Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Notulisten in Utrecht

Notulist in Utrecht nodig?
Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Harmelen (Utrecht)
SvS Organisatie- en ManagementOndersteuning biedt incidentele of structurele ondersteuning bij de bedrijfsvoering. Wij kunnen bij u de onrust wegnemen die veroorzaakt wordt door alle stapels papier waar u niet meer doorheen komt. Geef maar aan waar wat staat en we gaan gelijk aan de slag. Een lange inwerktijd is niet nodig, uit ervaring weten we gauw genoeg hoe de processen binnen uw organisatie werken. Mocht er een werknemer wegvallen door zwangerschapsverlof of andere oorzaak dan kunnen we in dit gat springen. U hebt niet te maken met een arbeidscontract en aanverwante zaken, maar u betaalt alleen de uren die besteed worden aan uw organisatie.

Bilthoven (Utrecht)
Gedegen journalistieke reportages met een vleugje visuele antropologie. In samenwerking met andere professionals van tijdschriften en vakbladen, radio-, televisie- en actualiteitenprogramma's maak ik reportages die informeren, onthullen en verbazen. Actief bezig met antropologie in de journalistiek en journalistiek in antropologie: lezingen, gastcolleges, spreker en debatten. Specialties Onderzoeksjournalistiek, reportages, onderzoek, research, documentaires, advies, culturen, subculturen, religie, Afrika, Organisatie Antropologie, Visuele Antropologie, Culturele Antropologie, culturele antropologie, journalistiek, verslaggeving, communicatie

Wijk bij Duurstede (Utrecht)
Bent u op zoek naar tijdelijke ondersteuning in verband met vakantie of zwangerschapsverlof, bij topdrukte of een interne reorganisatie? Dan bent u bij LS, office management aan het goede adres. Ik ben een dienstverlener op het gebied van management ondersteuning, organisatie en secretariaat. Bij ondersteuning denk ik niet alleen aan uitvoerende werkzaamheden, maar ook en vooral aan meedenken, initiëren en coördineren. Bijvoorbeeld voor wat betreft het opzetten van een efficiënt werkend secretariaat. Of het organiseren van een evenement, vergadering of bijeenkomst waarbij ik het overzicht houd, zodat u zich kan bezig houden met uw core business.

Utrecht (Utrecht)
Muijen Secretariaatsdiensten is een eenmanszaak. Ik heb jarenlange ervaring in de profit- en non-profit sector als (directie) secretaresse en notulist. Door die ervaring ben ik in staat om mij snel in te werken bij een nieuwe opdrachtgever. Ik ben voor korte en lange periodes inzetbaar bijvoorbeeld ter ziektevervanging, zwangerschapsverlof, tijdelijke opvulling van een vacature of bij periodes van grote drukte. Als notulist notuleer ik alle soorten van vergaderingen: gemeenteraden, commissievergaderingen, bouwvergaderingen, OR-vergaderingen, etc. Ik ben sinds kort ook werkzaam (als ZZP'er) als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad.

Wijk bij Duurstede (Utrecht)
Onze klantenportefeuille is divers. Wij bedienen zowel maatschappelijke organisaties, als organisaties in het (semi)commerciële speelveld. Daarbij leveren wij een groot scala aan diensten op de gebieden: administratie, jaarrekening en belastingen; Backoffice ondersteuning (secretarieel en administratief); Coaching MKB-ondernemers; Organisatieadvies en interim management; Op dit moment verzorgen wij onder andere voor een aantal ZZP-ers de financiele administratie, hun BTW aangiften en IB aangiften (inclusief jaarrekeningen). Daarnaast verlenen wij diensten aan diverse woningcorporaties op het gebied van financiën en interne controle.

Breukelen (Utrecht)
Ik heb geen bedrijf! Misschien over een tijdje. Mijn functies zijn: Officemanager, Management assistent, P&O assistent, Projectsecretaresse en Directiesecretaresse. Mijn profiel: Ik leg makkelijk contacten. Voel mij gedreven en betrokken in de werkzaamheden dit ik uitvoer. Plannen en organiseren is mij op het lijf geschreven. Klant- en servicegericht. Durf mijn eigen mening te ventileren (als dat gewenst is). Ik diens niet terug voor een hectische omgeving waar prioriteiten gesteld moeten worden. Nauwkeurige werker. Betrouwbaarheid en loyaliteit vind ik belangrijk voor een goede onderlinge samenwerking.

Soest (Utrecht)
Ik ben een gediplomeerd secretaresse/managementassistente (Schoevers) met ruim 10 jaar werkervaring. Momenteel ben ik bezig met de opstart van Regelina. Ik bied u graag de helpende hand bij al uw secretariële werkzaamheden, zoals: - typewerk (ik ben ook bekend met medische terminologie) - archivering - adressenbestand up-to-date brengen - organisatie van bijeenkomsten, feesten en bedrijfsuitjes - vrijwel alle verder voorkomende secretariële werkzaamheden - vervanging van uw vaste secretaresse tijdens ziekte of vakantie - het bieden van ondersteuning aan uw vaste secretaresse tijdens een drukkere periode

Baarn (Utrecht)
Ik ben een gecertificeerd notulist. (Notulistencollectief) Ik werk al jaren voor Notuleerservice Nederland (ISO gecertificeerd) en voor Het Notulistenteam. Vlot leesbare notulen vind ik erg belangrijk. Inmiddels heb ik ervaring met allerhande vergaderingen. Van Rijkswaterstaat, via huisartsen en onderwijsinstellingen naar het Friese Paardenstamboek.... Ik heb een medische achtergrond. Een vergadering vol medisch jargon is dus geen probleem. Van huis uit ben ik historica en fysiotherapeut. Ik heb een open persoonlijkheid en een zeer brede algemene ontwikkeling. Mijn web-site is in de maak.

Utrecht (Utrecht)
Hallo, mijn naam is Sanne Bouman. Ik ben gefascineerd door gesprekken en daarom ben ik in 2016 Gespreksadvies gestart. Met Gespreksadvies geef ik een persoonlijke gespreksanalyse waarin ik let op alle technische aspecten in een gesprek. Ik geef inzicht in de gesprekstechnieken die mensen van nature al gebruiken en tips over hoe ze deze en andere technieken beter in kunnen zetten. Door mijn soms confronterende analyse en altijd persoonlijke advies krijgen mijn klanten meer zelfvertrouwen in hun eigen gesprekstechnieken en voeren ze zelfverzekerder gesprekken. Daarnaast werk ik als freelance notulist.

Houten (Utrecht)
Organisaties kunnen mijn inschakelen voor het organiseren van congressen, nascholingen, opleidingen, beurzen, events. Tevens bied ik ondersteuning op marketing/communicatie gebied. Tevens ben ik inzetbaar als officemanager. Ik ben een enthousiaste, gedreven, hardwerkende Project / Eventmanager met ruime ervaring in de logistieke organisatie van congressen, seminars, nascholingen, opleidingen, events, marketing- en communicatie activiteiten. Het organiseren zit in mijn bloed. Mijn perfectionisme, toewijding, accuraatheid en gevoel voor verantwoordelijkheid hebben bijgedragen tot succesvolle projecten.

Eemnes (Utrecht)
ViolArt maakt voor zowel bedrijf al particulieren diverse grafische producten. Huisstijlen, logo's, folders, posters, wenskaarten, boeklayout etc. ViolArt kenmerkt zich door frisse, originele ontwerpen. Sinds 2007 werk ik zelfstandig. Voorheen heb ik gewerkt als secretaresse+ bij een groot ingenieursbureau. Behalve secretariele ondersteuning (postverwerking, telefoon, redigeren van offertes en rapportages, verzorgen van mailings, notuleren en verslaglegging vergaderingen etc.), ondersteunde ik de adviseurs bij het maken van presentaties, bijzonder vormgegeven offertes en rapportages, posters etc.

Soesterberg (Utrecht)
Gezien mijn jarenlange ervaring als directiesecretaresse kan ik zeggen dat ik snel inzetbaar ben. Ik ben pro-actief, volhardend en accuraat m.b.t. agendabeheer, heb ervaring met het organiseren van evenementen. Als officemanager heb ik ook leiding gegeven aan receptionistes, catering en secretaresses. Ik bezit over een goede dosis humor, ben erg collegiaal en zal altijd een helpende hand bieden. Voor een pilot van het Ministerie van OCW heb ik veel vergaderingen genotuleerd, maar natuurlijk heb ik als directiesecretaresse ook veel bestuursvergaderingen genotuleerd.

Woudenberg (Utrecht)
Als free-lance secretaresse verzorg ik professionele secretariële support voor organisaties en bedrijven op zowel incidentele als structurele basis. Door mijn jarenlange ervaring in diverse secretaresse functies en management-assistent functies, ben ik breed inzetbaar als het gaat om het bieden van secretariële ondersteuning, zoals het verzorgen van correspondentie, notuleren van vergaderingen van uiteenlopende aard, corrigeren en redigeren van teksten, ondersteuning in projecten, etc. Alles uiteraard afgestemd op de wensen van mijn opdrachtgever.

Rhenen (Utrecht)
Na 20 jaar gewerkt te hebben als directiesecretaresse in loondienst besloot ik om 4 jaar geleden als zelfstandige verder te gaan. Ik heb intussen mijn draai gevonden in zowel de commerciele organisaties als, non-profit en semi-profit. Naast alle voorkomende werkzaamheden voor directies, raad van commissarissen etc. ligt mijn kracht in het organiseren en meedenken, het leveren van maatwerk en verbetering van de kwaliteit in het algemeen. Kernwoorden als flexibiliteit, doelgerichtheid, accuratesse en assertiviteit maken daar ook onderdeel van uit.

Montfoort (Utrecht)
Bij veel bedrijven en instanties is notuleren een taak die moeilijk vervulbaar blijkt te zijn. Sinds april 2023 ben ik daarom begonnen als ZZP notulist na ongeveer 25 jaar ervaring te hebben opgedaan in loondienst. Ik ben accuraat, flexibel en beheers de Nederlandse taal goed. Voorbeelden van vergaderingen die ik voor kan notuleren zijn: Raad van Commissarissen Raad van Toezicht ondernemingsraden algemene ledenvergaderingen directieoverleggen congressen adviesraden brainstormsessies werkoverleggen bestuursvergaderingen

Amersfoort (Utrecht)
Ik heb ruim 20 jaar werkervaring. Mijn loopbaan ben ik begonnen bij een verzekeringsbedrijf. Daarna heb ik diverse secretariële en administratieve functies vervuld, mijn laatste functie was projectmedewerkster bij een ingenieursbureau. Dit jaar ben ik gestart met mijn eigen bedrijf. Ik maak ontwerpen die afgedrukt kunnen worden op canvas, poster en tuindoek. Naast het ontwerpen wil ik me graag bezighouden met het uitwerken van verslagen, het maken van rapporten en verdere secretariële werkzaamheden. Ik ben accuraat en werk snel.

Amersfoort (Utrecht)
Training en advisering bij het organiseren en optimaliseren van de werkplek, werkwijze en werkplanning, Tijdens de training krijgt u inzicht in werkprocessen en hoe u die efficienter kunt inrichten, Informatiestromen binnen het bedrijf kunnen efficienter, zoeken wordt vinden, dit bespaart tijd. Ik geef begeleid en adviseer bedrijven bij het opzetten van bibliotheken, archieven en (vak) documentaties, Er ontstaat rust, ruimte en evenwicht, meer tijd voor creativiteit en vrije tijd, hetgeen het bedrijf en prive ten goede komt.

Amersfoort (Utrecht)
Onder de naam KVR werk ik. Mijn strategie is een beperkt aantal terugkerende opdrachtgevers houden, waarmee ik een persoonlijke band opbouw. En via dit netwerk heb ik tot voor kort steeds onafgebroken gewerkt. Maar de tijden veranderen dus ik richt mij nu ook op u. Ik werk als secretaresse, notulist of projectassistent. Door mijn werkervaring in met name de zorg, bouw en welzijn, van uitvoerend tot en met strategisch- of directieniveau, kan ik terugvallen op een brede werkervaring, die ik graag verder uitbreid.

Utrecht (Utrecht)
Student Juridisch Werk is een sterk groeiende dienstverlener voor juridische werkzaamheden. Wij werken o.a. voor bekende advocatenkantoren, financiele instellingen en overheidsinstanties. Student Juridisch Werk werkt louter met high potential studenten en starters tegen een relatief laag tarief (euro 28.50 per uur). Elke student wordt door een ervaren jurist bijgestaan indien nodig. Twijfel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over onze werkwijze! Met vriendelijke groet, Boudewijn Roelofsz

Utrecht (Utrecht)
sandraverweij is een eenmanszaak die ondersteuning biedt op secretarieel gebied in de persoon van Sandra Verweij. Sandra interesseert zich voor haar medemens en de drijfveer die zij hebben. Vanuit die gedachte probeert zij haar secretariële werkzaamheden te verrichten in combinatie met een hands-on mentaliteit. Persoonlijke aandacht, gastvrouwschap en empathie zijn voor haar belangrijke kernwoorden. Sandra heeft jarenlange ervaring als helderdenkende bestuursondersteuner en het scheppen van orde in chaos.

Zeist (Utrecht)
SPSuPPort biedt ondersteuning aan bedrijven, instellingen en organisaties. O.a. met officemanagement, managementassistentie, projectondersteuning, secretariaat en/of administratie. Van incidentele tot structurele opdrachten, kort of lang durend. Bijvoorbeeld tijdens de zwangerschap of ziekte van de secretaresse, ter ondersteuning van een marketingcampagne, voor het notuleren van vergaderingen (ook in de avonduren) etc. Op afstand of op locatie. Heel praktisch en flexibel. Alles is bespreekbaar.

Veenendaal (Utrecht)
Mirjam Knegt verleent als eigenaar van MK Office Support freelance secretariële diensten in de breedste zin des woords (van het niveau afdelingssecretaresse t/m niveau PA) Dit doet zij zowel op locatie als vanuit haar eigen kantoor. U kunt hierbij denken aan vervanging bij ziekte of zwangerschapsverlof, maar ook aan advisering bij het opzetten of herinrichten van uw secretariaat. Ook voor het notuleren van vergaderingen of het uitwerken van geluidsbestanden kunt u Mirjam Knegt benaderen.

Veenendaal (Utrecht)
Kirala Support biedt management en secretariële ondersteuning op de gebieden waar u dat nodig heeft, snel, flexibel, accuraat en betrouwbaar, op locatie of op afstand, voor kleine en grote organisaties. Kirala Support biedt u een oplossing op maat. U kunt Kirala Support inhuren voor afzonderlijke opdrachten, voor korte of lange periodes, regelmatig terugkerende werkzaamheden, als vaste back-up van uw secretariaat of voor alleen het opvangen van piekbelasting binnen uw bedrijf.

Utrecht (Utrecht)
Ik ben in staat mij snel te oriënteren op basis van gerichte opdrachten in complexe situaties en ben dan het meest thuis in de non profit en not for profit sector. Ik heb een goede algemene ontwikkeling op basis van een HBO opleiding (Lerarenopleiding Gezondheidskunde met agogiek en psychologie als specialisaties) een opleiding public relations, cursus journalistiek en middel management. Openbaar bestuur is mijn specialisatie als het gaat om inhoudelijke actuele kennis.

Utrecht (Utrecht)
Kohana Support biedt freelance managementondersteuning aan directie, bestuur en management. Wanneer u tijdelijk behoefte heeft aan een ervaren, secretariële professional, bent u bij mij aan het juiste adres. Of het nu gaat om het vervangen van uw assistent vanwege zwangerschapsverlof, vakantie of ziekte, of het inspringen bij piekdrukte of een onvervulde vacature: ik stroomlijn uw dagelijkse gang van zaken. Kohana Support is centraal gevestigd in Utrecht.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024