Professional in Noord-Holland nodig? Met ruim 50.000 aangesloten professionals vindt u altijd de professional die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van professionals. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de professional met het beste aanbod!
Allround beelden maker met hart voor zijn zaak. In mijn Foto- en Filmproducties vertaal ik uw schets of hersenspinsel naar een doeltreffend op maat gemaakt beeld. Voor elk concept een passende en professionele oplossing. In mijn studio in Amsterdam of op locatie ergens in het land. Neem vrijblijvend contact op voor meer info en vertel me uw specifieke wensen. Hieronder een beknopt overzicht van mijn specialisaties:
Fotografie
-Portret
-Editorial
-Bedrijfs
-Mode
-Product
-Reportage
-Architectuur
Video
-Bedrijfsfilm
-Stopmotions
-Making of's
-Evenementenregistraties
-Productvideo
-Instructievideo
-Muziekclips
Als organisatie wilt u iets teweegbrengen bij uw doelgroep. Hoe zorgt u dat de boodschap overkomt? Ik help uw communicatie te versterken met heldere teksten die uw lezer aanspreken. U kunt me inschakelen voor:
Websiteteksten
Nieuwsbrieven
Persberichten
Advertorials
Brochures en folders
(Bedrijfs)journalistieke artikelen
U kunt altijd rekenen op een frisse blik. Dat geldt zowel voor nieuwe teksten als voor bestaande teksten die u wilt laten redigeren.
Meer weten? Kijk op www.wintertekst.nl of mail naar info@wintertekst.nl
Ik vertel u graag wat ik voor u kan doen.
Karlijn de Winter
WinterTekst
Ingrid Schuijt Diensten & Advies is gestart in 2009, en biedt uw bedrijf secretariële ondersteuning in brede zin. Of het nu gaat om het voeren van correspondentie, het notuleren van vergaderingen, tekstverwerking, het verzorgen van mailings of orde brengen in uw administratie, Ingrid Schuijt Diensten & Advies verzorgt het goed, snel en professioneel. Met vakkennis en flexibiliteit bied ik u optimale dienstverlening.
U kunt er van uitgaan dat uw opdracht met uiterste zorgvuldigheid wordt uitgevoerd. Ingrid Schuijt Diensten & Advies staat voor : accuratesse, discretie en geheimhouding, kwaliteit en betrouwbaarheid.
tudio Hans-Erik is een multidisciplinair ontwerpbureau dat innovatieve producten en life-styleoplossingen ontwikkelt en realiseert. Van scootcar tot sieraden en van blender tot logo's, Studio Hans-Erik is flexibel en breed inzetbaar. De studio ontwerpt binnen de kaders van een bestaande branding, maar is ook ervaren in het creëren van een compleet nieuw merk of branding. Naast het proces van conceptontwikkeling tot design, realiseert Studio Hans-Erik desgewenst ook de naam, logo, huisstijl, packaging, fotografie, promotiefilm en productie.
Kenmerkend voor Studio Hans-Erik zijn de innovatieve, slimme en prikkelende details.
Vanity Tracy ontwerpt en ontwikkelt gebruiksvriendelijke (responsive) websites. Als Interaction Designer, Web Designer en Front-end Developer levert zij full service websites aan.
De diensten die worden aangeboden kunnen ingezet worden voor verschillende doeleinden, zoals campagnes, e-commerce websites, corporate websites en journalistieke websites. Corporate en journalistieke websites zijn voornamelijk gekoppeld aan het CMS systeem Wordpress, waar Vanity Tracy in gespecialiseerd is. Ook kunnen deze websites repsonsive (websites die zich aanpassen op mobiel en tablets) worden gemaakt voor een optimale webervaring op mobiel.
Met Bedrijfsadvies helpen wij relaties bij het nadenken over, en maken van keuzes op het vlak van bedrijfsstrategie, organisatieontwikkeling, marketing en verkoop.
Met Interim Management vullen wij een lacune op die tijdelijk aanwezig is in de bezetting van het management in een organisatie.
Met Project Management geven wij leiding aan een specifiek project, dat niet (of niet alleen) door het permanente management in de organisatie kan worden uitgevoerd. Hierbij maken wij waar nodig gebruik van de standaard methodiek voor projectmanagement Prince2.
Met training en coaching brengen wij onze kennis er ervaring over op anderen.
InChallenge is gespecialiseerd in secretariele, management en projectondersteuning. Ook functies met een andere benaming die de secretariele lading bedekt. InChallenge biedt de oplossing waarbij u op flexibele wijze gebruik kunt maken van onze diensten als het gaat om:
*Vervanging van vaste medewerkers (bij ziekte of zwangerschapsverlof)
*Assistentie nodig is bij grote of tijdelijke projecten en evenementen
* Een (tijdelijke) toename in werkdruk
*Of heeft u iemand nodig ter overbrugging bij een nog niet ingevulde vacature
Kortom wij nemen graag uw zorg uit handen door het leveren van een optimale dienstverlening.
Wij zijn een administratiekantoor welke de zorg van uw totale administratie bij u wegnemen.
Persoonlijk contact en het bijstaan met advies staan bij ons hoog in het vaandel.
Geen achterstanden in uw administratie.
Wij maken met u een vaste prijsafspraak zodat u achteraf niet voor onaangename verassingen komt te staan.
Bij ons geen uurtje factuurtje mentaliteit.
U kan daardoor zelf al uw aandacht aan de onderneming besteden.
Elke maand of elk kwartaal ontvangt u een financieel overzicht van de stand van zaken van uw onderneming.
Dit doen wij voor zowel particulieren, eenmanszaken ( ZZP'ers), VOF's, BV's en stichtingen.
Op zoek naar en zeer veelzijdige en vlotte marketeer die heel graag meedenkt over de strategie en de funnels die leiden tot jouw uiteindelijke marketingdoel? Of dat nou meer leads of directe verkoop is, ik heb gewerkt met zowel ecommerce als B2B en B2C branches en ken alle ins en outs van adverteren op social media en Google. Ook kan je bij mij terecht voor SEO advies. Hiervoor gebruik ik de professionële tools van SEMrush om de juiste aanpak voor hogere posities in Google te kunnen adviseren en uitvoeren.
Lees mijn Top-recensies op mijn website en Linkedin profiel, en aarzel niet om contact op te nemen om te sparren!
Perfortuna richt zich op het ontwikkelen en opleveren van internetsites, hiervoor heeft perfortuna een groot netwerk van ontwikkelaars, ontwerpers en tekstschrijvers. Dit geeft voor de eindklant de garantie dat u internetsite er zo komt uit te zien zoals dat gewenst is.
Mogelijkheden
Naast de ontwikkeling en oplevering van internetsites biedt perfortuna ook de volgende diensten aan :
complete verzorging van nieuwsbrieven
registratie van domeinnamen
hosting van internetsites
onderhoud aan bestaande internetsites
introductie en begeleiding van het gebruik van socialmedia (twitter, facebook etc)
Met meer dan 10 jaar ervaring en expertise op ICT gebied bent u verzekerd van een uitmuntende website waar u enorm veel aan heeft. Dankzij de unieke opzet van onze handige pakketten, kunt u in no-time uw website opzetten en online zijn!
Geen moeilijke trajecten doorlopen of onbegrijpelijke verhalen. Bij ons krijgt u duidelijkheid, top service, één vaste contact persoon en uiteraard uw eigen online account op onze website waar u uw facturen kunt inzien en direct via iDEAL kunt voldoen, vragen kunt stellen en handleidingen kunt bekijken.
Overtuig uzelf en start vandaag nog bij Calcular, het beste webbureau van Nederland.
Met meer dan 10 jaar ervaring en expertise op ICT gebied bent u verzekerd van een uitmuntende website waar u enorm veel aan heeft. Dankzij de unieke opzet van onze handige pakketten, kunt u in no-time uw website opzetten en online zijn!
Geen moeilijke trajecten doorlopen of onbegrijpelijke verhalen. Bij ons krijgt u duidelijkheid, top service, één vaste contact persoon en uiteraard uw eigen online account op onze website waar u uw facturen kunt inzien en direct via iDEAL kunt voldoen, vragen kunt stellen en handleidingen kunt bekijken.
Overtuig uzelf en start vandaag nog bij Calcular, het beste webbureau van Nederland.
Mijn motto is: "Kom tot de kern". Ik help mijn cliënten efficiënter te functioneren en keuzes te maken, zowel in werk- als privéleven.
Daarbij horen de volgende vragen: Wat is voor jou belangrijk, op dit moment in je leven? Wat is je doel? Welke dingen doe je die wel bij je passen en welke die niet bij je passen? Wat wil je behouden en wat kun je missen?
Om keuzes te kunnen maken en beter te functioneren is het belangrijk om tot de kern te komen en balast overboord te gooien. Dat doel bereiken we door middel van gesprekken en oefeningen.
Mijn cliënten omschrijven mijn aanpak als doelgericht en niet zweverig.
Busckers Business Consulting is een no-nonsence consultancy bureau dat zich gespecialiseerd heeft in het coachen van bedrijven in het MKB-segment.
Onze concultants en mediators, allemaal zelf voormalig ondernemers, zijn voor hun klanten een klankbord op allerlei gebied van de bedrijfsvoering. Hun kennis, en vooral ervaring, staan borg voor een goede coaching.
Bij alle adviezen wordt uitgegaan van de financiële mogelijkheden van de onderneming.
Aandachtspunten zijn: financiële prognoses en haalbaarbeid plannen, financiering, interne- en externe communicatie, overlevingsplannen, schuldsanering en commercieel beleid
Zasburg Office Support is opgericht in 2008. Eigenaresse Nancy Zasburg heeft een HEAO IM/CE diploma en ruim 20 jaar werkervaring.
Specialisme: notuleren van bouwgerelateerde vergaderingen.
Werkzaamheden: secretariele dienstverlening zoals uitwerken teksten, telefoonservice, agendabeheer, inplannen afspraken, behandelen correspondentie, notuleren diverse vergaderingen, klantenservicewerkzaamheden, redigeren teksten, organiseren van kleine evenementen, etc. etc.
Ook is tijdelijke vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte of vakantie of op interimbasis gedurende langere tijd mogelijk.
In het bezit van VAR-wuo.
Ik train en begeleid mensen bij het schrijven van artikelen, boeken en webteksten.
Ik schrijf, herschrijf redigeer en corrigeer (web)teksten, omdat mensen geen tijd, zin of vaardigheden genoeg hebben om te zelf te doen.
Bij teksten en websites is het heel belangrijk veel aandacht te besteden aan de structuur, op basis van doel, doelgroep, context. Mijn ervaring is dat mensen te snel daadwerkelijk gaan schrijven en dan ergens halverwege nog belangrijke knopen moeten doorhakken en deels overnieuw moeten beginnen, of gewoon vastlopen.
Kortom: Voor wie wil schrijven maar niet kan. Voor wie kan schrijven, maar niet wil.
Ik train en begeleid mensen bij het schrijven van artikelen, boeken en webteksten.
Ik schrijf, herschrijf redigeer en corrigeer (web)teksten, omdat mensen geen tijd, zin of vaardigheden genoeg hebben om te zelf te doen.
Bij teksten en websites is het heel belangrijk veel aandacht te besteden aan de structuur, op basis van doel, doelgroep, context. Mijn ervaring is dat mensen te snel daadwerkelijk gaan schrijven en dan ergens halverwege nog belangrijke knopen moeten doorhakken en deels overnieuw moeten beginnen, of gewoon vastlopen.
Kortom: Voor wie wil schrijven maar niet kan. Voor wie kan schrijven, maar niet wil.
Optimale afstemming van mens, arbeid en organisaties is mijn uitgangspunt. Persoonlijke aandacht, vakmanschap, betrouwbare testmethoden en intensief overleg met de betrokkenen staan hierbij centraal. Begeleiding en advies bij loopbaan-gerelateerde vragen door middel van loopbaanadvies; carrière- of ontwikkel-assessments en coaching. Advisering bij geschiktheids vragen naar specifieke functies; carrière ontwikkeling en studiekeuze; replacement en heroriëntatie of re-integratie.
Specialisatie
Advisering, begeleiding en coaching bij functionerings- en keuzevragen op het gebied van loopbaan, functiegeschiktheid en studie
Catch Legal - Hét juristenkantoor in Amsterdam en omstreken op het gebied van bestuurs- en privaatrecht.
Wij adviseren, onderhandelen en procederen voor particulieren, het MKB, de vastgoedsector en de overheid.
Rechtsgebieden:
Bestuursrecht (algemeen bestuursrecht, milieurecht, omgevingsrecht, bouwrecht, overheidsaansprakelijkheid)
Privaatrecht ( vastgoedrecht, arbeidsrecht, huurrecht, civiel bouwrecht, contractenrecht)
Ons motto: Snel, deskundig, inzichtelijk en betaalbaar.
Ga snel naar onze website www.catchlegal.nl voor meer informatie over wie wij zijn, wat wij doen en wat wij voor u kunnen betekenen.
Anna Hazenberg is opgeleid en gecertificeerd door dr. Martha Beck, life coach en columniste voor Oprah Winfrey's O Magazine. Zij heeft meer dan 10 jaar ervaring in het begeleiden van individuen en gezinnen op het gebied van loopbaancoaching, organisatie, studiebegeleiding en interpersoonlijke relaties. De praktijk bevindt zich in het hart van Amsterdam, vlakbij het Leidseplein en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Het eerste gesprek is gratis. Voor meer informatie kunt u kijken op de website www.annahazenberg.nl of u kunt contact opnemen per e-mail via info@annahazenberg.com of telefonisch via 06-43548079.
Paolo Covelli is een veelzijdige coach, met ruim 20 jaar Internationale werkervaring op academisch niveau, een afgeronde opleiding bij het Europese Instituut voor Educatie (Master Coach) en een stevige ervaring in het bedrijfsleven en de (EU) overheid.
Dat is niet genoeg zonder een ware passie voor confronteren, bewust leven en de ander stimuleren en motiveren. Uitgaande van de problematiek, Paolo maakt graag gebruik van oplossingsgerichte benadering en themagecentreerde interactie. Sleutelbegrippen: client orientation, empowerment, bouwen op de aanwezige resultaten en vaardigheden, communiceren, analyseren, confronteren.
Clara Hillen is een zeer ervaren personal coach met de volgende specialismen:
Time management - Loopbaancoaching - Assertiviteit - Keuzestress - Mindfulness - Oplossingsgericht werken - Levensvragen
Zij is qua methodiek eclectisch ingesteld en heeft een nuchtere kijk, met oog voor gevoeligheden. Ze werkt met praktische tips.
Kernwaarden bij haar manier van werken:
* Aandacht en vertrouwen
* Verantwoordelijkheid
* Hier en nu
* Humor
* Creativiteit en metaforen
* Ruim denken
* Praktisch toepassen
Reacties van cliënten zijn te vinden op coachingland.nl/hillen-coaching/ervaringen
Concept en copy voor interne en externe communicatie, uiteenlopend van brainstorm, (marketing)advies en Identity-strategie tot oneliner, storytelling en redactie. Voor zowel kleine bedrijven, zzp'ers en particulieren als voor De Grote Jongens.
Ik ideefix t voor je!
Producten & diensten:
CONCEPT: brainstorm, strategie, denktank, sparringpartner, advies, debrief, creatieve briefings, thematiek, analyse, concept-ontwerp.
COPY: storytelling, brand identity, mission statements, interne communicatie, concept copy, sales copy, persoonlijke berichten, beleving, motivatie, columns, brieven, summaries, redactie.
Adequaat is een fullservice contactcenter met meer dan 22 jaar ervaring.
Dagelijks voeren wij gesprekken namens onze opdrachtgevers om afspraken in te plannen, donaties te vehogen of de klant te reactiveren c.q. terug te winnen. Zowel BtB als BtC.
Wij werken met een vaste groep 40+ samen met de beste resultaten te bereiken. Onze factureermodule is aantrekkelijk: een shared no cure no paybasis is bespreekbaar. Voordat wij uw opdracht oppakken voeren we eerst een kort haalbaarheidstelemarketingonderzoek uit voor eigen rekening. Zo weten wij hoe groot de verkoopkansen zijn en u welke prijs wij voor onze diensten rekenen.
Ik ben breed inzetbaar en heb veel ervaring met administratieve taken en werkzaamheden. In mijn loopbaan verschillende specialisaties eigen gemaakt zoals planning en agenda's van verschillende personen op elkaar afstemmen, het organiseren van evenementen en het project van a tot z begeleiden. Ik ben snel met typen en data entry is daarom ook een specialisatie van mij. Als personal assistent van twee trainers heb ik ook ervaring opgedaan.
Mijn waarden zijn:
Eerlijkheid
Loyaliteit
Humor
Harde werker
Problemsolver
Teamplayer
Uiteraard is mijn CV op te vragen.
Met vriendelijke groeten,
Marina van der Veldt