Professional in Noord-Holland nodig? Met ruim 50.000 aangesloten professionals vindt u altijd de professional die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van professionals. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de professional met het beste aanbod!
Djamila Zon Tekst & Concept is gespecialiseerd in het ontwikkelen en verbeteren van concepten & redactionele formules voor tijdschriften, specials (jaarverslagen, boekjes, jubileumuitgaven), nieuwsbrieven en websites. Een tweede kernactiviteit is het schrijven en redigeren van zowel journalistieke als commerciële teksten.
Ik heb jarenlange ervaring als (bedrijfs)journalist en eind/hoofdredacteur bij diverse uitgeverijen en bureaus en heb zodoende kennis van B2B, B2C (brand & sponsored media) en publieksbladen.
Met 20 jaar werkervaring waaronder ook vanaf 1998 tot 2003 een secretarieel bureau gerund, kan ik eigenlijk iedere opdracht wel aan.
Naast de standaard werkzaamheden van een secretaresse ben ik ook online georiënteerd en kan bijvoorbeeld social media integreren binnen het MKB. Ik ben op freelance basis ook in te huren voor projectwerkzaamheden zoals een verhuizing of een secretariaat reorganiseren.
Mijn website www.secretaresse-nieuwtjes.nl die speciaal voor de freelance secretaresse is opgezet is mijn visitekaartje.
Mijn naam is Rosa Rivas Aranaga. Ik ben een ervaren vertaler Spaans. Sinds 1998 ben ik werkzaam als beëdigd vertaler Nederlands/Engels/Spaans.
Ik heb onder andere vertaalervaring in de volgende vakgebieden: juridisch, economisch, sociale zekerheid, afvalverwerking, websites, software, persberichten, handel, handleidingen en marketingmateriaal.
Ik hanteer een woordtarief van 0,12 euro en voor beëdigde vertalingen 0,14 euro. Mijn minimumtarief is 30 euro en mijn uurtarief 40 euro. De genoemde tarieven zijn exclusief BTW.
Mark is een ervaren projectmanager die meerdere grote, complexe, multidisciplinaire projecten is gestart en succesvol tot een einde heeft gebracht.
Daarnaast heeft hij klanten geholpen met strategische vraagstukken en organisatieontwikkeling.
Mark is analytisch sterk, heeft een eigen visie en kan een organisatie meenemen in een verandering of transitie.
Hij is oprecht, transparant, nieuwsgierig en betrouwbaar. Hij communiceert makkelijk op alle niveaus en is in staat snel een basis voor vertrouwen en verbinding te leggen.
Een zelfstandig en professioneel ondernemer, deel uitmakend van een franchiseorganisatie, die uw taal spreekt en kennis heeft van cijfers. Wat kan ik u bieden? Ontzorging van uw administratie, btw-aangifte, salarisadministratie en loonaangifte, samenstellen van uw jaarrekening en IB-aangifte en/of VPB-aangifte. Bovendien sta ik u graag bij in het realiseren van uw doelstellingen. Door het 'real-time' verwerken van uw cijfers voorzie ik u van tijdige en voor u nuttige informatie middels periodieke rapportages met toelichting.
RepMen is een PR-adviesbureau. Klein, onafhankelijk en flexibel. Veel ervaring ook, zowel aan bureau- als klantzijde. Met wortels in de klassieke corporate communicatie. En sociale media en online PR vanaf het begin in ons DNA. Centrale vraag blijft telkens: hoe kunnen we de merkbekendheid en -reputatie van onze klant verbeteren? Daarvoor gebruiken we een breed pallet aan instrumenten op het gebied van (online) reputatiemanagement, community relations, webcare, marketing PR, media relations, crisiscommunicatie en sponsoring.
Bedrijf: Mi Bellio Productions, 7 jaar werkzaam geweest in de psychiatrie, diverse toneelopleidingen, 17 jaar gespeeld in binnen en buitenland. Scenario opleiding,Presentatie opleiding in Hilversum. Werkzaam als interviewer/ programmamaker voor diverse omroepen/ radio.
Diverse trainersopleidingen, o.a specialisaties op gebied van stress, presentatie, lastig gedrag, mediacommunicatie teambuiliding en culturele diversiteit.Diverse formats ontwikkelt en (korte) films/ documentaires gemaakt met als onderwerp de sociale cohesie.
Bedrijf: Mi Bellio Productions, 7 jaar werkzaam geweest in de psychiatrie, diverse toneelopleidingen, 17 jaar gespeeld in binnen en buitenland. Scenario opleiding,Presentatie opleiding in Hilversum. Werkzaam als interviewer/ programmamaker voor diverse omroepen/ radio.
Diverse trainersopleidingen, o.a specialisaties op gebied van stress, presentatie, lastig gedrag, mediacommunicatie teambuiliding en culturele diversiteit.Diverse formats ontwikkelt en (korte) films/ documentaires gemaakt met als onderwerp de sociale cohesie.
Het is tijd voor Business Control die werkelijk bijdraagt aan het bedrijfsresultaat.
Te vaak werken de financiële functie en de "core business" langs elkaar heen of zelfs tegen elkaar in. In plaats van de meerwaarde van de gezamenlijke kennis en kunde te benutten, beschouwen zij de ander regelmatig als lastig of zelfs als tegenpool.
Als Business Controller zet ik mij graag in voor de optimalisatie van deze relatie met als doel een beter bedrijfsresultaat.
Mijn passie: bruggen bouwen tussen Finance en de Business.
Ik train uitvoerend personeel in bedrijven/organisaties op het gebied van klantgerichtheid. Door middel van rollenspelen laat ik mensen ervaren hoe het is om 'klant' te zijn. Deze werkvorm is ook een ideale manier om onderling ervaringen te delen. Ik werk vanuit respect voor wat al goed gaat, en heb een open oor voor behoeften die de medewerkers zelf hebben ten aanzien van de medewerkers. Door hier serieus mee om te gaan, wordt de bereidheid groter het zelf (nog) beter te gaan doen.
Daarnaast train ik ook promotieteams.
Allround ontwerpbureau. Logo's, huisstijlen, folders/brochures, verpakkingen, website's, fotografie begeleiding/Art Direction en multimedia campagnes. Niets is te gek. Samen brainstormen, moodboards maken, de juiste tone-of-voice zoeken en vanzelfsprekend alles plannen binnen de afgesproken tijd en het juiste budget: elke opdracht pak ik met evenveel enthousiasme aan en is voor mij een nieuw avontuur. Via het netwerk van C&D kan op projectbasis een team gevormd worden, flexibel, korte lijnen en passend bij de opdracht.
"Ik wil graag ander werk, maar wat?"
"Hoe kan ik weer ruimte en vrijheid ervaren?"
"Hoe kan ik grip krijgen op mijn tijd?"
"Hoe zorg ik voor balans tussen werk en prive?"
"Hoe kan ik harmonieus met mijn omgeving omgaan?"
"Hoe kan ik zekerder zijn van mezelf?"
Herkenbaar? invelsencoaching kan u helpen een volgende stap te zetten.
De coachtrajecten bij invelsencoaching zijn gericht op ontwikkeling, groei en het bereiken van uw persoonlijke doelen.
invelsencoaching is aangesloten bij de NOBCO, ViV en NIP
Smart!Management en haar individuele concept MindstyleCompany.com houdt zich voornamelijk bezig met efficiency en effectiviteitvraagstukken bij individu, team en ondernem(er)ming. Zij ondersteund startende ondernemers bij het maken van ondernemersplannen, doorstartende ondernemers bij keuzes van vervolgstappen en groeimodellen en is gespecialiseerd in business-, executive- en personall coaching.
Focus bij coaching ligt op gedragsmatig- (resultaat) en vaardigheid (hulpmiddelen) nivo.
Bel de Smart coach voor een afspraak!
Smart!Management en haar individuele concept MindstyleCompany.com houdt zich voornamelijk bezig met efficiency en effectiviteitvraagstukken bij individu, team en ondernem(er)ming. Zij ondersteund startende ondernemers bij het maken van ondernemersplannen, doorstartende ondernemers bij keuzes van vervolgstappen en groeimodellen en is gespecialiseerd in business-, executive- en personall coaching.
Focus bij coaching ligt op gedragsmatig- (resultaat) en vaardigheid (hulpmiddelen) nivo.
Bel de Smart coach voor een afspraak!
Smart!Management en haar individuele concept MindstyleCompany.com houdt zich voornamelijk bezig met efficiency en effectiviteitvraagstukken bij individu, team en ondernem(er)ming. Zij ondersteund startende ondernemers bij het maken van ondernemersplannen, doorstartende ondernemers bij keuzes van vervolgstappen en groeimodellen en is gespecialiseerd in business-, executive- en personall coaching.
Focus bij coaching ligt op gedragsmatig- (resultaat) en vaardigheid (hulpmiddelen) nivo.
Bel de Smart coach voor een afspraak!
~ Hoe zorg ik voor balans tussen werk en prive? ~
~ Ik wil graag ander werk, maar wat? ~
~ Hoe kan ik grip krijgen op mijn tijd? ~
~ Hoe kan ik zekerder zijn van mezelf? ~
~ Hoe kan ik weer ruimte en vrijheid ervaren? ~
Herkenbaar? inVelsenCoaching kan u helpen een volgende stap te zetten.
De coachtrajecten bij InVelsenCoaching zijn gericht op ontwikkeling, groei en het bereiken van uw persoonlijke doelen.
inVelsenCoaching kenmerkt zich door gelijkwaardigheid, professionaliteit, confrontatie en lichte humor.
De Tekstbezorger is een kleine en professionele samenwerking van jonge freelancers met verstand van tekst.
Onze schrijvers hebben een academische achtergrond in de filosofie en in de letteren - daarnaast hebben zij zich diepgaand en uitvoerig geschoold in de manier waarop teksten werken.
De Tekstbezorger is snel, maar is geen expressedienst; wij werken nauwgezet en leveren teksten van hoge kwaliteit die altijd helder blijven. En dat met de toewijding en aandacht die van een klein tekstbureau verwacht mogen worden.
Welkom bij OurBase! Wij zijn een boekhoudkantoor gespecialiseerd in de samenwerking met webshops en kleine zelfstandigen. Als ondernemer is het cruciaal om over nauwkeurige en actuele financiële gegevens te beschikken. Dit helpt niet alleen bij het maken van beslissingen voor uw bedrijf, maar is ook noodzakelijk voor fiscale doeleinden. Daar komen wij om de hoek kijken. Wij kunnen uw gehele financiële administratie uit handen nemen, zodat jij je kunt richten op wat je het beste doet: het runnen van je business.
Belmont Consultancy helpt organisaties met het opstellen en/of bijscherpen van hun online strategie, en helpt vervolgens om deze strategie te vertalen naar concrete online producten en/of diensten. Oprichter Tom Sanders heeft ruim 12 jaar ervaring in de media sector . Als algemeen hoofdredacteur van de zakelijke websites van IDG Nederland was hij verantwoordelijk voor de bouw van diverse nieuwe websites en restylings, alsmede het opstellen van de strategie van online lead generation en nieuw online recruitment platform.
Heldere Blik Communicatie & Fotografie is gevestigd in Amsterdam en combineert, vanuit communicatie- en marketingvisie, tekst, beeld en vormgeving. Wilt u een nieuwe huisstijl, website, advertentie of brochure dan kan Heldere Blik dat realiseren van begin tot eind inclusief professionele fotografie. De flexibele en persoonlijke aanpak zult u waarderen. Heeft u een spoedklus? Geen probleem. Voor het beste resultaat tegen een scherp tarief kunt u direct contact opnemen.
Heldere Blik, voor al uw communicatievraagstukken!
Sint Pancras (Noord-Holland) - vakgebied Financieel
1. Advisering bij het opzetten, inrichten én optimaliseren van de financiële administratie en daarmee samenhangende (werk)processen;
2. Begeleiden van het midden- en kleinbedrijf dat behoefte heeft aan een gespreks- / sparringspartner;
3. Beschikbaar als interim hoofd financiële administratie / interim controller, met ruime ervaring in financiële verantwoordingen / accountancy;
4. Kritische bezoeker / lezer van internetsites, mij vallen inconsequenties en onlogische zaken binnen internetsites op.
Gresign ontwerpt, bouwt en host websites en webapplicaties voor haar klanten voor op computers, macs en mobiele apparaten. Analyse, vindbaarheid en promotie helpen om het gestelde doel te halen.
Gresign heeft al jarenlange ervaring met websiteontwikkeling. Gresign laat u de resultaten graag zien van de afgelopen tijd. Het zijn resultaten om samen met onze klanten trots op te zijn.
Gresign is gemakkelijk en snel te bereiken. Een klant is geen nummer. De lijnen zijn kort, doorverbinden staat niet in het woordenboek.
Wij zijn een (financieel) administratieve dienstverlener voor zowel particulieren als het MKB en ZZP'ers.
Onze diensten omvatten onder andere;
Algehele verzorging van uw administratie
Ondersteuning in uw boekhouding
Secretariële ondersteuning
Alleen die werkzaamheden uit handen geven waar u zelf geen tijd voor heeft, zonder vaste verplichtingen. Op het moment dat het nodig is.
Wij zijn zowel intern als extern inzetbaar.
Assist Dienstverlening, voor al uw (financieel) administratieve werkzaamheden.
Wij zijn een (financieel) administratieve dienstverlener voor zowel particulieren als het MKB en ZZP'ers.
Onze diensten omvatten onder andere;
Algehele verzorging van uw administratie
Ondersteuning in uw boekhouding
Secretariële ondersteuning
Alleen die werkzaamheden uit handen geven waar u zelf geen tijd voor heeft, zonder vaste verplichtingen. Op het moment dat het nodig is.
Wij zijn zowel intern als extern inzetbaar.
Assist Dienstverlening, voor al uw (financieel) administratieve werkzaamheden.
Het bedrijf is opgericht in 1992. Core-business is individuele persoonlijke vaardigheidstrainingen en het afnemen van assessments in het hogere segment.
Onderwerpen: commercie, leiderschap, zingeving besluitvaardigheid, efficiency en effectiviteit. De weg naar het succes (her) vinden op basis van je persoonlijke kwaliteiten. Kenmerk van de training snel en discreet. Kenmerk van het assessment: trefzeker en concurrerend; managementtools voor nu en in de toekomst. Voorkomt verspilling van hoge werving- en selectiekosten.