Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Met ruim 25 jaar ervaring op secretarieel, commercieel en recruitment gebied kan ik veelzijdige ondersteuning bieden. Ik zet in no time een secretariaat op, zorg voor goed adressenbeheer, archivering, kan uw secretaresse coachen.
Specialisaties:
Projectondersteuning
Planning
Agendabeheer
Notuleren
Opzetten secretariaat
Vervanging tijdens zwangerschap en/of ziekte
Als freelance secretaresse, management assistente en office manager ben ik in allerlei rollen op diverse plekken in bedrijven en organisaties inzetbaar. Mijn werkhouding is oplossing gericht, gedreven, creatief en betrouwbaar. Ik beschik over een enthousiaste persoonlijkheid en heb organisatietalent. Tevens heb ik een enorme ervaring in verschillende bedrijfstakken.
Adorte komt voort uit de eenmanszaak Adorte Producties, die al 11 jaar bedrijven en non-profitorganisaties ondersteunt met een breed scala aan secretariële en andere back office diensten. Voor lange of korte tijd, op locatie of vanuit ons eigen kantoor: Hieraan zijn taken als het schrijven van technische handleidingen en het programmeren op maat sinds 2012 toegevoegd.
Ik ben begonnen in januari 2011 met mijn freelance bedrijf, ik ben werkzaam sinds januari en t/m 31 october bij TNT Nederland BV als personal assistant in eerste instantie binnen de IT afdeling en momenteel in HR.
Ik spreek 5 talen o.a. engels, frans en nederlands. Ik heb ook ervaring in financiele administratie binnen een crediteuren- of een debiteurenadministratie.
Naast het geven van taaltrainingen in Nederlands, Duits en Business-Duits vertaal ik veel teksten meestal van NL naar D.
Mijn specialisaties zijn administratie, officemanagement, juridische teksten, teksten uit gezondheidszorg en sport. Maar ook het vertalen van documenten, brieven en emails hoort bij mijn favorieten.
Graag vertaal ik ook kinderboeken of websites.
Personal assistent office, management assistent
zowel op afstand vanuit mijn kantoor als op locatie
tevens editor werkzaamheden, tekstverwerking, presentatiemateriaal beurzen uitwerken, tijdelijke opdrachten binnen uw bedrijf, allrounder, ruime ervaring, veel kennisgebieden.
SEO specialist content marketeer
Ervaren met transcriberen
Tweetalig
Vertaalwerk
Schinkel Secretary Service is er voor al uw secretariële opdrachten, van het uitwerken van dictaten tot interim secretaresse op uw kantoor. Inmiddels heb ik 4 jaar ervaring als secretaresse, voorheen ben ik medisch secretaresse geweest en de afgelopen jaren heb ik als juridisch secretaresse op een advocatenkantoor gewerkt. Ik ben accuraat, flexibel en betrouwbaar.
Secretaresse Hulp biedt secretariële ondersteuning op flexibele basis en op het moment dat u dat nodig heeft.
- Uitstekende bereikbaarheid, ook buiten kantoortijden;
- Alleen kosten voor de daadwerkelijk uitgevoerde werkzaamheden;
- Geen werkplek of andere voorzieningen nodig. Alles wordt op afstand voor u geregeld.
Nieuwsgierig? Neem contact met ons op!
Na ruim 20 jaar ervaring te hebben opgedaan als administratief/secretarieel medewerker ben ik sinds kort freelance voor mezelf begonnen. Ik ben inzetbaar voor alle mogelijk secretariele en administratieve werkzaamheden.
Verder heb ik ervaring met congresorganisatie, complex agendabeheer, notuleren m.b.v. opname, transcripties etc. Kortom ik ben breed inzetbaar.
Els Lefeu Cosmetics laat zich inhuren voor diverse opdrachten, varrierend van vertegenwoordigersopdrachten tot administratieve opdrachten. Contactueel zeer goed, correct, punctueel en strevend naar goede resultaten.
Mijn ervaringen liggen in het vertegenwoordigersvak en secretariele/administratieve opdrachten. Ik beschik dan ook over een goede typevaardigheid.
2eBedrijf is de ideale oplossing voor bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar een flexibele kracht voor het bekende "gat in de planning".
2eBedrijf is een franchise onderneming, waardoor een veelzijdigheid aan diensten kan worden aangeboden.
U kunt daarbij denken aan secretariele en administratieve dienstverlening, backoffice werkzaamheden.
Shardy Notuleerservice, de naam zegt het al, houdt zich voornamelijk bezig met het notuleren van allerlei soorten vergaderingen zowel in de profit als non-profit sector. Daarnaast verzorgt Shardy voor een aantal bedrijven de (basis) boekhouding en BTW-aangiftes. Shardy kan ook parttime ingezet worden voor secretariele werkzaamheden.
BINNENKORT NIEUWE WEBSITE!
Michelle Schaper werkt als professioneel en onafhankelijk notuliste voor overheid, bedrijfsleven, verenigingen en stichtingen. Ook werkt zij teksten uit op basis van geluidsbestanden. Indien nodig werkt zij samen met collega's (freelancers) zodat zij opdrachtgevers maximaal van dienst kan zijn. Op deze wijze kan zij zeer gedegen en flexibel diensten verlenen.
Vanaf 1 maart 2010 heb ik besloten freelance administratieve/secretariele handelingen te gaan verrichten.
Ik leg hierbij de nadruk op tekst schrijven en verwerken. In mijn carriere is gebleken dat vooral op dit punt mijn kracht ligt.
Omdat ik met plezier notuleer, schrijf, verwerk en typ hebt u nu iemand voor u die u het werk goed en graag uit handen neemt!
Buro Multa is gespecialiseerd in management ondersteuning in de meest brede zin van het woord. Opdrachten bij zowel profit als nonprofit organisaties op het gebied van management ondersteuning, projectondersteuning (gecertificeerd Prince2) en ondersteuning bij P&O. Daarnaast kan Buro Multa worden ingehuurd voor adviezen en coaching op secretariaatsgebied.
Sinds 2000 ben ik werkzaam voor de diverse Verenigingen waarvoor ik de ledenadministratie onderhoud, correspondentie verzorg, notuleerservice verleen, conferentie en andere bijeenkomsten organiseer (zowel landelijk als regionaal). Daarnaast detacheer ik mezelf naar een Stichting en daaraan gerelateerd bestuur waarvoor ik soortgelijke werkzaamheden verricht.
Sinds 2002 als zzp actief. Geen medewerkers, wel netwerk met andere zzp.
Eerste jaren voortgebouwd op ervaring daarvoor met redigeren van boeken en artikelen enerzijds en organiseren van lezingen en events (inclusief brochures, affiches en mailings) anderzijds.
Laatste jaren ook veel notuleerwerk, projectverslagen, nieuwsbrieven en rapportages anderszins
Secretariële managementondersteuning. U heeft vast van die taken die u maar vooruit schuift omdat u daar geen tijd voor heeft. Ik kan u helpen! Bijvoorbeeld met agendabeheer, mailbeheer, notuleren, bonnetjes verwerken, facturen verwerken, strategisch meedenken, organiseren van evenementen (groot en klein), nieuwsbrieven maken, website bijhouden, etc.
Ruime secretariële ervaring bij Heineken, Ministerie van Economische Zaken, De Brauw, Blackstone & Westbroek. CV op te vragen bij K. Eijbers.
NB: Studio Kei is een eenmanszaak in restauratie en decoratie. Als er geen voldoende opdrachten zijn in bovengenoemde disciplines dan voer ik secretariaatswerkzaamheden uit (was secretaresse in het verleden).
Er komt een tijd dan wil je minder pap, maar meer krenten! Mijn kennis en kwaliteiten inzetten om jouw kennis en kwaliteiten tot bloei te kunnen brengen. Op een gelijkwaardig niveau met hetzelfde doel voor ogen. Jouw zaken, mijn zaken, Miranda's Business!
Als virtual assistant ben ik jouw sidekick voor online tools, administratie en communicatie.
Deze assistente neemt werk uit handen en gaat met plezier aan de slag!
Management- en officesupport:
secretaresse
personal assistant
officemanager
management assistent
etc. What's in a name?
* Secretariële, organisatorische, administratieve ondersteuning
* Werkzaam vanuit huis of op locatie
* Flexibel in het aantal uren
* Tarief in overleg
Tijdelijk, flexibel office management van hoge kwaliteit. Alleen op het moment dat hier binnen uw organisatie behoefte aan is. Voor extra ondersteuning op piekmomenten; voor interim opdrachten tijdens vakantie, verlof of vacatures. Het notuleren van vergaderingen, redigeren van tekst, versturen van mailings, organiseren bijeenkomsten en evenementen etc.
Ik heb veel administratief werk verricht in mijn arbeidsverleden. Ik heb criminologie gestudeerd in Amerika en heb 18 jaar in Nederland gewoond. Graag help ik u uit de nood. Ik kan goed en snel typen, werk graag deadline gericht en zorg altijd dat het werk af komt. Wilt u mij die kans geven, neem dan contact met mij op.
Met vriendelijke groet,
Amber
Na 27 jaar ervaring als directiesecretaresse en senior personeelsmanager werk ik sinds 2008 zelfstandig. Naast P&O-werkzaamheden, schrijf ik beleidsstukken en begeleid ik starters. Ook voer ik kortlopende secretariële opdrachten uit.
In 2007 heb ik een grafische opleiding gevolgd. Ik ontwerp nu websites, webwinkels, brochures, briefpapier etcetera.
SOLO SUPPORT biedt ondersteuning op MAAT op administratief, secretarieel en organisatorisch gebied. Mijn doel is u werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op uw core business!
Ik heb 15 jaar ervaring als directiesecretaresse in diverse branches.
Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als open, opgewekt, professioneel en discreet.