Professional in Overijssel nodig? Met ruim 50.000 aangesloten professionals vindt u altijd de professional die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van professionals. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de professional met het beste aanbod!
Print4all, uw partner voor digitaal printen. We zijn veelzijdig, flexibel en altijd opzoek naar een uitdaging. Al ruim 22 jaar maken wij ons sterk voor al onze klanten, groot of klein. Wij ondersteunen uw drukwerk producties met advies, onze ervaring en contacten. Wij kunnen vrijwel elke vraag op het gebied van PrePress naar digitaal printen en drukwerk aan. Wij geven u steeds een objectief advies welk procédé voor uw opdracht het meest gunstigst is qua productietijd,uitstraling en prijs. U kent steeds de alternatieven en kunt een heldere keuze maken. Of dat nu gaat om een visitekaartje een brochure, compleet boekwerk , een nieuwe huisstijl: Wij staan voor u klaar!
Edit laat u tijd besparen in uw dagelijkse werkzaamheden.
Time management in Outlook, Excel en Word of te wel. Haalt u eruit wat erin zit?
Edit laat u tijd besparen door de sneller en handiger om te gaan met de software pakketten die u heeft. Ook op het gebied van sociale media kunnen wij u het een ander bijbrengen.
Vergaderlocatie-rijssen.nl
Gunstig gelegen tegenover het station aan de ring verhuurt Edit ook vergaderruimte, leslokalen en computerlokalen. No nonsens en toch luxe ruimtes om rustig iets te leren of te overleggen.
U kunt hier rustig vergaderen (max. ca. 30 personen), software cursussen geven, of (computer) cursussen en lezingen organiseren.
Beste heer/mevrouw,
Ik ben een zeer ervaren senior netwerk/systeem engineer met een brede kennis.
Mijn specialisaties zijn Microsoft Servers t/m 2008 R2, Microsoft Exchange Servers t/m versie 2010, VMware ESX versie 3 t/m 4 inclusief vCenter. Met name migraties hier naartoe (naar Windows 2008 R2 of VMware vSphere 4) heb ik veel uitgevoerd.
Ik heb veel ervaring met HP (server/switching) producten, Cisco routers.
Ook heb ik ervaringen bij zowel kleine (5 users) als grote omgevingen (1000 users), commerciele bedrijven maar ook (semi)overheids instellingen.
Voor verder informatie verwijs ik u naar mijn CV.
Met vriendelijke groeten,
Stephan Hampsink.
In ons leven maken wij allerlei events mee. Leuke en soms ook minder leuke of misschien wel drama events. Tijdens zo een onplezierige periode ben je blij als je met een vertrouwenspersoon hierover in alle rust en wederzijds begrip kunt praten. Veelal gebeurd iets dergelijks een enkele maal. Je mist dus de kennis- en ervaring om het probleem adequaat aan te pakken. Alle kleine en grote tips/adviezen zijn welkom. Door mijn (levens)ervaring kan ik hier oprecht de helpende hand bieden. Naast begrip en aandacht voor het emotionele aspect, zal ik eveneens rationeel het onderwerp bespreekbaar maken. Uiteindelijk zal toch een positief resultaat geboekt moeten worden.
Ikander staat voor heldere training, coaching en mediation.
Wij gaan uit van de kracht van de mens. Achtergrond van Jaqueline is jurist (bedrijfsadvisering) met groot gevoel. De kracht is dan ook het rationele verbinden met het gevoel. Snel overzicht en inzicht. Praktische oplossingen met respect voor een ieder.
Achtergrond van Wietse is fysiotherapie, psychotherapie en haptonomie. Hij gaat uit van de kracht van ervaring. Hij heeft het vermogen om mensen veilig en pragmatisch door een situatie te leiden.
Kijk voor meer informatie op onze website. Wij willen u echter vooral uitnodigen vrijblijvend contact op te nemen om specifieke vraagstukken te bespreken!
Ikander staat voor heldere training, coaching en mediation.
Wij gaan uit van de kracht van de mens. Achtergrond van Jaqueline is jurist (bedrijfsadvisering) met groot gevoel. De kracht is dan ook het rationele verbinden met het gevoel. Snel overzicht en inzicht. Praktische oplossingen met respect voor een ieder.
Achtergrond van Wietse is fysiotherapie, psychotherapie en haptonomie. Hij gaat uit van de kracht van ervaring. Hij heeft het vermogen om mensen veilig en pragmatisch door een situatie te leiden.
Kijk voor meer informatie op onze website. Wij willen u echter vooral uitnodigen vrijblijvend contact op te nemen om specifieke vraagstukken te bespreken!
Ikander staat voor heldere training, coaching en mediation.
Wij gaan uit van de kracht van de mens. Achtergrond van Jaqueline is jurist (bedrijfsadvisering) met groot gevoel. De kracht is dan ook het rationele verbinden met het gevoel. Snel overzicht en inzicht. Praktische oplossingen met respect voor een ieder.
Achtergrond van Wietse is fysiotherapie, psychotherapie en haptonomie. Hij gaat uit van de kracht van ervaring. Hij heeft het vermogen om mensen veilig en pragmatisch door een situatie te leiden.
Kijk voor meer informatie op onze website. Wij willen u echter vooral uitnodigen vrijblijvend contact op te nemen om specifieke vraagstukken te bespreken!
ADMISION richt zich vooral op de kleine en middelgrote ondernemers, maar ook particulieren kunnen prima terecht bij dit kleine maar deskundige kantoor.
ADMISION is gespecialiseerd in het begeleiden van ondernemingen op financieel, administratief en fiscaal gebied. Door de jarenlange werkervaring bij diverse kleine en middelgrote accountantskantoren kan ADMISION werken met diverse administratiepakketten.
Flexibel, vakkundig en scherpe tarieven zijn de hoofdkenmerken van dit kleine kantoor.
ADMISION pakt nieuwe software snel en adequaat op, houdt goed overzicht over de gehele situatie en verliest daarbij het uiteindelijke resultaat niet uit het oog.
Uw SECRETARIAAT en/of ADMINISTRATIE op afstand geregeld en in vertrouwde handen?
Ik werk op uurbasis tegen een vast tarief van 35,00 per uur excl. BTW.
Met ruim 6 jaar ervaring als directiesecretaresse bij twee werkgevers, heb ik het nodige in huis. Bij mijn eerste werkgever heb ik het secretariaat volledig opgezet. Daarnaast werk ik inmiddels anderhalf jaar als zzp'er.
Wat kunt u o.a. van mij verwachten?
- Klantgerichtheid
- Accuratesse
- Integriteit
- Improvisatievermogen
- Probleemoplossend vermogen
Ook kunt u mij benaderen voor een tijdelijk project en/of ad-hoc klus.
Neem voor meer informatie contact op via:
leeuwenbroek@solcon.nl
LinguaMea staat voor kwaliteit, snelheid en een scherpe prijs. De kwaliteit van uw vertaling (Nederlands naar Duits of Duits naar Nederlands) wordt gewaarborgd door de tweetaligheid van de vertaalster.
Ik ben tweetalig opgegroeid in Duitsland met een Nederlandse vader en Oostenrijkse moeder. Sinds mijn studie aan de universiteit van Leiden ben ik woonachtig in Nederland. Zowel Nederlands als Duits zijn mijn moedertalen en ken cultuur,taalgebruik en mentaliteit van beide landen erg goed. Als freelance vertaalster heb ik ruimschoots ervaring met het vertalen van diverse soorten teksten (o.a. juridisch, commercieel, persoonlijk, onderwijs, onderzoek).
Westera Accountancy is een zelfstandig accountantskantoor die zich richt op de mkb-er, zzper en zelfstandig beroepsuitoefenaar.
De diensten die wij aanbieden hebben betrekking op de cyclus die een ondernemer/onderneming met zich mee brengt. Van de oprichting, overgang naar v.o.f./b.v. tot en met een eventuele staking van de onderneming. Wij helpen bij de start van een onderneming met het ondernemersplan, het opzetten van de administratie(leren de ondernemer indien nodig hoe hij boekhoud), de keuze van rechtsvorm en verkrijgen van de financiering. Wij zijn persoonsgericht, werken proactief en resultaat gericht. De klant staat altijd op de eerste plaats.
Ik schrijf sinds 2001 teksten voor tijdschriften, kranten, brochures en magazines. Mijn schrijfstijl? Die kun je het best omschrijven als creatief, recht door zee en lekker leesbaar.
Ik schrijf zowel interviews en reportages als webteksten of reclameteksten. Ook ben ik in te huren voor het bedenken of bewaken van bladformules.
Tot mijn portfolio behoren opdrachtgevers als: Yes, Jansen, de Smaak van Italië, WIJZ magazine, Bijdehand (magazine Bureau Jeugdzorg Gelderland), Markant (vakblad gehandicaptenzorg), Pr!mo, Bruid & Bruidegom Magazine, Gemeente Nunspeet, B&C Products, Emotion Kommunikatie, DA Magazine en Twentsche Courant Tubantia.
Sensing Beyond
Een praktijk waarin wij een volledig life changing pakket aanbieden.
Ons team zorgt ervoor dat de cliënt als herboren naar huis gaat, zelfverzekerder, bewuster en gezonder.
Life Coaching en Energy Coaching, een unieke combinatie, waardoor u naast de traditionele Life Coaching ook gebruik kunt maken van een Energy Coach. De Energy coach zal uw energie balanceren en in samenwerking met de Life coach een enorme positieve draai aan uw leven geven. De sessies werken op alle niveaus, mentaal, fysiek, emotioneel en spiritueel.
Wij bespreken en bekijken uw probleem van alle kanten en zoeken samen met u naar een geschikte oplossing.
Doelgericht bepalen waar je staat, wat je wilt en hoe en wanneer je dat gaat bereiken.
Coaching is mensen helpen te leren van hun ervaringen en inzichten. Voor persoonlijke vraagstukken biedt vanGameren Communicatie coachingstrajecten. Een coachingstraject is een ontdekkingstocht gericht op het vrijmaken van iemands potentële kwaliteiten. In de coachingsgesprekken kijken we gezamenlijk naar de effectiviteit en de persoonlijke stijl in functioneren: wat doe ik, waartoe leidt dat en hoe kan ik hier (ook) mee omgaan. We onderzoeken gedrag, ontdekken inspiratiebronnen en slechten innerlijke blokkades.
De beginvraag van de gecoachte is richtinggevend
Soms lopen de spanningen op de werkvloer hoog op, met alle gevolgen van dien. Ziekmeldingen, arbeidsongeschiktheid, burn out klachten, stress klachten en arbeidsconflicten zijn vaak het directe gevolg. Toch is het voor werkgever en werknemer niet altijd de beste oplossing om afscheid van elkaar te nemen. Want: met behulp van opleidingen en trainingen kunnen werknemer én werkgever zich een aantal vaardigheden eigen maken. Want een medewerker die vertrekt neemt vaak veel kennis en kunde met zich mee die niet zo maar te vervangen is. Reden genoeg om werknemers binnen boord te willen houden. Selbach HRM Advies bemiddelt, begeleidt en adviseert.
Tekstschrijver/journalist.
Specialisatie: financieel-economische onderwerpen
Jarenlange ervaring in de financieel-economische journalistiek (FD, Intermediair, HP/De Tijd, Vrij Nederland, Intermediair, ANP)
Van oktober 2001 tot februari 2009 werkzaam als redacteur economie bij HP/De Tijd.
Inmiddels freelance (jaarverslagen, relatiemagazines, personeelsbladen) voor onder meer:
PricewaterhouseCoopers, Van Lanschot Bankiers, Nationaal Restauratiefonds, TBI en De Herberg (website).
Bezig met biografie Herman Wijffels.
Verwachte publicatiedatum: voorjaar 2012.
Uitgeverij Balans.
Voor uitgebreide info en portfolio: www.bureauzinrijk.nl
Mijn bedrijf Huys van Schrift uit Wierden, Overijssel, is een (zzp-)bureau voor (commercieel) tekstschrijven, contentmarketing, storytelling en merkjournalistiek. Als freelance tekstschrijver schrijf ik onder meer websites, blogs, digitale nieuwsbrieven, klantencases, artikelen voor (vak)bladen of magazines, brochures, (online) reportages, advertorials en online campagnes. Kortom: zakelijke communicatie waarin journalistiek en reclame samenkomen. Waar het om gaat, is het creëren van relevante en waardevolle verhalen die aansluiten bij de belevingswereld en interesses van uw doelgroep. Ik help u graag om die vertaalslag naar uw doelgroep te maken.
Mijn bedrijf Huys van Schrift uit Wierden, Overijssel, is een (zzp-)bureau voor (commercieel) tekstschrijven, contentmarketing, storytelling en merkjournalistiek. Als freelance tekstschrijver schrijf ik onder meer websites, blogs, digitale nieuwsbrieven, klantencases, artikelen voor (vak)bladen of magazines, brochures, (online) reportages, advertorials en online campagnes. Kortom: zakelijke communicatie waarin journalistiek en reclame samenkomen. Waar het om gaat, is het creëren van relevante en waardevolle verhalen die aansluiten bij de belevingswereld en interesses van uw doelgroep. Ik help u graag om die vertaalslag naar uw doelgroep te maken.
Sinds 2004 ben ik gestart met mijn praktijk voor Psycho Sociale Hulpverlening, en sinds 2009 afgestudeerd als Contextueel Therapeut. Uitgangspunt in mijn behandeling is dat individuele en relationele problemen hun oorsprong kunnen vinden in eerdere relaties namelijk in het gezin van herkomst. Daarnaast ga ik ervan uit dat problemen plaats vinden in wisselwerking met de context waar ze voor komen. Hierbij kunt u denken aan omgevingsfactoren als: relatie, gezin,werkplek, ect. Dit betekend dat ik in de gesprekken samen met u ga kijken naar het verband tussen u huidige problemen en u achtergrond en de wisselwerking waarin de problemen plaats vinden.
In mijn praktijk in Deventer begeleid ik mensen die, op welke wijze dan ook, vastlopen in hun contact met hun omgeving, in hun werk of worstelen met persoonlijke problemen of traumatische ervaringen.
Ik kijk daarbij niet alleen naar deze problemen maar ondersteun en stimuleer ook juist het groeiproces van de cliënt, zoals dat zich, in wisselwerking met de omgeving, ontwikkelt en ontwikkeld heeft. Een specifiek aandachtsgebied in mijn therapie- en coachwerk is het begeleiden van mensen met een wetenschappelijke achtergrond en/of mensen met hoge intelligentie.
Belangrijke kernwaarden in mijn werk zijn voor mij authenticiteit en creativiteit.
Weelde heeft creativiteit, technische kennis en ervaring om onderscheidende en effectieve oplossingen te bedenken en te realiseren. Direct contact, aandacht voor het proces en een goede samenwerking zijn een belangrijk uitgangspunt. Het analyseren van vraagstukken, het bedenken van goede en creatieve oplossingen en vervolgens het vormgeven hiervan zijn onze kerntaken.
Wij hechten waarde aan een prettige samenwerking en duurzame relaties met opdrachtgevers, producenten en medewerkers.
Wij geven vorm aan huisstijlen, boeken, jaarverslagen, brochures, folders, websites, affiches, cadeaubonnen, wobblers, topkaarten, mailings, campagnes.
Als cijfer- en budgetcoach heb ik me toegelegd op het ontzorgen van de ZZP-er. Voor een ZZP-er is “zijn werk zijn passie”. In alle administratieve rompslop en regelgeving er omheen heeft de gemiddelde ZZP-er geen zin. Dit kost allemaal tijd, die ten koste gaat van zijn werkuren of vrije tijd. Na je dagtaak ook nog eens de administratie bijwerken, aangifte doen enzovoort. Het reserveren voor het betalen van belasting en dergelijke schiet erbij in. De ZZP-er coachen en ontzorgen zodat de ZZP-er niet in de problemen komt aan het eind van het kwartaal of aan het eind van het jaar wanneer de inkomstenbelasting om de hoek komt kijken.
Administratieve & Fiscale Dienstverlening is sinds 2009 actief in de markt. Wij hebben zeer brede vakgebieden en kennis in de accountancy, administratie, belastingaangiften, fiscaal advies, salarisadministratie, debiteurenbeheer, ondernemersadvies, startersbegeleiding enz.
Bij ons krijgt u echt een rust rondom al uw administratie en belastingzaken. U krijgt de hoge kwaliteit gegarandeerd tegen betaabare prijs. De prijs die afgesproken wordt is op basis van all in tarief, wat betekent dat u niet meer betaalt dan afgesproken is. Er vindt dus geen nacalculatie plaats en u blijft verzekerd tegen de onverwachte nota's.
De keuze is aan u.
Professionele ondersteuning voor organisaties die in control willen zijn. Vanuit onze kennis en ervaring ondersteunen wij organisaties op het gebied van personeelszaken en leveren wij vrijwel alle uiteenlopende diensten zoals u van een professionele managementassistent verwacht. Onze flexibele inzetbaarheid is ideaal voor kleinere organisaties, wij nemen u werk uit handen, zodat ù meer tijd overhoudt voor uw primaire werkzaamheden. Ook grotere organisaties kunnen bij ons terecht, u kunt ons inzetten op piek momenten of voor specifieke projecten. Dit alles organiseren wij vanuit een eigen kantooromgeving, of desgewenst bij u op locatie.
Professionele ondersteuning voor organisaties die in control willen zijn. Vanuit onze kennis en ervaring ondersteunen wij organisaties op het gebied van personeelszaken en leveren wij vrijwel alle uiteenlopende diensten zoals u van een professionele managementassistent verwacht. Onze flexibele inzetbaarheid is ideaal voor kleinere organisaties, wij nemen u werk uit handen, zodat ù meer tijd overhoudt voor uw primaire werkzaamheden. Ook grotere organisaties kunnen bij ons terecht, u kunt ons inzetten op piek momenten of voor specifieke projecten. Dit alles organiseren wij vanuit een eigen kantooromgeving, of desgewenst bij u op locatie.