Professional in Noord-Brabant nodig? Met ruim 50.000 aangesloten professionals vindt u altijd de professional die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van professionals. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de professional met het beste aanbod!
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of groei is het ideaal om mijn assistentie op freelancebasis in te schakelen. Dit kan op projectbasis of ad hoc.
De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen.
Waar u aan kunt denken:
- Het plannen, organiseren, bijwonen, notuleren en nazorg van vergaderingen.
- (Uitvoerende) Marketing & Communictie werkzaamheden
- Agendabeheer (eventueel op afstand)
- Relatiebeheer
- Postverweking en archivering
- Financiele administratie
- Organiseren van zakenreisen
- Organiseren van beurzen en evenementen
Bascule is onderdeel van Bascule Groep B.V. en is een partner voor organisaties en mensen om hun prestaties en de resultaten daarvan te verbeteren. Centrale thema's daarin zijn leren en conflicten als bron en instrument voor innovatie en ontwikkeling. Dat betekent verschillen en conflicten functioneel maken.
Biedt mens en organisatie ondersteuning van transformatieprocessen waarbij de ontwikkeling van mensen in relatie tot hun omgeving centraal staat.
Wij bieden:Mediation bij zakelijke conflicten (conflict) coaching - individueel en team (conflict) advies
Interim (conflict) management Recruitment en outplacement
Wij zijn een klein administratiekantoor, voornamelijk werkzaam in de regio Eindhoven en De Kempen.
Onze sleutelwoorden zijn: betrokken, persoonlijk en betaalbaar.
We verwerken de administratie, doen de BTW-aangiftes, verzorgen de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting.
Wij hebben veel ervaring met de begeleiding van startende ondernemers en kunnen u ook andere administratieve en secretariële werkzaamheden uit handen nemen.
We hanteren een vast uurtarief van 40 euro exclusief 21% btw.
Neem eens vrijblijvend contact met ons op via 06-22201639. Wij staan altijd voor u klaar, ook buiten kantoortijden!
Aries Solutions biedt belanghebbenden bij de schuldenproblematiek in Nederland, zoals (semi)overheidsinstellingen, deurwaarders en incassobureaus, private ondernemingen, belangenorganisaties, opleidingsinstituten en particulieren, haar diensten aan op het gebied van integrale schuldhulpverlening, via training en opleiding, advies en beleidsvorming, en voorlichting en preventieve maatregelen.
In de complexe problematiek van verschuldiging is de ambitie van Aries Solutions verankering van de volgende kernbegrippen: maatschappelijke betrokkenheid, professionaliteit, innovatie en vakinhoudelijke kennis en expertise.
FOTOGRAAF voor Portret - Baby - Kids - Zwangerschap - Gezin - Familie - Huwelijk - geboorte en overlijden met studio in Tilburg maar werkt ook op locatie in heel NL. Sanne Smits is inventief, creatief, is altijd goed voorbereid en heeft oog voor detail en zorgt dat iedereen mooi op de foto komt, fotogeniek of niet. Ze neemt altijd de tijd en elke fotoshoot levert minimaal 80 foto's op die je later online allemaal kunt bekijken en evt. bestellen. Ook foto's op CD of opgemaakte fotoboeken mogelijk!
Ook beschikbaar voor vrijgezellen, kinder en bedrijfsfeesten met een fotofeest in haar studio. (www.fotofeesten.nl)
Heuvel Counceling begeleid mensen bij rouw en verlies.
Heuvel counseling biedt begeleiding in de thuissituatie. Dit is vooral gericht op het omgaan met en aanvaarden van dramatische veranderingen. Vaak komt deze verandering voort uit het overlijden van een dierbare. Het kan echter ook zijn dat je leven dramatisch verandert door bijvoorbeeld een echtscheiding of een burn-out. Steeds vaker blijkt het in de huidige samenleving, waar veel van je verwacht wordt, erg lastig te zijn om deze veranderingen te accepteren, en om hier mee om te gaan.
Het motto van Heuvel Counceling "Zelf doen, maar niet alleen!"
Voor een gevarieerde verzameling opdrachtgevers schrijf en redigeer ik uiteenlopende teksten, zoals journalistieke artikelen, brochures, nieuwsbrieven, relatiemagazines, websites, online content, cursusboekjes en verslagen. Vaak heeft mijn werk een link met duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen, maar ook met andere onderwerpen kan ik uitstekend uit de voeten. Een kwestie van goed luisteren en de bereidheid om steeds opnieuw met volle overgave in nieuwe materie te duiken. Bouw- en woonbranche, techniek, zorg, onderwijs, logistiek, financiële dienstverlening, horeca en detailhandel: kom maar op!
Krachtcommunicatie is uw partner voor het betere schrijfwerk. Gespecialiseerd in heldere, krachtige en bindende teksten, op maat gesneden voor in- en externe doelgroepen. Teksten die uw boodschap krachtig ondersteunen. Of het nu gaat om webteksten, artikelen, advertenties, persberichten, folders of brochures.
Krachtcommunicatie staat voor pakkende teksten die uw lezers raken. Voor profit en non-profit organisaties. Ook voor websitecoördinatie, hoofd- en eindredactiewerk, brainstormsessies, interne cultuurtrajecten en activiteiten gericht op publiciteit, promotie, pr en klantenbinding kunt u bij mij terecht.
Vertaal&zo is de naam van mijn eenmansbedrijfje op het gebied van vertaalwerk, tekstcorrectie, huiswerkhulp en privéles. Ik werk met veel plezier als freelance vertaler/tekstcorrector en ben daarnaast ook werkzaam geweest als docent Engels. Ik ben universitair opgeleid (Engelse Taal en Letterkunde en Universitaire Lerarenopleiding, inclusief de module Professioneel Vertalen).
Specialisaties:
* Opvoeding
* Onderwijs
* Spiritualiteit
* Medisch algemeen
* Medisch alternatief/complementair
* ICT algemeen
* Sport en vrije tijd
* Natuur
* Culinair
* Economisch en financieel algemeen
* Literatuur
Klik & Steen is een internetbureau die gespecialiseerd is in social media strategiën, social media pages en apps, professionele webshops, innovatieve websites, e-mail marketing, zoekmachine marketing en het design van diverse communicatiedragers.
Met onze expertise in bricks retail, e-commerce en internet marketing, zijn we in staat om jouw onderneming via verschillende kanalen goed voor de dag te laten komen. Onze succesfactor is ongetwijfeld de passie, persoonlijke waarde en expertise die we in elke samenwerking steken.
Kijk voor meer informatie en klanten die je voor gingen op: www.klikensteen.nl
Klik & Steen is een internetbureau die gespecialiseerd is in social media strategiën, social media pages en apps, professionele webshops, innovatieve websites, e-mail marketing, zoekmachine marketing en het design van diverse communicatiedragers.
Met onze expertise in bricks retail, e-commerce en internet marketing, zijn we in staat om jouw onderneming via verschillende kanalen goed voor de dag te laten komen. Onze succesfactor is ongetwijfeld de passie, persoonlijke waarde en expertise die we in elke samenwerking steken.
Kijk voor meer informatie en klanten die je voor gingen op: www.klikensteen.nl
Klik & Steen is een internetbureau die gespecialiseerd is in social media strategiën, social media pages en apps, professionele webshops, innovatieve websites, e-mail marketing, zoekmachine marketing en het design van diverse communicatiedragers.
Met onze expertise in bricks retail, e-commerce en internet marketing, zijn we in staat om jouw onderneming via verschillende kanalen goed voor de dag te laten komen. Onze succesfactor is ongetwijfeld de passie, persoonlijke waarde en expertise die we in elke samenwerking steken.
Kijk voor meer informatie en klanten die je voor gingen op: www.klikensteen.nl
Drukkerij Best is een drukkerij voor kwaliteits drukwerk en printwerk. Uw opdrachten worden met de uiterste zorg vervaardigd! Drukkerij Best B.V. is al sinds 1987 een begrip in Brabant en verre omstreken. Drukkerij Best B.V. is een no-nonsense grafisch bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het snel en vakkundig opmaken, drukken en afwerken van diverse grafische producten en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Drukkerij Best is FSC-COC en ISO 9001-2008 gecertificeerd. Direct mail, crossmedia, variabele data, digitaal drukken, offsetdrukken, en afwerking behoren toto onze dagelijkse werkzaamheden.
Juridisch Adviesbureau Vossen is gespecialiseerd in het ruimtelijk bestuursrecht/omgevingsrecht. Particulieren en ondernemers met vragen over ruimtelijke ordening, bestemmingsplan, bouwvergunning, handhaving, planschade, natuurbeschermingsrecht, APV en bezwaar- en beroepsprocedures kunnen bij JAV terecht. Oprichter Friso Vossen heeft voorheen 13,5 jaar ervaring opgedaan bij gemeentelijke overheid en in de advocatuur. Naast advisering aan particulieren en ondernemers wordt JAV ook ingezet als interimjurist bij overheden. Friso Vossen is lid van de Vereniging voor Bestuursrecht en de Vereniging voor Bouwrecht.
Ervaring in stimuleren, begrijpen, luisteren, op weg helpen. Ik kijk eerst naar wat er nu is, en wat jij zou willen dat er gaat gebeuren. Daarna maken we samen afspraken hoe we het pad van de oplossingen ingaan.
Ik maak soms gebruik van (mini)opstellingen waarbij in heel korte tijd inzicht komt in je situatie. Empathisch, geduldig, informeel, tijd nemend, ervaren in werk- en persoonlijke problemen maar ook resultaatgericht en niet zweverig, zijn een paar van de kenmerken die je tegen zult komen.
Als je daarnaar op zoek bent kan ik je ook bij het maken van een businessplan om voor jezelf te gaan beginnen.
All-in-control houdt zich bezig met het geven van trainingen, workshops en persoonlijke werkplektraining en -coaching op het gebied van efficiënt en effectief werken. Slimmer werken dus! Werken, deadlines halen, productief zijn en meer energie overhouden voor andere -belangrijke- zaken. Ook bij cleandesk trajecten kan all-in-control worden ingezet. (zie www.all-in-control.nl)
Inmiddels veel expertise opgebouwd op deze gebieden.
Samen met NewBroom (Karen Visser) initiator van Bijtanken (www.bijtanken.net) voor managementondersteuners.
Tevens auteur voor Management Support, trainer bij Kluwer/Vakmedianet.
Tijdens het voeren van loopbaangesprekken (korte en langere trajecten) mensen bewust maken van de stappen wie BEN ik, wat KAN ik, wat WIL ik, hoe GA ik dit doen.
Hierbij maak ik gebruik van instrumenten en testen, maar het allerbelangrijkste hierin vind ik de gesprekken zelf. Door het doorvragen en het stellen van de juiste vragen gaan mensen dieper nadenken en vermijd je oppervlakkige antwoorden. www.curriculi.nl. Ik verzorg graag trainingen en workshops met als onderwerp persoonlijke ontwikkeling en Loopbaancoaching. ook voor cv check, aanmaak LinkedIn profiel, sollicitatie hulp kun je bij me terecht.
Shakkei - Training & Coaching B.V. verzorgt trainingen op maat 1 op 1 of voor groepen/teams. Individuele coaching is ook mogelijk. Opdrachtgevers waren o.a. : gemeenten Rotterdam, Delft, Veldhoven, Tillburg, Bruynzeel Keukens (verkopers en management), De Slaapkenners (verkopers), Gemeente Rotterdam Bestuursdienst (team en leidinggevende) en Stadstoezicht (receptie- en beveiligingsmedewerkers).
Opleidingen o.a. : NLP gecertificeerd trainer via opleiding van New York Instituut Anne Linden, NLP practicioner, NLP master practicioner, Systemisch werken (rouwverwerking), Medische en Psychische Basiskennis
Mijn bedrijf bestaat nu ruim 13 jaar. Met mijn 3 medewerkers voeren wij de administratie van en adviseren wij zo'n 80 klanten in het MKB en in de culturele wereld. De branches waarin onze klanten zitten zijn zeer divers en variëren van bloemisten en kappers tot schildersbedrijven en van beeldend kunstenaars tot culturele stichtingen. Wij zijn inmiddels 10 jaar aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse orde van administratie- en belastingdeskundigen. Het strenge toelatingsbeleid van de NOAB geeft u als klant de zekerheid dat u met een kwaliteitskantoor te maken heeft.
Met hartelijke groet,
Jos van Deursen
Wij zijn een accountantskantoor, opererend vanuit Roosendaal (Noord-Brabant). Onze klantenkring bestaat voornamelijk uit ZZP'ers en het klein MKB die actief zijn in verschillende sectoren. Onze diensten bestaan uit fiscale werkzaamheden, administratieve werkzaamheden, accountantsdiensten en het verlenen van bedrijfseconomisch en juridisch advies. Verder hebben wij als kantoor een convenant Horizontaal Toezicht gesloten met de Belastingdienst, waardoor wij in staat zijn om fiscale vragen op voorhand voor te leggen bij de Belastingdienst en zo u altijd op voorhand de fiscale zekerheid te kunnen verschaffen.
I can tell you all about my sophistication of simplicity, my dedication to perfection and my vision of the user experience. We could talk for hours about the different successful companies I worked for and the awards I won for my designs and interfaces. However, for now we will keep it short. I prefer to create projects for my clients and partners than write about my goal, being successful. Everybody can say it, but just a certain amount of people can achieve it.
I am Jack The Million, your partner for creating website designs and interfaces. Everything is possible, and I want it all.
Lets talk.
Grootens HRM is specialist op het gebied van HRM, HRD en Performance Management
Grootens HRM kan een bijdrage leveren aan organisaties door training van (operationele) lijnmanagers op onderwerpen zoals:
* Peformance Management
* praktisch leiding geven
* beoordelen en functioneringsgesprekken
* selecteren voor leidinggevenden
Grootens HRM kan door middel van training een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van uw medewerkers op onderwerpen zoals:
resultaatgerichtheid in het werk,
samen werken en -presteren,
persoonlijke effectiviteit in het werk,
communiceren met collegas
Ik van Dikke van Talen houd van duidelijke taal. En dat is handig voor een communicatiebureau.
De kern van de dienstverlening van Dikke van Talen is dat ik u graag help uw boodschap helder over te brengen. Dat kan zijn door middel van tekst, tekst en beeld of door een evenement.
De manier waarop is dus altijd anders, maar steeds met hetzelfde doel: het moet ú wel iets opleveren!
Ik vind het niet nodig dat u voor mijn diensten de hoofdprijs betaalt. Daarom bied ik een uitstekende kwaliteit tegen een concurrerende prijs. Het stapje extra dat ik altijd zet is pure service.
Dát is Dikke van Talen
Bemiddeling bij conflicten zowel in de familiesfeer (bv echtscheiding, alimentatie, ouderschapsplan) alsook in de arbeidssituatie (bv reintegratietraject, ontslagkwestie, samenwerkingsconflict).
Daarnaast bemiddeling bij zakelijke conflicten (bv samenwerkingsproblemen tussen partners/vennoten).
The Mediators Company maakt sinds 2009 deel uit van de franchiseorganisatie The Mediators Company BV.
Tevens is zij onderdeel van HD Consultancy BV, een advies/consultancy bedrijf op het gebied van Human Resources waarin al meer dan 25 jaar ervaring is opgebouwd met conflictbemiddeling in arbeidssituaties.