Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
jarenlange ervaring als PA, management assistent, officemanager, directiesecretaresse, projectasssistent, beursmanager, medewerker verkoop binnendienst bij diverse bedrijven en overheidsinstellingen. fulltime beschikbaar binnen regio Amsterdam, Rotterdam, Dordrecht, Eindhoven, Den Bosch, Breda, Tilburg, Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Amersfoort, Hilversum.
U kunt mij inhuren als allround freelance secretaresse voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden alsmede voor notuleren. Daarnaast ben ik werkzaam als Professional Organizer.
Op mijn website en via Social Media kunt u meer over mij lezen.
Mijn werkgebied is West Brabant, het oostelijk deel van Zeeland en de Randstad, inclusief Schiphol.
Ans Verhoek werkt onder deze naam al ruim 12 jaar als freelancer op hoog niveau als secretaris, onafhankelijk notulist, secretaresse voor besturen en Raden van Toezicht, interim directiesecretaresse/management assistente, Executive Assistant, PA of project secretaresse. Zij is betrouwbaar, representatief, integer, voortvarend, duidelijk en succesvol.
Zeer ruime secretariële ervaring op directie / MT niveau in diverse branches, beschikbaar 20 - 32 uur per week ter vervanging bij ziekte of zwangerschapsverlof. Typeservice, redigeren/redactie, feedback op teksten of presentaties.
Indien gewenst is CV opvraagbaar.
Tarief is afhankelijk van soort opdracht en is excl. BTW en eventuele km vergoeding.
Een ervaren, enthousiaste, initiatiefrijke, meedenkende secretaresse ondersteunt u bij elke taak, opdracht of project. Open-minded is een kernwoord voor ASIST! Altijd goed luisteren naar en in gesprek - het liefst persoonlijk - gaan met de klant, is een streven dat goed wordt uitgevoerd. Meer informatie leest u op onze website www.asistzakelijk.nl
Kampinga Support Services biedt professionele dienstverlening op het gebied van secretarieel werk, virtuele assistentie, managementondersteuning en notuleerservice.
Kampinga Support Services kan u als ondernemer, organisatie, stichting of overlegorgaan de noodzakelijke ondersteuning bieden. Dit kan op zowel incidentele als op regelmatige basis.
Minoscribo is een jong bedrijf met Suzanna als eigenaar. Ik ben uw secretariële duizendpoot op afstand met ruim 15 jaar ervaring op dit vlak.
Uittypen van documenten, notuleren, verwerken van enquêtes, maken van presentaties in Powerpoint enz.
Indien gewenst zijn referenties opvraagbaar!
Maak uw wens kenbaar en Suzanna gaat ermee aan de slag!
Zeer ervaren PA/(directie)secretaresse, sinds 2000 werkzaam als zzp'er/freelancer bij zeer uiteenlopende organisaties, zowel overheid als bedrijfsleven. Inzetbaar voor 32-40 uur per week, in de regio Rotterdam/Dordrecht/Gorinchem/Breda en eventueel in Leiden en omgeving.
CV en uitgebreide referentielijst wordt op verzoek per e-mail toegestuurd.
Secretariële ondersteuning op interim basis ter vervanging en/of ondersteuning van uw secretariaat. Alleen op die momenten dat het echt nodig is!
Dienstverlenende, flexibele management ondersteuner. Enthousiast secretaresse, goed organisator & ervaren notulist. Jarenlange ervaring zowel in de commerciële dienstverlening als de publieke sector.
Notulist, tekstschrijver, subsidieschrijver, jaarverslagen, brieven, informatieve teksten, ingewikkelde teksten, marketingplannen, cijfers en feiten. U kunt bij mij terecht voor alle teksten, maar mijn hart ligt bij teksten met inhoud. Ik schrijf inhoudelijke teksten, interviews, analyses, PR-artikelen, webteksten, lesmaterialen en dergelijke.
Ik verleen managementondesteunende dienste in de brede zin des woords. Dit kan variëren van inspringen bij bijvoorbeeld notuleren als uw vaste secretariaat overbelast is, vervangen van secretariële medewerkers die ziek, op reis of met zwangerschapsverlof zijn tot het mee opzetten van een administratieve omgeving voor een opstartend bedrijf.
Pit! Management Support is een klein bedrijf met ruime ervaring op het gebied van secretariële ondersteuning en office management.Ook voor communicatie-gerelateerde opdrachten, zoals het schrijven en redigeren van teksten, het vertalen vanuit Engels en Duits en alles op het gebied van Social Media kunt u bij Pit! Management Support terecht!
Sinds 1994 heb ik als zelfstandige veel verschillende bedrijven en organisaties bijgestaan met onder meer de voorbereiding en het notuleren van vergaderingen, projectmanagement en uiteraard alle benodigde secretariele ondersteuning.
Talen:
Nederlands, Engels: uitstekend in woord en geschrift
Frans,Duits: goed in woord en geschrift.
Ik ben als secretaresse en managementassistent zeer gedreven in alle voorkomende secretariele werkzaamheden. Ik heb veel ervaring, kan zelfstandig werken en ben 100% betrouwbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar organisaties die met kunst en cultuur hebben te maken. Tevens voor het organiseren van evenementen bent u bij mij aan het goede adres.
Ervaring met secretariële werkzaamheden in diverse branches.
Momenteel werkzaam als projectsecretaresse bij de organisatie die de bouw van de Sluiskiltunnel
begeleidt.. (24 uur per week)
Veel ervaring met voorbereiden en notuleren van overleggen op diverse niveaus.
Specialisatie: redigeren van teksten en verzorgen van correspondentie.
Secretariële, administratieve en/of bestuurlijke ondersteuning voor de overheid, verenigingen en stichtingen
- Het voeren van een (verenigings) secretariaat
- Notuleren van vergaderingen op locatie
- Redigeren van teksten
- Project ondersteuning
- Direct marketing, zoals het verzorgen van mailingen
- Organiseren van bijeenkomsten
Al 22 jaar werkzaam op directiesecretaresseniveau: allround, ervaren, hoog kwaliteitsbesef, flexibel, efficiënt en effectief, planmatig, organisatorisch, kritisch en afspraak=afspraak. Kortom, voor werkzaamheden op secretarieel gebied, van het uittypen van documenten, notuleren tot het organiseren van evenementen kunt u bij mij terecht.
Ik werk onder andere als freelance verslaggever voor een regionaal dagblad. Daarnaast schrijf ik regelmatig columns voor tijdschriften. Ik werk één dag per week voor een mediationpraktijk, waarvoor ik regelmatig opdrachten thuis uitwerk. Dit werk bestaat uit het redigeren van ouderschapsplannen, schrijven van brieven en dossiervorming
Secretary@Home betekent het op afstand uitwerken van digitaal ingesproken opnames zoals, juridische stukken, interviews een vergadering enz. Binnen de vooraf met u afgesproken termijn ontvangt u de uitwerking per mail retour. Indien u wenst dat het document direct wordt uitgewerkt in uw huisstijl/sjabloon dan is dat uiteraard mogelijk.
Interim Management Assisitance in de breedste zin van het woord. Van Office Management, secretaressevervanging, management assistent, personal assistent, HR adviseur/medewerker, opzetten administratie cq secretariaat.
Flexibel, efficiënt, hands-on, pro-actief, communicatief, zelfstandig en zelfstartend en graag de spin in het web.
Als freelance ondersteuner ben ik gespecialiseerd in het verlenen van management ondersteuning aan bedrijven, verenigingen en stichtingen en kleine zelfstandigen.
Op freelance basis kan secretariële, administratieve en organisatorische ondersteuning worden verleend. Daarnaast kunnen zakelijke evenementen aan mij worden uitbesteed.
Korte lijnen, betrokken en no-nonsense. Het zijn belangrijke trefwoorden voor Bien Sûr, hét bureau voor werving & selectie van vaste banen.
Bien Sûr heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een allround en ervaren wervingsbureau voor verschillende vakgebieden. Wij bemiddelen voor functies op mbo+, hbo en academisch niveau.
Organisatie (internationale) beursdeelname.
Relatie evenementen.
Open huis dagen.
Onderhouden van content op uw website, spellingscontrole, checken op de werking en fouten.
Het verzorgen van uw (digitale) nieuwsbrief en eventueel de verspreiding daarvan.
Het schrijven van pers/ nieuwsberichten en aanleveren aan de media.
Freelancer in secretariële ondersteuning, zoals in de functie van marketing/sales assistant, project manager/assistant, secretaresse, personal assistant of office manager.
Voor professionele, tijdelijke ondersteuning (bijvoorbeeld bij zwangerschapsverlof, ziekte of in de vakantieperiode).
Zowel fulltime al parttime inzetbaar.
Amca PD houdt zich bezig met personeelsdiensten in de breedste zin van het woord.
Zelf bezit ik ruime ervaring als secretaresse, zowel binnen de commerciele sector als de non-profit.
Ervaring met boekhouding, salarisadministratie, projectadministratie.
Beheersing van de Nederlandse taal, Engels en Duits ook zeker geen probleem.