Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Vertrouwen en persoonlijke betrokkenheid, dat zijn de uitgangspunten van Uw Secretaresse. Wij zorgen ervoor dat u zich als ondernemer kunt richten op uw core business. Dat doen we met passie en een duidelijk doel; u zoveel mogelijk ontzorgen. Of het nu gaat om secretariële werkzaamheden of privézaken; wij regelen, organiseren en coördineren voor u, we denken graag met u mee. Bij u op locatie, of vanuit ons eigen kantoor.
Al vanaf een paar uur per week kunt u Uw Secretaresse inschakelen als secretaresse of personal assistant. Ook voor de afhandeling van uw financiële administratie bent u bij Uw Secretaresse aan het juiste adres. Kortom, Uw Secretaresse is uw volledige back-office op afstand.
Bent u op zoek naar tijdelijke professionele ondersteuning
of bent u op zoek naar een organisatie talent, dan bent u
bij kimcoomans aan het juiste adres.
kimcoomans biedt op freelance basis voor u de oplossing.
kimcoomans staat voor u klaar om projectmatig, in
deeltijd en/of tijdelijk ondersteunende werkzaamheden
van u over te nemen.
kimcoomans stelt u in staat om u volledig te concentreren
op uw eigen werk: de hoofdzaken, hoofdlijnen en
inhoudelijke aspecten. Het uitvoerende werk, de
afhandeling van gemaakte afspraken, de belangrijke
details, zaken die eens goed uitgezocht moeten worden,
regelwerk en overlopende secretariële taken kunt u uit
handen geven aan kimcoomans.
OfficeAssistance.nl is een bureau voor Virtual Assistance. Ik help ondernemers door hun secretarieel en organisatorisch werk uit handen te nemen zodat ze zich volledig kunnen bezighouden met hun eigen specialiteit.
Ik doe dat vanuit mijn eigen kantoor en ben flexibel inzetbaar. U kunt dus altijd van mijn tijd gebruik maken en bent niet gebonden aan een vast dagdeel per week.
Ik ben betrouwbaar en communiceer helder, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Door middel van moderne communicatiemiddelen als Skype en gedeelde online werkruimten is het mogelijk om bijna alle werkzaamheden virtueel uit te laten voeren.
OfficeAssistance.nl, voor alle kantoorwerkzaamheden waar u zelf niet aan toekomt!
SecretariaatsBuro B.V. in Bussum - ook wel SBB genoemd - is gespecialiseerd in professionele secretariële ondersteuning van organisaties in de meest ruime zin van het woord.
Het aannemen van de telefoon, het organiseren van congressen of het voeren van een compleet secretariaat, het is voor SBB geen enkel probleem. Wij bieden voor ondernemingen, verenigingen en stichtingen een compleet pakket secretariële diensten gericht op al uw wensen. Wij bedienen onze klanten in heel Nederland. Onze grootste kracht is dat wij werken op de manier die bij u past. Onze ervaren medewerkers hebben er plezier in om al uw secretariële taken uit handen te nemen en deze taken voor u tot in de puntjes te verzorgen.
De Tijdfabriek maakt tijd...
Voor u!
De Tijdfabriek is er voor ondernemers, in het bijzonder ZP-ers, die kansen zien en die met beide handen aanpakken. Ondernemers die van aanpakken weten, die goed werk willen leveren en die willen groeien.
Maar op een gegeven moment kan deze groei een belemmering worden. Als u niet meer de kwaliteit kunt leveren die uw klanten van uw gewend zijn. Als u eigenlijk geen tijd heeft voor leuke nieuwe klanten en opdrachten.
Geef taken uit handen voordat deze groei u in de weg gaat zitten.
De Tijdfabriek is uw eigen PA/secretaresse zodat u zich op uw core-business kunt richten.
Voor een paar uur in de week of maand.
Afgestemd op uw behoeften.
Tot snel!
Grootjesteksverwerkingis gespecialiseerd in het verwerken van vastgelegde opnames die u uitgetypt wenst te hebben. Van monologen tot groepsgesprekken, van memos tot interviews, wanneer u een opname in transcriptvorm nodig heeft, typt Grootjesteksverwerking het voor u uit.
Dit zogeheten transcriberen wordt niet alleen uitgevoerd tegen een zeer scherp tarief, u heeft ook nog eens de garantie dat u binnen 7 werkdagen uw transcriptie ontvangt.
De prijs per interview varieert van €12,00 tot €30,00 euro inclusief netjes bewerken afhankelijk van het interview.
Ook tik ik handgeschreven teksten over in Word of Office vorm.
Dus twijfel niet en vraag Grootjesteksverwerking voor uw opdrachten.
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan.
Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning.
Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden
Ik heb ruim 26 jaar ervaring in secretariële en organisatorische ondersteuning bij verschillende bedrijven in de zakelijke dienstverlening.
Vanuit mijn bedrijf Hartman advies in stijl vervul ik interim opdrachten maar doe ook veel ad hoc klussen.
Ik ben een klantgerichte, representatieve, zelfstandig en accurate ondersteuner op het gebied van secretariële en organisatorische ondersteuning.
Dit zie ik overigens zeer breed; ik ben inzetbaar als directiesecretaresse, office- manager, personal assistent maar ook als secretaresse.
Ik ben beschikbaar voor drie á vier dagen per week met uitzondering van de vrijdag.
Curriculum Vitae en referenties doe ik u graag op aanvraag toekomen.
Wij zijn een klein ervaren team, die er is voor degene die ons nodig heeft. Wij zijn er om uw secretariaat aan te vullen en werken uit op onze eigen locatie. U heeft geen zorg over een werkplek of sociale lasten. U krijgt een wachtwoord en inlogcode om in te kunnen loggen op onze ftp-site zodat u veilig en snel uw uitgewerkte bestanden binnen kunt halen. Er wordt niet gewerkt met uurtarieven bij het uitwerken van bestanden maar met een tarief op getypt woord. Op de factuur wordt alles uitgesplitst vermeld zodat het voor u makkelijk te controleren valt. Wij werken snel en efficiënt.
Door ons in te schakelen kunt u meer tijd en energie steken in zaken waar u zelf goed in bent, net als wij.
New Mentality houdt zich bezig met:
- Secretariaat services
- bemiddeling tussen gast gezinnen in Nederland en au pairs uit de Filipijnen.
- kennis met MS office pakket,
- spreekt Nederlands, Engels en Filippijns
- vertaling van Nederlandse teksten naar Engels en anders om
- veel ervaring in internationale omgeving
- begrijpt het verschil tussen de oosterse en westerse mensen
-heel veel ervaring in het organiseren van bijeenkomsten en wat er omheen hang.
-heel veel ervaring in organiseren van reizen ( incl. visa aanvraag, vluchten, hotel accommodaties, vervoer en andere activiteiten).
- ervaring in projectmatig opdrachten
- gastvrij
- in staat om klanten/mensen te binden
Buro Papilio is freelance beschikbaar voor Management Support in de breedste zin van het woord.
Voor grote of kleine bedrijven die kampen met een tijdelijk capaciteitsvraagstuk door ziekte, zwangerschapsverlof, vakantieperiode of piekmomenten door extra projecten, biedt Buro Papilio u de helpende hand voor werkzaamheden als Officemanager, PA of managementondersteuner. Of het nu gaat om een korte invulling of juist een langdurige ondersteuning: Buro Papilio pakt aan en lost het op!
Is het binnen uw organisatie (bijna) 5 voor 12? Neem dan contact op voor een vrijblijvende kennismaking waarin we samen kunnen bepalen hoe, waar en wanneer Buro Papilio ook uw onderneming kan ontzorgen.
Als privé-secretaresse op afstand zorg ik ervoor dat jij als zelfstandig ondernemer, onafhankelijke professional of freelance interimmer je tijd maximaal vrij hebt voor de dingen die je graag doet en waarmee jij je geld verdient. Met als uiteindelijk resultaat een hogere eigen declarabiliteit en dus meer omzet!
Hoe?
Door secretariële of administratieve werkzaamheden op een goedkopere en efficiëntere manier voor jou uit te voeren. Zo kun jij maximaal tijd besteden aan het leveren van toegevoegde waarde voor je klanten.
En dat doe ik op afroep, op afstand en op vertrouwen! Dus geen verplichtingen, geen investeringen en geen problemen!
Zie ook: www.bogersbusinesssupport.nl
Ik heb al vele jaren (internationale) ervaring op het gebied van marketing en communicatie, waarbij wervende en creatieve teksten schrijven een van de belangrijkste taken was.
Als executive assistant binnen een Amerikaanse holding, als office manager bij een projectontwikkelaar en makelaar, als marketingmedewerker bij een educatieve uitgeverij en marketingmanager bij een Arubaans vakantiewoningen verhuurbedrijf, heeft zij kennis, ervaring en affiniteit opgedaan met verschillende branches en sectoren binnen het MKB.
Haar kracht is een combinatie van passie voor de Nederlandse taal en affiniteit met marketing samen met een dosis efficiency en sterk organisatorisch vermogen.
Het Service Bureau Verenigingen Nederland SBVN B.V. is sedert het jaar 2000 actief en in de afgelopen 20 jaar zijn diverse opdrachten afgerond, die allen van zeer uiteenlopende aard waren. Het SBVN wordt gekenmerkt door veelzijdigheid, waardoor alle facetten van een opdracht compleet kunnen worden uitgevoerd. Secretariële werkzaamheden zijn daarin een vast onderdeel geweest, met name voor non-profit organisaties. Voorbereiding van vergaderingen, notuleren van (grote) vergaderingen en de uitvoering c.q. het in uitvoering wegzetten van de besluiten behoort tot de standaard werkzaamheden. Het SBVN heeft veel kennis en ervaring met verenigingen en een flexibele instelling.
Met ruim 25 jaar ervaring als directiesecretaresse en office manager ken ik het klappen van de zweep. Ik leen mezelf nu o.a. uit als interim secretaresse aan bedrijven waar een werkplek tijdelijk moet worden opgevuld door bijv. zwangerschapsverlof, ziekte of een openstaande vacature.
Inzetbaar voor tijdelijke functies (ook voor langere tijd) als Office Manager, Bureau Manager, Management Assistente, Directie Secretaresse, Persoonlijk Assistente, Project Assistent e.d.. Beschikbaar tot 40 uur per week.
Zelfstandig en tevens een enthousiaste teamplayer. Betrouwbaar en kan goed met vertrouwelijke zaken omgaan. Taalvaardig een kei. Energiek, jeugdig en nog steeds leergierig.
U schakelt mij in voor zowel incidentele als structurele opdrachten op het gebied van secretariële ondersteuning, (seo) webteksten, webredacteur en administratie.
In de loop der jaren heb ik mij ontwikkeld tot een accurate duizendpoot, die het best functioneert binnen het Midden- en Kleinbedrijf.
Het accent van mijn werk ligt op het schrijven van tekst voor het internet, waarbij ik zoekmachinevriendelijk schrijven hoog in het vaandel draag.
Om het vak nog beter onder de knie te krijgen ben ik momenteel bezig met een studie webredacteur. In de kennis die ik hierbij opsteek laat ik u graag delen.
Deze informatie en meer vindt u op
www.tekstschrijver-algra.nl
Sinds mijn afstuderen aan de Landbouwuniversiteit in Wageningen heb ik mij beziggehouden met het schrijven van artikelen, o. m. bij de Grote Spectrum Encyclopedie. Daarna heb ik mij een aantal jaren gewijd aan mijn gezin.
In 1995/96 heb ik mij omgeschoold tot Europees secretaresse en in 1998 ben ik begonnen met het notuleren van allerlei soorten vergaderen via mijn eigen bedrijf Notuleerservice Hilversum; in 2008 is dat uitgebreid met vertaalwerk (Duits, Engels, Frans) en redactioneel werk. Momenteel notuleer ik voor verenigingen, ondernemersnetwerken en gemeentes en vertaal ik juridisch/zakelijke teksten. Ook schrijf ik stukjes voor allerlei organisaties.
Zelfstandig secretaresse alias vertaler met een internationale achtergrond,
pakt met plezier uw opdrachten op die een (ver)taalkundig hoog niveau vereisen.
Ik ben inzetbaar voor de talen Nederlands, Spaans en Italiaans, die ik wegens mijn meertalige opvoeding, academische opleiding en werkervaring tot in de finesses beheers. Freelance ervaring heb ik onder meer opgedaan in het transcriberen van (medische) rapportages; vertalen
van non-food artikelen voor een importbedrijf t.b.v. de Spaanse markt; opzetten van internationale correspondentie voor de overheid en diverse
corrigeer- en redigeerwerkzaamheden zowel in opdracht van particulieren als bedrijven.
YIC Consult is een organisatie die zich richt op coaching en training.
Zowel de coachingsdiensten als de trainingen zijn in te zetten voor het gehele Human Resource traject van selectie, doorstroom, motivatie, persoonlijke ontwikkeling, performance verbetering, (preventie)verzuimmanagement en uitstroom.
Wij coachen en trainen voor zowel organisaties als particulieren.
YIC Consult stelt zich steeds opnieuw tot doel om de persoonlijke wensen en ontwikkeling van cliënten op een juiste wijze af te stemmen op de mogelijkheden in en belangen van de (werk)omgeving. Wij bieden maatwerk, gericht op specifieke wensen van u als persoon of van de organisatie.
Uw SECRETARIAAT en/of ADMINISTRATIE op afstand geregeld en in vertrouwde handen?
Ik werk op uurbasis tegen een vast tarief van 35,00 per uur excl. BTW.
Met ruim 6 jaar ervaring als directiesecretaresse bij twee werkgevers, heb ik het nodige in huis. Bij mijn eerste werkgever heb ik het secretariaat volledig opgezet. Daarnaast werk ik inmiddels anderhalf jaar als zzp'er.
Wat kunt u o.a. van mij verwachten?
- Klantgerichtheid
- Accuratesse
- Integriteit
- Improvisatievermogen
- Probleemoplossend vermogen
Ook kunt u mij benaderen voor een tijdelijk project en/of ad-hoc klus.
Neem voor meer informatie contact op via:
leeuwenbroek@solcon.nl
Vi.a.Vi is opgericht door Anneriek Verhoef en Pauline Veltman. Beiden hebben jarenlange ervaring op het gebied van het voeren van (project)secretariaten. Samen met een team professionele medewerkers, verzorgen zij notulen voor de rijksoverheid, alsmede de provinciale en gemeentelijke overheid. Daarnaast verrichten zij velerlei secretariële werkzaamheden voor zowel profit- als nonprofitorganisaties. Te denken valt daarbij aan agendabeheer, telefoonbeantwoording, administratie, correspondentie, websitebeheer, organiseren van bijeenkomsten, reorganiseren van secretariaten, verslaglegging e.d.
Vi.a.Vi is ook 's avonds en in het weekend inzetbaar.
SvS Organisatie- en ManagementOndersteuning biedt incidentele of structurele ondersteuning bij de bedrijfsvoering.
Wij kunnen bij u de onrust wegnemen die veroorzaakt wordt door alle stapels papier waar u niet meer doorheen komt. Geef maar aan waar wat staat en we gaan gelijk aan de slag. Een lange inwerktijd is niet nodig, uit ervaring weten we gauw genoeg hoe de processen binnen uw organisatie werken.
Mocht er een werknemer wegvallen door zwangerschapsverlof of andere oorzaak dan kunnen we in dit gat springen. U hebt niet te maken met een arbeidscontract en aanverwante zaken, maar u betaalt alleen de uren die besteed worden aan uw organisatie.
Gedegen journalistieke reportages met een vleugje visuele antropologie.
In samenwerking met andere professionals van tijdschriften en vakbladen, radio-, televisie- en actualiteitenprogramma's maak ik reportages die informeren, onthullen en verbazen.
Actief bezig met antropologie in de journalistiek en journalistiek in antropologie: lezingen, gastcolleges, spreker en debatten.
Specialties
Onderzoeksjournalistiek, reportages, onderzoek, research, documentaires, advies, culturen, subculturen, religie, Afrika, Organisatie Antropologie, Visuele Antropologie, Culturele Antropologie, culturele antropologie, journalistiek, verslaggeving, communicatie
Ik ben in mijn werk zeer stressbestendig en flexibel en kan goed het overzicht bewaren. Ik ben een persoon die initiatief neemt, weinig sturing nodig heeft, onafhankelijk opereert en sterke communicatieve en tekstuele vaardigheden heeft. Mijn jarenlange ervaring als notulist, maakt dat ik mij snel en goed in kan leven in elke materie.
Heeft u een notulist nodig in de regio Noord-Holland? Ik neem u de volledige zorg van uw verslaglegging uit handen en doe dat met een scherp gevoel voor service, detail en betrouwbaarheid. U bent verzekerd van uitstekende notulen geschreven vanuit een objectief standpunt.
Uw verslagen stralen professionaliteit uit!
Coeur Vaillante is gespecialiseerd in het ondersteunen van startende initiatieven/bedrijven.
Het adviseren op gebied van secretariaten, administraties en archieven.
PA werkzaamheden voor CEO's nationaal en internationaal.
Organiseren van evenementen zoals bedrijfsevenementen, jubilea, teambuilding dagen. Geven van workshops/trainingen in kantoor vakken en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Buiten de eigen hier boven beschreven expertise opgebouwd in 33 jaar ook in staat door middel van een breed netwerk directe oplossingen te bieden op vragen en het inhuren van extra handen of te wel veel mogelijkheden vanuit 1 aanspreekpunt.