Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Sinds een jaar werk ik als freelance secretaresse/PA. Ik heb een schat aan ervaring als (directie)secretaresse, managementassistent, hoofd secretariaat en juridisch secretaresse in verschillende branches (vooral zorg, advocatuur, onderwijs en overheid).
Mijn Nederlands is vanzelfsprekend goed, mijn Engels is uitstekend, Duits is goed. Verder heb ik veel ervaring met het uittypen van dictaten (digitaal en analoog).
Goedendag, mijn naam is Christine en heb 28 jaar ervaring op het gebied van secretariële werkzaamheden. Complex agendabeheer, notuleren, organiseren en alle secretariële werkzaamheden zijn bij mij in goede handen.
Ik heb vooral veel plezier in mijn werk en werk graag samen in een team maar kan ook prima alleen werken.
Voor een kennismakingsgesprek kunt u contact opnemen via christine.c2s-works.nl of 06-58861968.
Hallo,
Als (student) schrijftolk werk ik met een veyboard, een toetsenbord waarmee een hogere typ snelheid wordt word bereikt. Als schrijftolk tolk je dat wat gesproken wordt, simultaan voor een doof/slechthorend persoon.
Daarnaast heb ik 2 jaar voor de politie, getuige verhoren woordelijk uitgetypt. Hier heb ik dus veel ervaring in, en zoek nu opnieuw naar soort gelijke opdrachten.
Groeten ilse peeters
Ik ben secretaresse van beroep. Ik ben goed in het maken van afspraken,agendabeheer, bijeenkomsten/vergaderingen/zakenreizen organiseren, notuleren, correspondentie verzorgen, telefoonverkeer, bestellingen, archiveren, projectadministratie enz.
Kortom, ik ben een allround secretaresse! Ik ben gemotiveerd en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Verder ben ik betrouwbaar en kan ik zeer snel werken!
Secretaresse Uitzendbureau OfficeStar is de absolute marktleider in Nederland als het gaat om professionele managementondersteuning en notuleerservice.
Vanuit 24 vestigingen in Nederland bemiddelen wij kandidaten op VASTE en TIJDELIJKE basis naar opdrachtgevers in het hele land.
Daarnaast leveren wij professionele notuleerservice in het hele land.
Graag verwijzen wij naar onze website: www.office-star.nl
Service2Office begeleidt zelfstandig ondernemers en MKB bedrijven bij organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. Wij nemen de werkzaamheden tijdelijk of structureel uit handen.
Wij geven advies over het organiseren en inrichten van de structuur van uw organisatie. Service2Office heeft verschillende medewerkers in dienst, zodat de juiste persoon aan een organisatie gekoppeld kan worden.
@patjella is een freelance administratie kantoor uitgebaat en gevestigd in Opwijk (België) Droeshoutstraat 28.
Wij zijn voornamelijk gespecialiseerd in het uittypen van audiobestanden (zowel medisch, juridisch, plaatsbeschrijvingen,...)
@patjella staat vooral voor "klant is koning" en de "puntjes op de i" en een gerichte prijs!
Transcriberen is een passie en die hebben wij bij @patjella zeker in de vingers!
Cratos Business Support levert secretaresses, receptionistes, administratief medewerkers op afroep maar kan deze ook voor langere tijd bij uw organisatie detacheren.
Tevens leveren wij werving & selectie diensten om voor uw organisatie een geschikte vaste medewerker te vinden.
Al onze diensten leveren wij tegen concurrerende tarieven echter staat bij Cratos een goede service en hoge kwaliteit voorop.
Boek mij als:
NOTULIST- voor een helder, kernachtig en toch compleet verslag van uw overleg;
TEKSTSCHRIJVER - voor het aantrekkelijk en duidelijk overbrengen van uw boodschap;
MANAGEMENTASSISTENT- voor betrouwbare en professionele ondersteuning.
Ik heb ruime ervaring opgedaan binnen de overheid en het bedrijfsleven. Omdat ik geen eigen bedrijf heb, wordt mijn verloning gedaan door een payrollbedrijf.
Ruim 25 jaar werkzaam als secretaresse/notulist. Zeer ruime ervaring in het notuleren van diverse vergaderingen, zoals afdelingsoverleggen, vergaderingen bij de vakbond, verenigingen van eigenaren, directie overleggen, bouwoverleggen, bredeschool overleggen, workshops en brainstormsessies. Als secretaresse ervaring met het beheren van secretariaten voor diverse besturen, onder andere theater en cliëntenraad.
Secretariele ondersteuning van balie tot personal assistant, hou van aanpakken en heb graag contact met mensen, ook boekhoudkundige ondersteuning, vind receptiewerk erg leuk om te doen.
Werkzaam bij diverse bedrijven, Versdirect.nl (concurrent Greenery), Bandimex B.V. (bandenbedrijf), Van Gemert therapie (dyslexie), Hoge School Rotterdam (interviews uiwerken), Bouqetnet (in/ompakbedrijf bloemen Aalsmeer).
Naast mijn eenmanszaak 'De Spiraal' werk ik ook als freelancer in de 'secretaresse' branche.
Ik ben in de volgende functies werkzaam geweest: verkoopbinnendienst, team-coördinator, management assistente en secretaresse. En ik heb de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan.
Ik hou nog steeds van organiseren en regelen, structureren, projecten begeleiden van A tot Z, vandaar dat ik mij aanbied op deze site.
Secretarial Services ondersteunt haar klanten op secretarieel gebied. Wij werken op detacheringsbasis bij opdrachtgevers als managementassistent/secretaresse/pa op het gebied van organiseren, werving en selectie, secretariële ondersteuning, notuleren, coaching, opzetten en begeleiden van projecten, databasebeheer, facturatie enz., Verder geven wij cursussen aan secretaresses en ontwikkelen nieuwe cursussen.
Naast mijn baan als management assistente voer ik af en toe een freelance klusje uit. In de extreem drukke perioden van mijn baan werk ik niet op freelancebasis, in de iets rustiger perioden voer ik grote en kleine incidentele klussen uit.
Momenteel werk ik alleen transcripties uit. Ik ben in het bezit van een VAR ROW en ben voor de Belastingdienst geen ondernemer, waardoor er geen BTW wordt berekend.
VDVS is dé oplossing als uw organisatie secretariële ondersteuning nodig heeft op welk niveau dan ook. Bij bijvoorbeeld pieken in de werkzaamheden, bij taken waar u zelf niet aan toe komt, of bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie van uw personal assistant/(directie)secretaresse. Ook kan ik u van dienst zijn bij een reorganisatie, bij het opzetten of herinrichten van uw secretariaat of uw archief.
Wie ben ik? Een enthousiaste, ervaren en daadkrachtige ondersteuner die zelfstandig ondernemers op virtuele basis kan helpen hun bedrijf te laten groeien door werkzaamheden op het gebied van dagelijks management uit te voeren, waardoor zij tijd hebben om te werken aan hun bedrijf.
Deze werkzaamheden combineer ik met vervanging van secretaresses bij ziekte of vakantie en het ondersteunen op projecten.
Admon services is de secretariële duizendpoot voor MKB en non-profit sector!
Als secretariële duizendpoot fungeren wij als sparringpartner en rechterhand en regel de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden, zodat u zich 100% kunt richten op uw eigen werk.
Diensten: Virtual Assistant (VA), Personal Assistant (PA), Projectsecretariaat, Notuleren en Cultuur- & Structuurmanagement.
Na een 10-jarige carrière switch (zorg) wil ik nu weer terug in mijn oude vak, waarin ik 30 jaar werkervaring heb. Ik heb veelal gewerkt als Office Manager bij internationale bedrijven. Een CV kan ik desgewenst overleggen.
In eerste instantie gaat mijn voorkeur uit naar opdrachten op afstand, maar ik houd alles open. Het is echter wel de reden waarom ik mijn vakgebieden daarop heb toegespitst.
Na jaren als directiesecretaresse gewerkt te hebben, ben ik bij een secretariaatsbureau gaan werken. Na een aantal jaar ben ik begonnen als zelfstandig secretaresse. Ik werk voor diverse zelfstandigen, grotere bedrijven, overheidsinstellingen en verenigingen. Hiervoor verzorg ik ofwel het gehele secretariaat, werk ik rapporten uit, tik transcripties, notuleer vergaderingen en werk de notulen uit.
Ik werk 8 jaar als zelfstandig ondernemer in de detailhandel. Ik verzorg hier alle secratariële en adminstratieve werkzaamheden. Ik ben 3 jaar directiesecretaresse in loondienst geweest en wil nu naast mijn werk voor de eigen zaak ook opdrachten voor andere mensen gaan uitvoeren. Dit doe ik sinds januari 2010 ivm de geboorte van mijn zoon. Ik ben accuraat, snel en inventief. Afspraak is afspraak.
High Quality is een middelgroot detacheringsbureau en is al 11 jaar gespecialiseerd in de detachering van tijdelijk financieel personeel en secretarieel personeel. In voorkomende gevallen verzorgen wij ook de werving en selectie van vast personeel. Op dit moment werken er meer dan 60 interim professionals voor ons op MBO en HBO niveau in Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht, Brabant en Zeeland.
Ik heb jarenlange ervaring op het bestuurs- en algemeen secretariaat van een bank waar mijn laatste functie personal assistant van de voorzitter van de raad van bestuur was. In die hoedanigheid heb ik de overige secretaresses van het algemeen secretariaat aangestuurd.
Momenteel werk ik overwegend vanuit huis; management ondersteuning van kortdurende projecten, notuleerwerk en transcripties.
Naast mijn werk als theatermaakster en freelance docent theater werk ik graag als typiste/ notuliste. Met een typsnelheid van 400 aanslagen per minuut en een 100% nauwkeurigheid (online typetest Randstad Uitzendbureau) help ik u daarom graag bij het digitaliseren van uw werk. Denk hierbij aan het uittypen en uitwerken van geschreven teksten, interviews, of het notuleren bij vergaderingen, etc.
(Project) Secretaresse met een brede dienstverlening en veel kennis en ervaring.
O.a. ervaring met de volgende programma's:
Word, Excel, Powerpoint, Outlook, SharePoint, Filemaker Pro, File2Share, HummingBird, ProjectPlace. ik heb ruim 10 jaar ervaring als Secretaresse en ben zeer flexibel ingesteld. Ook kan ik zeer goed werken onder tijdsdruk. Alles is te doen....ook het onmogelijke !
Wij zijn een allround secretariaatservicebureau. Wij zetten onze expertise in om ook uw organisatie de meest optimale secretariële ondersteuning te bieden. In overleg kunnen op verzoek van de opdrachtgever ook andere taken worden overgenomen, dat wil zeggen alles wat u van een goede management assistente mag verwachten. Kortom, een "Manus van Alles" en rechterhand op HBO/WO- niveau.