Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Notulisten in Zuid-Holland

Notulist in Zuid-Holland nodig?
Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Spijkenisse (Zuid-Holland)
Er komt een tijd dan wil je minder pap, maar meer krenten! Mijn kennis en kwaliteiten inzetten om jouw kennis en kwaliteiten tot bloei te kunnen brengen. Op een gelijkwaardig niveau met hetzelfde doel voor ogen. Jouw zaken, mijn zaken, Miranda's Business! Als virtual assistant ben ik jouw sidekick voor online tools, administratie en communicatie.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Tijdelijk, flexibel office management van hoge kwaliteit. Alleen op het moment dat hier binnen uw organisatie behoefte aan is. Voor extra ondersteuning op piekmomenten; voor interim opdrachten tijdens vakantie, verlof of vacatures. Het notuleren van vergaderingen, redigeren van tekst, versturen van mailings, organiseren bijeenkomsten en evenementen etc.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ik heb veel administratief werk verricht in mijn arbeidsverleden. Ik heb criminologie gestudeerd in Amerika en heb 18 jaar in Nederland gewoond. Graag help ik u uit de nood. Ik kan goed en snel typen, werk graag deadline gericht en zorg altijd dat het werk af komt. Wilt u mij die kans geven, neem dan contact met mij op. Met vriendelijke groet, Amber

Hellevoetsluis (Zuid-Holland)
Ans Verhoek werkt onder deze naam al ruim 12 jaar als freelancer op hoog niveau als secretaris, onafhankelijk notulist, secretaresse voor besturen en Raden van Toezicht, interim directiesecretaresse/management assistente, Executive Assistant, PA of project secretaresse. Zij is betrouwbaar, representatief, integer, voortvarend, duidelijk en succesvol.

Alblasserdam (Zuid-Holland)
Zeer ervaren PA/(directie)secretaresse, sinds 2000 werkzaam als zzp'er/freelancer bij zeer uiteenlopende organisaties, zowel overheid als bedrijfsleven. Inzetbaar voor 32-40 uur per week, in de regio Rotterdam/Dordrecht/Gorinchem/Breda en eventueel in Leiden en omgeving. CV en uitgebreide referentielijst wordt op verzoek per e-mail toegestuurd.

Den Haag (Zuid-Holland)
Sinds 1994 heb ik als zelfstandige veel verschillende bedrijven en organisaties bijgestaan met onder meer de voorbereiding en het notuleren van vergaderingen, projectmanagement en uiteraard alle benodigde secretariele ondersteuning. Talen: Nederlands, Engels: uitstekend in woord en geschrift Frans,Duits: goed in woord en geschrift.

Barendrecht (Zuid-Holland)
Secretary@Home betekent het op afstand uitwerken van digitaal ingesproken opnames zoals, juridische stukken, interviews een vergadering enz. Binnen de vooraf met u afgesproken termijn ontvangt u de uitwerking per mail retour. Indien u wenst dat het document direct wordt uitgewerkt in uw huisstijl/sjabloon dan is dat uiteraard mogelijk.

Boskoop (Zuid-Holland)
Interim Management Assisitance in de breedste zin van het woord. Van Office Management, secretaressevervanging, management assistent, personal assistent, HR adviseur/medewerker, opzetten administratie cq secretariaat. Flexibel, efficiënt, hands-on, pro-actief, communicatief, zelfstandig en zelfstartend en graag de spin in het web.

Den Haag (Zuid-Holland)
Organisatie (internationale) beursdeelname. Relatie evenementen. Open huis dagen. Onderhouden van content op uw website, spellingscontrole, checken op de werking en fouten. Het verzorgen van uw (digitale) nieuwsbrief en eventueel de verspreiding daarvan. Het schrijven van pers/ nieuwsberichten en aanleveren aan de media.

Hendrik-Ido-Ambacht (Zuid-Holland)
Wij verzorgen al uw secretariële, financiële en vertaaldiensten. Als ZZP'er en ondersteund door het IT-bedrijf S.C.S.S. kunnen wij u op verschillende gebieden tot dienst zijn. Zo verzorgen wij onder andere transcripties, redigeeropdrachten, vertaalwerk. Voor het complete pakket verwijzen wij u naar onze site: www.ajuda-sfv.nl.

Sassenheim (Zuid-Holland)
Adequaat Interim management support/office management voor max. 32 uur per week door hiaten in uw bezetting als gevolg van bijv. sabbaticals, personeelsstop, zwangerschaps- en/of ouderschapsverlof, (langdurige) afwezigheid bij ziekte, etc. Betrouwbaar, snel, flexibel, veelzijdig, gedegen, efficient, collegiaal, harde werker.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Na het VWO heb ik de secretaresseopleiding gedaan en daarna meer dan 25 jaar ervaring opgedaan in internationale bedrijven in functies op executive niveau. Notuleren en transcripties maken kan ik heel goed. Ik vind het ook superleuk om te doen. Notuleren kan helaas alleen in de avonduren, transcripties elk uur van de dag.

's-Gravenzande (Zuid-Holland)
TvD - Office Management Support is een bedrijfsondersteunend bureau gespecialiseerd in secretariele werkzaamheden. Hieronder kunt u verstaan: - Het uitwerken van diverse bestanden in office (word, excel e.d.) - Plannen van vergaderingen - Organiseren van (bedrijfs)uitjes - Diverse andere secretariele werkzaamheden

Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
Ondernemer, gespecialiseerd in communicatie, schrijven, redigeren, notuleren. Zeer brede interesse. Naast Getikt! nog vier andere bedrijven en daardoor zeer veel ervaring opgedaan met bedrijfsleven, overheid en non-profit organisaties. In 22 jaar nog nooit een afspraak niet nagekomen; zeer hoge klanttevredenheid.

Schoonhoven (Zuid-Holland)
Ik help particulieren met hun administratie en zorg ervoor dat ze weer overzicht hebben in hun inkomsten en uitgaven. Daarnaast ben ik als freelancer op projectbasis ruim inzetbaar, dankzij mijn jarenlange ervaring als secretaresse en communicatiemedewerker, voor diverse kantoorfuncties (zie vakgebieden).

Barendrecht (Zuid-Holland)
ISA OfficeSupport ondersteunt haar relaties niet alleen op het secretariële vlak, maar ook op het gebied van werving en selectie. Indien u kiest voor ISA Office Support kiest u niet alleen voor kwaliteit en een concurrende tariefstelling, maar zeker ook voor Integriteit, Servicegerichtheid en Accuratesse.

Brielle (Zuid-Holland)
Sinds 2005 is Secretarion actief in secretariaatsservice, uitzenden, detacheren en werving en selectie van project management ondersteunend personeel. Onze opdrachtgevers zitten van Utrecht tot de Maasvlakte en Moerdijk. Voor meer informatie verzoeken wij u onze website te bezoeken; www.secretarion.nl

Groot-Ammers (Zuid-Holland)
Inzetbaar als bestuurssecretaresse / (leidinggevend) directiesecretaresse / projectmedewerker. Ruime ervaring bij Overheid - samenwerkingen tussen diverse gemeenten, - burgerparticipatie, - PR en communicatie. Tevens ervaring als directiesecretaresse in het bedrijfsleven.

Leiden (Zuid-Holland)
Deze ervaren notulist maakte de afgelopen jaren veel verslagen van vergadering bij o.a. Raad van Toezicht, Raad van Bestuur, Algemene Ledenvergadering en personeelsbijeenkomsten. Dit was voor stichtingen, bedrijven, scholen, verenigingen in inmiddels bijna heel Nederland.

Leimuiden (Zuid-Holland)
Ik ben al 27 jaar werkzaam als DTP-er bij een grote uitgeverij, dus ik heb ruime ervaring met typewerk. Ik type snel en nauwkeurig. Tevens heb ik vorig jaar de opleiding medisch secretaresse succesvol afgerond. Het lijkt me heel fijn om vanuit huis typewerk te verrichten.

Krimpen aan den IJssel (Zuid-Holland)
Kantoor en secretariaatservice Wie we zijn KDT Office Support is een 'no-nosense' bureau voor al uw administratieve en secretariële werkzaamheden. Met 22 jaar werkervaring kunt u op ons rekenen. Email naar karinevdmeulen@gmail.com voor een uitgebreide c.v.

Den Haag (Zuid-Holland)
Avoise biedt ondersteuning in Evenementen en Secretariele diensten. Door jarenlange ervaring als management assistente heb ik veel kennis van en ervaring in administratie/boekhouding, notuleren, adressenbeheer en mailings en het organiseren van (grootschalige) evenementen.

Rockanje (Zuid-Holland)
Barrock Admin. Services is gespecialiseerd in secretariële en administratieve ondersteuning vanuit de eigen locatie aan met name MKB, freelancers en zzp-ers. De ondersteuning kan bestaan uit structurele secretariaatsondersteuning tot het uitvoeren van eenmalige opdrachten.

Spijkenisse (Zuid-Holland)
Als zzp'er heb ik een bedrijf in computerdiensten, daarnaast zoek ik aanvullend werk. Secretarieel werk ga ik dan ook niet uit de weg. Blind foutloos typen is geen probleem voor mij. Ik heb een prettige telefoonstem en ben een klantvriendelijk persoon.

Den Haag (Zuid-Holland)
Ondersteuning op bestuurs- en directie niveau. Advies op het gebied van professionaliseren en herstructureren van secretariaten, het volledig begeleiden van het opzetten van nieuwe secretariaten. Ook voor trainingen en workshops kunt u bij ons terecht.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025