatswerkzaamheden, advisering en coaching. Ook voor tijdelijke ondersteuning van een secretariaat of notuleerservice bent u bij mij aan het goede adres.
U haalt met mij 25 jaar kennis en ervaring in huis. Mijn affiniteit ligt bij zorg en onderwijs, maar ook in andere branches ben ik goed inzetbaar.
Wilt u uw formulieren standaardiseren? Ook daarvoor kunt u een beroep doen op mijn bedrijf.
Breng eens een bezoek aan mijn website.
Mieke Bos Ondersteuning biedt professionele managementondersteuning en secretariële dienstverlening aan bedrijven en ZZPers.
Met Mieke Bos Ondersteuning kiest u voor gemak én professionalisering van uw bedrijf. U kunt al uw tijd aan uw kernactiviteiten besteden, terwijl Mieke de secretariële en organisatorische zaken voor u regelt.
Mieke Bos Ondersteuning is flexibel inzetbaar, zowel per uur als per project.
Daarnaast biedt Mieke Bos Ondersteuning diverse trainingen en coachingsprogrammas om efficiënt te werken en makkelijker te leven.
Mieke Bos Ondersteuning bevordert uw succes!
VOOR ENKELE UREN... OF VELE JAREN!
Kiest u voor Sepa Secretarieel, dan kiest u voor continuïteit, flexibiliteit en kwaliteit. Ik werk op afstand, maar opvallend dichtbij de klanten.
Heeft uw vereniging of stichting een wisselend bestuur en heeft u behoefte aan een vast secretariaat? Ook dan ben ik de oplossing waar u naar zoekt.
Correspondentie
Uitwerken offertes
Debiteurenbeheer
Versturen informatie pakketten
Klantcontact onderhouden
Mailings verzorgen en nabellen
Nieuwsbrieven
Planning
Secretariaat verenigingen
Tekstverwerking
Redigeren van teksten
Bims Bouwcomfort is een ervaren bouwbedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige dakkapellen, aanbouwen, kozijnen en veranda's. Wij bieden maatwerkoplossingen die de waarde en het comfort van uw woning verhogen. Met aandacht voor detail en kwaliteit zorgen wij voor duurzame en stijlvolle uitbreidingen die aansluiten bij de stijl en wensen van onze klanten. Ons team van vakmensen begeleidt u van advies tot realisatie, met een sterke focus op klanttevredenheid en hoogwaardige afwerking. Kies voor Bims Bouwcomfort en ervaar de voordelen van vakmanschap en persoonlijke service in elk project.