Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Searchmate is in januari 2000 opgericht. Al bijna 13 jaar hebben wij ons gespecialiseerd op het gebied van verkoop (o.a. vrije kavels) maar ook als directiesecretaresse/personal assistant. Voor ons is communiceren met een bouwvakker net zo eenvoudig als met een commissaris van een beursgenoteerde onderneming. Wij hebben ons bewezen door hard te werken en geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
Nota Bene Almere schrijft, redigeert en corrigeert teksten. Ik schrijf artikelen voor ondermeer kranten, verenigingsbladen, websites.
Redactie- en correctiewerk van ondermeer artikelen, nota's, brochures en scripties (Nederlands-, Engels-, of Franstalig).
Daarnaast maak ik notulen of verslagen van alle soorten vergaderingen en bijeenkomsten.
Ook het uitwerken van interviews is mogelijk.
Notuleren van vergaderingen.
Secretarieel werk en ondersteuning/ambt. secretaris ondernemingsraden.
Uitwerken juridische transcripties en secretarieel werk bij een jurist.
Het secretarieel logistiek opzetten/inrichten van bedrijven/kantoren.
U kunt altijd een offerte opvragen, waarbij op elke offerte mijn algemene voorwaarden van toepassing zijn. Deze kan ik u op verzoek toesturen.
Als Organizing & Support ZZP-er bied ik management ondersteunende diensten aan ter vervanging van zwangerschaps -, vakantie of ziekteverloven (of anderzijds). Het betreft tijdelijke klussen variërend van korter voltijd tot langer deeltijd.
Door mijn opleiding- en werkachtergrond in verschillende functies ben ik breed inzetbaar.
Bel of mail voor meer informatie! 075 7710710.
Admon services is de secretariële duizendpoot voor iedere ondernemer!
Als secretariële duizendpoot fungeer ik als sparringpartner en rechterhand en regel de werkzaamheden die geregeld moeten worden, zodat u zich 100% kunt richten op uw eigen werk.
Diensten: Virtual Assistant (VA), Personal Assistant (PA), Projectsecretariaat, Notuleren en Cultuur- & Structuurmanagement.
Met ruim 24 jaar ervaring als management assistent en project assistent (veranderingstrajecten) en ruim 3 jaar als zelfstandige in verschillende (kwaliteits)trajecten ben ik voor diverse functies direct inzetbaar. Ik ben een spin in het web, kwaliteitsgericht, heb oog voor detail en kom het beste tot mijn recht in een ontwikkelingsgerichte organisatie waar ik een breed takenpakket heb.
Energieke positief ingestelde secretaresse / office manager die nog weet wat pro actief en oplossingsgericht werken is. Ervaring heeft in commerciële en ambtelijke omgeving, zowel ondersteunend als leidinggevend. Zeer praktische instelling en hand on-mentaliteit.
Voor alle vormen van secretariaatsondersteuning. Specialisme: optimalisering van uw secretariaat en haar werkprocessen.
Ik ben al sinds 1972 werkzaam en ben begonnen op een inkoopafdeling van een groothandel in linnengoed en breigarens. In 1990 ben ik overgestapt naar een journalistenkantoor en heb daar de boekhouding gedaan en teksten uitgewerkt voor de journalist. Sinds 2000 ben ik een eigen bedrijfje begonnen om te helpen bij administraties, boekhouding en vertaalwerk van en naar het Engels en Duits.
Paasman Office Management biedt:
- Management Support
- Ondersteuning bij het uitvoeren van uw personeelsbeleid
- Het opzetten van een management secretariaat
- Het structureren en standaardiseren van uw documenten
- Uitwerken en redigeren van teksten;
- Overige secretariele dienstverlening
Neem vrijblijvend contact met mij op.
Met vriendelijke groeten,
Marjon Paasman
Heijmans Kantoorservice is een allround ondersteuning en werkt voor u. Hoofdactiviteit is secretarieel/administratief. Daarnaast hebben wij een bestand met beschikbare freelancers die wij kunnen matchen met uw werkzaamheden, zodat ook de andere werkzaamheden op kantoor niet blijven liggen! Hebben we niet direct de juiste persoon voor u beschikbaar dan gaan wij graag voor u op zoek!
Als neerlandicus ben ik op zoek naar opdrachten waarbij ik mijn passie voor taal, tekst, kennis en analyseren ruimschoots kan benutten. Ook vind ik het een uitdaging om me in te lezen in de opdrachtgever en me de kennis die daarmee gepaard gaat eigen te maken. Tijdens mijn hele loopbaan heb ik veel en vaak genotuleerd ten behoeve van alle denkbare geledingen binnen een organisatie.
Maatwerk in secretariële ondersteuning; van het notuleren van een enkele vergadering tot het vervangen van een (directie-)secretaresse bij ziekte of zwangerschap tot het voeren van het projectsecretariaat voor langdurige projecten. Zeer ruime secretariële ervaring op alle niveaus in geestelijke gezondheidszorg, corporatiewereld, zakelijke dienstverlening, ingenieursbureaus en bouw.
(Technisch) Virtual Assistent. Ik kan helpen bij:
- Het bouwen van een Online Leeromgeving met Learndash en/of WP Fusion.
- Het bouwen van een Wordpress website met het Divi thema.
- Mailfunnels.
- Inrichten en/of bijhouden van de administratie in Moneybird.
- Notuleren op afstand, via video of live.
- Transcriberen.
- Data entry.
- Opmaken van documenten in Word of Canva.
Kwaliteit roept instemming op. De situatie wordt helder en discussies verstillen.
Sola Virtute streeft er steeds naar antwoorden van kwaliteit te geven. Daarbij hanteert Sola Virtute de volgende maatstaven: het geleverde product roept de instemming op van alle betrokken partijen; het product is niet aan trends onderhevig, maar vormt een duurzaam antwoord op de gestelde vraag.
O-Solutions is een klein bureau dat zich richt op de verslaglegging van allerlei soorten bijeenkomsten, zowel in de non-profit als in de profitsector. O-Solutions wil graag de volledige zorg over uw verslagleging van u overnemen en doet dit al jaren met een scherp gevoel voor service, detail en betrouwbaarheid. Dit betekent dat u verzekerd bent van objectieve en perfecte notulen.
Spirit Support bestaat sinds 1999 en houdt zich bezig met tekstverwerking en secretariële ondersteuning.
Met name de grotere typewerkzaamheden zijn voor mij de uitdaging.
Veel ervaring op het gebied van transcriptie van geluidsfragmenten, te weten: interviews, aandeelhoudersvergaderingen.
Werkervaring op het gebied van: advocatuur, notariaat, schade- en taxatiebureau's.
Ik voer verschillende administratieve en secretariële werkzaamheden in korte tijd uit zoals transcriptiewerk (het letterlijk of woordelijk uittypen van audiobestanden), maar ook vertaalwerk naar het Nederlands vanuit het Spaans, Portugees of Engels.
Daarnaast kunt u mij inschakelen voor data invoer, opmaak van Excelbestanden, Wordbestanden of Powerpoint en researchwerk.
Ruime ervaring in het voeren van administratieve/boekhoudkundige dienstverlening voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf.
Het periodiek voeren van de administratieve handelingen: faktureren, correspondentie, kas/bank/debiteuren- en crediteurenadministratie.
Alsmede ondersteuning bieden daar waar men zoveel mogelijk zelf wil verwerken maar hulp nodig heeft bij de opzet.
AspertSupport staat voor dienstverlenend, open communicatie, representatief en ambitieus. Het spreekt voor zich dat AspertSupport rekening houdt met uw bedrijfscultuur, werkwijze en discreet en vertrouwelijk met de opdrachten omgaat. U kunt rekenen op een betrokken, betrouwbare en zorgvuldige hulp.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn website:
www.aspertsupport.nl
Pienk, Office professionals is dé specialist in vacatures op HBO niveau en MBO niveau: account manager, binnendienst medewerker, customer service medewerker, secretaresse, office manager, HR Adviseur en méér:
Pienk bemiddelt kandidaten op MBO en HBO niveau binnen de volgende disciplines: management ondersteuning & secretariaat, commercie & marketing, administratie en P&O.
Wilt u een website laten controleren en/of herschrijven? Wilt u uw boek laten redigeren? Of misschien bent u op zoek naar een ghost writer. Dan bent u bij mij aan het juiste adres! Ik heb ervaring met proeflezen/redigeren, heb een talenopleiding gedaan en ben schrijfster (voornamelijk jeugd). Twijfelt u of ik geschikt ben voor uw opdracht? Neem dan gerust contact met mij op!
Notunet Notuleerservice is gevestigd in Amstelveen en verzorgd sinds 5 jaar de verslaglegging van diverse vergadering zowel in de profit als in de non profit sector. Verslagen kunnen geheel naar wens worden uitgewerkt (op onderwerp, spreker, beknopt of uitgebreid). Van elke uitgevoerde opdracht doneert Notunet een percentage aan een project van de Stichting Wereldkinderen.
Prano Group kent een aantal divisies.
Naast het organiseren van Kennislezingen (zie Prano.nl) is er de divisie 'Corporate Support' binnen PRANO GROUP. Vanuit deze laatste divisie verzorgen we een divers pallet aan ondersteuningsdiensten. Zo kunnen we ondersteunen in:
-- Notuleren (in het Engels €600,- of Nederlands € 700,- ex btw, ex reiskosten per vergadering).
Architekstenburo De Haan biedt onder de naam van Notuleerservice IN-A-MINUTE een notuleerservice aan. De Haan bestaat inmiddels 10 jaar en heeft een ruime ervaring in notuleren voor allerlei soorten gremia, en in uiteenlopende sectoren zoals olie-industrie, milieu, peuterspeelzalen, zorg, bouw, civiele techniek en onderwijs. U heeft uw notulen binnen een werkweek in huis.