Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Bent u op zoek naar tijdelijke ondersteuning in verband met vakantie of zwangerschapsverlof, bij topdrukte of een interne reorganisatie? Dan bent u bij LS, office management aan het goede adres.
Ik ben een dienstverlener op het gebied van management ondersteuning, organisatie en secretariaat. Bij ondersteuning denk ik niet alleen aan uitvoerende werkzaamheden, maar ook en vooral aan meedenken, initiëren en coördineren. Bijvoorbeeld voor wat betreft het opzetten van een efficiënt werkend secretariaat. Of het organiseren van een evenement, vergadering of bijeenkomst waarbij ik het overzicht houd, zodat u zich kan bezig houden met uw core business.
Yniot, secretariaatsbureau en instituut voor huiswerkbegeleiding, bijles en cursussen
Yniot is een onafhanklijk secretariaatsbureau en instituut voor huiswerkbegeleiding, bijles en cursussen.
Wij hebben ruime ervaring en een brede kennis opgedaan als (directie) secretaresse, office manager en met het huiswerkbegleiding/coaching, geven van bijlessen Nederlands, spelling/grammatica, Economie, kantoorpraktijk, toetsenbordvaardigheid, Verkort Schrift Methode (Notuleren) en cursussen.
Yniot maakt voor het secretariaat altijd gebruik van de nieuwste technieken en de diensten die u toch al gebruikt zoals bijvoorbeeld Dropbox en Skype (telefoon)
Hostess & Management Services een eenmanszaak die zich specifiek richt op "tijdelijke" freelance opdrachten op het gebied van management ondersteuning, back & front office activiteiten en gastvrouw op beurzen en/of evenementen.
Hostess & Management Services kenmerkt zich door haar jarenlange ervaring (19 jaar), kennis met diverse branches, plannen/organiseren, communicatieve vaardigheden, vakbekwaamheid, professionaliteit, aanpassingsvermogen, doelgericht, creativiteit, fllexibel, servicegericht, accuraat, continuiteit, discretie en eerlijkheid.
Kortom... "Ontzorgen is het sleutelwoord" en succesfactor bij Hostess & Management Services.
12 jaar ervaring als jurist op directiesecretariaat, bedrijfsjurist en advocaat. Nu bied ik als ZZP juridische en secretariele ondersteuning: opdrachten kunnen variëren van het organiseren en notuleren van vergaderingen, het creëren (dan wel handhaven) van orde en overzicht, opzetten van archiefstructuren en het maken van procesbeschrijvingen tot het maken van bijv. (aandeelhouders)overeenkomsten, corporate governance documentatie, procuratieregelingen, voeren van incassoprocedures en assisteren bij aanbestedingsprocedures. Maar ook de gebruikelijke secretariele taken kunnen worden uitgevoerd: correspondentie en telefoon en ontvangen van klanten.
Via diverse vertaalbureaus richting een miljoen woorden vertaald, tot volledige tevredenheid van de klant. De helft Ned-Eng, en de helft Eng-Ned. Zeer diverse opdrachten uitgevoerd: van commerciële (web)teksten tot technische handleidingen, van medische apparatuur tot industriële liften, van algemene voorwaarden tot management rapportages en meer. De grootste opdracht tot nu toe was 75.000 woorden, het betrof de gehele bedrijfsdocumentatie van een organisatie-adviesbureau. Tot op heden vooral via vertaalbureaus gewerkt, nu op zoek om via deze weg direct aan opdrachtgevers te komen en zelf een netwerk op te bouwen van tevreden, loyale klanten.
Al een aantal jaren ben ik -na mijn opleiding bij Hogeschool Schoevers- werkzaam als secretaresse/managementassistent. Notuleren behoort in mijn baan tot een van mijn hoofdtaken. Ik houd ervan een helder en leesbaar verslag af te leveren. Een die je niet ongelezen in de kast opbergt, maar die uitnodigt om gelezen te worden.
De afgelopen jaren heb ik ervaring opgedaan met het notuleren van o.a.:
- bestuurs- en ledenvergaderingen;
- MT-overleggen bij de overheid;
- overleggen binnen het bedrijfsleven.
Kortom: heeft u iemand nodig die plezier heeft in haar taken én natuurlijk goed werk aflevert, dan heeft u aan mij de juiste persoon!
ETNG Office Management is opgericht door Elly Tang. Met haar achtergrond als bedrijfsadviseur, gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen, weet zij als geen ander hoe belangrijk een gestructureerde interne organisatie is voor elke organisatie die streeft naar kwaliteit, klantgerichtheid en klanttevredenheid.
ETNG Office Management biedt professionele ondersteuning, advisering en begeleiding bij het organiseren en structureren van uw interne organisatie. ETNG Office Management is flexibel inzetbaar voor een korte of lange periode en voor enkele uren of enkele dagen per week op uw of op eigen locatie.
Muijen Secretariaatsdiensten is een eenmanszaak. Ik heb jarenlange ervaring in de profit- en non-profit sector als (directie) secretaresse en notulist. Door die ervaring ben ik in staat om mij snel in te werken bij een nieuwe opdrachtgever. Ik ben voor korte en lange periodes inzetbaar bijvoorbeeld ter ziektevervanging, zwangerschapsverlof, tijdelijke opvulling van een vacature of bij periodes van grote drukte. Als notulist notuleer ik alle soorten van vergaderingen: gemeenteraden, commissievergaderingen, bouwvergaderingen, OR-vergaderingen, etc.
Ik ben sinds kort ook werkzaam (als ZZP'er) als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad.
Na een jarenlange ervaring als directie-secretaresse besloot ik iets heel anders te gaan doen, een catering. Maar al snel merkte ik, dat ik m.n. het notuleren van vergaderingen erg mis.
Ik heb altijd gewerkt in de (geestelijke) gezondheidszorg/onderwijs en ik heb ervaring met bestuurlijke overleggen, maar ook met cliënt-/patiëntbesprekingen. Ik ben enorm nieuwsigerig en vind het leuk om bij bedrijven en instellingen 'in de keuken' te kijken, maar vertrouwelijkheid staat bij mij voorop. Natuulijk pas ik mezelf en mijn verslagen heel makkelijk aan aan wat vanuit een organisatie gevraagd wordt.
Kortom: ik ben erg benieuwd naar uw opdracht!
Onze klantenportefeuille is divers. Wij bedienen zowel maatschappelijke organisaties, als organisaties in het (semi)commerciële speelveld. Daarbij leveren wij een groot scala aan diensten op de gebieden:
administratie, jaarrekening en belastingen;
Backoffice ondersteuning (secretarieel en administratief);
Coaching MKB-ondernemers;
Organisatieadvies en interim management;
Op dit moment verzorgen wij onder andere voor een aantal ZZP-ers de financiele administratie, hun BTW aangiften en IB aangiften (inclusief jaarrekeningen). Daarnaast verlenen wij diensten aan diverse woningcorporaties op het gebied van financiën en interne controle.
Professionele ondersteuning voor organisaties die in control willen zijn. Vanuit onze kennis en ervaring ondersteunen wij organisaties op het gebied van personeelszaken en leveren wij vrijwel alle uiteenlopende diensten zoals u van een professionele managementassistent verwacht. Onze flexibele inzetbaarheid is ideaal voor kleinere organisaties, wij nemen u werk uit handen, zodat ù meer tijd overhoudt voor uw primaire werkzaamheden. Ook grotere organisaties kunnen bij ons terecht, u kunt ons inzetten op piek momenten of voor specifieke projecten. Dit alles organiseren wij vanuit een eigen kantooromgeving, of desgewenst bij u op locatie.
Margreet Koster is een zeer ervaren officemanager/directieassistent. Zo is zij o.a. PA van Gerdi Verbeet, oud-voorzitter van de Tweede Kamer en van Wim Meijer, oud-CdK en -staatssecretaris. Daarnaast werkt zij voor NieuwBeeld, het bedrijf van Rob Schouten, Ward de Meulemeester, Mark Waaijenberg en oud-staatssecretaris Wim Meijer.
Fort-Support is een dienst van Text & Event en biedt een brede expertise op het gebied van officemanagement. Van persoonlijk assistent tot het notuleren van vergaderingen en/of het organiseren van een evenement.
Text & Event een tekstbureau voor tekst en communicatie in de breedste zin van het woord.
Karin Maree van Context geeft juridisch en tekstueel advies.
Karin heeft een universitaire juridische opleiding voltooid en heeft jarenlang ervaring opgedaan als bedrijfsjurist, secretaris en adviseur bij diverse organisaties.
Context legt overeenkomsten, algemene voorwaarden, teksten en notulen duidelijk en tijdig vast en voorkomt op die manier conflicten. Kernwaarden zijn betrokkenheid, duidelijkheid en vertrouwen.
Voordelen van de werkwijze van Context:
preventief (door in een vroegtijdig stadium afspraken op een juiste manier vast te leggen)
kostenbesparend
betrokken
snel inzetbaar
op basis van opdracht
Tot 2009 goedlopend secretariaatsbureau gehad. Deels overgedragen aan dochter. Daarna twee jaar in loondienst gewerkt, maar ik ben liever zelfstandig. Sinds januari 2012 weer beperkt beschikbaar als freelance secretaresse/secretariaatsmedewerker.
Kennis van:
MS Office: Outlook, Word, Excel en Powerpoint (matig)
Ervaring met alle mogelijke secretariaatswerkzaamheden, zoals agendabeheer, relatiebeheer, notuleren van overleggen met VvE's, directeuren, raden van bestuur en raden van commissarissen. Tevens ruime ervaring in het notuleren van hoorzittingen landelijk.
Vervanging secretaresses op afdelings-, directie-, en bestuursniveau.
Virtual en personal assistant.
Een flexibele en effectieve manier van werken is om werkzaamheden te delegeren naar een Virtual of Personal Assistent. Het biedt grote en kleine organisaties de kans om expertise in te schakelen waar en wanneer dat nodig is.
Het is het geheim achter de succesvolle ondernemer. Want een VA of PA is de oplossing voor een grote werkdruk en een overvolle agenda. Achter de schermen wordt alles voor u tot in de puntjes geregeld.
Stipt Office Support is gespecialiseerd in marketing / communicatie en financiële dienstverlening.
Op een vrijblijvende afspraak laten wij onze mogelijkheden graag zien.
4-Assistance offers a series of secretary services for you on your location or in my fully equipped office in The Hague.
My strength is to quickly analyse primary company processes, information flows, efficiency. With more than 20 years of experience in office support I am happy to share my knowledge with you.
I can be the translator of your requirements for third party companies like telco's, network service providers or (mobile) internet providors.
Specialties: Flexible availability, Experience in working with very confidential information, Broad interest in Graphical Industries, Sports Industries, Automotive and Internet.
Toiny de Wildt is een secretarsse die zich richt op secretariële ondersteuning aan bedrijven, verenigingen, stichtingen, particulieren etc.
Je kunt denken aan:
- correspondentie
- agendabeheer
- afsprakenbeheer
Wij werken vanuit ons kantoor in Almere en werken landelijk. Daarnaast bieden wij (ook) stagebegeleiding aan stagiaires aan, zoals startende secretaresse, telefoniste etc.. Tevens coachen wij ook secretaresses op de werkvloer.
De eigenaar van ToWi Secretariaatdiensten brengt 30 jaar ervaring mee.
Wij kunnen ook op ons kantoor in Almere, online (via een beveiligd systeem) werken in het systeem van de klant.
Ans Hasenaar richtte Pro Domo in 2003 op om met haar jarenlange ervaring en expertise op het gebied van directiesecretariaat, office management en managementondersteuning diverse bedrijven te kunnen ondersteunen. Zij werkte in diverse branches waaronder verzekeringen, techniek, bouw en financiën. Inmiddels heeft zij een aantal waardevolle en zeer tevreden cliënten, waaronder de Koninklijke BAM Groep, Achmea en Eureko, Philips, Atradius Credit Insurance. De kracht van Ans ligt in haar professionaliteit, een sprankelende persoonlijkheid, een flinke dosis ervaring en persoonlijke betrokkenheid bij de organisaties waar zij voor werkt.
't Bijkantoor.nl is in 2005 opgericht, nadat ik 5 jaar werkzaam was geweest als freelance secretaresse en notulist. Daraan voorafgaand ben ik 25 jaar directiesecretaresse geweest.
't Bijkantoor.nl levert een professionele notulist, die het verslag tijdens de vergadering in de laptop zet en daarbij een eigen geluidsopname maakt. Het resultaat wordt binnen 3 dagen via de mail aangeleverd. De reiskosten worden berekend op basis van openbaar vervoer à 0,28 euro per km vv. De verslagen kunnen zowel beknopt op onderwerp, op spreker, uitgebreid op spreker en woordelijk worden opgesteld. Het format wordt met de opdrachtgever afgestemd.
Monique biedt als freelancer secretariële en administratieve ondersteuning aan uiteenlopende organisaties. Bijvoorbeeld: bouwbedrijven, tennispark, gemeenten, stichtingen en verenigingen.
De ondersteuning loopt uiteen van het bijhouden van de (project)administratie tot het opzetten/ voeren van een secretariaat, maar ook het notuleren van vergaderingen.
Organiseren en regelen zitten Monique in het bloed. Men zou haar kunnen omschrijven als zelfstandig, initiatiefrijk, systematisch, perfectionistisch en collegiaal. Zij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vind klant- en servicegerichtheid bijzonder belangrijk.
InChallenge is gespecialiseerd in secretariele, management en projectondersteuning. Ook functies met een andere benaming die de secretariele lading bedekt. InChallenge biedt de oplossing waarbij u op flexibele wijze gebruik kunt maken van onze diensten als het gaat om:
*Vervanging van vaste medewerkers (bij ziekte of zwangerschapsverlof)
*Assistentie nodig is bij grote of tijdelijke projecten en evenementen
* Een (tijdelijke) toename in werkdruk
*Of heeft u iemand nodig ter overbrugging bij een nog niet ingevulde vacature
Kortom wij nemen graag uw zorg uit handen door het leveren van een optimale dienstverlening.
Allround online ondersteuning op gebied van secretariaatswerk en management assistentie, communicatiewerkzaamheden of evenementenorganisatie. Ik neem graag werk uit handen en regel alle ondersteunende bedrijfsactiviteiten tot in detail.
Voorbeelden van werkzaamheden zijn o.a. notuleren (op locatie), agendabeheer en afspraken maken, correspondentie, maken van nieuwsbrieven of schrijven van persberichten, organiseren van netwerkbijeenkomsten, teksten redigeren of uittypen, bijhouden van leden- of adressenbestanden of verzorgen van mailingen, klantenservice en online telefonie, maar ook websitebeheer in diverse programma's.
Hermeion is een bureau voor organisatieontwikkeling en HR-advies. Hermeion is gevestigd in Culemborg en ondersteunt organisaties en medewerkers bij het realiseren van hun eigen koers.
Wij richten ons op mbo-, hbo- en universitair geschoolde professionals en managers.
Hermeion is aktief op de volgende terreinen:
- organisatieadvies;
- interim management;
- persoonsgerichte en managementtraining;
- individuele en team coaching;
- werving & selectie en
- outplacement.
In het kader van opdrachten werken wij desgewenst met de inzet van assessmentinstrumenten w.o. de Myers Briggs Type Indicator (MBTI).
Ik heb geen bedrijf! Misschien over een tijdje.
Mijn functies zijn:
Officemanager, Management assistent, P&O assistent, Projectsecretaresse en Directiesecretaresse.
Mijn profiel:
Ik leg makkelijk contacten.
Voel mij gedreven en betrokken in de werkzaamheden dit ik uitvoer.
Plannen en organiseren is mij op het lijf geschreven.
Klant- en servicegericht.
Durf mijn eigen mening te ventileren (als dat gewenst is).
Ik diens niet terug voor een hectische omgeving waar prioriteiten gesteld moeten worden.
Nauwkeurige werker.
Betrouwbaarheid en loyaliteit vind ik belangrijk voor een goede onderlinge samenwerking.
Na meer dan 20 jaar werkzaam geweest te zijn als office manager/secretaresse ben ik eind 2008 voor mezelf begonnen als secretarieel consultant/interimmer.
Ik verzorg onder andere:
het opzetten/reorganiseren van uw secretariaat;
het schrijven, corrigeren en verzenden van uw brieven, offertes en rekeningen;
het nabellen van deze correspondentie;
het opzetten of opschonen van uw archief;
het maken van afspraken, beheren van uw agenda;
het opzetten van een adressenbestand;
het notuleren van overleggen/vergaderingen;
het uitwerken van geluidsbestanden;
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met mij op.