Notulist in Breda nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Wellicht kent u ons al, misschien ook niet. In dat geval willen we ons graag eerst even aan u voorstellen. Al ruim 10 jaar plaatsen wij op basis van detachering en werving & selectie uitstekend gekwalificeerde kandidaten op de terreinen management support, communicatie, HR en project support. In gevallen van drukte, ziekte of zwangerschap doen profit- en non-profitorganisaties, gemeenten en overheid een beroep op ons om samen een passende personele oplossing te vinden.
Iedere organisatie, al dan niet commercieel, wil op volle kracht vooruit en eruit halen wat erin zit. Dat valt niet altijd mee: nieuwe projecten dienen zich aan. reorganisaties en veranderingen blijken noodzakelijk, belangrijke pionnen doen een stap terug wegens ziekte, vakantie of zwangerschap. In al deze gevallen bieden wij uitkomst en helpen wij u graag de juiste pion op de juiste plek te zetten.
Betrokkenheid, zorgvuldigheid, inzet en enthousiasme kenmerken onze...
Het kan wel eens voorkomen dat u handen tekort komt. Bijvoorbeeld door een nieuw project dat moet worden gestart of een evenement dat plaats gaat vinden waardoor u uw vaste krachten tijdelijk mist. Misschien is uw medewerker ziek of met zwangerschapsverlof?
Bottom line is: u heeft flexibele en kortdurende ondersteuning nodig!
Lokken Management Support levert u secretariële dienstverlening op afstand. Heeft u bijvoorbeeld incidenteel behoefte aan een notulist of wilt u een reguliere vergadering laten notuleren en uitwerken dan bent u bij LMS aan het juiste adres. Overige dienstverlening kan bestaan uit bijvoorbeeld:
- Uitwerken van rapporten;
- Uitwerken van geluidsbanden en interviews;
- Redigeren van teksten;
- Verzorgen van facturatie;
- Powerpoint presentaties;
- Opstellen van handboeken;
- Versturen van mailingen.
In overleg is er veel mogelijk! Vaak meer dan u denkt.
Ik profileer mezelf door snel en accura...
Sinds dit jaar ben ik 10 jaar freelance secretaresse.
Daarvoor heb ik jaren als secretaresse en office manager gewerkt in vaste dienstverbanden in diverse branches (detailhandel, groothandel, advocatuur, zorgverlening).
Mijn drijfveer om zelfstandige te worden is destijds geweest maar vormt dit nog steeds: persoonlijke ontwikkeling en het verder professionaliseren van mezelf als secretaresse.
Er is namelijk een groot verschil tussen een vast dienstverband en het freelanceschap. Ik heb geen spijt gehad van deze beslissing want tot nu toe heb ik veel geleerd van al mijn opdrachten en hebben mijn opdrachten tot veel voldoening geleid.
Ook na 10 jaar is het nog steeds een uitdaging en vormt het mijn inspiratie om zelf een opdracht binnen te halen en deze opdracht tot volle tevredenheid van de klant af te ronden.
Ik ben een professionele freelancer en een goede en ervaren directiesecretaresse/PA met tevens ervaring in het office...
Service2Office begeleidt zelfstandig ondernemers en MKB bedrijven bij organisatorische, administratieve en secretariële werkzaamheden. Wij nemen de werkzaamheden tijdelijk of structureel uit handen.
Wij geven advies over het organiseren en inrichten van de structuur van uw organisatie. Service2Office heeft verschillende medewerkers in dienst, zodat de juiste persoon aan een organisatie gekoppeld kan worden.