Secretaresse nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Training en advisering bij het organiseren en optimaliseren van de werkplek, werkwijze en werkplanning, Tijdens de training krijgt u inzicht in werkprocessen en hoe u die efficienter kunt inrichten,
Informatiestromen binnen het bedrijf kunnen efficienter, zoeken wordt vinden, dit bespaart tijd.
Ik geef begeleid en adviseer bedrijven bij het opzetten van bibliotheken, archieven en (vak) documentaties,
Er ontstaat rust, ruimte en evenwicht, meer tijd voor creativiteit en vrije tijd, hetgeen het bedrijf en prive ten goede komt.
Met 20 jaar werkervaring waaronder ook vanaf 1998 tot 2003 een secretarieel bureau gerund, kan ik eigenlijk iedere opdracht wel aan.
Naast de standaard werkzaamheden van een secretaresse ben ik ook online georiënteerd en kan bijvoorbeeld social media integreren binnen het MKB. Ik ben op freelance basis ook in te huren voor projectwerkzaamheden zoals een verhuizing of een secretariaat reorganiseren.
Mijn website www.secretaresse-nieuwtjes.nl die speciaal voor de freelance secretaresse is opgezet is mijn visitekaartje.
In 2005 ben ik afgestudeerd aan het ITV te Utrecht als vertaler Engels. Sindsdien heb ik een aantal boeken vertaald en heb ik technische en algemene vertalingen gemaakt voor het ingenieursbureau waarbij ik werkzaam was als managementassistente. Sinds
1 januari jl. werk ik fulltime als vertaler vanuit mijn vertaalbureau 'Unique Translations'. Ik werk vanuit het standpunt dat een vertaling gericht moet zijn op de doelgroep (voor wie is de tekst bestemd?) en het gebruiksdoel (wat wil een opdrachtgever ermee doen of bereiken?).
Sinds jaren verlenen wij ondersteuning met betrekking tot bedrijfsadministraties, waaronder het uitvoeren van transcripties. Wij kunnen u transcripties bieden tegen zeer concurrerende tarieven.
Al onze transcriptie medewerkers zijn HBO of WO geschoold en werken uitsluitend in hun moedertaal en zijn bekend met de in uw branche gebruikelijke terminologie. Na uitwerking wordt het document gecontroleerd door een andere collega om zeker te zijn dat uw transcriptie volledig conform het originele geluidsfragment wordt opgeleverd.
A-Choice is opgericht in 2006 en biedt bedrijven professionele management ondersteuning met de nadruk op virtual assistance (support op afstand), waarbij de focus ligt op notuleren, transcriberen, organiseren en structureren en het voeren van secretariaten.
Echter, A-Choice kan ook ingezet worden voor het vervangen van een Personal Assistant en/of Office Manager bij ziekte, zwangerschapsverlog enzovoorts.
Daarnaast kan A-Choice worden ingezet bij (re-) organisatieprojecten van secretariaten en voor marketing support.
Freestyle-NMO is opgericht op 3 november 2009.
Als zeer ervaren directiesecretaresse en notulist ben ik vorig jaar
als freelance notulist en management ondersteuning begonnen. Ik heb in diverse bedrijven gewerkt, commerciële bedrijven, overheid, ziekenhuis, zorginstelling.
Ik heb de laatste jaren gewerkt in non-profit bedrijven en m.n. de
gezondheidszorg. Voel me thuis in een spilfunctie en heb ruime ervaring met notuleren, ook op bestuursniveau.
Spreek de vreemde talen goed en ben bekend met de medische terminologie.
Heeft u wel eens handen tekort en/of te weinig tijd? Wellicht kunt u werkzaamheden uitbesteden aan Tekst Company. U kunt bij Tekst Company terecht voor o.a.:
* Copywriting
* Transcripties
* Invoer en onderhoud van klant- & relatiegegevens
* Verrijking van klant- & relatiegegevens
* Response management
* Data Entry (numeriek & alfa-numeriek)
* Datacleaning
* Ledenadministratie
* Telefonische werkzaamheden
* Tekstverwerking en -opmaak
Voor een vrijblijvende passende offerte kunt u altijd contact opnemen!
Kornet Zakelijk Dienstverlening biedt op freelancebasis een scala van ondersteunende secretariele diensten aan op het gebied van management en commerciele ondersteuning.
De doelstelling van Kornet Zakelijke Dienstverlening is op de kwaliteit en continuiteit binnen uw organisatie te waarborgen of het nu gaat om kortlopende of om langdurige projecten, op locatie of afstand.
U bent gegarandeerd van een discrete, accurate en professionele afhandeling van uw opdrachten.
Kornet Zakelijke Dienstverlening is er voor U!
Als ondernemer houd je waarschijnlijk veel ballen in de lucht. Van verkoop tot uitvoering en van organiseren tot administreren: jij bent van alle markten thuis. Je hebt precies voor ogen hoe jouw bedrijf er over een paar jaar uit moet zien, maar het ontbreekt je aan tijd om hierop te kunnen focussen. Office Support Friesland is opgericht om jou daarmee te helpen. Door werkzaamheden uit handen te nemen creëren we meer tijd voor jou als ondernemer. Zodat jij weer tijd kunt investeren in jouw klant, dienst of product.
Adminion is een klein maar ambitieus bedrijf, waar je terecht kunt voor telefoonservice(antwoordservice met uw bedrijfsnaam,een telefoniste op afstand) en voor al uw admininistatie- en belastingzaken.
Daarnaast bieden wij de mogelijkheid voor brede administratieve ondersteuning.
Bij ons staat de klant altijd voorop.Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantorendie deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar zeker niet onder lijden.
Ervaren secretaresse / management assistente / ambtelijk secretaris Ondernemingsraad / notulist.
Als secretaresse veelal gewerkt binnen HR afdelingen
van diverse grote en kleine bedrijven en organisaties.
Veel ervaring als notuliste in allerlei situaties.
Onder andere vakbondsoverleg, Ondernemingsraads- en Overlegvergaderingen, werkoverleg, afdelingsoverleg, bestuursoverleg en jaarvergaderingen Limburgse Bond van Tamboerkorpsen, etc.etc.
Notuleren is voor mij een hobby, een manier om creatief met taal om te gaan.
Onder de naam KVR werk ik. Mijn strategie is een beperkt aantal terugkerende opdrachtgevers houden, waarmee ik een persoonlijke band opbouw.
En via dit netwerk heb ik tot voor kort steeds onafgebroken gewerkt. Maar de tijden veranderen dus ik richt mij nu ook op u.
Ik werk als secretaresse, notulist of projectassistent.
Door mijn werkervaring in met name de zorg, bouw en welzijn, van uitvoerend tot en met strategisch- of directieniveau, kan ik terugvallen op een brede werkervaring, die ik graag verder uitbreid.
Student Juridisch Werk is een sterk groeiende dienstverlener voor juridische werkzaamheden. Wij werken o.a. voor bekende advocatenkantoren, financiele instellingen en overheidsinstanties. Student Juridisch Werk werkt louter met high potential studenten en starters tegen een relatief laag tarief (euro 28.50 per uur). Elke student wordt door een ervaren jurist bijgestaan indien nodig. Twijfel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over onze werkwijze!
Met vriendelijke groet,
Boudewijn Roelofsz
Voor alle soorten overleggen bieden wij een correcte verslaglegging op niveau. Van Amsterdam tot Rotterdam, van Utrecht tot Maastricht.
Onze notulisten (HBO-niveau) hebben een ruime ervaring met notuleren van de volgende overleggen:
OR-vergaderingen;
MT-vergaderingen;
Directievergaderingen;
Projectgroep vergaderingen;
Bouwvergaderingen;
Vergaderingen VVE en Woningcorporaties;
Algemene ledenvergaderingen.
Top-notulen is een onderdeel van MPI-support, secretariaatsservice (KvK: 56906358)
Zeer ervaren professional op het gebied van secretariële ondersteuning. Meer dan 20 jaar ervaring als secretaresse, management assistente en/of programma-assistent bij zeer diverse bedrijven.
Bedrijfsactiviteiten:
1. secretariële ondersteuning op afstand;
2. tekstcorrectie van o.a. rapporten, scripties, verslagen, website;
3. digitaliseren van uw (hand)geschreven teksten;
4. typen van transcripties;
5. opmaak van documenten conform huisstijl;
6. dataverwerking (Excel).
In het bezit van een VAR-WUO.
Op 1 september 2000 ben ik als freelance secretaresse gestart en heb in de afgelopen 10 jaar verschillende werkzaamheden verricht op het gebied van secretariele en administratieve ondersteuning. Sinds 2009 ben ik aangesloten bij Clip & Klaar waardoor ik grotere opdrachten kan aannemen en continuiteit gewaarborgd is. Sinds 2010 organiseer ik samen met Els Roest een UNIEKE Training Vergadertechniek met Notuleerservice, tijdens het eigen reguliere overleg. De tarieven wisselen door de verschillende werkzaamheden.
IRIS Belastingconsultancy, uw belastingconsulent speciaal voor particulieren, ZZP'ers en starters.
Werkzaamheden:
Verzorgen van inkomstenbelasting voor particulieren en kleine ondernemers, aanvragen/wijzigen van huur-, zorg- en kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget, omzetbelasting, M-biljet bij emigratie of immigratie, F-aangifte bij overlijden, bezwaarschriften opstellen, startersadvies, advies met betrekking tot het opzetten en bijhouden van administratie en verstrekken van alle overige fiscale adviezen.
Voor al uw kantoor-ondersteuning: Flexibele professionele office support op uw kantoor of vanuit mijn eigen kantoor. Voor korte of langere tijd, incidenteel of regelmatig.
Uitwerken van concepten; uittypen, redigeren en/of bewerken van teksten; correspondentie; organiseren, voorbereiden & notuleren van vergaderingen; organiseren & boeken van zakenreizen; telefoonbeantwoording; update & beheer van databestanden; verzorgen en/of redigeren van uw digitale nieuwsbrief, etc.
Geen telemarketing.
Structuur Secretariaat is een bureau voor tijdelijke secretariële ondersteuning en notuleerservice.
U kunt hierbij denken aan de volgende diensten:
correspondentie, projectsecretariaat, notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten, agendabeheer, het maken van presentaties, het verzorgen en versturen van mailingen en nieuwsbrieven, het invoeren en verwerken van gegevens en archivering.
De kernwaarden van Structuur Secretariaat zijn:
Kwaliteit - Flexibiliteit - Integriteit - Persoonlijk - Zorgvuldig
Secretariële dienstverlening op locatie of op afstand, notuleerservice, corrigeer- en redigeerserverice, transcriptieservice.
Tijdelijk een (extra) secretaresse nodig? Denk dan aan Bereteksten.nl. Op afstand of op locatie ondersteun ik uw secretariaat, directie, bestuur of projectmanagement. Dit kan op allerhande bases:
incidenteel
eens per week, per maand, per jaar
op ad hoc basis
op projectbasis
spoedopdrachten, ook buiten kantoortijden
(Bereteksten.nl is een dienstverlening van Concinnity)
Voor alle secretariële werkzaamheden die op afstand kunnen worden uitgevoerd zoals bijvoorbeeld het uitwerken van dictaten in het Nederlands en het Engels ben ik u graag van dienst. Ik heb 25 jaar ervaring als directiesecretaresse. Opleiding: Schoevers Directie Secretaresse + Schoevers Europees Secretaresse. Ook ben ik gediplomeerd beëdigd vertaler - u kunt daarom ook bij mij terecht voor vertaal- en correctiewerkzaamheden in het Nederlands en het Engels, waaronder ook juridische teksten, contracten, enz.
Secretaresse met een hands-on-mentaliteit, proactief ingesteld, stressbestendig en goed in het bewaken van acties en het vaststellen van prioriteiten. Kan goed met vertrouwelijke zaken omgaan. Daarnaast veel aandacht voor het persoonlijke contact: (klant)vriendelijk, open en met oog voor detail.
Ruime ervaring met bestuurs- en directiesecretariaat, 1-op-1 ondersteuning, allround secretariaat voor kleinere ondernemingen. Affiniteit met sectoren ICT, techniek, tuinbouw, pharmacie, automotive industry.
SPSuPPort biedt ondersteuning aan bedrijven, instellingen en organisaties. O.a. met officemanagement, managementassistentie, projectondersteuning, secretariaat en/of administratie. Van incidentele tot structurele opdrachten, kort of lang durend. Bijvoorbeeld tijdens de zwangerschap of ziekte van de secretaresse, ter ondersteuning van een marketingcampagne, voor het notuleren van vergaderingen (ook in de avonduren) etc.
Op afstand of op locatie. Heel praktisch en flexibel. Alles is bespreekbaar.
IDA Interim Development Advice heeft een sterke visie en focus op de ontwikkeling en groei van ondernemers en professionals. De naam is ontstaan vanuit mijn eigen naam Ida van Praag en staat voor persoonlijke en zakelijke ontwikkeling.
Mijn missie is het ondersteunen van bedrijven en ondernemers bij secretariële taken op alle vakgebieden als virtueel assistent of project assistent. Daarnaast ben ik werkzaam als (bestuurs)notulist en onderzoeksassistent of transcriber bij studie- of marktonderzoeken.
Sinds 2021 ben ik gestart als virtueel assistent. Als virtueel assistent zal ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit handen willen nemen vanuit huis.
Mijn doelgroep zal de ondernemer (ZZPer, klein MKB, vereniging) zijn, zodat hij zich meer kan richten op andere zaken binnen zijn onderneming.
Daarnaast heb ik via het NHA een cursus wordpress afgerond.
Neem vooral contact met mij op voor vragen, ik ben erg leergierig, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen in de toekomst.