Notulist nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Tijd voor een nieuwe uitdaging dus net begonnen als freelancer. Wat neem ik mee? Meer dan 23 jaar administratieve ervaring in allerlei vakgebieden. Van datatypiste tot officemanager en van klantenadviseur KCC tot receptioniste. De laatste drie jaar heb ik wat opleidingen gevolgd als copywriter , schrijven voor het web/seo en redigeren van teksten.
Uw "paperwork problems" zijn mijn uitdaging. Kwaliteit, service en eerlijkheid staan hoog in het vaandel.
Wat kan ik voor u betekenen? Al uw administratieve rompslomp neem ik u graag uit handen. Gegevens invoeren, telefonisch contact met klanten, chatten, het kan allemaal. Een mooie nieuwsbrief voor uw personeel? Een blog of E-zine nodig? Tekst voor uw webpagina? Of wilt u uw tekst gecorrigeerd hebben? Ook daarvoor bent u bij Pauline Paperwork Solutions aan het goede adres.
Notuleer- en tekstbureau De Jongvrouw uit Hoogland houdt zich bezig met notuleren en tekstcorrectie. Wij leveren u een ervaren notulist op HBO-niveau die dankzij haar ervaring en goede voorbereiding vergaderingen over vrijwel elk onderwerp, voor bedrijfsleven, (semi-) overheid en not-for-profit organisaties kan notuleren. U krijgt een objectief verslag in onberispelijk Nederlands, waarin de essentie van de vergadering, de argumenten, besluiten en actiepunten duidelijk zijn vastgelegd.
Verslagvormen:
– besluitenlijst
– samenvattend verslag
– woordelijk verslag/transcriptie
– verslag van een congres of seminar
NIEUW!
De Jongvrouw kan ook als social notulist verslag doen tijdens uw event, workshop of seminar via relevante, informatieve en originele live tweets. Voor meer interactie en een groter bereik.
Een mens is steeds in beweging, een bedrijf ook.
Soms leidt dit tot conflicterende belangen. Veranderingen in de persoonlijke situatie of binnen het bedrijf kunnen veel stress veroorzaken. Werknemers die langdurig onder stress staan vormen een bedreiging voor de continuïteit van uw onderneming. Naast persoonlijk productiviteitsverlies kan al snel een spiraal van negativiteit op de werkvloer ontstaan. Als deze toon eenmaal is gezet is het lastig (maar met deskundige begeleiding niet onmogelijk) om het tij te keren.
Pasadera biedt kortdurende individuele coachingstrajecten aan. Doel is de werknemer meer inzicht in zichzelf, in beperkende overtuigingen en wensen en dromen te geven, waardoor deze een nieuwe impuls aan de carrière kan geven.
Specialiteit:
- Rouw- en verliesbegeleiding
- Stressmanagement
- Verandermanagement
Uurtarief: EUR 25
Agendamanagement
Emailverkeer
Travelmanagement (tickets, hotel, restaurant; ook voor groepen)
Het uitwerken van verslagen (by paper, digitaal, dictafoon)
Organiseren van uitjes zowel binnen- als buitenland.
Organiseren van meetings
Digitaal archiveren
Document- en archiefbeheer
Telefoonafhandeling, opvolging en anticiperen
Zorgvuldig, accuraat, organisatietalent, discretie op hoog vaandel.
Orde scheppen in een ongestructureerde omgeving.
Serviceverlenende attitude.
Vrolijk.
Eventueel werk op afstand.
Mogelijkheid om mijn CV op te vragen.
Opleiding/ studie:
2009/2010 Zelfstudie Basis Prince2
2005 Fresh-up cursus Engels
2003 Lotus Notes Prisma
2002 Update cursus Office 2000 pakket
1997 Management MKB
1988 HBO Schoevers Secretaresse Opleiding
1986 Cursus MS Office
1986 HAVO
SB10 management support biedt professioneel maatwerk op freelance basis (VAR row). SB10 management support is hierbij gericht op het midden- en kleinbedrijf, non-profit organisaties en verenigingen en stichtingen.
Gaat het om:
notuleren van vergaderingen
uitwerken en redigeren van teksten in uw huisstijl
vormgeving en opmaak van uw drukwerk
schrijven van doelgroepgerichte teksten
organiseren van vergaderingen/bijeenkomsten
onderhouden van uw website
Samen met u zoekt SB10 management support naar een passende, betaalbare en waar mogelijk online oplossing, zodat u zich weer kunt richten op uw kernactiviteiten.
SB10 management support onderscheidt zich van andere managementondersteuners door een persoonlijke aanpak en een extra aanbod van diensten op het terrein van communicatie en grafische vormgeving.
Deksels en Meer Projectondersteuning is een veelzijdig bedrijf dat handen biedt waar u deze te kort komt.
Visie: projecten met zorg en aandacht (kwaliteit) afronden zodat het dekseltje er goed en stevig op past.
Projecten in beheer:
- organiseren van deelname aan vakbeurzen
- projectleiding nationale en internationale beroepenwestrijden voor de installatietechnische branche
- schrijven nieuwsbrieven, tevens: gehele begeleiding vormgeving- en drukproces
- organiseren zakelijke congressen / bijeenkomsten
- notuleren en uitwerken vergaderingen
- uitwerken interviews
- projectbeheer en schrijven handboeken (secretariaten en afdelingen)
- uitwerken rapporten
Naar gelang de behoefte kunnen projecten geheel of gedeeltelijk aangenomen worden.
Grotere projecten kunnen in samenwerking met partners uitgevoerd worden.
Ervaren directiesecretaresse binnen verschillende (commerciële) organisaties. Tevens ervaring als officemanager in een meer ambtelijke organisatie.
Sinds medio 2008 werkzaam als zelfstandig ondernemer op het gebied van officemanagement en management support.
Ruime ervaring in het notuleren van de meest uiteenlopende vergaderingen. Denk aan: gemeenteraadsvergaderingen, bestuursvergaderingen, ledenvergaderingen, visitaties, commissies, overlegvergaderingen OR etc.
Specialismen
- officemanagement
- ondersteuning directie en management
- notulist
- administratieve ondersteuning
- agendabeheer
- boeken van uw zakenreizen en hotels
- correspondentie
- data entry
- evenementen support
- facturatie en boekhouding
- organiseren van beurzen en evenementen
- uitwerken van transscripties
- projectondersteuning
Als je ondernemer bent ben je graag bezig met waar je goed in bent. Je hebt bewust gekozen om van je passie je werk te maken! Om ervoor te zorgen dat jij kunt doen waar je met hart en ziel voor gekozen hebt, help ik je graag je droom te realiseren. Dat doe ik door de basis van je bedrijf optimaal in te richten zodat alle bijkomende zaken jouw talenten ondersteunen en zelfs helpen groeien.
Ik ben virtueel assistent, ook wel VA genoemd. Een VA zet haar specialisatie in voor ondernemers en fungeert als sparringpartner, assistente, procesbewaker, organisator, planner en aanspreekpunt. Zo hou jij tijd over voor je bedrijf en de dingen waar jij goed in bent!
Hands On Virtual Support is gespecialiseerd in notuleren en biedt secretariële ondersteuning aan ondernemers en aan ondernemingsraden als ambtelijk secretaris.
Life Organizer biedt dienstverlening op het gebied van life coaching, hr en organisatie.
Life coaching is voor iedereen die graag iets wil veranderen of verbeteren in het leven. Dit kan zowel privé als zakelijk zijn. Het stelt je in staat om gelukkiger te leven en je eigen keuzes te maken.
Voor bedrijven is Life Organizer naast coaching ook inzetbaar voor HR opdrachten. Dit kan bijvoorbeeld gaan om (tijdelijke) vervanging van de personeelsfunctie of specifieke HR projecten/opdrachten.
Voor zowel bedrijven als particulieren is Life Organizer ten slotte inzetbaar voor opdrachten op het gebied van organisatie. Het gaat dan om opdrachten met een organiserend, coördinerend of ondersteunend karakter.
Meer informatie is te vinden op www.lifeorganizer.nl. Een kennismakingsgesprek is altijd kosteloos en vrijblijvend.
Hee!
Ik ben Fabiënne Huitema, 25 jaar oud en woonachtig in Maarssen. Sinds 2023 notuleer ik vast voor een VvE beheerder en daar komen zo'n 80 vergaderingen uit voort. Daarnaast werk ik als bid- en tender medewerker en schrijf ik onder andere aanbestedingen. Nu hoor ik je denken; heeft zij nog tijd over?
Het antwoord is ja! Voor de VvE vergaderingen ben ik een relatief korte periode in het jaar bezet (feb-april), hiernaast heb ik nog tijd over om andere vergaderingen te notuleren. Nu is notuleren niet de enigste service die ik aan bied, door mijn ervaring in de aanbestedingswereld, schrijf ik teksten, kan ik reviewen en helpen met de brainstorm voor een EMVI plan... ga zo maar door.
Waar kan ik jou mee helpen? Aarzel niet om contact op te nemen om eens te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen!
Ruim 20 jaar heb ik in het bedrijfsleven (o.a. Unilever) gewerkt in leidinggevende functies. Sinds begin 2009 geef ik als zelfstandig ondernemer trainingen in het bedrijfsleven en coach ik mensen bij hun individuele ontwikkeling.
Mijn kracht ligt met name in persoonlijke ontwikkeling, (verbindende) communicatie en effectief leiderschap.
Waar het naar mijn idee om gaat is waar u behoefte aan heeft. Wilt u graag ondersteuning, duidelijkheid, contact, vertrouwen, eenheid en harmonie (in uw bedrijf)? Of heeft u behoefte aan inspiratie, helderheid, leren en groeien, authenticiteit, kennis, respect en verbinding? In dat geval kan ik u helpen die behoeften te vervullen.
Wanneer u één of meerdere behoeften herkent wil ik graag met u in contact komen om te bespreken op welke wijze ik aan de invulling kan bijdragen.
Vakgebied:
- Directiesecretaresse (ook wel: management assistente, personal assistant etc.)
- Projectassistente (Prince2 gecertificeerd)
- Ambtelijk secretaris (Ondernemingsraad, Medezeggenschapsraad)
- Zeer goede notuliste met veel ervaring op elk niveau (bestuur, directie, management, etc.)
- Adviseren ten aanzien van (her)inrichten secretariaat
- Bekend met juridisch werk
- Bekend in de zorgsector
- Bekend met Office 2003, 2007, 2010
Ik ben:
- Contactueel sterk (kan goed communiceren op diverse niveaus)
- Maatschappelijk betrokken (hart voor de zaak)
- Stressbestendig
- Hands-on mentaliteit
- Geen 9-5 type
- Kan goed plannen/organiseren/prioriteiten stellen
- Integer (gewend om met vertrouwelijke gegevens om te gaan)
- Creatief (in de oplossingssfeer)
- Eerlijk
- Een hele snelle werker...
Fait Accompli opent op professionele én persoonlijke wijze een brug tussen de Nederlandse en Franse markt. Fait Accompli wordt geleid door een native-speaker Frans die reeds 34 jaar levens- en werkervaring heeft opgedaan binnen de Nederlandse samenleving. Haar Franse achtergrond biedt een meerwaarde voor een optimale communicatie en werkrelatie tussen Franse en Nederlandse bedrijven. Fait Accompli biedt de volgende diensten aan:
- Tekst- en brievenvertaling en/of correcties (NL-FR en v.v., EN-FR en v.v., EN-NL en v.v.)
- Logistieke ondersteuning van congressen en evenementen
- Contactbemiddeling tussen Franse en Nederlandse bedrijven (correspondentie, telefoon en e-mail)
- Advies betreffende culturele verschillen en handelsrelaties tussen Nederland en Frankrijk
- Begeleiding van internationale delegaties.
Als all round secretaresse werk ik voor kleine zelfstandigen. Verzorg de facturering, boek de in- en uitgaande posten in (bank/kas), doe BTW aangiften en zorg dat het geheel netjes en compleet is voor de accountant. Ik heb ruime en diverse ervaring als (directie)secretaresse en ben veelzijdig. O.a. ervaring opgedaan bij de Volkskrant (affiniteit met media en gezondheidszorg). Ik ben 10 jaar zelfstandig geweest in de film, tv, videobranche als regieassistente en producer. Vanzelfsprekend beheers ik de gangbare computerprogramma's. Ik ben flexibel, oproepbaar, voor tijdelijke en regelmatig terugkomende werkzaamheden. Goed gevoel voor organiseren en automatiseren. Kan goed plannen. Beheers de Engelse taal uitstekend. Ik zoek partime werk c.q. opdrachtgevers op secretarieel en adminsitratief gebied in Amsterdam.
Ik werk als zelfstandig administratief assistent.
Ik voer allerlei administratieve opdrachten uit zoals
- input aankoop- en verkoopfacturen, financiële en diverse verrichtingen, ...
- input gegevens, uittypen van teksten, tekstverwerking, uittypen van
digitale tekstbestanden, ... (ook in Frans, Engels, Duits, Spaans)
- opmaken en versturen van mailings, brieven vouwen, ...
- gegevens opzoeken, ...
- vertalingen (Frans, Engels, Duits, Spaans)
- ...
Ik doe zowel korte als lange, éénmalige als frequent voorkomende opdrachten.
Maandelijks of na elke opdracht maak ik een factuur van de gepresteerde uren die u als onkost kan inbrengen.
Dit bespaart u zware loonkosten en u kan wel een grote flexibiliteit genieten (u kan beroep op mij doen wanneer dit voor u het best uitkomt)
Ik werk van thuis uit.
Sinds twee ben ik als freelancer werkzaam. In eerste instantie vooral gericht op (web)communicatie
en beleidsondersteuning. Daar had ik mijn meest recente werkervaring in. Sinds dit jaar ben ik ook
actief als ambtelijk secretaris van een OR of ander medezeggenschapsorgaan. Daarin komen
communicatie en beleidsondersteuning samen.
Ik ben gedreven en werk graag met anderen samen om een goed resultaat te behalen. Regelen,
organiseren en begeleiden zijn werkzaamheden waar ik energie van krijg. Ik functioneer het beste als
ik op de achtergrond mag zorgen dat alles loopt zoals het moet en ik kan inspelen op de
ontwikkelingen in een (politiek) spanningsveld. Ik werk zelfstandig maar, belangrijker nog, graag
met anderen samen. Mijn schrijfstijl is bondig, concreet, toegankelijk en gericht op de doelgroep.
Met mijn commerciële drive en honger naar afwisseling ben ik La Lena Commerciële ondersteuning gestart. Met kennis van sales, projectmanagement en PA-ondersteuning wil ik me graag inzetten daar waar op dat moment de meeste behoefte aan is.
Loopt u over, heeft u het altijd veel te druk en snakt u naar iemand om af en toe werk aan te delegeren, dan neem ik dat graag van u over. Ik kan u als personal/virtueel assistent op meerdere vlakken ondersteunen. Denk hierbij ook aan audiobestanden transcriberen (zowel woordelijk, als letterlijk) en vergaderingen notuleren.
Hands on mentaliteit, hbo/wo-niveau, volwaardig gesprekspartner op directieniveau, ambitieus, analytisch, communicatief vaardig, enthousiast, doortastend en klantvriendelijk, flexibel, accuraat, zelfstandig, vakbekwaam, proactief.
Schoenmaeckers in Progress is de interim tak van Duurzaamheid op Kantoor. Schoenmaeckers in Progress heeft zich in de loop der tijd ontwikkeld als een Interim Service kantoor dat staat voor projectmatige en ondersteunende werkzaamheden voor een breed scala aan bedrijven en instellingen. Werklust, kunde en dienstbaarheid staan hierbij centraal.
Kenmerkend voor de dienstverlening is de actieve en betrokken benadering. Schoenmaeckers in progress hecht er veel waarde aan dat de opdrachten met veel kunde en plezier worden uitgevoerd. Het gaat erom dat de klant niks merkt van de tijdelijke uitval aan vaste werkkracht en dat de projecten lopen zoals ze moeten lopen. Schoenmaeckers in progress pakt de werkzaamheden snel en accuraat op. De opdrachten lopen uiteen van projectmanagement tot office management.
Ik houd van tekst.
Van taal. Van lezen en van schrijven.
Van typen en van tekstcorrectie. Van transcriberen en van notuleren.
Van teksten die nog niet helemaal lekker lopen maken we iets moois, en als er nog helemaal niets op papier staat help ik je graag een tekst op maat te maken. Mijn notulen zijn prettig leesbaar en het belangrijkste is misschien nog wel: ik vind het leuk om ze te maken!
*****
Wat anderen zeggen:
Tijdens mijn afstudeerscriptie heb ik gebruik mogen maken van de transcriptie expertise van Marilyn Raven. Door tijdnood was het mij niet gelukt en daarmee heeft ze mij uit de brand geholpen met ook nog eens een perfect resultaat in een relatief korte tijd.
Een echte aanrader!
Belangrijkste kwaliteiten: Geweldige resultaten, Waar voor uw geld, Op tijd!
Dees Nijpels
MultiTekst is gespecialiseerd in tekstgerelateerde dienstverlening, met name op het gevied van braille. Verder heb ik veel ervaring met het maken van transcribties (o.a. via deze site) en notuleren (o.a. voor Bartiméus in Doorn). Een enkele keer krijg ik het commentaar dat mijn offertes er niet professioneel uitzien. Dit komt o.a. door mijn visuele handicap. Het feit dat ik een visuele en licht-motorische beperking heb verhindert mij echter niet om u een goede transcriptie of goede notulen te bezorgen.
Notuleren doe ik overigens, evenals transcriberen, op afstand. Wanneer u mij een opname levert van de bespreking, zorg ik voor de rest.
Ik ben zeer flexibel en bereid om 's avonds en in het weekend te werken/bereikbaar te zijn.
Met vriendelijke groet,
Dennis ten Boske
Multitekst
Van Heertum Administratie is een dienstverlenende organisatie met als product:
* transcriberen van interviews
* ondersteuning voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden.
* ondersteuning van uw bedrijf op boekhoudkundig en administratief gebied, volledig afgestemd op uw wensen.
* Van Heertum Administratie is inzetbaar voor zowel kleinere opdrachten als ook voor grotere projecten.
* Van Heertum Administratie werkt op locatie bij haar opdrachtgevers, zodat u uw administratie geen dag hoeft te
missen of ze neemt de administratie mee naar kantoor en werkt het daar verder voor u uit.
Voor nadere informatie kunt u uiteraard geheel vrijblijvend contact met mij opnemen via het online contactformulier of bel voor een persoonlijk gesprek direct op nummer: 06-222 55 989
Welkom op dit bericht,
Als freelance, professionele hostess met 14 jaar ervaring op de meeste uiteenlopende evenementen kan ik u assisteren bij diverse werkzaamheden.
Denk aan standwerkzaamheden op beurzen, congresregistratie, kortdurende receptie- en telefonische werkzaamheden, promotiewerk etc.
Als eigenaresse van een allround evenementenbureau kan ik u helpen aan diverse aspecten binnen de evenementen- en hostess branche.
Als freelancer, ingeschreven bij KvK en Belastingplichtige kan ik u zeer voordelig factureren.
Desgwenst kan ik zorgen voor meerdere professionele hostess dames.
Mocht u vragen hebben, een vrijvlijvende optie wensen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Met feestelijke en gastvrije groet,
Ilse Spruit
info@funenpartymatch.nl
Boeser Bedrijven is een professioneel en sociaal bedrijf dat zich richt op redigeren en transcriberen. De eigenaar, Anne Boeser, is hier inmiddels zo'n 5 jaar op hoog niveau actief in. In 2017 heeft zij besloten om deze taken onder de vlag van haar bedrijf Boeser Bedrijven uit te voeren.
Alle correcties en verwerkingen worden op zeer hoog niveau, lees universitair Nederlands en Engels, uitgevoerd. Tevens kunnen er correcties in het Frans en Duits op hoog niveau worden aangeboden.
Boeser Bedrijven biedt u als klant altijd revisie aan, waardoor u achteraf eventuele aanpassingen nog kan laten verrichten, uiteraard zonder meerkosten. Tevens biedt Boeser Bedrijven de "niet goed, geld terug" garantie, waardoor u zeker bent van een veilig en vlekkenloos traject.
Lotus Support is een onderdeel van Lotus Events. Lotus Events is een full service evenementen bureau dat privéfeesten, huwelijken en bedrijfsevenementen organiseert.
Lotus Support is gespecialiseerd in freelance secretariële ondersteuning of project management.
Ik heb kennis van alle onderdelen van Microsoft Office, Sharepoint, Viso, Oracle, Powerpoint, etc.
Ik heb een cursus Project Management afgerond.
Ik heb de afgelopen 10 jaar in verschillende ondersteunde posities gewerkt van PA voor de directie, PM voor de CTO binnen een internationale onderneming, Office Manager tot Director Service Planning & Office Support. Aangezien ik de laatste 6 jaar bij een multinational heb gewerkt waar de voertaal zowel mondeling als schriftelijk engels is, spreek ik de taal vloeiend.
Na ruim 10 jaar ervaring op te hebben gedaan in binnen- en buitenland in o.m. de arbeidsbemiddeling, marketing en sales en administratieve functies ben ik nu als zelfstandig ondernemer actief vanauit huis. Ik kan u ondersteunen op - administratief gebied ( uitwerken van presentaties, offertes, documenten, rapporten etc) - telefonische werkzaamheden (aannemen van telefoon, tijdelijke hulp bij bereikbaarheid etc), - marketing en communicatie werkzaamheden w.o. contentmanagement van de website, maken van presentaties in powerpoint en het opstellen teksten), - Boekhoudkundige werkzaamheden, - HRM werkzaamheden w.o. recruitment, advies bij personeelsvragen. Ik beschik uiteraard over de modernste apparatuur w.o. laptop, mobiele en vaste telefoon, internetaansluiting, scanner en fax