Professional in Zuid-Holland nodig? Met ruim 50.000 aangesloten professionals vindt u altijd de professional die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van professionals. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de professional met het beste aanbod!
Hoornwijck Groep heeft haar fundament in de dienstverlening aan het Midden- en Kleinbedrijf in de regio Groot Haaglanden. Met haar jarenlange ervaring is Hoornwijck Groep één van de toonaangevende dienstverleners voor bedrijfseconomische en fiscale ondersteuning van bedrijven in deze sector. Niet alleen het MKB kan bij Hoornwijck Groep terecht, ook de particuliere cliënt wordt ondersteund bij de aangiften inkomstenbelasting of anderszins fiscaal advies.
Hoornwijck Groep heeft een breed dienstenpakket. Naast de traditionele administratiediensten kunt u ook terecht voor meer specialistisch advies op fiscaal gebied maar ook op het gebied van de personeels- en loonadministratie en ICT.
Den Haag (Zuid-Holland) - vakgebied Vormgeving-media
Reclame / ontwerpbureau Stylus Design helpt, maakt en ondersteunt uw bedrijf of merk met grafische middelen en totaaloplossingen met service voor zeer scherpe prijzen. Daardoor is dit bureau toegankelijk voor starters maar produceert ook specialistisch werk voor het hogere segment.
Ik werk vanuit Den Haag en heb de laatste jaren gewerkt voor; Samsung, Orange Telecom, Praxis, Deloitte, Ogilvy, Saatch & Saatchi, Dutch FilmWorks, Tommy Hilfiger en vele andere. Ook word er ondersteuning geleverd bij tenders bij bouwbedrijven als Ballast Nedam, Arcadis, Besix e.a.
Concepten / Vormgeving / DTP / Beeldbewerking / Fotografie. Voor print of web.
Kijk op stylus-design.nl of agml.nl.
CvW Belastingen is een belastingadvies- en administratiekantoor dat diensten verleent op het gebied van belastingen en boekhouding, in Den Haag, Voorburg, Leidschendam, Rijswijk, Delft, Zoetermeer e.o.
Bent u een ondernemer? Dan kunt u bij CvW Belastingen terecht voor het volledig of gedeeltelijk laten verzorgen van uw boekhouding, voor fiscaal advies en voor het verzorgen van uw belastingaangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting).
Bent u een particulier? Dan kunt u bij CvW Belastingen terecht voor het laten verzorgen van uw (voorlopige) aangifte inkomstenbelasting, evenals voor andere fiscale diensten, zoals het aanvragen en wijzigen van toeslagen.
Bon-ICT levert automatiseringsoplossingen voor het midden en kleinbedrijf.
Variërend van aanschaf en plaatsing van nieuwe computers tot het compleet inrichten van de automatisering voor een nieuw kantoor met bekabeling, switches, firewalls, computers, printers en één of meerdere servers.
Wij denken mee over oplossingen, dragen verbeteringen en innovaties aan en beheren de volledige automatiseringsomgeving van onze klanten.
Bon-ICT verzorgd de installatie en het onderhoud van uw totale ICT netwerk, van internetaansluiting, modem en firewall tot aan de server, werkstations, printers en overige randapparatuur.
Kortom: één aanspreekpunt voor
al uw automatiseringszaken!
Betekenisgeving in Werk en Leven - Praktijk voor Groei en Verandering
BiWeL is een praktijk voor zin-vinding waarbij betekenisgeving centraal staat. Het gaat erom antwoorden te vinden op de vragen die het leven een mens stelt. BiWeL focust zich op situaties in zowel werk als persoonlijk leven, door een helpende hand te bieden om betekenis te geven aan de ‘schreeuw’ die zich als probleem kan voordoen. Dit kunnen gedachten, gevoelens of gedrag zijn die iemand in het dagelijks leven beperken.
Ervaart u ook gedachten, gevoelens of gedrag die u in uw dagelijkse leven belemmeren?
Ik ga graag met jou op pad! Jij ook met mij?â€
â€
BiWeL, voor therapie die zin geeft.
Ons administratiekantoor is gespecialiseerd in flexibiliteit. Van ZZP'er tot grotere ondernemingen met personeel, wij zijn voor elk bedrijf de ideale partner op het gebied van uw financiële administratie. Doordat wij werken met de software van Exact Online is elke wijze van samenwerking mogelijk. Wij kunnen de volledige administratie uitvoeren, of alleen de controle op uw administratie uitvoeren. Elke stap daartussen is mogelijk, waarbij u bijvoorbeeld zelf uw facturen maakt en verstuurt. Online werken betekent altijd bereikbaar en beschikbaar voor afspraken in de avonduren of het weekend.
Wij werken altijd met All-in prijzen. U weet dus van te voren precies waar u aan toe bent.
Positive Organize brengt balans in de strategische, organisatorische en financiële aspecten van uw bedrijf. Wij zorgen voor ondersteuning zodat u optimaal kunt ondernemen. Ieder traject is op maat gemaakt. Op die manier kunt u zich blijven concentreren op de kernactiviteiten. Dat is waar het bij ons om draait.
Ieder project begint met een kostenloos intake gesprek. Tijdens dit gesprek inventariseren wij uw vraagstuk en brengen we de samenwerkingsmogelijkheden in beeld. Wanneer u voor een bepaalde uitdaging staat, is het verstandig om ons zo vroeg mogelijk in dit proces te betrekken. Zo bent u in een vroeg stadium in staat om uw mogelijkheden geïnformeerd te beoordelen.
Wij geloven dat verbinding in een groep leidt tot synergie en beter draagvlak voor veranderingen. Het maximale uit een groep managers, medewerkers of klanten willen halen, dat is onze kracht en onze drijfveer.
Ambitieuze en professionele managers schakelen Facilitating Company in om met onze workshops meer rendement uit hun organisatie en businessvragen te halen. Onze klanten willen zelf vrijuit meepraten, geen rompslomp over logistiek en planning en vreemde ogen die dwingen.
Onze facilitators hebben de expertise en ervaring om complexe vraagstukken en uitdagingen van een organisatie aan te pakken van visie en strategie, efficiency, human capital/leiderschap tot klantgerichtheid.
3eigthy is een jong web-development bureau uit Den Haag. Wij maken websites, webshops, mobiele websites, actie-pagina's, web-app's en nog veel meer! Het team bestaat een gemotiveerde club jonge mensen met ieder hun eigen affiniteit en expertise.
3eighty levert maatwerk internet oplossingen maar ook support diensten. Sinds onze oprichting hebben wij onszelf ontwikkeld tot een specialist op het gebied van maatwerk websites, beheeromgevingen en open-source oplossingen in het algemeen.
Wij bieden u of uw organisatie volledige ondersteuning bij het bedenken én uitvoeren van online projecten. U heeft naast een ontwikkelaar en designer dus ook een sparringpartner die met u meedenkt!
Sinds 2008 ben ik werkzaam als zelfstandig HR professional, waarbij ik organisaties in de profit sector help en ondersteun om te investeren in hun medewerkers, door het HR beleid verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Ook ingewikkelde vraagstukken als conflicthantering, ontslagzaken, ziekteverzuim, etc. komen daarbij aan de orde.
Daarnaast verzorg ik loopbaancoaching aan mensen die vast zitten in hun werk, niet goed weten welke kant ze op willen en daarbij hulp nodig hebben om de juiste richting te kiezen.
Ik ben ervaren HR professional die haar ervaring heeft opgedaan in de profit sector, bij diverse bedrijven in de technische sector en (financiële) dienstverlening.
Den Haag (Zuid-Holland) - vakgebied Tekst-vertaling
Mijn naam is Marnix Bosman en ik ben ruim 10 jaar actief als freelance auteur en tekstschrijver voor verschillende bedrijven, tijdschriften en periodieken.
Ik ben gespecialiseerd in technische teksten, in het bijzonder in teksten over algemene elektronica, telecommunicatie, informatica, telematica, audio en video. Ik heb voor verschillende bedrijven handleidingen, datasheets en persberichten geschreven in zowel het Nederlands als het Engels. Daarnaast maak ik regelmatig vertaling vanuit het Engels en Duits naar het Nederlands.
Ik ben naast mijn schrijfwerk actief als freelance electronicaontwerper en technisch tekenaar en daardoor bekend met de laatste stand van de techniek.
CTR-Detering ondersteunt bij het maken van (nieuwe) keuzes. Inzicht in uw drijfveren, interesses, kwaliteiten en gedrag zijn daarbij erg belangrijk. Dit stelt u in staat de oorzaken van belemmeringen en twijfels die u ervaart in uw werk of uw privé-leven beter te begrijpen. Met dit inzicht en met het naar voren halen van onderliggende (vaak onbewuste) drijfveren kunt u nieuwe keuzes maken voor ontwikkeling en verandering. Ik zet diverse instrumenten en methoden in. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen.
Zie website voor contactgegevens.
Ervaring: loopbaantrajecten, outplacement, sollicitatietrajecten, begeleiding bij stress, begeleiding bij werkhervatting na ziekte.
- Wil je meer uit jezelf halen en uit anderen?
- Worstel je met weerstand van mensen die je onder druk zetten?
- Kom je niet uit met je tijd en ervaar je stress?
Ik verzorg diverse trainingen gericht op effectiever communiceren en organiseren. Denk hierbij aan timemanagement, omgaan met weerstand en oplossingsgericht werken.
PRAKTIJKERVARING EN PRAKTISCHE TOOLS
Ik ben gezinsvoogd geweest en heb jarenlang op de groep gestaan als mentor. Vandaar de naam Mentor Max! Hierdoor ben ik een trainer met praktijkervaring. In mijn trainingen maak ik constant een brug tussen theorie en praktijk. Ik sta naast de deelnemers en bied praktische tools waar je meteen resultaat mee boekt.
Mijn naam is Gert Otter, coach/counsellor en ervaringsdeskundige stressgerelateerde klachten. Daarnaast ben ik gecertificeerd Heart Q - hartcoherentie coach.
GO-Burnin heb ik 2002 opgericht als onderdeel van het Onafhankelijk Kennis-, Informatie- en Communicatieplatform "Van Burnout naar Burnin".
De kennis en ervaring als professional is onder andere verkregen door de opleiding coach/counsellor bij de Academie voor Counselling en Coaching, opleiding Hartfocus coach hartcoherentie, diverse trainingen waaronder vertrouwenspersoon, Coachen op Competenties, arbocoordinator en de specialisatiecursus Diagnostiek en behandeling van het Chronisch stresssyndroom van Sonja van Zweden.
ABFIAD Groep verricht voor haar cliënten diensten op diverse gebieden. Wij zijn een dynamisch bedrijf met verschillende expertises. Tevens werken wij niet met uurtarieven, zoals dure kantoren dat doen. Zo maken wij voor een zaak een prijsopgave!
Wij geven een aantal gebieden aan, waarop wij werkzaam zijn:
Boekhouding
Belastingaangiften
Belastingzaken
Ondernemersadvies
Ondernemingsplannen
Fiscaal & Juridisch advies
Rechtsbijstand
Bezwaarschriften
Optimalisering van uw bedrijf
Indien u vragen en/of informatie wenst over de mogelijkheden en kosten informeren wij u graag hierover. Contact ons gerust voor al uw vragen, onze medewerkers staan u graag te woord.
Mijn hoofdactiviteit is freelance onderzoek, met mijn bureau WONO, bureau voor woononderzoek. Ik werk ruim 20 jaar als zzp-er en heb in die tijd vele onderzoeksrapportages en artikelen geschreven. Ik heb veel ervaring met het beschrijven van onderzoeksresultaten, statistieken, en uitkomsten van deskresearch.
Ik heb een vlotte schrijfstijl, en maak heldere en goed leesbare rapportages.
Het redigeren van teksten gaat mij ook goed af. Ik kan goed structuur aanbrengen in een verhaal en controleren op spelling en zinsbouw.
Mijn uurtarief voor het redigeren van teksten is €30,-. Voor de verslaglegging van onderzoeksresultaten reken ik €50,-.
Voor deskresearch is mijn tarief €75,-.
Ben je op zoek?
- Naar iemand om mee te praten over werk, baan of studie?
- Naar een betere balans tussen werk en prive?
- Naar een opleiding die aansluit bij jouw wensen over werk?
- Naar iemand die ervaring heeft met het oppakken van leven en werk na overlijden van de partner?
- Of weet je nog niet wat je wilt of wat kan?
Dan kan je wellicht een ervaren coach gebruiken. Ik wil je daar graag bij helpen.
Met mijn ervaring als werknemer, werkgever, ondernemer, opleider, coach, familiemens en weduwnaar heb ik veel mensen geholpen om keuzes te maken en gelukkig te worden in studie, werk en leven.
Zullen we eens kennismaken en verkennen wat ik voor jou zou kunnen doen?
nas grafisch ontwerp werkt voor diverse opdrachtgevers in de commerciële en non-profit sector en ontwerpt logos, huisstijlen, affiches, boeken, brochures, flyers, folders, magazines, websites en meer.
nas grafisch ontwerp: direct contact met de klant, (bijna) altijd bereikbaar, ontwerptraject van begin tot eind, meedenken met de klant, ontwerpen zonder poespas, helder, informatief.
nas grafisch ontwerp beschikt over een breed netwerk van fotografen, webbouwers, illustratoren en tekstschrijvers.
nas grafisch ontwerp is lid van de Beroepsvereniging Nederlandse Ontwerpers (BNO) Leveringsvoorwaarden BNO (2005), gedeponeerd bij de Rechtbank te Amsterdam onder nummer 20/2005.
InterChange bestaat inmiddels al 28 jaar met een 10 mans sterke formatie. Wij zijn gelegen aan de Witte de Withstraat te Den Haag.
Onze core business bestaat voornamelijk uit accountancy, belastingadvies, salarisadministratie alsmede bedrijfsjuridisch advies.
Hieronder treft u de diensten/disciplines die wij bieden binnen onze organisatie.
Accountancy, belastingadvies, bedrijfsadvies en dibiteurenbeheer
Hypotheken, Verzekeringen en Bedrijfsfinancieringen
Vastgoedmanagement (beheer van Onroerende zaken)
Hierdoor kunnen wij u als klant een totaalpakket aanbieden waardoor u alles onder één dak heeft.
Met vriendelijke groet,
A.K. Ghoerbien
Algemeen directeur
Enthousiaste, resultaatgerichte en inlevende coach. Ik daag mensen uit die vastzitten, in priveleven of loopbaan, en ga met hen op zoek naar dat wat ze echt willen. Mijn kracht is dat ik mensen in contact laat komen met zichzelf, waardoor ze in beweging komen. Het resultaat is dat ze gaan handelen vanuit hun eigen verlangens en behoeften.
"Met plezier en enthousiasme krijg ik mensen in beweging.
Laat ze stralen!"
Mijn motto is: Door contact in beweging!
De kwaliteiten die ik als coach aanbied zijn:
bezieling / betrokkenheid / doelgerichtheid / enthousiasme / openheid / inventiviteit / verfrissend / directheid / nieuwsgierigheid / plezier en vrolijkheid
Vlot leesbare en foutloze vertalingen die precies zijn afgestemd op de gewenste doelgroep. EN-NL & NL-EN
Vertalen is meer dan alleen woorden omzetten naar een andere taal. Als vertaler moet je ervoor zorgen dat de stijl en de boodschap van de tekst niet verloren gaan terwijl je de vertaling toegankelijk en begrijpelijk maakt voor het nieuwe publiek.
Ben je op zoek naar een freelancer die het vertalen helemaal onder de knie heeft en je een foutloze vertaling kan bezorgen die precies de goede toon aanslaat? Dan ben je bij Talent Translations aan het juiste adres. Ik help je graag om met een vlotte, energieke en overtuigende vertaling een nieuwe doelgroep te bereiken.
Administratiekantoor Accurate 4 u is vanuit Den Haag actief op het gebied van fiscaliteit en belastingadvies voor particulieren, zzp-ers en bedrijven. Mijn naam is Lydia de Hoogh en ik ben als belastingadviseur, financieel planner en administrateur de drijvende kracht achter deze organisatie waarin één aspect centraal staat in de dienstverlening:
dat bent U!
Door middel van persoonlijk contact kan ik u een optimale dienstverlening bieden en ben ik volledig betrokken bij u. Ik zorg er voor dat u weet waar u aan toe bent op administratief en fiscaal gebied, zodat de juiste beslissingen op het juiste moment genomen kunnen worden.
Voor nu en in de toekomst!
Raad De Leyens is sinds 1997 werkzaam op het brede gebied van administratieve en fiscale dienst verlening. Het is een uiterst flexibel kantoor met een persoonlijke benadering van iedere klant. U bent bij ons geen nummer, maar iemand met een gezicht.
Raad De Leyens kan u bijstaan bij - onder meer - de volgende werkzaamheden:
- Het inrichten en/of verzorgen van uw gehele bedrijfsadministratie
- Het onderzoeken en beoordelen van uw administratie
- Het opstellen van uw jaarstukken en andere financiële/fiscale
rapportages
- Het verzorgen van uw salarisadministratie
- Het verzorgen van al uw belasting aangiften
- Klankbord en "helpdesk"voor al uw dagelijkse problemen
Professionele trouwreportages waarbij elk moment goed word vastgelegd. Bij "Ikzegja trouwreportages" zijn jullie verzekerd van mooie trouwfoto's en trouwalbums, doordat ik in 2008 ben afgestudeerd als fotograaf en designer aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam. Naast de benodigde vakkennis heb ik al meer dan 100 bruidsreportages verzorgd. Sinds 2003 werk ik als trouwfotograaf en in de mode.
Trouwreportages verzorgen heeft mijn passie. Ik geniet ervan om mensen te zien stralen, die ik met veel plezier vastleg. Creatieve en spontane foto's zijn kenmerkend voor mijn stijl van fotograferen. Vanuit mijn professionele fotostudio in Rijswijk werk ik door heel Nederland.
Hak + Baak is een actieve organisatie met circa 40 medewerkers. Onze accountants, belasting- en management-adviseurs werken vooral voor het mkb, stichtingen en verenigingen.
De dienstverlening die wij bieden is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en het leveren van een blijvend toegevoegde waarde.
Onze regionale en landelijke klanten kunnen rekenen op degelijke accountancy en fiscaal juridische advisering, op open en eerlijk zaken doen, én op een pro actieve houding van onze medewerkers.
Hak + Baak kijkt verder dan de cijfers. Als klant krijgt u van ons een heldere vertaling naar een strategie voor de toekomst.
Wij zijn niet voor niets de accountants met een PLUS.