Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Notulisten bedrijvengids

Notulist nodig?
Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Loon op Zand (Noord-Brabant)
De Notulant is gespecialiseerd in de verslaglegging van vergaderingen, bijeenkomsten en studiedagen op een breed terrein. De Notulant werkt veel voor de overheid - provinciaal en lokaal - en voor profit- en non-profit organisaties. Eind 2002 is De Notulant gestart (voorheen Tempelaars Notuleer Service), naast het werken in loondienst als parttime secretaresse. Sinds januari 2008 ben ik fulltime met De Notulant bezig, gezien de groei die mijn bedrijfje meemaakte in de loop der jaren. Inmiddels beschikt De Notulant over een aantal freelancers waarvan dankbaar gebruik gemaakt wordt, zodat de continuïteit van dienstverlening naar de klanten toe kan worden geoptimaliseerd. Aan deze freelancers worden hoge eisen gesteld zodat de kwaliteit van dienstverlening wordt gewaarborgd. Bij vergaderingen wordt zoveel mogelijk dezelfde notulist ingezet. In de praktijk blijkt dit bijna altijd mogelijk. Kiezen voor De Notulant is kiezen voor k...

Berkel en Rodenrijs (Zuid-Holland)
Goed notuleren is een vak. In de verslagen van een vergadering of een overleg worden alle belangrijke zaken en afspraken vastgelegd. Ze zijn dan ook uitermate geschikt als naslagwerk om de gemaakte afspraken in de gaten te houden. Het maken van zulke verslagen is een secuur werk en kost veel tijd. Tijd die niet altijd in een organisatie vrijgemaakt kan worden. Onze ervaren notulisten werken door het gehele land. Zij zijn in staat om zich snel te kunnen verplaatsen in uw bedrijf, hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat belangrijke punten tijdens een vergadering worden gemist. Wanneer zij het verslag afhebben, wordt het nogmaals gecontroleerd door een van onze correctoren. Zo bent u ervan verzekerd dat u een foutloos verslag ontvangt. De notulisten kunnen uw bijeenkomst of vergadering op verschillende manieren uitwerken. Wij kunnen de vergaderingen zowel op locatie als digitaal bijwonen en zorgen vervolgens voor een uitstekend versla...

Veldhoven (Noord-Brabant)
Key2Support! Secretariële ondersteuning in de ruimste zin des woords! - Van agendamanagement en telefoonbeantwoording tot transcriptie en uitwerken van geluidsmateriaal en hand geschreven teksten in het Nederlands, Frans en Engels. - Van het beheren van het adressenbestand tot het verzorgen van mailingen. - Van het plannen, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen tot het coördineren en maken van presentaties en rapportages. - Van het coördineren en bewaken van projectplannen tot het voorbereiden, opstellen of controleren van overeenkomsten. - Van het plannen, organiseren en voorbereiden van nationale en internationale reizen, vergaderingen en klantbezoeken tot het organiseren van bijeenkomsten. Wie haalt U met mij in huis? Mensen die mij kennen typeren mij als energiek en gemotiveerd, klantgericht, consciëntieus en integer. Goed is niet goed genoeg, het kan altijd beter kenmerkt mijn werk...

Zegveld (Utrecht)
Anouk Secretariaat Online is een bureau voor secretariële ondersteuning, zoals het notuleren van besprekingen, vergaderingen, seminars, conferenties en hoorzittingen. Anouk Secretariaat Online heeft jarenlange notuleerervaring voor bedrijven, de overheid en non-profitorganisaties waaronder: - Woning- en utiliteitsbouw (bouwdirecties en aannemers) - Commerciële zorgaanbieders/leveranciers (Wmo en AWBZ gerelateerd (directies, management-teams en projecten) - Scholen en overkoepelende organisaties in basis- en voortgezet onderwijs (besturen, mede-zeggenschapsraden en commissies) - Gemeenten en Provincies - Ziekenhuizen, verpleeg- en verzorgingshuizen (raden van bestuur, directies, managementteams en commissies) - Woningbouwcorporaties als ook overkoepelende en/of samenwerkende organisaties in de volkshuisvestingsector - Verenigingen en stichtingen Voor meer informatie en contact: www.anouksecretariaat.nl

Heemstede (Noord-Holland)
Na jarenlange ervaring op secretarieel gebied, werk ik sinds 2001 zelfstandig. Hoogwaardig ondersteuning bieden op het gebied van office, management & project support. Het inspireert mij om te ervaren dat de juiste helpende hand te bieden, leidt tot klinkende resultaten voor mijn opdrachtgever. Daarnaast bied ik diensten aan als het organiseren van congressen & bijeenkomsten, het uitwerken van transcripties in het Nederlands en Engels en ben ik inzetbaar voor het opzetten van een nieuw secretariaat of het herstructureren van een secretariaat. Woorden die mij typeren: slagvaardig, stressbestendig, oplossingsgerichtheid, zelfstandigheid, initiatiefrijk, accuraat, flexibel, loyaal & teamspeler. De functies die ik tot nu toe heb vervuld als freelancer zijn zeer veelzijdig en door het feit dat ik bij zoveel verschillende bedrijven tijdelijk heb gewerkt ben ik gemakkelijk inzetbaar en vind snel mijn weg in een functie.

Den Haag (Zuid-Holland)
SterKâ Interim is gespecialiseerd in secretariële ondersteuning, marketing en communicatie. Persoonlijk profiel: Een gedreven, enthousiaste en positieve teamspeler met succes, samenspel en resultaat als uitgangswaarden. Onafhankelijk, accuraat, analytisch en snel schakelend tussen diverse niveaus. Vanuit verantwoordelijkheid, doelen en gelijkwaardigheid, optimaal presteren. Met oog voor de maatschappij tot de beste resultaten voor de interne en externe klant te komen. Communicatief zeer vaardig en professioneel contact met de gehele DMU/stakeholders. Persoonlijke doelstellingen: Het verder ontwikkelen van mijn vaardigheden op het gebied van alle mogelijke soorten van communicatie en een duidelijke bijdrage leveren aan de organisatie doelen. Daarnaast vind ik het belangrijk om bij de mensen om mij heen, bij de organisatie en bij mijzelf groei te realiseren vanuit kracht, gedrevenheid en resultaten.

Amsterdam (Noord-Holland)
Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren PA die u alle noodzakelijke ondersteuning biedt om uw bedrijfsvoering op peil te houden en tevens kan fungeren als uw sparringpartner? Een leidinggevende directiesecretaresse om uw secretariaat te professionaliseren? Of wellicht heeft u behoefte aan een consultant die de werkprocessen op uw secretariaat in kaart brengt en voorstellen doet voor verbetering? Mijn naam is Danielle de Klerk, ik heb veel werkervaring opgedaan, zowel in internationale bedrijven als in (semi)overheidsinstellingen en ben een sprankelende persoonlijkheid die veel waarde hecht aan betrouwbaarheid, integriteit en betrokkenheid in mijn werk en de opdrachtgevende organisatie. PA Plus Consultancy biedt u daarmee net dat beetje extra! Als u snel de perfecte kandidaat nodig heeft die plezier in het werk en prestatie hoog in het vaandel heeft staan, neemt u dan contact met mij op.

Almere (Flevoland)
WFS Officemanagement staat voor betrouwbare ervaren flexibel in te zetten management ondersteuning. Door jarenlange ervaring in het vakgebied is inwerktijd niet of nauwelijks nodig. WFS Officemanagement kan voorzien in tijdelijke behoefte aan een officemanager, personal assistant, management assistent, HRM-, facilitair- of administratief- medewerker. Inzet is mogelijk vanaf enkele uren tot langere periodes. Geheel naar de behoefte en wensen van de opdrachtgever. WFS Officemanagement biedt als zelfstandig opererende ervaren management ondersteuner op concurrerende wijze diensten aan met een helder uurtarief. WFS Officemanagement werkt samen met andere zelfstandig werkende management ondersteuners van hoog niveau. Door van elkaars diensten gebruik te maken blijft continuïteit gewaarborgd. Informatie bij Floris Schrier +31 (0) 36 8200294 of stuur een email naar floris@wfsofficemanagement.nl

Emmen (Drenthe)
Ik ben beschikbaar als freelance secretaresse; vanuit deze functie denk ik mee, ben proactief en zorg dat op het werk geregeld wordt wat geregeld moet worden. Mijn houding is klantgericht, ik werk hard en ben trots op het resultaat wat aan het einde van de dag te zien is. Als notulist ben ik onafhankelijk, (voor zover mogelijk) goed voorbereid, objectief. Ik neem alle essentiële zaken in de notulen op en niet de onnodige bijzaken. Met mijn visie maak ik heldere en goed leesbare notulen en zie waar het tijdens de vergadering om gaat. Ik ... kan goed plannen en organiseren kan goed structuur aanbrengen heb als kerneigenschappen: kwaliteit, creativiteit en doortastendheid vind het fijn met anderen samen te werken, en ben zelfstandig ben daadkrachtig en leergierig durf verantwoordelijkheid te nemen kan goed luisteren ben integer ben snel inzetbaar schep orde in chaos

Uw rechterhand is met zwangerschapsverlof, langdurig ziek of om wat voor reden tijdelijk niet inzetbaar, dus is het voor de hand liggend dat u contact opneemt met het uitzendbureau. Maar, het inhuren van een kracht is duur en brengt veel verplichtingen met zich mee. JM-Projects heeft de oplossing voor u: het inhuren van een freelancer! Nauwelijks verplichting en u betaalt per uur. Als (directie/project)secretaresse / office manager heb ik enige jaren ervaring ben ik opzoek naar een baan met diversiteit aan werkzaamheden en eventueel de mogelijkheid om te groeien. Zelf ben ik stressbestending, leergierig, kan zowel zelfstandig als in een team werken, flexibel, hart voor de zaak, hardwerkend en heb totaal geen 9-17 uur mentaliteit. Tevens ben ik graag betrokken bij de projecten die mij zowel intern als extern worden aangeboden, zodat ik zoveel mogelijk werk uit handen kan halen.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Als Coach en Professional Organizer breng ik orde aan in huis én hoofd. Ik ga uit van de kracht van de persoon zelf. Door de juiste vragen te stellen en dit duidelijk terug te koppelen kan ik iemand inzicht geven in zijn/haar leven. Samen werken we aan het persoonlijke proces wat iemand weer in de goede richting brengt. Ook thuis of op het werk kan de structuur kwijt zijn waardoor je geen overzicht meer hebt. Dit geeft onrust en onvrede. Samen beginnen we aan de klus om orde op zaken te stellen. Ik geef je de juiste motivatie en tips om vervolgens zelf stappen te zetten en overzicht te houden. Je kunt mij inschakelen bij: Opruimen huis/werkplek Archiveren administratie Organisatorische begeleiding bij scheiding, ziekte, burn-out, verhuizing, solliciteren, rouwverwerking (life-change-events) Doorbreken van patronen Motiveren en stimuleren om het beste uit jezelf te halen

Oisterwijk (Noord-Brabant)
*** GEWERKT TOT 2013 *** ABS is een snelgroeiend fullservice secretariaatbureau dat sinds 2007 gevestigd is in Oisterwijk. Het uitgebreide dienstenportfolio van ABS omvat de verzorging van alle in- en uitgaande telefonie, waaronder telefoonservice, helpdeskfuncties, marktonderzoeken en acquisitie, en het voeren van volledige administraties en alle aanverwante secretariële diensten. Mijn functie als Secretaresse/receptioniste voer ik al een tijdje met veel plezier uit. Mijn werkzaamheden zijn voornamelijk agendabeheer, telefoneren en correspondentie. Ook werk ik veel met dataverwerkingen in Excel. Ik heb mijn diploma Secretaresse sinds 2009. Tevens heb ik mijn diploma Grafisch vormgever op zak sinds 2011. Ik heb ruime ervaring met het office 2003, 2007 én 2010 pakket. Ik heb veel verstand van mediavormgeving, agendabeheer, notuleren & correspondentie.

Schin op Geul (Limburg)
Notuleerservice NotuLimburg NotuLimburg verzorgt op professionele wijze de verslaglegging van uw vergaderingen. Tijdens de vergadering maakt de notulist aantekeningen met behulp van de laptop en neemt de vergadering op (tenzij anders is overeengekomen). Binnen 5 werkdagen na de vergadering wordt het uitgewerkte verslag in het gewenste format aan de opdrachtgever verstrekt. Elian Stassen-Dritty is oprichter van NotuLimburg. Zij heeft meer dan 35 jaar ervaring in ondersteunende en secretariële werkzaamheden en notuleren. In 2008 heeft zij Maurits Secretariaat en Ondersteunende Diensten en NotuLimburg opgericht. Elian streeft naar langdurige samenwerkingen met opdrachtgevers. Met enkele opdrachtgevers werkt zij al sinds de oprichting samen. Ook buiten kantooruren staat Elian voor u klaar. Tevens beschikbaar voor transcriptie-werkzaamheden (zeer veel ervaring).

Zutphen (Gelderland)
Monique Ruesink heeft meer dan 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Ze heeft ervaring op het gebied van human resources (werving & selectie en personeelsmanagement) en als managementondersteuner (op alle niveaus). In 2006 heeft ze Ruesink Business Support opgericht. Inzetbaar op opdrachten op het gebied van: Personeelsmanagement Werving & selectie Coaching medewerkers Office management Notuleerservice PR & Marketing Optimalisatie website Gewerkt in de branches: Energie Weg- en waterbouw Techniek/WTB Makelaardij/Vastgoed Zakelijke dienstverlening Advies & Consultancy Contact Center & Fulfillment (logistiek) Arbeidsbemiddeling Detailhandel Overheid Zorg en welzijn Onderwijs Sterke punten: Communicatief vaardig Initiatiefnemer Organisatorisch sterk Breed inzetbaar Netwerk van freelancers

Scherpenzeel (Gelderland)
Ze is onmisbaar; uw secretaresse! En dan toch, vakantie, zwangerschap, ziekte of een andere baan, u mist plotseling uw rechterhand binnen uw organisatie. Op zon moment heeft u niets harder(s) nodig dan een secretaresse en waar vindt u juist die secretaresse, die de zaken tijdelijk waar kan nemen, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over inwerken en ervaring juist, u heeft het antwoord zelf al gegeven; ik heb Harders nodig! HardersSecretarieel biedt u allround secretariële ondersteuning, kan u van dienst zijn bij het opstarten en herstructureren van secretariaten en organiseert en coördineert uw projecten en evenementen. Voor nadere informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek kunt u contact opnemen met HardersSecretarieel via 06-53730844 of via info@hardersnodig.nl. U heeft niets harder(s) nodig dan HardersSecretarieel.

Den Haag (Zuid-Holland)
SJ Office Support is de secretariele en administratieve ondersteuner voor iedere MKBer en ZZPer. SJ Office Support biedt u verschillende diensten welke zowel op afstand als op uw werklokatie kunnen worden verricht. Zijn er werkzaamheden welke u definitief uit wilt besteden, is er sprake van piekbelasting, onderbezetting, (langdurig)ziekteverzuim of zwangerschapsverlof binnen uw secretariaat? Misschien heeft u geen secretariaat of ander administratief personeel in dienst? SJ Office Support heeft voor u de juiste oplossing! Het inhuren van SJ Office Support biedt u grote voordelen: - geen loonkosten - u betaalt enkel de gewerkte uren - geen werkgeversrisico (bijv. doorbetaling bij ziekte) - geen extra kosten voor weekend-, avond- of spoed opdrachten - u hoeft geen werkplek te faciliteren - door uitbesteding kunt u zich richten op uw core business

Aalsmeer (Noord-Holland)
EBSD is een secretariaatsservicebureau met een zeer ruime ervaring in het notuleren van (vertrouwelijke) vergaderingen van o.a. Raden van Bestuur/Toezicht/Commissarissen, gemeenteraden, ondernemingsraden (o.a. 25 jaar als ambtelijk secretaris), Verenigingen van Eigenaren, etc. Daarnaast bent u ook aan het juiste adres voor het organiseren van bijeenkomsten, het coachen en begeleiden van uw administratief medewerkers, het opzetten of reorganiseren van uw secretariaat en alle werkzaamheden die bij het voeren van een secretariaat horen. Ook voor vertalingen, het uitwerken van digitale geluidsbestanden e.d. kunt u bij ons terecht. Ons motto is: u vraagt en wij kijken op welke manier wij u het beste en op de meest efficiente wijze van dienst kunnen zijn. Hoewel EBSD in principe een eenmanszaak is, kunnen wij putten uit een breed scala aan freelance medewerkers.

Vlissingen (Zeeland)
Secretariële, PR en P&O advisering en ondersteuning, zoals: Plannen, organiseren en begeleiden van diverse projecten of zakelijke & privé-events. Aanbrengen van structuur in uw secretariaat, structuur in operationele processen, informatiestromen, werkzaamheden en taakverdeling. Notuleren van vergaderingen. Het schrijven van diverse bedrijfsuitingen, zoals brochures, uitnodigingen etc. indien gewenst wordt de coördinatie en de drukwerkbegeleiding ook door B3S ter hand genomen. Het schrijven van persberichten, de organisatie van een persbijeenkomst en het onderhouden van perscontacten. Het aanpassen of vernieuwen van uw huisstijl, de begeleiding en de implementatie ervan in uw bedrijf. Bijwerken van data- / adressen- en tekstbestanden. Werving en selectie personeel. Ondersteuning bij Personeelszaken. Correspondentie.

Purmerend (Noord-Holland)
Professioneel directiesecretaresse, PA, managementassistente, officemanager, notulist en transcribent. Secretariële/administratieve ondersteuning op hoog niveau t.b.v. directie en management, Board, leden Raad van Bestuur, College van Bestuur, Raad van Toezicht, burgemeester & wethouders, commissies, raden, OR, etc. Brede ervaring in zeer diverse branches; profit en non-profit. Ruime kennis van Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Groupwise, Sharepoint, One Note, Lotus Notes, Visio en Internet. Uitstekende kennis van het Nederlands, goede kennis van het Engels en Duits en matige kennis van het Frans. Spaans op beginnersniveau. Trefwoorden: enthousiast, gemotiveerd, professioneel, zelfstandig, doortastend, communicatief, flexibel, stressbestendig, integer, proactief en voorzien van een goed humeur. Referenties en uitgebreid cv beschikbaar.

Den Haag (Zuid-Holland)
Secretariaat Service Haaglanden houdt zich bezig met allerlei werkzaamheden in de diverse branches. De werkzaamheden zijn heel divers en uiteenlopend. Elke uit te voeren activiteit wordt zorgvuldig afgestemd op uw specifieke situatie. Om enig inzicht te geven in de mogelijkheden volgt hieronder een overzicht van onze dienstverlening. verzorgen van correspondentie (offertes/facturen/mailings) uitwerken van diverse overzichten (schema’s) samenstellen van een adressenbestand invoeren en beheren van adressenbestanden opstellen en verzenden van agenda’s en vergaderstukken notuleren van diverse overlegvormen beheren van een besluiten- en actielijst postbehandeling en archivering voorbereiden, organiseren en coördineren van projectmatige activiteiten inrichten en opzetten van een secretariaat reorganisatie van een secretariaat

Leusden (Utrecht)
Secretary in Projects: De professional die ervoor zorgt dat uw werk doorgaat! Jozefien Valk heeft ruim 20 jaar ervaring als directiesecretaresse/office manager in diverse grote organisaties. Zij is een professional in haar vakgebied en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Projectmatig werken is op haar lijf geschreven. Kernwoorden om haar te typeren: daadkrachtig, positief, wilskracht, betrouwbaar, ondernemend en flexibel. Als ZZP'er werkt Jozefien Valk onder de naam Secretary in Projects en heeft zich gespecialiseerd in managementondersteuning voor MKB, multinationals en non-profitorganisaties. Secretary in Projects kan u helpen als het gaat om: - vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof, vakantie - voeren van projectsecretariaat (Prince 2 Foundation) - opzetten of reorganiseren van een secretariaat. - coaching/begeleiding

Hellevoetsluis (Zuid-Holland)
Virtual Office Support Diverse ondersteunende taken op afstand, op secretarieel en administratief gebied, maar ook assistentie bij (s)CRM, projecten, uitwerken van offertes en contracten, Wordpress websitebeheer, eBooks, nieuwsbrieven, online research, klanttevredenheidsenquêtes, evenementenorganisatie, uitwerken van presentaties, etc. Webinar Support Allround support bij organisatie webinars, waaronder aanmaken paginas, webinar marketing support, planning en coördinatie, moderatorfunctie, opnemen en basisbewerking webinar, follow-up, etc. eLearning Support Diverse ondersteunende taken, zoals conceptteksten en online trainingsomgeving uitwerken, Social Media Marketing Support, Product Launch Support, organisatie van & ondersteuning bij pitchwebinars & online trainingen, vragen van deelnemers beantwoorden tijdens hun studie, etc.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Secuur! Een eenmanszaak dat zich richt op particulieren en bedrijven die, in welke vorm dan ook, problemen ondervinden met het voeren van administratie. Daarnaast kunnen bedrijven ook op projectbasis gebruik maken van de secretariële, administratieve en boekhoudkundige diensten van Secuur! Zowel op locatie, als in mijn eigen kantoor kunnen de werkzaamheden worden uitgevoerd. Ik ondersteun particulieren in hun huishoudadministratie. ZZP-ers en andere kleine bedrijven die verplicht zijn een boekhouding te voeren zijn vaak niet geïnteresseerd in deze administratieve rompslomp en willen vooral doen waar ze goed in zijn. Ik neem de gehele administratie uit handen. Nog steeds zijn er Verenigingen van Eigenaren waarvan de administratie nauwelijks wordt gevoerd. Zowel administratief, als bouwkundig bied ik deze V.v.E.s de complete diensten.

Tiel (Gelderland)
Bureau Ingrid Bakhuis is in 1998 opgericht. Het bureau is gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen en het schrijven en redigeren van teksten. Verslag Vergaderingen worden stenografisch genotuleerd. Het verslag bevat een gestructureerde weergave van hetgeen is besproken in het door u gewenste detailniveau, met de conclusies, besluiten en actiepunten (voor zover van toepassing). Tekst Uw teksten ondergaan een check op spelling en grammatica, interpunctie, een juist gebruik van spreekwoorden en gezegdes, een juist gebruik van voorzetsels, begrijpelijkheid, logica in opbouw en structuur, eenheid in stijl en gebruik van vaktermen, etc. Op basis van de informatie die u verstrekt, stelt Ingrid Bakhuis uw tekst op in een sfeer en stijl die bij u past. Begrijpelijk en toegankelijk. meer weten? http://ingridbakhuis.nl

Langeweg (Noord-Brabant)
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten. Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025