Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Zasburg Office Support is opgericht in 2008. Eigenaresse Nancy Zasburg heeft een HEAO IM/CE diploma en ruim 20 jaar werkervaring.
Specialisme: notuleren van bouwgerelateerde vergaderingen.
Werkzaamheden: secretariele dienstverlening zoals uitwerken teksten, telefoonservice, agendabeheer, inplannen afspraken, behandelen correspondentie, notuleren diverse vergaderingen, klantenservicewerkzaamheden, redigeren teksten, organiseren van kleine evenementen, etc. etc.
Ook is tijdelijke vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte of vakantie of op interimbasis gedurende langere tijd mogelijk.
In het bezit van VAR-wuo.
Met Effect ben ik actief als tekstschrijver, trainer en trouwambtenaar.
Ik schrijf bij voorkeur over onderwerpen die binnen mijn vakgebied liggen, omdat ik juist dan een meerwaarde kan bieden als tekstschrijver.
Als trainer ligt mijn expertise bij trainingen op het gebied van communicatie (al dan niet in combinatie met gedragsprofielen, DISC), persoonlijke effectiviteit, selectiegesprekken, personeelsbeleid et cetera. Bekwaam in trainingen gericht op de Nederlandse taal.
In mindere mate maar met evenveel enthousiasme houd ik me bezig met werkzaamheden als redigeren, notuleren en het schrijven van toespraken.
KADE is een praktijk voor relatie therapie, counseling en training. Ik ben een betrokken, deskundige en bevlogen trainer op het gebied van methodisch handelen. persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke effectiviteit. Ik train professionals en de OR in de non- profit.
Mijn werkervaring bestaat uit: onder andere; TBS - Vrouwenopvang - HBO Onderwijs, GGZ, Kinder en Jeugdpsychiatrie.
Mijn opdrachtgevers zijn onder andere: HBO MIZ, HBO Psychologie, Gemeente Hengelo - Almelo, Maatschappelijk werk instellingen. LIVIO, SOLIS etc.
Voor meer informatie en reacties op mijn manier van werken verwijs ik graag naar mijn website.
Het mooie van office management is ondersteuning in de breedste zin van het woord. De veelzijdigheid van de functie: spil functie, organisatie sensitiviteit, variatie in werkzaamheden van administratief tot netwerker en organiseren van evenementen, plannen, (voorbereiden) overleggen en notuleren, creëren en onderhouden van collegiale en klant contacten.
Mijn ervaring van 27 jaar secretariele/administratieve/allround ondersteunende functies bij diverse bedrijven en organisaties maakt mij direct een aanwinst en van meerwaarde voor uw project.
Graag ben ik voor mijn werkgever een effectieve en veelzijdige ondersteuner!
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of groei is het ideaal om mijn assistentie op freelancebasis in te schakelen. Dit kan op projectbasis of ad hoc.
De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen.
Waar u aan kunt denken:
- Het plannen, organiseren, bijwonen, notuleren en nazorg van vergaderingen.
- (Uitvoerende) Marketing & Communictie werkzaamheden
- Agendabeheer (eventueel op afstand)
- Relatiebeheer
- Postverweking en archivering
- Financiele administratie
- Organiseren van zakenreisen
- Organiseren van beurzen en evenementen
Wij zijn een klein administratiekantoor, voornamelijk werkzaam in de regio Eindhoven en De Kempen.
Onze sleutelwoorden zijn: betrokken, persoonlijk en betaalbaar.
We verwerken de administratie, doen de BTW-aangiftes, verzorgen de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting.
Wij hebben veel ervaring met de begeleiding van startende ondernemers en kunnen u ook andere administratieve en secretariële werkzaamheden uit handen nemen.
We hanteren een vast uurtarief van 40 euro exclusief 21% btw.
Neem eens vrijblijvend contact met ons op via 06-22201639. Wij staan altijd voor u klaar, ook buiten kantoortijden!
Ik ben een gediplomeerd secretaresse/managementassistente (Schoevers) met ruim 10 jaar werkervaring. Momenteel ben ik bezig met de opstart van Regelina.
Ik bied u graag de helpende hand bij al uw secretariële werkzaamheden, zoals:
- typewerk (ik ben ook bekend met medische terminologie)
- archivering
- adressenbestand up-to-date brengen
- organisatie van bijeenkomsten, feesten en bedrijfsuitjes
- vrijwel alle verder voorkomende secretariële werkzaamheden
- vervanging van uw vaste secretaresse tijdens ziekte of vakantie
- het bieden van ondersteuning aan uw vaste secretaresse tijdens een drukkere periode
Momenteel fulltime werkzaam als juridisch secretaresse. In het bezit van de navolgende diplomas: secretarieel medewerkster, secretaresse (niveau 3), directiesecretaresse / managementassistente (niveau 4). Tevens een aantal jaren werkervaring opgedaan als receptioniste en secretaresse.
Wil graag in de avonduren soortgelijke werkzaamheden uitvoeren om meer kennis en ervaring op te doen.
Vanwege mijn leeftijd (22 jaar) breng ik geen offertes uit en daarom is de gevraagde vergoeding acceptabel. U kunt contact met mij opnemen via daisyvandemeerakker@hotmail.com of via daisyvandemeerakker@directiesecretaresse.nl
In de digitale wereld waarin wij anno 2017 leven, moeten handgeschreven stukken of ingesproken teksten snel en correct beschikbaar zijn voor verdere verwerking/ behandeling.
Niet iedere ondernemer, schrijver of burger beschikt over een persoonlijke secretaresse en niet iedere secretaresse is even bedreven in het verzorgen van foutloze teksten die bijdragen aan een professionele uitstraling. Daar wil ik een helpende hand bieden door het uitwerken van geschreven of ingesproken teksten. Ook wanneer er alleen nog een geprinte tekst voorhanden is maar het digitale bestand verloren is gegaan, kan ik ingezet worden.
Laura is een kick-ass entrepreneur die verstand heeft van haar vak. Haar visie zorgt voor structuur, duidelijke communicatie en kwaliteit. En zij wordt gedreven door verbinding, actie en loyaliteit. Het meedraaien op verschillende (grote) projecten maakt haar capabel genoeg om de benodigde veranderingen binnen haar werkveld zichtbaar te maken op korte - en langere termijn. Haar streven is om mensen en middelen binnen de organisatie zo efficiënt mogelijk te managen.
Haar doelgroep: Ondernemers die de behoefte hebben om efficiënter te werken,processen te verbeteren en teamspirit terug te laten keren.
Ik ben een gecertificeerd notulist. (Notulistencollectief)
Ik werk al jaren voor Notuleerservice Nederland (ISO gecertificeerd) en voor Het Notulistenteam.
Vlot leesbare notulen vind ik erg belangrijk.
Inmiddels heb ik ervaring met allerhande vergaderingen. Van Rijkswaterstaat, via huisartsen en onderwijsinstellingen naar het Friese Paardenstamboek....
Ik heb een medische achtergrond. Een vergadering vol medisch jargon is dus geen probleem.
Van huis uit ben ik historica en fysiotherapeut. Ik heb een open persoonlijkheid en een zeer brede algemene ontwikkeling.
Mijn web-site is in de maak.
Mijn werkzaamheden:
Secretariaatswerkzaamheden.
Opstellen, vormgeven en redigeren van bijvoorbeeld offertes, rapporten, handboeken en brochures.
Projectondersteuning, zoals opzetten en bewaken van de planning, coördinatie en voortgangsrapportage.
Notuleren.
Organiseren van congressen, evenementen, cursussen en examens.
Advies en realisatie automatisering: zoals tools (laten) ontwikkelen in Word en Excel.
Naast bovenstaande werkzaamheden heb ik mij in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het opzetten en bijhouden van VCA, ISO en OHSAS-systemen.
Zie ook mijn website www.otterlooofficeworks.nl
PROAS biedt ondersteuning op secretarieel/administratief gebied, proofread, tekstredactie en (eind)redactionele projecten, de organisatie van uw bedrijfsevenement.
PROAS beschikt over gedegen kennis door jarenlange ervaring.
Wij werken doelgericht, kwaliteitsbewust, enthousiast en flexibel, waarbij professionaliteit en efficiency hoog in het vaandel staan. Uw opdrachten worden discreet en integer uitgevoerd.
PROAS biedt u een oplossing de invulling van een specifiek project op interim basis.
Geïnteresseerd? Graag informeren wij u in een persoonlijk gesprek. Neem contact op voor de mogelijkheden.
Wij bieden voor ondernemingen, verenigingen en stichtingen een compleet pakket secretariële diensten aan op al uw wensen. De secretariële ondersteuning verzorgen wij op afstand, vanuit ons kantoor. Via e-mail en telefoon wordt contact onderhouden. Indien noodzakelijk kunnen wij ook opdrachten bij u op locatie uitvoeren. Zelfs voor kleine opdrachten kunt u ons inschakelen.
Secretaressediensten.nl ondersteunt u onder andere bij de volgende werkzaamheden:
- Agendabeheer
- Archiveren
- Notuleren
- Postbehandeling
- Presentaties maken
- Tekstverwerking
- Telefoonbehandeling
- Verzorgen van mailings
Hallo, mijn naam is Sanne Bouman. Ik ben gefascineerd door gesprekken en daarom ben ik in 2016 Gespreksadvies gestart.
Met Gespreksadvies geef ik een persoonlijke gespreksanalyse waarin ik let op alle technische aspecten in een gesprek. Ik geef inzicht in de gesprekstechnieken die mensen van nature al gebruiken en tips over hoe ze deze en andere technieken beter in kunnen zetten. Door mijn soms confronterende analyse en altijd persoonlijke advies krijgen mijn klanten meer zelfvertrouwen in hun eigen gesprekstechnieken en voeren ze zelfverzekerder gesprekken.
Daarnaast werk ik als freelance notulist.
Tweetalige secretaresse (Nederlands, Engels), met ervaring in bestuurlijke en zakelijke omgevingen in binnen- en buitenland. Alle algemeen voorkomende kantoortaken, inclusief complex informatie-, documenten- en agendabeheer, event- en reismanagement, ITC, nieuwe media, social networking, e.d.
Werkgebied: online virtual assistance; midden Nederland en Amsterdam.
Gespecialeerd in verslaglegging, met ervaring in politiek en management, MTs, Raden van Bestuur, verenigingen, gemeentebestuur.
Goede organisatorische, contactuele en communicatieve vaardigheden, efficiënt archiefbeheer, effectieve oplossingen.
Organisaties kunnen mijn inschakelen voor het organiseren van congressen, nascholingen, opleidingen, beurzen, events. Tevens bied ik ondersteuning op marketing/communicatie gebied. Tevens ben ik inzetbaar als officemanager.
Ik ben een enthousiaste, gedreven, hardwerkende Project / Eventmanager met ruime ervaring in de logistieke organisatie van congressen, seminars, nascholingen, opleidingen, events, marketing- en communicatie activiteiten. Het organiseren zit in mijn bloed. Mijn perfectionisme, toewijding, accuraatheid en gevoel voor verantwoordelijkheid hebben bijgedragen tot succesvolle projecten.
ngo office support levert ondersteuning aan start-ups, ngo's en maatschappelijk betrokken ondernemingen die sporadisch extra handen nodig hebben, om zich beter te kunnen focussen op hun missie.
Naast office management kan ik ook nieuwsbrieven schrijven, websites bijhouden, teksten vertalen (Nederlands - Engels en andersom), workshops of meetings organiseren. Bovendien ben ik goed in orde aanbrengen in de chaos.
Ik heb ervaring in het bedrijfsleven maar ook in non-profit organisaties, in Nederland en in het buitenland.
Ik houd ervan om internationaal te werken en verschillende talen te spreken.
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of op het moment dat uw secretariaat toe is aan een (re)organisatie, biedt BLeSS Secretary Services de ondersteuning die op dat moment zo belangrijk is binnen uw organisatie. Dit kan zowel op projectbasis als ad hoc.
De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen.
Kwaliteit, integriteit, loyaliteit, passie, gedrevenheid en enthousiasme zijn de kernbegrippen voor BLeSS Secretary Services.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van BLeSS Secretary Services, neem dan contact met ons op.
ViolArt maakt voor zowel bedrijf al particulieren diverse grafische producten. Huisstijlen, logo's, folders, posters, wenskaarten, boeklayout etc.
ViolArt kenmerkt zich door frisse, originele ontwerpen.
Sinds 2007 werk ik zelfstandig. Voorheen heb ik gewerkt als secretaresse+ bij een groot ingenieursbureau. Behalve secretariele ondersteuning (postverwerking, telefoon, redigeren van offertes en rapportages, verzorgen van mailings, notuleren en verslaglegging vergaderingen etc.), ondersteunde ik de adviseurs bij het maken van presentaties, bijzonder vormgegeven offertes en rapportages, posters etc.
U bent bij mij aan het juiste adres voor de ambtelijke ondersteuning van uw ondernemingsraad, cliëntenraad of klachtencommissie. Deze ondersteuning bestaat uit secretariaatswerkzaamheden, advisering en coaching. Ook voor tijdelijke ondersteuning van een secretariaat of notuleerservice bent u bij mij aan het goede adres.
U haalt met mij 25 jaar kennis en ervaring in huis. Mijn affiniteit ligt bij zorg en onderwijs, maar ook in andere branches ben ik goed inzetbaar.
Wilt u uw formulieren standaardiseren? Ook daarvoor kunt u een beroep doen op mijn bedrijf.
Breng eens een bezoek aan mijn website.
Mieke Bos Ondersteuning biedt professionele managementondersteuning en secretariële dienstverlening aan bedrijven en ZZPers.
Met Mieke Bos Ondersteuning kiest u voor gemak én professionalisering van uw bedrijf. U kunt al uw tijd aan uw kernactiviteiten besteden, terwijl Mieke de secretariële en organisatorische zaken voor u regelt.
Mieke Bos Ondersteuning is flexibel inzetbaar, zowel per uur als per project.
Daarnaast biedt Mieke Bos Ondersteuning diverse trainingen en coachingsprogrammas om efficiënt te werken en makkelijker te leven.
Mieke Bos Ondersteuning bevordert uw succes!
VOOR ENKELE UREN... OF VELE JAREN!
Kiest u voor Sepa Secretarieel, dan kiest u voor continuïteit, flexibiliteit en kwaliteit. Ik werk op afstand, maar opvallend dichtbij de klanten.
Heeft uw vereniging of stichting een wisselend bestuur en heeft u behoefte aan een vast secretariaat? Ook dan ben ik de oplossing waar u naar zoekt.
Correspondentie
Uitwerken offertes
Debiteurenbeheer
Versturen informatie pakketten
Klantcontact onderhouden
Mailings verzorgen en nabellen
Nieuwsbrieven
Planning
Secretariaat verenigingen
Tekstverwerking
Redigeren van teksten