Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Bims Bouwcomfort is een ervaren bouwbedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige dakkapellen, aanbouwen, kozijnen en veranda's. Wij bieden maatwerkoplossingen die de waarde en het comfort van uw woning verhogen. Met aandacht voor detail en kwaliteit zorgen wij voor duurzame en stijlvolle uitbreidingen die aansluiten bij de stijl en wensen van onze klanten. Ons team van vakmensen begeleidt u van advies tot realisatie, met een sterke focus op klanttevredenheid en hoogwaardige afwerking. Kies voor Bims Bouwcomfort en ervaar de voordelen van vakmanschap en persoonlijke service in elk project.
Na 25 jaar als verpleegkundige te hebben gewerkt, nu gekozen om freelance mijn hart te gaan volgen.
Ik ben stemacteur geworden, maar omdat daar geen volledig maandsalaris mee te verdienen is, heb ik besloten om mijn (medische) kennis, creativiteit en grammaticale gevoeligheid te gebruiken als (medisch) notulist en (medisch) tekstschrijver. Inmiddels een aantal opdrachten gedaan via Notulerend Nederland, voor grote organisaties zoals RIVM, Trimbos, huisartsenposten en Van Herk Groep.
Zoekt u iemand die perfectionistisch, flexibel en creatief is, dan bent u bij mij aan het goede adres!
Sinds oktober 2017 ben ik werkzaam als ZZP'er/Freelancer op secretarieel, administratief en marketing gebied. Ik ben beschikbaar voor o.a. de volgende werkzaamheden:
- boekhouding voor ZZP-ers incl. BTW aangifte
- achterstand administratie wegwerken
- notuleren van een vergadering, notulist
- MS office: documenten opmaken, sjablonen, macro's, huisstijl toepassen
- email nieuwsbrieven opstellen (Laposta/Mailchimp)
- teksten redigeren
- data entry
- transcriberen
- correspondentie, typen, tekstverwerking, dictafonie, uitwerken audio bijv. interviews of vergaderingen
Als freelance management assistente' kan ik u op heel veel gebieden ondersteunen. Dit kan op locatie of vanuit huis. U kunt hierbij onder andere denken aan:
Administratieve ondersteuning
Afspraken maken
Agendabeheer
E-mailbeheer
Ondersteuning bij het werken in MS Office
Ondersteuning bij projecten
Opstellen en uitwerken van presentaties
Organiseren van bijeenkomsten, feesten, evenementen en reizen
Social Media beheer
Taalcorrecties
Uitwerken teksten, offertes, interviews, rapporten, (arbeids)contracten
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en meetings
Veelzijdigheid waar u iets aan heeft! Wij hebben ruime ervaring in allerlei branches, zowel commercieel als dienstverlenend.
Wij bieden u:
Tolk- en vertaaldiensten (o.a. Duits, Engels, Frans, Spaans en Portugees);
Duits en Engels zakelijk voor bedrijven;
Telefoonservice;
Allround secretaresses;
Gastvrouwen voor beurzen en evenementen;
Receptionistes/telefonistes op locatie of vanuit huis en ervaren Notulisten!
Voor meer info verwijzen wij u naar onze website www.jallohtvs.nl of kunt u vrijblijvend kontact opnemen met:
Dineke Jalloh
06-10038723
info@jallohtvs
Empress Management Services is een secretariaatsbureau dat gespecialiseerd is in het uitvoeren van interim
secretariële en administratieve werkzaamheden op managementniveau. Deze werkzaamheden kunnen bij u
op kantoor worden verricht. Oók voor het laten uitwerken van brieven, audiobestanden, dictaten, rapporten
en/of andere verslagen bent u bij ons aan het goede adres! Wij zorgen ervoor dat uw werkzaamheden door ons op een hoogwaardig professioneel niveau worden verricht en staan dan ook garant voor kwaliteit, een accurate uitvoering van uw opdrachten en uiteraard discretie.
Sinds 1986 gewerkt, eerst als typiste, daarna als secretaresse en projectassistent. Daarna gewerkt als manager in de reiswereld. Gestopt vanwege kinderen en weer begonnen, maar dan nu voor mijzelf.
Ik beschik over een uitstekende typevaardigheid, goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, goed gevoel voor lay-out. Verder beheers ik diverse computerprogramma's zoals Word, Excel en Trados.
Ik heb in juli 2013 een opleiding Vertaler Engels aan de Hogeschool West-Nederland afgerond en ik werk dit moment voor 15 uur per week als vertaler bij een vertaalbureau in Rotterdam.
Ruime ervaring op het gebied van Secretarieel en Office Management opdrachten en alle daarbij voorkomende werkzaamheden, zoals archiveren, plannen en organiseren. Het verwerken van administraties in een boekhoudprogramma behoort tot de mogelijkheid. Daarnaast heb ik een telefoonservice en agenda beheer voor bedrijven die Zorg & Welzijn gerelateerd zijn.
Specialismen
Kennis van de WOR (Wet op de ondernemingsraden) en kennis van de WMCZ (Wet Medezeggenschap Cliëntenraden in Zorginstellingen) Meerdere jaren als Ambtelijk Secretaris gewerkt bij diverse OR-en Cliëntenraad.
Door als freelancer bij verschillende opdrachtgevers ingezet te worden, kan ik mijn kennis en ervaring optimaal inzetten.
Bent u op zoek naar een freelance Projectondersteuner, PMO-er, Planner, Werkvoorbereider,Teammanager/Leidinggevende of secretariële ondersteuning met jaren ervaring in het vak, maak dan een afspraak met mij.
Voor meer informatie over mijn bedrijf Hendriks Project Support verwijs ik u door naar mijn website.
Graag bespreek ik de mogelijkheden persoonlijk met u door.
Bel: 06 16 66 76 86.
Werkgebied: Alle provincies behalve Zeeland en Limburg
Sinds 2002 groeiend in het vakgebied als Secretaresse, na afronding van mijn Schoevers opleiding.
Door tijdelijke opdrachten binnen diverse bedrijfsonderdelen is mijn kennis ruim en ben ik makkelijk inzetbaar. Een inwerkperiode wordt hierdoor ruim verkort.
Mijn sterke kanten liggen in het plannen en organiseren.
Mijn minder sterke kant ligt in dat ik erg precies en gedreven ben in mijn werk, als ik hierin 'doordraaf' dan kan ik ongeduldig worden omdat ik resultaat wil zien.
Wat anderen over mij zeggen: accuraat, spontaan, geen 9-5 instelling, communicatief vaardig
Sinds 2009 werk ik als freelance notuliste voor diverse gemeenten in de kop van Noord Holland. Ik notuleer raads- en commissievergaderingen, hoorzittingen etc. Ook notuleer ik voor het bedrijfsleven, zorginstellingen en woningbouwcorporaties. Transcriptie behoort ook tot mijn werkveld, daarbij ben ik niet gebonden aan maximale afstanden, want veelal worden de geluidsbestanden digitaal verzonden. Voor het notuleerwerk op locatie beperk ik mij tot de kop van Noord- Holland.
Daarnaast corrigeer of redigeer ik teksten voor websites en help mensen formele brieven op te stellen.
Partner in time.
En Passant faciliteert bestuurders, directies, managers, MKB-ers en ZZP-ers, waardoor meer tijd beschikbaar komt voor kerntaken en core business.
En Passant functioneert als co-manager. U bepaalt de koers, En Passant
denkt mee en faciliteert. Van projectcoördinator tot RvC-secretaris en van office management tot het schrijven/redigeren van (web)teksten.
In welke vorm?
Dat bepalen we samen; er zijn vele vormen denkbaar.
Als freelancer of interimmer, maar ook op projectbasis is mogelijk.
Bij u op locatie of in het eigen kantoor van En Passant.
25 jaar ervaring op het vakgebied van secreteresse, projectmanagement en personal assistance, sinds 1999 op zelfstandige basis. Vijf jaar geleden de overstap gemaakt naar schuldhulpverlening. Via interim functies ben ik een brede ervaring aan het opdoen op alle aspecten van dit boeiende vakgebied. Aangezien er momenteel binnen de branche veel onduidelijkheid is over een op handen zijnde wetswijziging, stel ik me weer beschikbaar voor het vak van secretaresse. Belangrijke eigenschappen: pragmatische instelling, gestructureerde werkwijze, managementvisie, professionaliteit.
Silvia Verhoeven is een organisatorische duizendpoot. Naast brede secretariële ondersteuning organiseert ze bijeenkomsten en structureert ze bedrijfsprocessen. Silvia werkt op projectbasis voor ZZPers en het MKB en zorgt desgewenst zelf voor een geschikte vervanger. Ze vindt de juiste junior secretaresses voor de job, en werkt deze zelf in. Dit geeft opdrachtgevers rust en ruimte.
Bel Silvia Verhoeven wanneer u klaar bent om uw secretariële werkzaamheden uit te besteden. Of wanneer u snel overzicht wilt hebben in uw administratie. Tijdelijk of voor de lange termijn.
Sacha Romkes is direct effectief en efficiënt inzetbaar door haar jarenlange ervaring als directiesecretaresse in zowel het bedrijfsleven als de non-profit sector, onder meer gedurende 7 jaar bij PricewaterhouseCoopers als partnersecretaresse en in de nonprofit sector als directiesecretaresse bij Plan Nederland en MT Management Assistent bij Greenpeace Nederland.
Met haar pragmatische, enthousiaste, positieve en probleemoplossende instelling zal zij u professioneel ondersteunen en uw dagelijkse werkzaamheden aanzienlijk vergemakkelijken, op uw kantoor of op afstand.
Gezien mijn jarenlange ervaring als directiesecretaresse kan ik zeggen dat ik snel inzetbaar ben. Ik ben pro-actief, volhardend en accuraat m.b.t. agendabeheer, heb ervaring met het organiseren van evenementen. Als officemanager heb ik ook leiding gegeven aan receptionistes, catering en secretaresses. Ik bezit over een goede dosis humor, ben erg collegiaal en zal altijd een helpende hand bieden.
Voor een pilot van het Ministerie van OCW heb ik veel vergaderingen genotuleerd, maar natuurlijk heb ik als directiesecretaresse ook veel bestuursvergaderingen genotuleerd.
Al 25 jaar ben ik werkzaam als secretaresse en ben ik inzetbaar op vele gebieden.
Het overtypen van teksten is geen probleem, mijn typesnelheid is zeer hoog.
Ik ben werkzaam bij een woningbouwvereniging als notuliste van VvE-vergaderingen.
Tevens word ik vaak ingehuurd als freelance notuliste van VvE-vergaderingen.
De notulen zijn binnen vier dagen beschikbaar.
Mijn tarief voor het notuleren inclusief uitwerken en reiskosten is € 90.
Als u nog vragen heeft dan verneem ik deze graag
Ik reken € 90 voor het notuleren en uitwerken van een vergadering.
BRUG communicatie is een jong bedrijf met een schat aan ervaring op secretarieel en communicatiegebied.
BRUG communicatie is zeer veelzijdig en heeft een groot netwerk van specialisten op grafisch gebied. BRUG communicatie voor al uw wensen op communicatie en secretarieel gebied!
En verder:
BRUG communicatie verzorgt het maken en bewaken van uw huisstijl.
BRUG communicatie verzorgt uw public relations en mediaplanning.
BRUG communicatie onderhoudt uw contacten met drukkerijen, uitgeverijen en media.
BRUG communicatie hoort graag uw overige wensen!
De Nieuwe Secretaresse is uw online secretaresse, te allen tijde fulltime bereikbaar per telefoon, mail en chat. Natuurlijk maakt ook af en toe face to face contact onderdeel uit van dit concept.
Dus of u nu voor 5 uur per week of 20 uur per week een secretaresse zoekt; De Nieuwe Secretaresse is er fulltime. Echter, gewerkte tijd wordt per minuut in rekening gebracht. U betaalt dus niet voor beschikbaarheid, maar uitsluitend voor de tijd die daadwerkelijk aan uw bedrijf besteedt wordt. Onze ervaring is dat dit op kan lopen tot een urenbesparing van 30 tot 50%.
ATM is een secretaressebureau dat administratieve en secretariële ondersteuning biedt aan kleine en grote(re) ondernemingen, scholengemeenschappen en particulieren. Ontstaan uit een jarenlange ervaring als directiesecretaresse en bekend met alle facetten van het secretaressevak. Daaronder vlat uiteraard een uitgebreide kennis van computerprogramma's zoals Word, Excel en Powerpoint. Daaraan toegevoegd een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
ATM bschikt over een VAR-verklaring, inschrijving Kamer van Koophandel en Belastingdienst.
Naast het ondersteunen van projecten verzorgt Best Choice ook het notuleren van vergaderingen. Best Choice heeft ervaring met het notuleren van allerlei soorten vergadering. Van commissievergaderingen tot Algemene Ledenvergadering tot 200 personen. Van VVE-vergaderingen tot bewonersbijeenkomsten.
De berekende kosten zijn per vergaderuur. Dit is inclusief de uitwerking. Het verslag wordt maximaal binnen vier dagen digitaal naar de opdrachtgever verstuurd en de bandopname wordt drie maanden bewaard en kan uiteraard digitaal of op een USB-stick worden verstuurd.
Secretaresse Ondersteuning is een flexibele organisatie in Apeldoorn die u veel werk uit handen kan nemen. Doelstelling is om, als zelfstandige secretaresse, ondernemers en verenigingen breed te ondersteunen en daarbij kwalitatief bij te dragen aan de organisatie.
Dit levert u tijd op die u kunt investeren in uw onderneming of vereniging.
De tariefstelling is per uur en de inzet is flexibel, dus u bent vrij om Secretaresse Ondersteuning in te zetten voor kleine administratieve klussen, maar ook om u in projecten te ondersteunen voor een wat langere tijd.
THsolution! is uw betrokken partner voor het ontwikkelen van verschillende soorten
ondersteuning van elke omvang: het verzorgen van uw back office, productiewensen voor (kleine) projecten of ideeën die -door tijdgebrek- op de plank blijven liggen, worden door THsolution! nauwkeurig uitgevoerd!
Naast projectmanagement, kunt u ook bij THsolution! terecht voor eventmanagement en interim ondersteuning.
Er is een Verklaring Arbeids Relatie (V.A.R) door de fiscus afgegeven, waardoor is gewaarborgd dat u als opdrachtgever geen loonheffing hoeft af te dragen.
Ik ben eigenares van een boekhoudkantoor en verzorg de administratie van eenmanszaken en kleine ondernemingen. Ik ben in bezit van: Praktijkdiploma Basiskennis Boekhouden, behaald in 2006. Getuigschrift Houder Administratiekantoor, Bedrijfswetgeving, behaald in 2011.
Tevens verricht ik secretarieel werk, want hiervoor ben ik 15 jaar medisch secretaresse geweest en heb met name veel interviews uitgewerkt cq uitgetypt in verband met psychologische onderzoeken aan de Erasmus Universiteit Rotterdam,medische faculteit.
NB. Tevens ben ik aloevera-consulente.
Geesdorp Notariële Ondersteuning biedt administratieve/secretariële ondersteuning aan notariskantoren op het gebied van alle voorkomende werkzaamheden binnen het notariaat.
Geesdorp Notariële Ondersteuning is voornamelijk gespecialiseerd en heeft ruim 25 jaar ervaring en kennis in de registergoedpraktijk. Werkzaamheden met betrekking tot de ondernemings- en familierechtpraktijk is tevens bespreekbaar.
Geesdorp Notariële Ondersteuning is gewend onder grote druk nauwkeurig, stressbestendig en accuraat te werk te gaan en is flexibiliteit geen onbekend begrip.