Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Expertise: Stroomlijnen van secretariële,commerciële organisaties:
Wij zijn een commercieel secretariaat, dat meedenkt met de klant en er alles aan doet om meer business voor de klant te realiseren.
SpecialtiesOnderzoeken en aandragen van de verbeterpunten van de relationele databases van de klanten, uitwerken van gebruikershandleidingen van deze databases.
Neem contact op met UwEigenSecretariaat.nl en laat ons de beslommeringen rondom uw secretariële werkzaamheden van u overnemen, zodat de verhouding tussen uw core business en overhead gezonder wordt!
Mijn bedrijf bestaat sinds 2001 en heeft zich in aanvang voornamelijk beziggehouden met adm/secr. werkzaamheden op kantoor. De laatste jaren heb ik me vooral toegelegd op het notuleren van vergaderingen bij gemeenten. Ik ben gespecialiseerd in het maken van woordelijke verslagen en transcripties, maar ook andere vormen van verslaglegging komen regelmatig voor. Verder heb ik ruim dertig jaar ervaring als secretaresse op allerlei niveau. De laatste jaren bestond dit vooral uit agendabeheer, telefonisch klantencontact en alle voorkomende secr.werkzaamheden.
Island Transcriptions is in 2010 opgericht. Na ruim 13 jaar ervaring als customer service mederwerker in het internationale bedrijfsleven, heb ik besloten om mijn eigen bedrijf te starten. Mijn service bestaat uit generale transcripties voor ondernemingen en particulieren die additionele bijstand behoeven voor speciale projecten. Kwaliteit en resultaat staan bij Island Transcriptions op de eerste plaats. Ik bereken op basis van een zeer redelijk uurtarief. Bij grotere projecten (meer dan 5 uur) is een vooraf vastgesteld geruceerd tarief overeen te komen.
Ik ben werkzaam als coach. Ik begeleid mensen in loopbaan begeleiding, relaties en problemen op allerlei gebied, middels een aantal mogelijkheden en werkplannen begeleid en motiveer ik mensen
Geef al jarenlang les op het gebied van secretarieel en Voedingsdeskundige en Medische basiskennis.
Ook het lesgeven bestaat momenteel uit coaching, begeleiden, stimuuleren en motiveren.
In 2011 ben ik gestart met een Adviesbureau op het gebied van coaching en een stukje life-style
Ik kan goed organiseren, coachen, opleidingen schrijven, notuleren e.d.
In een notendop:
Fidessa Consultancy is een persoonlijk administratie-kantoor, voornamelijk gericht op ondersteuning en administratievoering op een wijze waarop de klant zijn administratie wenst te voeren. Wij richten ons op kleine zelfstandigen en BV's op zeer uiteenlopende vakgebieden. Onze diensten bevatten alle facetten van de administratieve bedrijfsvoering, alsmede het geven van adviezen op datzelfde vlak. Fidessa Consultancy maakt geen reclame, wel is er een website in de maak om onze klanten efficienter te kunnen bedienen in de nabije toekomst.
Typing: eenmanszaak, gedreven door juriste met ruim tien jaar ervaring als (juridisch) secretaresse. Gespecialiseerd in uitwerken digitale dictaten t.b.v. de advocatuur, maar werk ook transcripties uit op elk willekeurig ander gebied.
Na paar jaar verblijf in buitenland, weer terug in Nederland. Inmiddels moeder van twee zoontjes. Werk daarom bij voorkeur van uit huis. Ik hanteer geen hogere avond- of weekendtarieven, slechts voor spoedklussen kan een toeslag gelden.
Ingeschreven bij KvK onder nummer 01182246 en in het bezit van VAR-verklaring.
U kunt metAstrid inschakelen voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden, wanneer
* uw secretaresse tijdelijk niet beschikbaar is door zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie
* u (voorlopig) geen secretaresse aan wilt nemen, maar wel secretariële werkzaamheden heeft
* uw huidige secretariaat een piek heeft in de werkzaamheden, extra projecten of achterstanden
* u interviews, brieven, gespreksverslagen etc. wilt laten uitwerken. Zie hiervoor ook Uitwerkservice.nl
Deze werkzaamheden kunnen op de door u gewenste locatie uitgevoerd worden.
Studentenklusjes.nl is een nieuw initiatief in het land van Maas en Waal. Maas en Waalse studenten en scholieren staan te trappelen om bij u klusjes te doen in en rondom het huis waar u maar niet aan toe komt. Ons doel is om beide partijen te helpen. Wij willen particulieren meer vrije tijd bieden, zodat zij meer tijd hebben voor leuke dingen. Daarom bemiddelen wij in studenten en scholieren die graag het werk van u overnemen en zo een extra centje bij kunnen verdienen naast hun school of studie. Tevens kunnen ze op deze manier werkervaring opdoen.
Als free-lance secretaresse verzorg ik professionele secretariële support voor organisaties en bedrijven op zowel incidentele als structurele basis.
Door mijn jarenlange ervaring in diverse secretaresse functies en management-assistent functies, ben ik breed inzetbaar als het gaat om het bieden van secretariële ondersteuning, zoals het verzorgen van correspondentie, notuleren van vergaderingen van uiteenlopende aard, corrigeren en redigeren van teksten, ondersteuning in projecten, etc. Alles uiteraard afgestemd op de wensen van mijn opdrachtgever.
Na 20 jaar gewerkt te hebben als directiesecretaresse in loondienst besloot ik om 4 jaar geleden als zelfstandige verder te gaan. Ik heb intussen mijn draai gevonden in zowel de commerciele organisaties als, non-profit en semi-profit. Naast alle voorkomende werkzaamheden voor directies, raad van commissarissen etc. ligt mijn kracht in het organiseren en meedenken, het leveren van maatwerk en verbetering van de kwaliteit in het algemeen. Kernwoorden als flexibiliteit, doelgerichtheid, accuratesse en assertiviteit maken daar ook onderdeel van uit.
Voor al uw typwerk, uitzoekklusjes, invoeren boekhouding, correspondentie, organiseren van uw administratie, kortom, alles waar u zelf geen tijd of zin in heeft kan ik voor u doen. Ik ben een PA met meer dan 5 jaar ervaring!
Ruime kennis van Word, Office pakketten, internet, Lotus Notes, SAP, e.a.
Voor bedrijven, maar ook prive personen ben ik in te huren.
Ik werk vanuit huis of op locatie!
Scherp uurtarief!
U kunt mij emailen of bellen voor vrijblijvende informatie.
Werkzaam in: Alkmaar, Haarlem, Zaanstreek/Waterland, Amsterdam e.o.
Jodinas Recruitment and more houd zich met meer dan alleen recruiten bezig. Een recruitment dat zich gespecialiseerd heeft in kantoorfuncties. Ook voor trainingen en evenementen organisatie kunt u bij Jodinas terecht.
Door een laag drempelige dienstverlening met kwaliteit en ervaring is Jodinas de specialist waar u naar zoekt. Onze jarenlange ervaringen in verschillende branches gebruiken wij en zetten dit om in dienstverlening voor u.
Door het stukje Flex Arbeid (tijdelijke opdrachten) zet ik mij persoonlijk in voor deze opdrachten.
Angelique van der Moezel bestaat sinds 2001 en voert opdrachten uit op het gebied van management support en project coördinatie. Angelique heeft in de afgelopen 20 jaar veel ervaring opgedaan op dit gebied en is daarom breed inzetbaar.
Specialisaties en vaardigheden:
organisatorisch vermogen, accuraat, flexibel, positieve instelling, snel schakelend, direct, betrouwbaar, goede contactuele eigenschappen, zelfstandig, initiatiefrijk en creatief
Verder: MsOffice, Dreamweaver, NL en ENG in woord en geschrift, ervaring op het gebied van HR
TopConnect Telefoonservice en secretariële ondersteuning is in 2006 opgericht. Momenteel beantwoort een team van 6 personen de telefoon voor een kleine 100 bedrijven. Wij doen dit met een grote mate van professionaliteit. Bij ons heeft u niet te maken met een groot callcenter, aangezien onze medewerkers vanuit een rustige (vaak thuis) omgeving werken.
De secretariële ondersteuning wordt verzorgd door de eigenaar van TopConnect, een senior directiesecretaresse en dit kan op uw locatie of vanuit het goed geoutilleerde kantoor in Amstelveen.
Na jarenlange ervaring in de communicatiebranche ben ik werkzaam als Freelance communicatie adviseur en Projectmanager in communicatie.
Bedrijven, maar ook communicatiebureaus kunnen mij inschakelen voor communicatie advies en voor het uitvoeren van projecten van A tot Z.
Daarnaast is het ook mogelijk om teksten voor bijvoorbeeld rapporten of websites te laten schrijven, redigeren of corrigeren.
Tot slot kan ik ingeschakeld worden voor mystery shopping om te onderzoeken of bedrijven of instellingen overkomen zoals de bedoeling is.
Jij bent volop bezig met je onderneming en wil geen tijd en energie steken in administratieve zaken als facturen versturen en je boekhouding bijhouden. Of je wilt workshops en trainingen geven maar ziet op tegen de organisatie daarvan.
Ik heb er mijn werk van gemaakt om jou bij deze 'rompslomp' te helpen. Ik neem administratieve en organisatorische zaken uit handen zodat jij je volop op je eigen onderneming kunt concentreren. Jij volgt je passie en weet je verzekerd van een deskundige ondersteuning. Kortom, van het regelwerk ben je af.
Nieuwsbrieven, webteksten, artikelen, advertorials en interviews; PrimaScript schrijft en herschrijft teksten in duidelijke taal. Teksten die uw boodschap helder overbrengen en altijd to the point, toegankelijk en toegespitst zijn op uw doelgroep. De lezer boeien tot de allerlaatste letter, dat is wat telt.
Ook voor vertalingen Frans bent u bij PrimaScript aan het juiste adres. Met het uitstekende taalgevoel en de uitgebreide kennis van de Franse taal en cultuur van PrimaScript raken uw teksten de juiste snaar. Kortom, prima teksten.
Bij veel bedrijven en instanties is notuleren een taak die moeilijk vervulbaar blijkt te zijn. Sinds april 2023 ben ik daarom begonnen als ZZP notulist na ongeveer 25 jaar ervaring te hebben opgedaan in loondienst. Ik ben accuraat, flexibel en beheers de Nederlandse taal goed.
Voorbeelden van vergaderingen die ik voor kan notuleren zijn:
Raad van Commissarissen
Raad van Toezicht
ondernemingsraden
algemene ledenvergaderingen
directieoverleggen
congressen
adviesraden
brainstormsessies
werkoverleggen
bestuursvergaderingen
Ik heb ruim 20 jaar werkervaring.
Mijn loopbaan ben ik begonnen bij een verzekeringsbedrijf. Daarna heb ik diverse secretariële en administratieve functies vervuld, mijn laatste functie was projectmedewerkster bij een ingenieursbureau.
Dit jaar ben ik gestart met mijn eigen bedrijf. Ik maak ontwerpen die afgedrukt kunnen worden op canvas, poster en tuindoek. Naast het ontwerpen wil ik me graag bezighouden met het uitwerken van verslagen, het maken van rapporten en verdere secretariële werkzaamheden. Ik ben accuraat en werk snel.
NWU-Communicatie biedt flexibele ondersteuning op de gebieden officemanagement, communicatie en evenementenorganisatie. NWU-communicatie is opgericht door Nancy Bakker-Wulms. Nancy heeft ruim 15 jaar ervaring opgedaan bij diverse bedrijven in verschillende functies, variërend van officemanager tot communicatieadviseur. Ook met het notuleren van vergaderingen heeft Nancy veel ervaring. Bovendien vindt ze het erg leuk om te doen, ziet ze goed verbanden tussen verschillende onderwerpen en werkt ze de verslagen snel en nauwkeurig uit.
Organizo biedt een organizing service. Voorbeelden waarvoor u kunt Organizo inhuren:
- Het opzetten of verbeteren van uw office- en/of personeelsadministratie
- Het opschonen en reorganiseren van uw werkplek
- Het opzetten of verbeteren van uw archief
- Structuur aanbrengen in uw computerbestand
- Als u tijdelijk secretariële ondersteuning nodig heeft, bv in geval van ziekte van uw secretaresse
- Als u tijdelijk extra secretariële werkzaamheden heeft, bv het opzetten van een handboek, of andere tijdelijke extra werkzaamheden
2SupportYou biedt secretarieel administratieve dienstverlening aan ondernemers, verenigingen, particulieren en studenten.
Bijvoorbeeld:
Uitwerken van correspondentie, klaarmaken en verzenden van mailings, postverwerking, projectondersteuning, inboeken van facturen, BTW-aangifte, inbinden van verslagen en nog veel meer.
Het is altijd goed om even contact op te nemen om te kijken wat er allemaal mogelijk is.
We hebben ook een eigen transcriptieservice. Meer informatie hierover is te vinden op http://www.transcriptieservice.nl
The Lingua Franca Academy is a small but very dynamic company. We provide training, coaching and translations. Everything related to language is our passion.
Thanks to our broad network of freelancers, we can provide a wide range of works in various fields : translations, copywriting, rewriting, speech coaching, etc. Our scope not only concentrates on European languages, but we also offer Asian languages such as Malay (Bahasa Melayu) and Chinese (Mandarin).
Don't hesitate to contact us for any information you might need !
Na 20 jaar ervaring met taal en secretariële werkzaamheden voor diverse bedrijven, heb ik in 2010 besloten om zelfstandig door te gaan met datgene waar ik goed in ben: taalondersteuning in de breedste zin van het woord: brieven schrijven, notuleren, klachten afhandelen, corrigeren en redigeren van teksten, teksten schrijven voor website, magazine en nieuwsbrief en verder alle taalwerkzaamheden die een nauwkeurige en serieuze instelling vereisen waarbij de insteek is dat 100% inzet leidt tot 100% tevredenheid bij de opdrachtgever.
Avoise wordt sinds 2011 gedreven door Angela Vogt en biedt ondersteuning bij alle voorkomende secretariële werkzaamheden, op locatie.
Angela heeft sinds 1998 ruime ervaring opgedaan als directie secretaresse en daarna als office manager bij een communicatie adviesbureau. Daar ondersteunde ze de financieel directeur, maar werd daarnaast ingezet bij diverse communicatieprojecten op het gebied van organiseren en uitvoeren van diverse zakelijke bijeenkomsten, maar ook het notuleren van bewonersbijeenkomsten, projectvergaderingen.