Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
EdgarField is hét coöperatieve netwerk dat zich volledig richt op het duurzaam verbinden van opdrachtgervers en freelancers. Met acht vestigingen en vertegenwoordiging van alle vakgebieden staan wij hiermee landelijk op de kaart.
Voor freelancers
Samenwerken met EdgarField betekent toegang tot een omvangrijk netwerk. Dit netwerk voorziet freelancers in opdrachten die aansluiten bij hun capaciteiten en kwaliteiten. EdgarField is ook dé organisatie waar freelancers optimaal van inkoopvoordelen genieten en zichzelf verder kunnen ontwikkelen.
Voor bedrijven
EdgarField voorziet in ervaren freelancers in alle vakgebieden. Voor organisaties houdt zij rekening met mogelijke risicos op dit gebied. Fiscale zaken zijn op orde en door onze werkwijze blijft de opgedane kennis aan het einde van de opdracht binnen het bedrijf.
Voor alle vakgebieden één aanspreekpunt, wat zorgt voor efficiënte inkoop ...
Onze KERNACTIVITEIT is het bieden van ondersteuning op uw secretariaat voor alle mogelijke werkzaamheden.
U kunt net zo vaak gebruik maken van onze diensten als nodig is.
Zo krijgt u fulltime de beschikking over professionele kwaliteit tegen relatief beperkte kosten.
Wij factureren slechts de reële bestede tijd tegen een zeer redelijk tarief.
Laat u verrassen en bel ons op,
er is meer mogelijk dan u denkt....
0 2 6 -4 9 5 4 5 5 0 of i n f o @ t x t . n l
Werkzaamheden
Door onze jarenlange ervaring zijn wij van veel markten thuis.
De werkzaamheden die wij uitvoeren zijn bijvoorbeeld:
het vervaardigen van menusystemen in MS Word,
het ontwerpen van sjablonen (templates) voor MS Word,
het ontwerpen van krachtige presentaties in MS Powerpoint en Powerpoint sjabloon in uw huisstijl
het ontwerpen, bouwen en onderhouden van WordPress websites
het verwerken van data in Excel
maar het ook compleet verzorgen van ontwerp en pr...
In 2012 heb ik besloten om zelfstandig ondernemer te worden en eenmanszaak SPS Secretary & Project Support op te richten. Ik bied ondersteuning op verschillende gebieden.
Op het gebied van personeel en organisatie contract management.
Op het gebied van management ondersteuning; PMO, secretaris, secretaresse, management assistente en notuleren.
Op het gebied van financiën, de rol van medewerkster bedrijfsvoering.
Op het gebied van ICT; Sharepointsites inrichten en het bouwen van CMS websites.
Ik heb veel talent op het gebied van regelen en organiseren. Mijn hoofdactiviteit bestaat uit het vervullen van tijdelijke opdrachten.
Mijn ervaringen heb ik opgedaan bij CCN Datacom, Unilease, KPN en Ictu (onderdeel MIin BZK)
Mijn huidige opdracht sinds februari 2012 is bij het Ministerie RWS in de rol van Programma Ondersteuner / Secretaris bij het programma Kantoor Automatisering en Rekencentrum.
Mijn motto is: u de relat...
STUUR MIJ EEN TESTBAND, DAN KAN IK BEPALEN WAT DE PRIJS WORDT!
Secretariaatsservice & Transcriptie service
1) Flexihopper is een zelfstandig secretariaatsburo dat opdrachten uitvoert bij bedrijven in de regio Noord-Holland en de omgeving van Den-Haag. Dit kan zowel op locatie als thuis gebeuren. Ik ben internationaal georiënteerd, taalkundig goed onderlegd en beschik over een jarenlange werk- en levenservaring als directie secretaresse. Ik ben in het bezit van een VAR.
2) Tevens lever ik een freelance transcriptie service aan bedrijven, overheid en particulieren.
Met mijn Olympus DSS Player Standard Transcription Module werk ik diverse ingesproken bestandstypen uit. Het Olympus systeem is afgestemd op de volgende dictation files: DSS, DS2, WAV, WMA en MP3. Grote bestanden kunnen via Skype gestuurd worden. Uitgewerkte bestanden: interviews, boekbesprekingen, notulen, scripties, wetenschappelijke stukken. Ik werk in zowel de Ned...
Zakelijke dienstverlening voor organisaties, stichtingen, (branche)verenigingen en bedrijven.
SSB legt zich toe op een complete secretariaatsvoering voor organisaties, (branche)verenigingen en stichtingen, op detachering van topsecretaresses en een uitgebreide zakelijke dienstverlening. Onafhankelijkheid, integriteit, loyaliteit, kwaliteit en dienstbaarheid staan in ons doen en laten voorop.
De goed opgeleide medewerkers van SSB zijn allen betrokken, accuraat en uitermate klantgericht.
Zoveel als mogelijk is, hebben onze opdrachtgevers met één en dezelfde medewerker van SSB te doen, gewoon omdat dat voor beide partijen prettig werkt. Het schept een basis van vertrouwen, temeer daar de SSB-medewerker gewoon is actief te participeren in het besturen van de organisatie.
Voor veel van onze opdrachtgevers werken wij al jaren. Terwijl bestuursleden komen en gaan, is het secretariaat de stabiele factor waar altijd op te...
Profielschets
Als dochter van ouders die meer als veertig jaar een eigen bedrijf hebben gehad ben ik gewend de handen uit de mouw te steken.Ik ben jarenlang verantwoordelijk geweest voor de gehele bedrijfsvoering van het bedrijf. Door mijn creatieve gedrevenheid, enthousiasme, en ruime werkervaring, ben ik snel operationeel binnen uiteenlopende bedrijfsculturen.
Ik communiceer op alle niveaus.
Expertise
Office Management
Secretariële & Administratieve ondersteunig
Personal Assistent
Organisatie van zakelijke evenementen
Coaching
Kernwoorden
Verbind ratio en emotie, oplossingsgericht, ervaren, stressbestendig, betrokken, creatief, communicatief, goede luisteraar, intuïtief, flexibel, scherpzinnig, empatisch, geïnspireerd en gepassioneerd
Persoonlijke competenties
Versterken van onderlinge relaties
Snel doordringen tot kern van de zaak
Vertrouwen winnen
Analytisch, kritisch en resultaatgericht...
Na vele jaren ervaring als (project) secretaresse, officemanager, werkplekbegeleider en ICT medewerker, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik in januari 2012 begonnen als interim management ondersteuner.
Brede ICT kennis gecombineerd met leidinggevende capaciteiten en ruime secretariële kennis. Trainingsvaardigheden heb ik opgedaan door het geven van nieuwe medewerkertrainingen in mijn functie als werkplekbegeleider, daarnaast ben ik ook betrokken geweest bij diverse implementaties van nieuwe softwarepakketten, werkwijzen en procedures.
Enkele persoonlijke eigenschappen:
Enthousiast
Accuraat
Breed inzetbaar
Gestructureerd
Oplossings- en resultaatgericht
De volgende werkzaamheden voer ik voor u uit:
Kennisoverdracht/implementatie van nieuwe werkwijzes en/of procedures
Inwerken secretariële medewerkers
Opzetten secretariaatshandboek (vastleggen werkwijzes en procedures)
Schrijven van gebru...
Wilt u ook meer werk verrichten en u enkel richten op de prioriteiten? Dan kunt u een gespecialiseerde personal assistant het ondersteunde werk laten overnemen. Het Nederlandse bedrijfsleven en de moderne ondernemer hebben behoefte aan professionele ondersteuning, tegen een betaalbaar tarief. Daarom biedt i-Personal Support deze dienst aan, een persoonlijke assistent op afstand tegen de Nederlandse kwaliteit en productiviteit, maar tegen offshore prijzen.
i-Personal Support wilt u zoveel mogelijk werk uit handen nemen, daarom bieden wij uiteenlopende diensten aan. Tevens kunnen wij de kwaliteit van onze dienst waarborgen, dit is mogelijk doordat wij onze Personal Assistants continu opleiden, zodoende kunnen wij onze klanten goed van dienst zijn.
De persoonlijke assistent die u toegewezen krijgt is gekwalificeerd en maakt gebruik van de nieuwste technolgieën en is daardoor in staat u uitgebreid te ondersteunen bij de dienst(en...
Door mijn brede ervaring als projectondersteuner en mede door mijn ervaring met verschillende management methodieken (Prince2, P3O) en SharePoint, ben ik in staat om projecten en programma's optimaal te ondersteunen. Tevens heb ik een zeer brede ervaring als managementondersteuner (PA, Executive Assistant).
Ondersteuning is mijn passie en het oplossen van problemen is mijn kracht. Mijn werktempo ligt zeer hoog en door de brede ervaring kan ik snel schakelen en is de inwerktijd minimaal. Ik ben accuraat maar geen perfectionist. Ik heb een pragmatische werkwijze en een analytisch denkvermogen. Ik ben zeer goed in staat om wensen en eisen om te zetten naar een opdracht of een verzoek. Met mijn helicopterview ben ik in staat om de grenzen en de status van een project goed te bewaken.
Meer informatie over mij kunt u vinden op mijn linkedin profiel. Referenties kunt u vinden op mijn linkedin profiel en mijn CV.
Daarnaast ben i...
Heeft u ondersteuning nodig? Zoekt u (tijdelijk) een ervaren assistent? Wilt u een personal assistant? Of een managementassistente? Of een directiesecretaresse?
Als freelancer kan ik u hiermee van dienst zijn!
Ik heb een afgeronde opleiding gedaan bij Schoevers. Een aantal jaar ervaring opgedaan als directiesecretaresse. Ik ben een organisatietalent. Ik begrijp snel hoe een organisatie in elkaar zit en ben flexibel in de omgang. Ik heb minimale inwerktijd nodig en zorg voor maximale kwaliteit. Ik ben zeer committed.
Interesse? Neemt u contact met mij op, ik kan direct aan de slag!
Naast bovenstaande heb ik mijn eigen bureau: CeventZ
CeventZ is een jong evenementen bureau. CeventZ verzorgt de organisatie, uitvoering en de productie van verschillende evenementen, congressen en workshops. Op stralende wijze wordt uw evenement tot in de puntjes uitgevoerd.
CeventZ verzorgt ook sprekers onder de naam CtalkZ. Gemotiveerde, ...
Wellicht kent u ons al, misschien ook niet. In dat geval willen we ons graag eerst even aan u voorstellen. Al ruim 10 jaar plaatsen wij op basis van detachering en werving & selectie uitstekend gekwalificeerde kandidaten op de terreinen management support, communicatie, HR en project support. In gevallen van drukte, ziekte of zwangerschap doen profit- en non-profitorganisaties, gemeenten en overheid een beroep op ons om samen een passende personele oplossing te vinden.
Iedere organisatie, al dan niet commercieel, wil op volle kracht vooruit en eruit halen wat erin zit. Dat valt niet altijd mee: nieuwe projecten dienen zich aan. reorganisaties en veranderingen blijken noodzakelijk, belangrijke pionnen doen een stap terug wegens ziekte, vakantie of zwangerschap. In al deze gevallen bieden wij uitkomst en helpen wij u graag de juiste pion op de juiste plek te zetten.
Betrokkenheid, zorgvuldigheid, inzet en enthousiasme kenmerken onze...
Al 13 jaar werken wij als virtuele secretaresse voor zeer uiteenlopende bedrijven, van klein tot groot. Het Nieuwe Werken is voor ons al niet meer weg te denken.
Wij beschikken over alle denkbare technische faciliteiten die ons in staat stellen u heel gemakkelijk op afstand van dienst te kunnen zijn, maar uiteraard komen wij, indien nodig, ook graag bij u langs.
U kunt ons inhuren op uurbasis voor een paar uur per week tot enkele maanden, of zelfs voor vast. Wij factureren op basis van nacalculatie of stellen een maatwerk contract met u op.
De taken die u door ons kunt laten uitvoeren zijn zeer divers. Denk aan de volgende mogelijkheden:
- voeren van secretariaten voor verenigingen, brancheorganisaties, netwerkclubs, e.d.;
- agendabeheer / afspraken inplannen (in aansluiting op een door u verzonden mailing);
- e-mails afhandelen en overige correspondentie;
- ondersteunen bij het voeren van uw administratie, waaron...
Vié Virtual Office Support / Virtual Office Manager / T. 06 - 40 89 80 55 / E. info@vie-officesupport.nl
U heeft als ondernemer veel taken waarvoor u eigenlijk geen tijd hebt, waarin u wellicht minder bedreven bent of misschien zelfs geen zin hebt. Toch horen die taken bij goed ondernemerschap en zijn ze dus belangrijk. Maar eigenlijk wil u zich het liefst alleen maar bezig houden met uw passie: uw eigen bedrijf.
Als Virtual assistant regel, plan, organiseer, structureer en vereenvoudig ik de zaken die u wenst. Ik werk vanuit huis maar ook op locatie indien gewenst. Ik bied u support op het gebied van:
* office management / allround secretariële werkzaamheden
* webbeheer
* social media
* opstellen en redigeren van teksten
* notuleren en transcriberen
* event organisatie (incl. vergaderingen, trainingen/cursussen)
Kortom, ik ontzorg. Zodat u zich (weer) volledig kunt focussen op de groei en bloei van uw bedri...
A-Netwerk neemt u graag wat werk uit handen
op secretarieel of administratief gebied!!
Wat doen we momenteel vooral:
* verhuur vergaderruimte De Poortkamer
* opzetten van een secretariaat
* secretariaat van (ondernemers)verenigingen
* notuleren van (bouw)vergaderingen
* presentaties verzorgen
* bijhouden van websites
* bijhouden van leden- of klantenbestanden
* redigeren van teksten
* verzorgen van correspondentie en mailings
Inmiddels zijn we al ruim twee jaar geleden verhuisd naar De Westlandse Poort in Poeldijk. Een prachtig nieuw kantoor waar we tevens een vergaderruimte hebben ingericht, compleet met Wifi, Smartboard, Beamer en Flip Over. Alle moderne voorzieningen zijn aanwezig, dus zeer geschikt voor vergadering, cursus of presentatie. Aangezien de Poortkamer naast eetcafé Westpoort is gelegen, is de catering prima geregeld. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Mijn werkz...
De Projectcoördinator méér dan een standaard PMOer!
Een PMOer voert taken uit zoals het opstellen van hoofdpuntenrapportages, planningen en financiële overzichten, De Projectcoördinator gaat evenwel verder. De Projectcoördinator neemt naast bovengenoemde taken de complete projectsturing uit handen van de projectmanager, richt processen in, doet de scope bewaking en het risicomanagement (dit is dus meer dan alleen maar het vullen van een risk-log). Met een sportieve gedrevenheid die
De Projectcoördinator in het bloed zit, stelt deze werkpakketten samen voor de collega-teamleden met oog voor de competenties én het eindresultaat dat moet worden behaald.
Bovenstaande geeft de projectmanager alle ruimte om zich bezig te houden met het tegenwoordig o zo belangrijke omgevingsmanagement en strategisch denken, m.a.w. de projectmanager kan zijn focus richten naar de buitenkant van het projec...
Ik ben per 1 juli 2010 gestart als ZZP-er en ik ben
op zoek naar leuke en afwisselende interim klussen!
Mijn expertise ligt o.a. in structuur aanbrengen binnen office management, het opstarten en inrichten van secretariaten en recepties, het inwerken en begeleiden van personeel.
Ik heb 4,5 jaar via een detacheringsbureau gewerkt en ik weet als geen ander wat het inhoudt om tijdelijke functies op te vullen.
Snel inwerken, de klant bedienen en de overdracht zo 'smooth' mogelijk laten verlopen, zijn voor mij begrippen die onlosmakelijk met het werken op interimbasis verbonden zijn.
Mijn inzetbaarheid is breed; van secretariaten tot HR en Facilities.
Tevens geef ik bedrijven advies hoe zij hun secretariaat en/of receptie NOG professioneler kunnen inrichten/inzetten. Ik geloof in een goede BASIS.
Werkmethodiek: coaching en training on the job, scan (0-meting), maar ook inzetbaar op uitvoering, schrijven van handleidingen ...
Ik heb zeer ruime werkervaring als secretaresse en kan al uw secretariële werkzaamheden uit handen nemen. De te verrichten werkzaamheden zal ik vanuit huis voor u uitvoeren en kunnen dezelfde dag al voor u klaar zijn. U kunt uw werkzaamheden digitaal aanleveren of afgeven in Lelystad. Ik ben gespecialiseerd in het verrichten van juridische secretariële werkzaamheden.
Diensten:
* opstellen en versturen van uw correspondentie;
* uitwerken van stukken, rapportages, notulen;
* uitwerken van geluidsbestanden (dictafoon) in brief of document;
* opstellen en versturen van mailings;
* opzetten of bijhouden van uw klantenbestand;
* telefonische werkzaamheden;
* archiefwerkzaamheden (eventueel op locatie);
* agendabeheer (juridisch: roladministratie);
* redigeren en corrigeren van uw documenten.
Uw voordelen:
* u heeft tijdelijk of langdurig ondersteuning bij een project;
* ideaal als u geen ruimte heeft voor een extra...
Alt-Tab Bedrijfsondersteuning levert sinds 2001 secretariële diensten, zowel vanuit eigen kantoor als op locatie.
Alt-Tab Bedrijfsondersteuning is een klein en flexibel bedrijf. Wij staan in voor kenmerken als kwaliteit, klantgerichtheid, snelheid, discretie en punctualiteit.
Extra hulp is vaak nodig door ziekte, verlof of piekperiodes. Het aantrekken van een tijdelijke medewerker is veel regelwerk. U kunt deze tijd verkorten door Alt-Tab in te schakelen voor werkzaamheden die niet kunnen blijven liggen. U betaalt een afgesproken bedrag per uur of per opdracht en de voortgang van het werk is gegarandeerd zonder dat u extra personeel hoeft aan te trekken. Het is ook mogelijk dat u niet direct een medewerker kunt aantrekken door het ontbreken van werkgarantie of het ontbreken van een geschikte werkplek. Wellicht heeft u een project waarvoor u niemand op korte termijn kunt vrijmaken. Alt-Tab levert precies het aantal werkuren w...
Als transcribent help ik universiteitsmedewerkers, studenten en journalisten uit de brand door de opgenomen interviews uit te werken. Als onderzoeker wil je snel door naar de analysefase en dan is het fijn als iemand zorgdraagt voor de volledige en correcte schriftelijke weergave van de verkennende vraaggesprekken en diepte-interviews.
Ik kan je verzekeren dat ik het werk niet doorgeef aan een voor jou onbekende. Alle transcripties verzorg ik namelijk zelf en controleer ik zeer zorgvuldig. Dus wanneer we elkaar gesproken hebben, weet je ook meteen wie je interviews uitschrijft.
Van mijn werk houd ik veel, omdat daarin 2 zaken samenkomen: mijn liefde voor taal en mijn enorme interesse in vakgebieden als psychologie, antropologie, politicologie en religie. Daarom ben ik drie jaar geleden met mijn transcriptiebureau Uitgeschreven begonnen.
De onderwerpen zijn niet zelden emotioneel beladen. Uitingen van gevoelens worden daarom ook mee...
ROKS OrganisatieAdvies
Telefoonservice en Bureaudiensten zijn onderdeel van ROKS OrganisatieAdvies, een landelijk opererend bureau en een samenwerkingspartner van professionele organisaties die niet of in beperkte mate beschikken over eigen mensen voor de uitvoering van ondersteunende taken.
Onze opdrachtgevers zijn beroeps- en brancheverenigingen, tijdelijke of permanente samenwerking- verbanden van bedrijven maar ook innovatieve ondernemers. Zij kenmerken zich door specifieke ondersteuningsbehoeften en kiezen er bewust voor om deze continu flexibel in te regelen. In het kader van kostenbesparing een zeer aantrekkelijke werkwijze aangezien u geen vaste kracht in dienst heeft. Betalen doet u als de telefoon daadwerkelijk gaat.
Persoonlijke instructies
Het telefoongesprek wordt conform uw instructies aangenomen. Wij noteren direct de gegevens en de boodschap van de beller. U ontvangt een belbericht per e-mail. Iedere klant mag zi...
Graag zet ik mijn nieuwsgierigheid, punctualiteit en taalvaardigheid in voor uw vergadering. Naast mijn werk in de culturele sector ben ik freelance notulist met ervaring op verschillende terreinen:
-Woonsector (VvE's en woningbouwverenigingen)
-Onderwijs (opleidingscommissie's, managementondersteuning)
-Culturele sector (Raden van Toezicht, debatten)
-Gemeenten (directieoverleg, inspraakavonden)
-Marketing (brainstorms, pitches)
-Commerciële opleiders (verslaglegging trainingen, symposia)
Ik ben WO-geschoold en maak mij nieuwe materie snel eigen. Ik haal er voldoening uit een objectieve en nauwkeurige verslaglegging van vergaderingen en bijeenkomsten te maken, die recht doen aan zowel de inhoud als de toon van wat er gezegd wordt.
Notuleren is mensenwerk. Goede notulen vinden een balans tussen beknoptheid enerzijds, en ruimte voor overweging en discussie anderzijds. In vergaderingen vind ik het belangrijk om ...
Na bijna 18 jaar werkervaring als secretaresse, waarvan ongeveer 12 jaar als directie-secretaresse, is Ingrid ter Beek-van der Linden in september 2011 voor zichzelf begonnen en voor ongeveer 8 - 24 uur per week in de regio Ede/Arnhem/Amersfoort en een deel van de regio Utrecht freelance inzetbaar via Need1secretary.
Ingrid heeft ervaring met ondersteuning van Raden van Bestuur en directies van diverse bedrijven.
Eigenschappen die bij haar horen, zijn o.a.: accuraat, verantwoordelijk, flexibel en meedenkend. Relaties en collegas vanuit vorige werkgevers typeren haar als vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.
Zij kan als (directie)secretaresse/personal assistant ingezet worden voor de volgende werkzaamheden:
- agendabeheer;
- zelfstandig afhandelen van correspondentie;
- redigeren van presentaties, offertes e.d.;
- uitwerken van teksten;
- verzorgen van mailings;
- notuleren van diverse bijeenkomsten;
- P&O-werkzaamheden (b...
Van 2007-2010 heb ik bij Woningcorporatie Ymere in Almere gewerkt en daar gedegen praktijkervaring opgedaan.
Mijn taak bestond uit uiteenlopende secretariële werkzaamheden, zoals het opstellen van processtukken, huurcontracten, algemene correspondentie en agendabeheer.
Met alle facetten betreffende kantoorwerk ben ik bekend, inclusief het behandelen van vertrouwelijke stukken.
Momenteel ben ik op zoek naar werk, dat ik thuis op de PC kan doen. Dit vanwege het feit, dat ik met mijn gezin in Thailand verblijf. Ik ben tot 30 uur per week beschikbaar, met de extra opmerking, dat gezien het tijdsverschil tussen Thailand en Nederland, indien gewenst, ik buiten kantoortijd stukken kan verwerken en prepareren voor aanvang van de volgende dag.
Uiteraard beschik ik over een typediploma en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Ik ben flexibel en kan goed met werkdruk omgaan.
Mocht u na het lezen van deze brief ge&iu...
k ben een jonge dynamische vrouw, die graag krachten bundelt. Ik zet mijzelf graag in voor diverse opdrachten om het bedrijf/individu in kwestie te helpen daar waar nodig is. Ik heb ruime ervaring op het gebied van managementondersteuning, training en coaching.
Als freelancer heb ik verschillende functies bekleed als teamleider secretariaat, directiesecretaresse, managementassistente, secretaresse en medewerkster administratie en heb ik ervaring met het verbeteren van de efficiency en opzetten van organisatieplannen omtrent dit onderwerp.
Als trainer en coach ben ik ook breed inzetbaar. Voor zowel diverse afdelingen binnen bedrijven als individuele trajecten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en communicatie reik ik tools uit om meer tot de kern te komen. Ook het verzorgen van secretariaatsgerichte vakken vanuit mijn praktijkervaring en theorie is mijn manier om kennis te delen en te verspreiden. Ik combineer praktische...
Ik heb jarenlange ervaring opgedaan op het gebied van management assistente. Dit heb ik weten te bereiken door voor vele verschillende opdrachtgevers te hebben mogen werken. Hierdoor heb ik diverse branches leren kennen, zowel non-profit organisaties, overheid, charitatieve instellingen en commerciële bedrijven. Hierdoor heb ik een breed scala aan werkervaring opgebouwd in de afgelopen 20 jaar. Deze werkervaring maakt dat ik mij snel kan verplaatsen in allerlei projecten. Ik merk dat ik hiermee veel te bieden heb als project manager en management ondersteuning in het algemeen. Daarom heb ik PER Management Services opgericht. Een bedrijf dat jou helpt je projecten te managen. Door mijn breed scala aan werkervaring kan ik zowel in grote als kleine organisaties gemakkelijk mijn draai vinden. Ik ben een uitstekende planner en weet van aanpakken. Als multi tasker heb ik veelzijdig organisatie talent weten te ontwikkelen met een resultaa...