Notulist in Den Bosch nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Sinds de start in 1997, hebben veel bedrijven en instellingen de weg naar Steenbekkers Office Support gevonden, juist omdat we 't béter doen. Beter op het gebied van:
- secretariële ondersteuning;
- officemanagement;
- efficiency en effectiviteit van secretariaten;
- het opleidingsniveau van secretaresses.
Dit heeft zich vertaald in een groot aantal opdrachtgevers, waarvan er enkele sinds de start van Steenbekkers Office Support nog steeds klant zijn.
Hanneke Steenbekkers, eigenaar van Steenbekkers Office Support, heeft een ervaring van ruim 30 jaar bij diverse bedrijven en instellingen en is in staat om in zeer uiteenlopende organisaties goed functioneren, zelfstandig maar ook in teamverband.
Juist omdat het aantal opdrachtgevers zo divers is, is flexibiliteit een vanzelfsprekendheid. Om alles in goede banen te leiden, is organisatietalent van groot belang en dat is ruimschoots aanwezig. Humor is belangr...
Sneller en beter resultaat op de Duitse markt?
Dat bereikt u met taccit aan uw zijde.
Ik adviseer en ondersteun bedrijven die zaken doen met Duitsland.
Taal en cultuur
In Duitsland gelden andere regels voor de omgang met zakenpartners dan in Nederland. Dat hebt u misschien al ondervonden. taccit is zeer vertrouwd met de taal en cultuur van beide landen. Uw contacten met Duitse organisaties verlopen beter, wanneer u mijn ruime ervaring als secretaresse inschakelt.
taccit als bruggenbouwer
taccit overbrugt op professionele wijze de cultuurverschillen met uw Duitse klanten en zakenpartners. Hoe?
Zakelijke correspondentie en vertalingen
Nuttige kledingtips
Handige contactadressen
Organisatie van zakenreizen en klantbezoeken
Ontvangst op beurzen
En meer!
Benut uw kansen in Duitsland
taccit heeft de ingangen en secretariële expertise die uw bedrijf helpen om kansen in Duitsland beter te benutten. Bespaar tijd en...
Na jarenlang bij een wereldwijd opererende handelsonderneming als directiesecretaresse werkzaam te zijn geweest, heb ik het roer omgegooid en ben ik aan de slag gegaan als virtueel professional. Ik heb mijn certificering behaald bij de Academie voor Virtueel Professionals.
Ik bied secretariële en/of administratieve ondersteuning aan. Dit kan virtueel, maar indien gewenst, ook op locatie. Mijn aanbod bestaat uit diverse pakketten, maar ik ben uiteraard vanaf een paar uur per week of maand inzetbaar. Een combinatie van pakketten of werken op projectbasis behoort eveneens tot de mogelijkheden. Als je opdrachten of werkzaamheden hebt, die niet in één van de pakketten zijn omschreven, vraag het mij dan even. Wellicht is daar een mouw aan te passen.
Ook voor het uitwerken van uw transcripties of het notuleren van uw vergaderingen kunt u mij inschakelen. Als virtueel professional, heb ik veel mogelijkheden om u te ond...
Als Coach en Professional Organizer breng ik orde aan in huis én hoofd. Ik ga uit van de kracht van de persoon zelf. Door de juiste vragen te stellen en dit duidelijk terug te koppelen kan ik iemand inzicht geven in zijn/haar leven. Samen werken we aan het persoonlijke proces wat iemand weer in de goede richting brengt.
Ook thuis of op het werk kan de structuur kwijt zijn waardoor je geen overzicht meer hebt. Dit geeft onrust en onvrede. Samen beginnen we aan de klus om orde op zaken te stellen. Ik geef je de juiste motivatie en tips om vervolgens zelf stappen te zetten en overzicht te houden.
Je kunt mij inschakelen bij:
Opruimen huis/werkplek
Archiveren administratie
Organisatorische begeleiding bij scheiding, ziekte, burn-out, verhuizing, solliciteren, rouwverwerking (life-change-events)
Doorbreken van patronen
Motiveren en stimuleren om het beste uit jezelf te halen
Als zelfstandig ondernemer ben ik beschikbaar voor bedrijven, instellingen en iedereen die voor korte of langere tijd de hulp van een kundige, hardwerkende secretaresse nodig heeft. Ik heb minimale inwerktijd nodig en zorg voor maximale kwaliteit.
Ik ben goed in organiseren, het oppakken van projecten, agendabeheer, notuleren, uitzoekwerk, corrigeren en/of opstellen van teksten. Alle voorkomende secretaressewerkzaamheden pak ik vlot op en de knelpunten die er zijn worden snel opgelost. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in de volgende functies; secretaresse Human Resources, directiesecretaresse en afdelingssecretaresse.
Ook ben ik flexibel in mijn werkzame uren per week en ik ben beschikbaar voor zowel korte als langere projecten.
Op 1 september 2000 ben ik als freelance secretaresse gestart en heb in de afgelopen 10 jaar verschillende werkzaamheden verricht op het gebied van secretariele en administratieve ondersteuning. Sinds 2009 ben ik aangesloten bij Clip & Klaar waardoor ik grotere opdrachten kan aannemen en continuiteit gewaarborgd is. Sinds 2010 organiseer ik samen met Els Roest een UNIEKE Training Vergadertechniek met Notuleerservice, tijdens het eigen reguliere overleg. De tarieven wisselen door de verschillende werkzaamheden.
Heijmans Kantoorservice is een allround ondersteuning en werkt voor u. Hoofdactiviteit is secretarieel/administratief. Daarnaast hebben wij een bestand met beschikbare freelancers die wij kunnen matchen met uw werkzaamheden, zodat ook de andere werkzaamheden op kantoor niet blijven liggen! Hebben we niet direct de juiste persoon voor u beschikbaar dan gaan wij graag voor u op zoek!
AspertSupport staat voor dienstverlenend, open communicatie, representatief en ambitieus. Het spreekt voor zich dat AspertSupport rekening houdt met uw bedrijfscultuur, werkwijze en discreet en vertrouwelijk met de opdrachten omgaat. U kunt rekenen op een betrokken, betrouwbare en zorgvuldige hulp.
Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn website:
www.aspertsupport.nl
Sinds 2000 ben ik werkzaam voor de diverse Verenigingen waarvoor ik de ledenadministratie onderhoud, correspondentie verzorg, notuleerservice verleen, conferentie en andere bijeenkomsten organiseer (zowel landelijk als regionaal). Daarnaast detacheer ik mezelf naar een Stichting en daaraan gerelateerd bestuur waarvoor ik soortgelijke werkzaamheden verricht.
Projex Support is gespecialiseerd in notuleren van vergaderingen en verleent daarnaast bestuursondersteuning. Daarbij kan het gaan het verlenen van secretariaatsdiensten maar ook om het opzetten, verbeteren of ondersteunen van het secretariaat.
managementondersteuning
tijdelijke vervanging of ondersteuning van secretaresse
notuleren van vergaderingen
verzorgen van correspondentie
administratieve ondersteuning, zoals bijv. versturen van facturen, verzorgen van BTW aangifte
Ik ben zangdocente, maar voordat ik me ging toeleggen op zingen heb ik Schoevers Officemanagement gedaan en 5 jaar als secretaresse bij verschillende bedrijven gewerkt. De laatste 2 jaar als junior-adviseur.