Professional in Noord-Holland nodig? Met ruim 50.000 aangesloten professionals vindt u altijd de professional die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van professionals. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de professional met het beste aanbod!
Inmedia Design & Communicatie heeft inmiddels ruime ervaring opgedaan met de meest uiteenlopende projecten en klanten. Eind jaren '90 zijn wij ons meer en meer bezig gaan houden met uiteenlopende Internetprojecten, multimedia presentaties en applicaties. Hierdoor zijn wij momenteel in staat een breed scala aan projecten realiseren. Van website tot custommade CMS en implementatie van WordPress systemen tot zoekmachine optimalisatie. Enige referenties: Bacardi Nederland, Cinevideogroup, e office, Euretco, Grey Goose, Hans Appenzeller Sieraden, ING Europa, Knauf Insulation, Londen & Van Holland, Martini, MGM , Philips, Remondis, SGS, Waterwonen, United Broadcast Facilities. Non Profit organisaties: AVVM, Florentina Foundation, GAD, Natuurmonumenten, OPTA, etc. Wij nodigen u graag uit kennis te nemen van ons portfolio op onze website: http://www.inmedia.nl
Specialties
websites, webapplicaties, webdevelopment, portals, CMS, WordPress, ...
Bridging is gespecialiseerd in de automatisering van bedrijfsprocessen op het gebied van Finance, Customer Relationship Management en Supply Chain Management op basis van Oracle e-Business Suite. Wij verzorgen de gehele applicatie lifecycle, vanaf de definitie van de business case, implementatie, integratie, migratie tot en met het operationeel applicatiebeheer.
Hiernaast biedt Bridging ook productonafhankelijke IT diensten, waaronder business- en informatie-analyse. Hoe wij u van dienst kunnen zijn? Lees meer over onze werkwijze, diensten en producten
Onder begeleiding van Sysqa hebben alle Bridging consultants zich gecertificeerd op het gebied van Requirementsontwikkeling. Deze methode stelt dat het succes van een ontwikkeltraject wordt bepaald door de samenwerking tussen business en ICT. Dit houdt onder andere in dat alle stakeholders op het juiste moment betrokken moeten zijn en gedurende het gehele traject de project- en or...
Onze naam zegt het al, wij leggen onze focus op de groei van uw onderneming. Natuurlijk gaat het niet alleen om hogere jaarwinsten. Groei gaat over betere processen, meer inzicht, betere beslissingen. Wij helpen al heel ons werkzame leven ondernemers met het realiseren van dergelijke groei.
Wij zijn de financiële sparringpartner voor het MKB. Wij zijn geen accountantskantoor maar een toekomst gerichte financiële dienstverlener. Vanuit een samenwerkingsverband met accountants, fiscalisten en financieringsspecialisten bieden wij een full financial dienstverlening aan. Alle financiële diensten met daarbij één vast contact- / vertrouwenspersoon.
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit het automatiseren / voeren van de Administratie, het verzorgen van de Fiscale aangiften en het opstellen van periodieke Rapportages (waaronder ook de Jaarrekening). Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in Bedrijfsoprichti...
Bureau Vakvrouw begeleidt ambitieuze vrouwen en hun werkgevers bij loopbaan- en outplacementvraagstukken. Dit doet zij vanuit de visie dat wanneer meer vrouwen actief zijn op de arbeidsmarkt in functies waar zij hun kwaliteiten ten volle kunnen benutten, dit automatisch leidt tot succes voor deze vrouwen, hun werkgevers en hun omgeving. Ambitie is daarbij niet per se gekoppeld aan een functie of een opleidingsniveau, maar aan een instelling. Ambitie is durven doen waar je goed in bent.
Als je het aandeel, de invloed en het geluk van vrouwen op de arbeidsmarkt vergroot, zorgt dit voor creatiever en innovatiever werk, succesvollere beslissingen en economische groei. Sterke vrouwen die hun potentieel benutten kunnen daarmee zichzelf en hun (werk)omgeving positief beïnvloeden. Bureau Vakvrouw wil zo veel mogelijk vrouwen tot hun recht laten komen op de arbeidsmarkt door ze te inspireren om in hun loopbaan en leven keuzes te maken wa...
De relatie loopt niet lekker werken aan de relatie
Elke liefdesrelatie kent periodes waarin het minder lekker loopt. Dat kan iets tijdelijks zijn dat vanzelf overgaat of dat je, door er met zn tweeën over te praten, kunt keren.
Soms duurt het echter langer en krijg je het niet voor elkaar om het samen te veranderen. Dan kan het helpen om onder begeleiding van een relatietherapeut te werken aan een betere relatie. Ik werk met Emotionally Focused Therapy (EFT). EFT richt zich niet alleen op communicatie- en gedragspatronen. Het gaat uit van de hechtingstheorie; niet alleen kinderen, maar ook volwassenen verlangen naar de emotionele nabijheid van hun partner.
In de EFT wordt gewerkt aan het verbeteren van die veilige verbinding, wederzijds vertrouwen en intimiteit.
Kosten:
Helaas wordt relatietherapie niet meer vergoed door de zorgverzekeraar. Ik werk inkomensafhankelijk zodat het financieel geen probleem hoeft te zijn.
He...
Wat biedt TipTopTekst?
TipTopTekst schrijft, redigeert en corrigeert zakelijke teksten voor onder meer websites, folders en brochures. Daarnaast voert zij redactiewerkzaamheden uit voor uitgevers van non-fictieboeken en voor individuen die een boek hebben geschreven.
De definitieve teksten zijn helder en ademen de sfeer die u wilt uitstralen.
Criteria
Voor een goed geschreven zakelijke tekst hanteert TipTopTekst drie criteria:
- de tekst is goed leesbaar: helder, compact en zonder taal- en stijlfouten
- de tekst is boeiend en nodigt klanten uit om in actie te komen
- en voor webteksten: de tekst is zoekmachinevriendelijk, dus met kennis van 'Search Engine Optimization' (SEO) geschreven
Voor een goed gecorrigeerde of geredigeerde tekst van een non-fictieboek is het criterium dat de tekst soepel leesbaar moet zijn in de sfeer die de auteur voor ogen heeft. Uiteraard bevat de tekst geen taal- of stijlfouten meer...
Ik help mensen en organisaties hun communicatie, klantgerichtheid en commerciële prestaties te verbeteren. Voorbeelden van vragen waaraan ik met opdrachtgevers werk:
.... We zijn zo druk met de waan van de dag dat een
heldere visie op 'waar we naar toe gaan' met onze
marketing ontbreekt. Help ons die scherp te krijgen.
.... Onze medewerkers zijn al drie keer getraind. Hoe
voorkomen we dat de volgende weer verzandt?
.... We verliezen veel opdrachten aan concurrenten omdat onze offertes niet onderscheidend genoeg zijn. Hoe kan het beter?
.... Klanten zien onze communicatie als onvriendelijk en afstandelijk Hoe buigen we dit beeld positief om?
.... Klanten zijn ontevreden over onze reactie op klachten. Hoe schrijven we een goede klachtenbrief?
Ik help bij deze vraagstukken door:
... te adviseren over de aanpak;
... te begeleiden bij de uitvoering;
... te trainen in vaardigheden;
... te advi...
Ik help mensen en organisaties hun communicatie, klantgerichtheid en commerciële prestaties te verbeteren. Voorbeelden van vragen waaraan ik met opdrachtgevers werk:
.... We zijn zo druk met de waan van de dag dat een
heldere visie op 'waar we naar toe gaan' met onze
marketing ontbreekt. Help ons die scherp te krijgen.
.... Onze medewerkers zijn al drie keer getraind. Hoe
voorkomen we dat de volgende weer verzandt?
.... We verliezen veel opdrachten aan concurrenten omdat onze offertes niet onderscheidend genoeg zijn. Hoe kan het beter?
.... Klanten zien onze communicatie als onvriendelijk en afstandelijk Hoe buigen we dit beeld positief om?
.... Klanten zijn ontevreden over onze reactie op klachten. Hoe schrijven we een goede klachtenbrief?
Ik help bij deze vraagstukken door:
... te adviseren over de aanpak;
... te begeleiden bij de uitvoering;
... te trainen in vaardigheden;
... te advi...
Ik help mensen en organisaties hun communicatie, klantgerichtheid en commerciële prestaties te verbeteren. Voorbeelden van vragen waaraan ik met opdrachtgevers werk:
.... We zijn zo druk met de waan van de dag dat een
heldere visie op 'waar we naar toe gaan' met onze
marketing ontbreekt. Help ons die scherp te krijgen.
.... Onze medewerkers zijn al drie keer getraind. Hoe
voorkomen we dat de volgende weer verzandt?
.... We verliezen veel opdrachten aan concurrenten omdat onze offertes niet onderscheidend genoeg zijn. Hoe kan het beter?
.... Klanten zien onze communicatie als onvriendelijk en afstandelijk Hoe buigen we dit beeld positief om?
.... Klanten zijn ontevreden over onze reactie op klachten. Hoe schrijven we een goede klachtenbrief?
Ik help bij deze vraagstukken door:
... te adviseren over de aanpak;
... te begeleiden bij de uitvoering;
... te trainen in vaardigheden;
... te advi...
Ons bedrijf is begin 2004 van start gegaan als accountants- en (belasting)advieskantoor onder de naam Kaap Hoorn Accountants & Adviseurs. De kracht van onze dienstverlening is dat wij enerzijds de kwaliteit leveren die mag worden verwacht van een kantoor dat aangesloten is bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) en de beroepsvereniging Register Belastingadviseurs. Anderzijds streven wij in onze dienstverlening naar een duidelijke, heldere en open relatie met onze opdrachtgevers.
Dit wordt bijvoorbeeld vorm gegeven door het maken van vaste prijsafspraken waarbij - indien gewenst - zoveel mogelijk werkzaamheden door uw bedrijf zelf worden uitgevoerd en voorbereid. Wij onderscheiden ons door een praktische en informele manier van werken. Dit uit zich onder meer in heldere en begrijpelijk geschreven (belasting)adviezen, waarbij de praktische uitvoerbaarheid van het advies voorop staat. Wij richten ons met name op ond...
Penster Design studio is een multidisciplinair design/advies bureau. Opgericht door Penny Hagenaars in 1996. Zij heeft haar sporen verdiend als vormgever en een internationale klantenkring opgebouwd door de jaren heen. Momenteel werkt zij zowel vanuit Brussel (hoofdstad van Europa) als thuishaven Amsterdam aan diverse projecten. Waar zij samenwerkt met andere professionals op diverse vakgebieden. Zij beschikt over een breed netwerk en werkt binnen grote en kleine budgetten. Denkt graag mee om ook uw bedrijf meer zichtbaar te maken en onderscheidend van de concurrent.
Specialisatie: Brand Identity, denk aan: Logo's / huisstijlen, promotiemateriaal (drukwerk zoals; flyers, posters, catalogi, brochures, POS materiaal, stikkers, belettering, jaarverslagen, presentaties etc.) Maar daarnaast ook online: banners, ads, nieuwsbrieven, websites.
Als extraatje is zij goed in illustreren, het maken van infographics is een hobby ;-)
V...
Uw eigen stijl met weBewe DTP & Webdesign
OUDKARSPEL - Wendy Beers is sinds december de trotse eigenaar van weBewe, een bedrijfje - gevestigd in Oudkarspel - dat zich bezig houdt met de verzorging van DTP en webdesign.
Denk daarbij bijvoorbeeld aan het ontwerpen van een logo, huisstijl, flyer, brochure of ander drukwerk. Bij weBewe DTP & Webdesign bent u vanaf nu aan het juiste adres. Uiteraard kunt u ook voor een mooie, sfeervolle, betaalbare en gebruiksvriendelijke website terecht bij weBewe DTP & Webdesign. Het bedrijf van Wendy Beers werkt met transparantie, zodat u nooit voor een verassing komt te staan. Wendy: ,,Wij werken met een briefing zodat er duidelijkheid is tussen opdrachtgever en weBewe DTP & Webdesign. Het is altijd weer een feest om met opdrachtgevers na te denken over een huisstijl! En na het afronden van een opdracht is het altijd weer goed om te zeggen: 'Bedankt voor de prettige samenwerking en graag tot z...
Het was voorjaar van 2015 en ik fietste na mijn lange werkdag als IT consultant bij een grote bank in Eindhoven door het Haagse bos naar huis. Ik kon alleen maar huilen. Ik vond mijn baan verschrikkelijk. En de volgende dag moest ik weer. Had ik hier nou voor gestudeerd? Al die jaren aan CV building gedaan? Ik wist het echt niet meer.
Mijn naam is Janneke, 36 jaar en mijn zoektocht naar mijn ideale baan is een hele reis geweest. Inmiddels heb ik mijn ideale baan gevonden (als HR Adviseur voor bedrijven binnen het MKB) en als ondernemer. Maar omdat ik zo vaak vragen krijg om mensen te helpen met hun CV en te coachen over hun volgende stap in hun carrière, heb ik een online training gemaakt zodat ik jou kan helpen om ook die ideale baan te vinden.
Neem vooral een kijkje op mijn website: https://treeswing.nl/vind-jouw-ideale-baan/
Als je vragen hebt of wil kijken of dit iets voor jou is: Bel, mail of app op 06-51141476 of...
Wij richten ons op kleine ondernemers. Wij hanteren een uurtarief en melden waar we onze tijd aan spenderen, waardoor het overzichtelijk en inzichtelijk blijft wat wij voor u doen.
Wij verzorgen wat u wilt dat wij voor u verzorgen. Dit kan enkel de BTW aangifte controleren tot de algehele administratie. Dit gaat uiteraard in overleg met uw wensen.
Wij merken dat er steeds meer ondernemers proberen hun administratie/boekhouding zelf te doen. Dit gaat ten koste van de werkzaamheden waar uw passie ligt, maar ook dat er te weinig kennis is en daardoor ondernemers in de problemen kunnen raken. Ook daar adviseren wij bij en werken ook samen met bewindvoerders indien dit van toepassing is.
Onze service en persoonlijk contact staat hoog in de vaandel en wij zijn dan ook vrijwel altijd bereikbaar voor uw vragen of bellen dezelfde dag nog terug.
Graag komen we in gesprek met u om te kijken waar uw wensen liggen en wat u zou willen u...
Bij Studio Kees-Jan Smit BNO werken we aan visuele communicatie van de hoogste kwaliteit voor zowel pixel als print. Logo’s, huisstijlen, websites, nieuwsbrieven, magazines en nog heel veel meer. Soms is de vormgeving uitbundig, soms ingetogen, maar altijd vanuit een goed concept en met aandacht voor detail. En zonder de belangen van de klant uit het oog te verliezen. De klanten waarvoor wij werken hebben onze tomeloze creativiteit, inlevingsvermogen in complexe materie, korte communicatielijnen en hands-on aanpak als duidelijke pluspunten gedefinieerd.
Dankzij een inzetbaar netwerk van andere bevlogen vakmensen zoals bijvoorbeeld fotografen, schrijvers, vertalers, programmeurs en drukkers, worden alle denkbare opdrachten gerealiseerd.
Met een flinke dosis enthousiasme en een gezonde hoeveelheid werkervaring gaan wij ook graag voor u aan de slag. Interesse? Neem gerust contact op voor een afspraak. We komen graag bij u langs...
i-ASE is een jonge en dynamische organisatie. Qua werkervaring zijn wij senior professionals met een achtergrond uit verschillende industrien. Wij groeien snel en hanteren een virtueel bedrijfsmodel.
Ons bedrijf wordt gevormd door een kleine staf met een eigen specialisme. Banking finance, administratieve organisatie, logistieke besturingsprincipes, IT hosting, Online applicaties en service processen in een Shared Service Centre zijn voor i-ASE bekend terrein. i-ASE gebruikt haar expertise voor het ontwikkelen van nieuwe diensten/concepten. Voor klanten resulteert dit in toegevoegde waarde in hun bedrijfsprocessen.
In de uitvoering van haar opdrachten maakt i-ASE gebruik van haar Shared Service Centre, dat ingericht is op basis van logistieke besturingsprincipes. Doorlooptijd, werkkwaliteit en een laag kostenmodel zijn daarbij de business drivers.
Specialties
Professionals, Online administratie organisatie, Logistieke bestur...
Wij een klein administratie- en belastingkantoor dat zich met name richt op kleinere ondernemingen en zzp'ers.
Met meer dan 20 jaar ervaring op het financieel-administratieve vlak en daarnaast de beschikking over een groot netwerk van diverse specialisten, staan wij garant voor een prima, vakkundige dienstverlening. Bovendien staat de persoonlijke benadering bij ons hoog in het vaandel! Daartoe wordt de omvang van ons bedrijf bewust kleinschalig gehouden.
De volgende zaken kunnen wij u aanbieden:
- het opzetten van de boekhouding
- het voeren van de gehele boekhouding
- het verzorgen van de loonadministratie
- debiteuren- en crediteurenbeheer
- het wegwerken van achterstanden/ondersteunen in piek-perioden
- het opstellen en indienen van de belastingaangiftes: IB, BTW, VPB, LB
- het onderhouden van de contacten met de Belastingdienst
- opstellen jaarrekening/jaarverslag t.b.v. accountantscontrole
- begrotings...
Uw omgeving heeft behoefte aan inzicht in uw organisatie. Leveranciers, cliënten, medewerkers en andere belanghebbenden zoals aandeelhouders, uw bank en de overheid hechten grote waarde aan de betrouwbaarheid van uw organisatie.
U als ondernemer vindt het ook belangrijk om te kunnen vertrouwen op de cijfers en te weten dat uw onderneming de regels op de juiste wijze hanteert en naleeft.
DTG Accountants helpt u daar graag bij. Daartoe bieden wij u de volgende diensten aan:
Audit & Assurance
Accountancy
Detachering
Fiscaliteiten
Overige advisering
Wij vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk van deze diensten door uw business coach kunnen worden aangeboden. De DTG Accountants hebben ruime ervaring op allerlei gebieden en kunnen daardoor in een groot deel van uw wensen voorzien. Voor specifieke en complexe adviezen zullen wij u voorstellen deskundige specialisten uit ons relatienetwerk in te schakelen. Hiermee bl...
We advise you on your legal and personal problems as well as act as a mediator on serious issues that are bothering you, staring from your relationship, breach of contract etc. In a court case, the parties obtain a resolution, but control resides with the judge or jury. Often, a judge or jury cannot legally provide solutions that emerge in mediation. Thus, mediation is more likely to produce a result that is mutually agreeable for the parties. While court hearings are public, mediation remains strictly confidential. No one but the parties to the dispute and the mediator(s) know what happened. Confidentiality in mediation has such importance that in most cases the legal system cannot force a mediator to testify in court as to the content or progress of mediation. Many mediators destroy their notes taken during a mediation once that mediation has finished. The only exceptions to such strict confidentiality usually involve child abuse or ...
Mijn naam is Karin van Bulderen en sinds 2008 ben ik werkzaam als integratief coach en counselor in mijn eigen praktijk OntPOP. Hier begeleid ik met name mensen die het idee hebben geen controle meer over het eigen leven te hebben. Die uit balans zijn.
Vaak uit deze problematiek zich op emotioneel, mentaal, gedragsmatig en fysiek gebied. Aandacht schenken aan al deze kanten is kenmerkend voor het begeleidingstraject dat ik verzorg.
Over het algemeen zijn het kortlopende trajecten (5-15 sessies), die oplossingsgericht van aard zijn met behulp van bewustwording en inzicht.
Mijn houding naar mijn cliënten laat zich het best omschrijven als betrokken, respectvol, empathisch, creatief en indien nodig confronterend. Door mijn cliënten niet te zien als slachtoffers, maar als unieke persoonlijkheden die over alle mogelijkheden beschikken om de eigen problemen op te lossen, is er sprake van een gelijkwaardige samenwerking.
...
Allereerst:
Overtuig uzelf. nibfickle verzorgt te allen tijde een proeftekst of -vertaling, kosteloos en vrijblijvend.
...en dan natuurlijk het volgende:
nibfickle, of: De Wulpse Kroontjespen.
Tja, de 21e eeuw, nietwaar? Dat betekent dus naast alle gebruikelijke werkzaamheden inmiddels ook een grondige kennis van, ervaring met, en expertise op de gebieden van, onder meer:
- web-advies;
- SEO;
- keyword en keyphrase research;
- online strategie;
- Social Media;
- e-mailings;
- digitale &ceteras.
Maar natuurlijk ook 'gewoon':
- flyers, folders, brochures;
- B2C en B2B communicatie;
- vertalingen Ne-Eng-Ne;
- slogans en concepting;
- handleidingen, Algemene Voorwaarden, disclaimers;
- wat dies meer zij.
Voor uitgebreidere informatie en aanbevelingen, zie ook mijn LinkedIn profiel.
Met niet zoveel andere woorden: voor fantastische kopij, ongeacht het medium; vraag gerust vrijblijvend een offe...
Allereerst:
Overtuig uzelf. nibfickle verzorgt te allen tijde een proeftekst of -vertaling, kosteloos en vrijblijvend.
...en dan natuurlijk het volgende:
nibfickle, of: De Wulpse Kroontjespen.
Tja, de 21e eeuw, nietwaar? Dat betekent dus naast alle gebruikelijke werkzaamheden inmiddels ook een grondige kennis van, ervaring met, en expertise op de gebieden van, onder meer:
- web-advies;
- SEO;
- keyword en keyphrase research;
- online strategie;
- Social Media;
- e-mailings;
- digitale &ceteras.
Maar natuurlijk ook 'gewoon':
- flyers, folders, brochures;
- B2C en B2B communicatie;
- vertalingen Ne-Eng-Ne;
- slogans en concepting;
- handleidingen, Algemene Voorwaarden, disclaimers;
- wat dies meer zij.
Voor uitgebreidere informatie en aanbevelingen, zie ook mijn LinkedIn profiel.
Met niet zoveel andere woorden: voor fantastische kopij, ongeacht het medium; vraag gerust vrijblijvend een offe...
Met ingang van 1 januari 2022 combineer ik notuleren met het geven van juridisch advies.
Ik heb ruime ervaring met het notuleren in de zakelijke dienstverlening, voor directies en aandeelhouders van nationale en internationale (top)bedrijven. Ik ben van huis uit 2-talig, en spreek en schrijf Nederlands net zo makkelijk als Engels. Verder heb ik 25 jaar in de advocatuur gewerkt, waarvan 15 jaar zelf als advocaat, en ben als geen ander bekend met juridische, bestuurlijke, financiële, beleidsmatige en fiscale processen.
Bij de notulen lever ik desgewenst een actielijst en besluitenlijst, naar keus in een standaardopmaak of uw eigen opmaak. Mijn tarief is € 42,00 excl. BTW per uur, voor woordelijke, uitgebreide en samenvattende verslagen. Per vergaderuur komt dat neer op 4 à 5 keer het tarief: tussen de € 168,00 en € 210,00 per vergaderuur, excl. BTW.
Mocht u vragen hebben, bel/mail/app gerust. Ik zie u...
Ik ben een sinds 2004 zelfstandig werkende mental coach. Ik heb zowel zakelijke als priveclienten en dit kunnen individuele personen zijn als groepen/teams/kleinere organisaties.
Ik ben van huis uit bedrijfskundige en organisatie-adviseur/project - manager. Daarnaast heb ik een opleiding tot coach gevolgd. Mijn aanpak is concreet, doortastend en effectief, maar ook betrokken. Door mijn vragen zet ik mensen aan het denken over zichzelf en hun manier van doen. Een traject bij mij is ook een reinigingsproces; je gaat je geest opruimen, alle stofnesten verdwijnen waardoor je weer helderheid krijgt over wie en wat je bent, wat je graag wilt en wat de weg is die je wilt bewandelen.
Samen komen we er (tot nu toe altijd) uit!
Spreekt het bovenstaande je aan, neem dan contact op voor een gratis en vrijblijvend orienterend gesprek, zodat we kunnen kennismaken en je je een beeld kunt vormen van wat een traject bij mij oplevert en wat het kost.
...
Coachbureau Hoofddorp richt zich op coachgesprekken op allerlei gebieden: vragen die verband houden met je werk, met een opleiding, persoonlijke ontwikkeling etc. Het gaat vaak om verandering, ontwikkeling of een lastige situatie.
Voorbeelden:
- ik wil verandering aanbrengen in mijn loopbaan, hoe doe ik dat?
- binnen mijn huidige baan loop ik tegen belemmeringen aan, hoe kan ik hiermee omgaan?
- hoe kan ik beter samenwerken met mijn collegas?
- hoe kan ik beter omgaan met stress
- hoe kan ik de persoonlijke balans herstellen/verbeteren
- hoe kan ik beter om gaan met mijn tijd?
- passen de kwaliteiten die van mij gevraagd worden bij mij?
- hoe kan ik ..enzovoort
Naast individuele coachgesprekken biedt coachbureau Hoofddorp HR-ondersteuning in de vorm van bijv. gesprekken met medewerkers op bovenstaande onderwerpen.
Trainingen op het gebied van Timemanagement: hoe hou ik me staande in een maatschappij waarin tijd kostbaar...