Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Notulisten bedrijvengids

Notulist nodig?
Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Beverwijk (Noord-Holland)
Speerstra Office Support is een dienstverlenend bedrijf, gespecialiseerd in ondersteuning van organisaties en bedrijven op secretarieel en administratief gebied. Onze diensten zijn volledig afgestemd op uw wensen en behoeften. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan hierbij voorop. Wij leveren een breed scala aan secretariële en administratieve werkzaamheden, voor zowel kleine opdrachten als voor grote projecten. Speerstra Office Support heeft een eigen locatie met alle benodigde faciliteiten, ook is werken op locatie voor ons geen enkel probleem. Onze diensten: Secretariële diensten - verzorgen van correspondentie - organiseren en notuleren van uw meetings - opmaken en redigeren van teksten - organiseren van symposia, beurzen, trainingen, workshops etc. - opzetten en onderhouden van archieven - schrijven van teksten voor bedrijfsmedia (personeelsblad, brochures etc.) - leveren van presentatiemateriaal Administ...

Steenderen (Gelderland)
outplacement/reintegratieadviseur en HRM adviseur Door middel van deskundige counseling bieden we ondersteuning aan de individuele medewerker die dat tijdelijk nodig heeft. Bij re-integratie het vinden van balans, heroriëntatie in de organisatie, loopbaanontwikkelingen en conflicten. Het begeleiden en adviseren van uw medewerker naar een nieuwe passende werkomgeving: Wij hanteren een pragmatische aanpak en streven er naar uw medewerker naar een nieuwe passende werkomgeving te begeleiden. Het menselijk aspect wordt daarbij niet uit het oog verloren. Het is belangrijk dat er samen gewerkt kan worden op basis van vertrouwen en wederzijds respect. Wij maken gebruik van coaching tijdens de sessies en tevens krijgt de werkzoekende na elke afspraak een opdracht mee om thuis mee aan de slag te gaan. Dit om het proces te versnellen en betrokkenheid te vergroten. Uiteraard is bovenstaande een voorbeeld traject, als de medewerker geen behoef...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Mijn naam is Dulce Gomes en ik ben de eigenaar van Gomes Management SUPPORT. Inmiddels heb ik vanuit Gomes Management SUPPORT wisselende ervaring opgedaan in een dynamische en boeiende werksfeer, zoals Boskalis dredging, Mentes Advisory een bedrijf in de energie-sector, Bastian Concultancy en VBMS. Momenteel ben ik bezig met de opleiding Projectmanagement aan de Open Universiteit. Hiervoor heb ik de opleidingen Management Assistent, Secretaresse, Administratie en Telefoniste/Receptioniste, gevolgd en succesvol afgerond met de diploma’s. Na een aantal jaren te hebben gewerkt als onder ander: Office Manager, Management Assistent, Secretaresse, Financieel/Administratief medewerkster en Secretarieel Medewerkster, heb ik besloten om deze leuke uitdaging aan te gaan en mijn droom waar te maken en in 2016 voor mezelf begonnen. Ik verheug mij erop om een leuke opdracht voor u te mogen uitvoeren en op een leuke en resultaat gerich...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Dienstverlening op maat Caryat beschikt over ruime kennis en ervaring op het gebied van managementondersteuning. Daarnaast doen we een beroep op deskundige krachten uit ons uitgebreide netwerk. We kunnen dan ook snel effectief aan de slag in uw organisatie. Natuurlijk stemmen we onze werkzaamheden altijd nauwkeurig af op uw vraag. Zo kunt u altijd rekenen op maatwerk. En dankzij een heldere kostenraming vooraf komt u nooit voor verrassingen te staan. Visie op managementondersteuning Managementondersteuning is méér dan zomaar het uitvoeren van secretariële taken en back office diensten. Natuurlijk doen we graag en goed wat een directeur of bestuurder vraagt, maar we hebben ook een eigen visie. We combineren uw en onze kwaliteiten en vertrouwen op elkaars talenten. Zo komen we tot een duurzaam resultaat. Onze missie Caryat Management Support wil meerwaarde leveren. Daar werken we aan vanuit onze ruime va...

Den Haag (Zuid-Holland)
Curriculum Vitae van: Bea Boon-Wustenveld Karperdaal 32 2553 PH DEN HAAG Geboren: 02-05-1962 Nationaliteit: Nederlandse Gehuwd, 1 dochter Opleiding: Mavo / Havo / Bedrijfscorrespondentie en Steno NL van Schoevers Na ca 10 jaar in diverse secretaressefuncties te hebben gewerkt, ben ik in 1994 gestart als ZZP-er onder de naam BB Verslaglegging. De dienstverlening bestaat uit het verrichten van secretariële werkzaamheden waaronder notuleerwerkzaamheden. Enkele interessante wapenfeiten: Verslaglegging onderzoek (hoorzittingen) Bijlmerramp in 1999 voor het ministerie VWS Verslaglegging t.b.v. diverse ondersteuningsregelingen op het gebied van technologische ontwikkelingen voor SenterNovem, nu Agentschap NL Evaluatie functioneren Rathenau Instituut 2000 - 2005, opdrachtgever ministerie OCW, I.s.m. Mariska Warnars (SenterNovem) ondersteuning van de onderzoekscommissie. De werkzaamheden betroffen secretariële onde...

Den Haag (Zuid-Holland)
Met enthousiasme wil ik mij beschikbaar stellen voor alle functies in het vakgebied secretariële ondersteuning, zoals Officemanager, directiesecretaresse of managementassistent. Wie is PriOffice Allereerst stel ik mijzelf graag voor: mijn naam is Cansu Alkurt, 24 jaar - 5 jaar ervaring in verschillende vakgebieden. Qua persoon ben ik gedreven, leergierig, nauwkeurig en betrokken. Humor mag natuurlijk niet gemist worden! Na het afronden van MBO als directiesecretaresse/managementassistente heb ik 5 jaar ervaring in de loondienst in verschillende bedrijven. Al snel merkte ik dat ik een goed gevoel heb om zelfstandig te zijn. Ik ben zowel technisch als theoretisch gegroeid en als zelfstandige starten was altijd mijn doel voor ogen geweest. Dit wil ik dan ook waar maken! In mijn laatste functie werkte ik voornamelijk op afstand voor directeuren/partners. Tegenwoordig is dat het NIEUWE MANIER VAN WERKEN. Deze manier van werken wi...

Vlaardingen (Zuid-Holland)
Heeft u tijdelijk ondersteuning nodig op het gebied van administratie, organisatie en secretariaat? Ervaart u ook dat u door de bomen het bos niet meer ziet in de stapels papier op uw bureau? Heeft u een projectmatige klus, die u binnen uw huidige bezetting niet gerealiseerd krijgt? Of bent u nog niet toe aan een vaste secretariële kracht met oog voor organisatie en administratie? Het gevaar van bovenstaande vragen is dat bepaalde werkzaamheden vaak op de achtergrond verdwijnen, of vooruitgeschoven worden. De perfecte oplossing is het inhuren van: De Managementassistente! U weet dan zeker dat de werkzaamheden worden verricht. Emmie Verkerk (de oprichtster van De Managementassistente!) heeft meer dan 25 jaar ervaring als afdelingssecretaresse, managementassistente en bureaumanager. Doordat zij zo breed is georiënteerd is Emmie uw perfecte assistente om u te ondersteunen in verschillende werkzaamheden. Vanuit een grote ...

Beusichem (Gelderland)
VdWMS ( Van der Wiel Management Support) is in oktober 2007 opgericht door Gea van der Wiel. Zij was actief op het gebied van secretariële ondersteuning, waarbij zij assisteerde bij beleidswerkzaamheden en projecten. Daarbij heeft Gea coördinerende en leidinggevende taken uitgevoerd. Na een periode van twaalf jaar met een diversiteit aan werkzaamheden heeft Gea van der Wiel de keuze gemaakt een eigen bureau in Beusichem op te zetten. Het bureau VdWMS biedt secretariaatsdiensten aan als directie- en projectsecretariaat, beleidsassistentie en officemanagement. VdWMS kan u van dienst zijn bij tijdelijke vervanging van uw secretaresse, projectondersteuning of bij het opzetten of herstructureren van uw secretariaat. Kiezen voor VdWMS betekent kiezen voor ervaring, korte inwerktijd, flexibiliteit, efficiency, snel inzicht in de interne organisatie en gevoel voor bedrijfscultuur en bestaande situaties. Gea wil graag in aanrak...

Zevenaar (Gelderland)
HEUTINK MANAGEMENT SUPPORT richt op de ondersteuning van de zakelijke markt, Midden- en Kleinbedrijf. Haar focus ligt hierbij op de kleine zelfstandigen, die zich richten op hun core business. HEUTINK MANAGEMENT SUPPORT garandeert uw bedrijf professionaliteit, kwaliteit en flexibiliteit. U kunt altijd op ons rekenen. HEUTINK MANAGEMENT SUPPORT is gekwalificeerd en heeft de ervaring om u de volgende diensten te leveren: - secretariële en administratieve ondersteuning - up-to-date houden klantenbestand - vertaalwerkzaamheden (NE-EN, EN-NE, NE-DU, DU-NE) - redigeren van teksten - organiseren van personeelsuitjes, klantendagen, bijzondere gelegenheden - uitwerken van concepten - notuleren van vergaderingen (NE of EN) - opmaken van teksten, rapporten - standaardiseren van uw bestanden/documenten - schrijven van artikelen, samenvattingen, rapporten - maken van afspraken, contact houden met opdrachtgevers - coördiner...

Gorinchem (Zuid-Holland)
Wie is excellentY? Pauline Grethe is de daadkrachtige vrouw achter excellentY. Ze supporteert, organiseert en optimaliseert. In de ruim 25 jaar dat zij in het bedrijfsleven werkzaam is, geeft ze aan verschillende functies met veel plezier en gedrevenheid invulling. Ze fungeert als rechterhand voor directeuren, bestuur, raad van commissarissen en managers. Haar onderscheidende vermogen ligt vooral in het denken en handelen -pragmatisch, slagvaardig en oplossingsgericht- en het bieden van maatwerkoplossingen. Ze geniet van de diversiteit aan mensen en organisaties waarmee ze in haar vakgebied te maken heeft. Professioneel valt ze op door de combinatie van menselijke betrokkenheid en oog voor de zakelijke belangen. Een welkome ondersteuning op het gebied van werkdruk en stress, werkplekorganisatie, timemanagement en efficiënt e-mailen. Dit kan zowel fulltime, parttime als incidenteel. Ze geeft invulling aan taken va...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ik schep orde in uw chaos! | Virtual Assistent | Officemanager | Secretaresse | Reorganiseren | Zwangerschaps- en vakantievervanging Management Support: Het tijdelijk invullen van secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden zoals de functies (Directie)Secretaresse en Management Assistente bij zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie, maar ook bij drukke perioden. De taken bestaan onder andere uit: Agendabeheer Correspondentie Archivering Organiseren vergaderingen Notuleren vergaderingen Ondersteunen van directie en managers Office Support: Het organiseren, opzetten en/of herstructureren van een secretariaat Opzetten en/of herstructureren van een archief Het maken van een (secretariaats)handboek Inwerken, begeleiden en trainen van (nieuwe) secretariaatsmedewerkers Beheren van de personeelsadministratie Beheren van de financiële administratie Regelen van de facilitaire zak...

Door AB-SERVICES in te huren bent u verzekerd van een betrouwbare, professionele en gemotiveerde medewerkster terwijl u niet hoeft te investeren in kantoorruimte, meubilair en apparatuur. Ik heb op mijn eigen kantoor de beschikking over alle noodzakelijke middelen om de gevraagde werkzaamheden uit te voeren. * Tekstverwerking; Uitwerken van geschreven stukken zoals notulen, rapporten, brieven (vanaf concept), maar ook contracten en andere diensten. Tevens kunt u diverse audiobestanden woordelijk laten uitwerken. * Ledenadministratie, klantenbestand opzetten en/of bijhouden. * Waarneming kantoor tijdens uw afwezigheid. * Productie-assistentie; Productionele taken zoals bespreken locaties, verzorgen callsheets en draaiboeken, assistentie tijdens een draaidag of evenementen... * Mailing; Wilt u een bijvoorbeeld een nieuwsbrief versturen per post of email, geen probleem, AB-SERVICES regelt het voor u. Daarnaast kunnen wij u ook hel...

Uden (Noord-Brabant)
Zelfstandig Office Manager Als zelfstandig Office Manager ben ik zeer breed inzetbaar. Ik heb ruime ervaring in het vakgebied om professioneel en snel zaken op te pakken. Ik werk graag zelfstandig, maar ben binnen een team ook zeker een waardevol lid. Ik ben analytisch, assertief, positief en doelgericht ingesteld. Ik werk hard en graag en uit dat ook in mijn werk. Mijn specialiteit ligt op het gebied van een hands-on herstructurering van werkplekken voor een hogere efficiëntie binnen uw bedrijf. Ik zorg ervoor dat ú uw werk in een goed georganiseerde omgeving kunt uitvoeren. Trainer / Coach Sinds 2010 ben ik gecertificeerd persolog DISC trainer. Met de kennis van DISC wordt gekeken naar gedragsvoorkeuren van de deelnemers. Dit gedrag beïnvloed werksituaties, samenwerking binnen of met een team en persoonlijke groei. Door samen een traject door te lopen ben ik in staat een zeer passend persoonlijkheidsprofiel ...

Heemstede (Noord-Holland)
Mijn bedrijf biedt MANAGEMENT SUPPORT, een pro-actieve enthousiaste collega en gaat voor 100% kwaliteit. Ik beschik over ruim 20 jaar werkervaring binnen de zakelijke dienstverlening. Ben succesvol werkzaam geweest in functies als: Secretaresse, Projectassistente, Intercedente, Vestigings-/Regio-/Accountmanager, Coach/Loopbaanadviseur, Gastvrouw, Stewardess. Bedrijven portfolio: KLM, Right Management Consultants, Start Employability Services, Vedior, Kronenburg, Holland Hostess Services. Sinds 2008 ben ik mijn ervaringen gaan bundelen en als freelance duizendpoot werkzaam. U kunt mij inzetten voor al uw management support zoals: - Secretariaatsactiviteiten; - Personal assistant; - Project management; - Gastvrouw/hostess/teamleider voor uw event/beurs/congress; - Sales ondersteuning; - HRM & recruitment activiteiten. Mijn kernkwaliteiten zijn: - Enthousiaste persoonlijkheid die verantwoordelijkheid neemt; - Zelf...

Amsterdam (Noord-Holland)
De steen der wijzen zoeken ofwel de meest fantastische matches maken, dat is wat Projob sinds 1995 met passie en succes dagelijks doet. Vanuit een A-locatie bij het museumplein in Amsterdam werkt het team van Projob op eigen persoonlijke en zakelijke wijze. De markt waarin Projob al zolang een succesvolle speler is beslaat administratieve, HR, financiële, logistieke, marketing en communicatie, customer service functies. De kracht van Projob ligt in een grote kennis van de Groot Amsterdamse arbeidsmarkt, ervaren consultants en langdurige werkrelaties met niet alleen opdrachtgevers maar ook met werkzoekenden en werknemers. De kernwaarden van Projob zijn resultaatgericht, dienstverlenend en authenticiteit en zijn daarmee ook de kern van die kracht. Projob biedt daarnaast Loopbaancoaching aan van coaches die hiervoor professioneel opgeleid zijn en die ook kennis van de arbeidsmarkt hebben, een waardevolle combinatie. Projobs opd...

Arnhem (Gelderland)
U kunt bij SaBo Management Support terecht voor andere onderstaande diensten: - Advies op maat: hoe kan uw secretariaat/receptie efficiënter opereren - Advies op maat: opzetten en implementeren van het secretariaat voor nieuwe vestigingen of afdelingen - Facilities / Office Management, onder andere opzetten en uitvoeren wagenparkbeheer, IT- en ICT zaken, beheer facilitaire diensten zoals beveiliging, catering en schoonmaak - Beheren van agendas en time management - Verzorgen van uw bedrijfscorrespondentie o.a. mailings, offertes, nieuwsbrieven, etc. - Organiseren van zakenreizen, zodat u zonder zorgen op reis kunt - Organiseren van evenementen, bijeenkomsten, vergaderingen, beurzen, diners, bedrijfsuitjes of relatiedagen, etc., inclusief budgetbeheer - Notuleren tijdens vergaderingen, het opstellen van een verslag met een besluit- en actielijst en de ...

Amersfoort (Utrecht)
VA voor ZZP & klein MKB Online marketing Tekstschrijven Backoffice Procesoptimalisering -> Klaar voor meer tijd? SHARP Support is er voor: * De veel te drukke ZZP'er: als ZZP'er ben je ooit begonnen en kon je waarschijnlijk alle interne processen zelf nog uitvoeren. Nu ben je zó gegroeid dat je het te druk hebt om alles te doen en lopen je interne processen in de soep. Je hebt te veel werk om het zelf te doen en te weinig om iemand in loondienst aan te nemen (met alle risico's van dien). Precies dan ben je bij mij aan het goede adres. * De kleine MKB organisatie die geen personeel wilt: je hebt een team om je heen gebouwd met allemaal professional. De professional die tot nu toe ontbrak is degene die achter de schermen zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je wil iemand niet in loondienst, veel te veel risico en veel te hoge kosten. Dan ben je bij mij aan het goede adres. * De 'Ik ben hard aan...

Nootdorp (Zuid-Holland)
Notuleren is een vak en dat behelst meer dan aantekeningen maken tijdens een vergadering. Notuleren betekent hoofd- en bijzaken weten te onderscheiden en deze verwerken in een goed leesbaar en accuraat verslag. Daar kunt u bij Notuleerbureau Zuid-Holland van op aan. Notuleerbureau Zuid-Holland is opgericht door Dorine Verschoof. Ik houd kantoor in Nootdorp (centraal gelegen ten opzichte van Den Haag, Delft, Zoetermeer en Rotterdam) en heb een gedegen opleiding (Gymnasium B, kandidaats Rechten, Schoevers en de managementopleiding van KLM). Bij bedrijven in allerlei branches heb ik vanaf 1990 ervaring opgedaan in het notuleren van diverse soorten vergaderingen. Daardoor ben ik breed georienteerd en ben ik snel ingewerkt op het onderwerp. Dit komt de kwaliteit van het verslag ten goede. Notuleerbureau Zuid-Holland kunt u inschakelen voor het notuleren van uw managementvergadering, raad van bestuur, raad van toezicht, projectverg...

Tegelen (Limburg)
Een goed secretariaat is gedreven, flexibel, discreet en vindingrijk. Secretariaatsbureau CORRECT voert uw kantoorwerkzaamheden uit. Dit betekent dat u bij mij terecht kunt voor het uitbesteden van secretariële, administratieve en organisatorische werkzaamheden die zich bij u voordoen. U maakt uw wensen en eisen kenbaar waarna wij samen met u kijken naar wat voor de situatie binnen uw bedrijf de beste oplossing is. Op mijn kantoor werk ik uw opdrachten vakkundig en accuraat uit. Uiteraard in uw huisstijl. De werkzaamheden kunnen zowel incidenteel, als op regelmatige basis, kortere of langere periodes die kunnen variëren van enkele uren, dagen tot weken of maanden waarbij zowel vanuit ons kantoor als op locatie gewerkt kan worden. Wij staan garant voor een enthousiaste, besluitvaardige en initiatiefrijke kracht die direct voor u aan de slag kan. Tevens biedt Secretariaatsbureau Correct ook een telefoo...

Wamel (Gelderland)
Ons bedrijf is gespecialiseerd in ondersteuning in politiek-bestuurlijke processen en reorganisatietrajecten. Onze notulistes beschikken veelal over een HBO/WO niveau en hebben ruime ervaring. Zeventig procent van ons werk zit momenteel in notuleeropdrachten en projectsecretariaten. Onze opdrachtgevers van het eerste uur van ons bedrijf rekenen we nog steeds tot onze vaste opdrachtgevers. Voorts wordt een proportioneel deel van onze tijd gevuld met het maken van transcripties van audiobestanden. Veelal betreft dit kwaliteitsinterviews, maar ook verhoren, copy voor boeken of omzettingen van radioprogramma's. We beschikken over een eigen professionele redactie voor de notulen en de transcripties. Het leesbaar maken van bestaande teksten voor een breder publiek is altijd een mooie uitdaging. Wat journalistiek werk betreft, hebben we bijv. meegewerkt aan een nieuwsbrief voor een Recreatieschap, maar ook artikelen geschreven...

Helmond (Noord-Brabant)
Het dienstenpakket van Calculus Office Support is uitgebreid. Als uw personal assistent sta ik garant voor een efficiënte organisatie, beheer en uitvoering. Tijdelijk, structureel of periodiek. Flexibel inzetbaar precies wanneer u dat nodig heeft. Ik werk op afstand vanuit mijn eigen kantoor of op uw locatie. Samen met u zoek ik graag naar de beste oplossing voor het werk dat gedaan moet worden. Op basis van een heldere offerte en/of opdrachtbevestiging. Zodat duidelijk is waar u op kunt rekenen. Het juridisch secretariaat is mijn specialiteit. Met ruim 12 jaar ervaring snap ik precies welke ondersteuning een advocaat nodig heeft. Bijvoorbeeld bij het klaarmaken van processtukken, uitwerken van dictaten, voorbereiden van vergaderingen en onderhouden van contacten. Ik bied u ondersteuning op maat.Tijdelijk, bijvoorbeeld om achterstanden weg te werken, periodiek of structureel. Zo blijft uw service aan uw cliënten optimaal. ...

Gouda (Zuid-Holland)
Sinds 2003 ben ik mijn eigen bureau gestart en werkzaam als freelancer op het gebied van office management en communicatie. Ik heb ruime ervaring als directiesecretaresse, managementassistent, communicatiemedewerker, P&O-adviseur en organisator van evenementen. Daarnaast heb ik regelmatig adviezen geschreven ter verbetering van het functioneren van secretariaten. PROFIEL Organisatietalent en veranderaar. Positief ingesteld en goed relativeringsvermogen. Een doorzetter en harde werker en vooral een regelneef. Kernwoorden zijn: oprecht, efficiënt, pro actief, stressbestendig, loyaal, communicatief, plannen en organiseren, accuraat en gestructureerd. Durft beslissingen te nemen. U kunt mij o.a. benaderen voor: - vervanging bij ziekte en/of een andere vorm van afweizhgeid, - overbrugging van een vakantieperiode of een wervingsperiode, - bij onderbezetting of zeer drukke periodes, - het wegwerken van achterstand...

Tip Top Organized herstructureert en organiseert waar nodig. Dat kan op de werkplek, in de administratie (budgetcoaching) of de leefomgeving zijn. Het resultaat: ruimte, tijd en rust. De klanten zijn bedrijven, ZZP'ers en particulieren. Is het onoverzichtelijk en "chaos" in de (financiële) administratie of ruimte(s) zoals bijv. werkplek of leefomgeving? TipTop Organized begeleidt, maar pakt ook zelfstandig of samen een klus aan. Werkgebieden: - Administratie (her)structureren en/ of (tijdelijk) beheren. - Budgetcoaching. - Advies en begeleiding bij het (her)structureren/ inrichten van woon/ werkomgeving en werkprocessen. - Werkplekorganisatie. - Volledige organisatie van evenementen, bijeenkomsten, zakenreizen, teambuildings etc. - Projectleider voor in/externe bedrijfsverbouwingen en verhuisprojecten. Secretariële ondersteuning - Management en secretariële ondersteuning verlenen - Optreden al...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Notuleerservice Nederland vindt het belangrijk dat de inhoud van waardevolle besprekingen behouden blijft en gedeeld kan worden. Een goed verslag is daarbij onontbeerlijk. Het maakt het besprokene zichtbaar en bevordert het zetten van concrete stappen. Vanuit dit inzicht verankert Notuleerservice Nederland kennisoverdracht, standpuntbepaling en/of besluitvorming in hoogwaardige verslaglegging. Wij verbinden ons met profit-, non-profit- en overheidsorganisaties die deze overtuiging delen en die zich bewust zijn van de waarde die hun vergaderingen vertegenwoordigen. Notuleren is een vak. Vakbekwame notulisten zijn professionals die zich de materie van een vergadering snel eigen maken en die de inhoud ervan zorgvuldig en scherp kunnen samenvatten. Zij zijn als onafhankelijk waarnemers in staat het besprokene volledig objectief weer te geven. Bovendien weten zij voor ieder verslag een toon en omvang te kiezen die past bij de vergaders...

Amsterdam (Noord-Holland)
Een indicatie van de werkzaamheden welke ik voor u kan verzorgen: Verwerken van formulieren, dossiers en overeenkomsten. Verwerken en verzorgen van correspondentie en e-mails. Opstellen van contracten en schrijven van voorstellen, evenementplannen, etc. Ondersteuning bij het opstellen adresbestanden o.a. t.b.v. acquisitie en mailings. Regelen, aanvragen en opzeggen van diverse diensten en aangelegenheden. Coördineren van werkzaamheden (door derden). Bijhouden van uw website en verzorgen van relatiegeschenken. Ordenen en verwerken van uw administratie. Opstellen, aanvragen en nabellen van offertes. Factureren en verwerken van diensten en declaraties . Uitvoeren van betalingen en bijhouden ontvangen betalingen, versturen van herinneringen. Administratie aanlever klaar maken voor de boekhouder. Verzorgen van hotelreserveringen, regelen van vervoer en boeken van tickets. Plannen en organiseren ...


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024