Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Secretaresses bedrijvengids

Secretaresse nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Zwolle (Overijssel)
ROKS OrganisatieAdvies Telefoonservice en Bureaudiensten zijn onderdeel van ROKS OrganisatieAdvies, een landelijk opererend bureau en een samenwerkingspartner van professionele organisaties die niet of in beperkte mate beschikken over eigen mensen voor de uitvoering van ondersteunende taken. Onze opdrachtgevers zijn beroeps- en brancheverenigingen, tijdelijke of permanente samenwerking- verbanden van bedrijven maar ook innovatieve ondernemers. Zij kenmerken zich door specifieke ondersteuningsbehoeften en kiezen er bewust voor om deze continu flexibel in te regelen. In het kader van kostenbesparing een zeer aantrekkelijke werkwijze aangezien u geen vaste kracht in dienst heeft. Betalen doet u als de telefoon daadwerkelijk gaat. Persoonlijke instructies Het telefoongesprek wordt conform uw instructies aangenomen. Wij noteren direct de gegevens en de boodschap van de beller. U ontvangt een belbericht per e-mail. Iedere klant mag zi...

Amsterdam (Noord-Holland)
Graag zet ik mijn nieuwsgierigheid, punctualiteit en taalvaardigheid in voor uw vergadering. Naast mijn werk in de culturele sector ben ik freelance notulist met ervaring op verschillende terreinen: -Woonsector (VvE's en woningbouwverenigingen) -Onderwijs (opleidingscommissie's, managementondersteuning) -Culturele sector (Raden van Toezicht, debatten) -Gemeenten (directieoverleg, inspraakavonden) -Marketing (brainstorms, pitches) -Commerciële opleiders (verslaglegging trainingen, symposia) Ik ben WO-geschoold en maak mij nieuwe materie snel eigen. Ik haal er voldoening uit een objectieve en nauwkeurige verslaglegging van vergaderingen en bijeenkomsten te maken, die recht doen aan zowel de inhoud als de toon van wat er gezegd wordt. Notuleren is mensenwerk. Goede notulen vinden een balans tussen beknoptheid enerzijds, en ruimte voor overweging en discussie anderzijds. In vergaderingen vind ik het belangrijk om ...

Ede (Gelderland)
Na bijna 18 jaar werkervaring als secretaresse, waarvan ongeveer 12 jaar als directie-secretaresse, is Ingrid ter Beek-van der Linden in september 2011 voor zichzelf begonnen en voor ongeveer 8 - 24 uur per week in de regio Ede/Arnhem/Amersfoort en een deel van de regio Utrecht freelance inzetbaar via Need1secretary. Ingrid heeft ervaring met ondersteuning van Raden van Bestuur en directies van diverse bedrijven. Eigenschappen die bij haar horen, zijn o.a.: accuraat, verantwoordelijk, flexibel en meedenkend. Relaties en collegas vanuit vorige werkgevers typeren haar als vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Zij kan als (directie)secretaresse/personal assistant ingezet worden voor de volgende werkzaamheden: - agendabeheer; - zelfstandig afhandelen van correspondentie; - redigeren van presentaties, offertes e.d.; - uitwerken van teksten; - verzorgen van mailings; - notuleren van diverse bijeenkomsten; - P&O-werkzaamheden (b...

Haulerwijk (Friesland)
Van 2007-2010 heb ik bij Woningcorporatie Ymere in Almere gewerkt en daar gedegen praktijkervaring opgedaan. Mijn taak bestond uit uiteenlopende secretariële werkzaamheden, zoals het opstellen van processtukken, huurcontracten, algemene correspondentie en agendabeheer. Met alle facetten betreffende kantoorwerk ben ik bekend, inclusief het behandelen van vertrouwelijke stukken. Momenteel ben ik op zoek naar werk, dat ik thuis op de PC kan doen. Dit vanwege het feit, dat ik met mijn gezin in Thailand verblijf. Ik ben tot 30 uur per week beschikbaar, met de extra opmerking, dat gezien het tijdsverschil tussen Thailand en Nederland, indien gewenst, ik buiten kantoortijd stukken kan verwerken en prepareren voor aanvang van de volgende dag. Uiteraard beschik ik over een typediploma en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Ik ben flexibel en kan goed met werkdruk omgaan. Mocht u na het lezen van deze brief ge&iu...

Made (Noord-Brabant)
k ben een jonge dynamische vrouw, die graag krachten bundelt. Ik zet mijzelf graag in voor diverse opdrachten om het bedrijf/individu in kwestie te helpen daar waar nodig is. Ik heb ruime ervaring op het gebied van managementondersteuning, training en coaching. Als freelancer heb ik verschillende functies bekleed als teamleider secretariaat, directiesecretaresse, managementassistente, secretaresse en medewerkster administratie en heb ik ervaring met het verbeteren van de efficiency en opzetten van organisatieplannen omtrent dit onderwerp. Als trainer en coach ben ik ook breed inzetbaar. Voor zowel diverse afdelingen binnen bedrijven als individuele trajecten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en communicatie reik ik tools uit om meer tot de kern te komen. Ook het verzorgen van secretariaatsgerichte vakken vanuit mijn praktijkervaring en theorie is mijn manier om kennis te delen en te verspreiden. Ik combineer praktische...

Nieuwegein (Utrecht)
Ik heb jarenlange ervaring opgedaan op het gebied van management assistente. Dit heb ik weten te bereiken door voor vele verschillende opdrachtgevers te hebben mogen werken. Hierdoor heb ik diverse branches leren kennen, zowel non-profit organisaties, overheid, charitatieve instellingen en commerciële bedrijven. Hierdoor heb ik een breed scala aan werkervaring opgebouwd in de afgelopen 20 jaar. Deze werkervaring maakt dat ik mij snel kan verplaatsen in allerlei projecten. Ik merk dat ik hiermee veel te bieden heb als project manager en management ondersteuning in het algemeen. Daarom heb ik PER Management Services opgericht. Een bedrijf dat jou helpt je projecten te managen. Door mijn breed scala aan werkervaring kan ik zowel in grote als kleine organisaties gemakkelijk mijn draai vinden. Ik ben een uitstekende planner en weet van aanpakken. Als multi tasker heb ik veelzijdig organisatie talent weten te ontwikkelen met een resultaa...

> Personal assistant / directiesecretaresse Pragmatisch ingesteld. Houdt graag het overzicht en werkt doelgericht. Beschikt over een goed gevoel voor verhoudingen en empatisch vermogen. Weet om te gaan met vertrouwelijke informatie. Opereert soepel tussen werkvloer, management en bestuur. Organisatorische skills zijn sterk. Is in staat snel te schakelen. Communicatief sterk zowel verbaal als schriftelijk. > Algemeen Genereren en ordenen van (management)informatie. Zorgt voor coördinatie en samenhang van besluiten, informatie en acties. Plannen van vergaderstructuur, complex agendabeheer, vastleggen van afspraken, bewaken en opvolgen van de dossiers, filing, notuleren van MT meetings, coordineren van ad-hoc taken, organisatie en coordinatie van events, congressen, conference calls, travel. > Specialties Directieondersteuning, hoofd secretariaat, PA bestuursniveau, projectadministratie, (werkplek)coaching 1:1 back ...

Steenwijk (Overijssel)
UP Flexsupport is úw partner voor secretariële en administratieve kantoorondersteuning in de regio Steenwijkerland, Drenthe en Friesland Ik sta klaar voor de drukke ZZP'er, ondernemer, het MKB en stichting of vereniging, die hun secundaire arbeidstaken willen uitbesteden of hierin ondersteuning kunnen gebruiken. Kwaliteit, professionaliteit, betrouwbaarheid en continuïteit staan bij mij voorop! Of het nu gaat om het maken van afspraken, het onderhouden van klantencontacten, het organiseren van scholingen of workshops of het redigeren van teksten, UP staat voor opwaarts in al haar facetten en is er om uw bedrijf optimaal naar buiten te laten treden en groei te stimuleren. Dankzij mijn uitgebreide kennis op het gebied van Officemanagement, ben ik zeer veelzijdig inzetbaar. Ik heb maar één missie en dat is all-round kantoorondersteuning bieden en administratieve processen professionaliseren en o...

Oosterhout (Noord-Brabant)
Vanuit GO 4 it NOW! ondersteun ik met plezier enthousiaste zelfstandige professionals en managementondersteuners die het geweldig vinden om voor hun team, leidinggevende(n) of hun klantende rots in de branding te zijn en die vaak worstelen met bepaalde taken door de hoge eisen die er aan hen gesteld worden. Enkele voorbeelden van hun worsteling kunnen zijn hun planning, structuur van werkzaamheden, prioriteiten stellen en het professioneel opzetten van een digitaal archief of secretariaat. Al ruim drie decennia heb ik eerst in loondienst en de laatste 13 jaar als freelancer in diverse branches in verschillende uitvoerende en leidinggevende managementondersteunende functies op HBO+ niveau gewerkt. Wat mij in deze functies aantrekt is hoe groter de chaos, hoe meer ik intens geniet om dit te (laten) structureren op een wijze, waardoor alle betrokkenen optimaal genieten en zakelijk profiteren van het eindresultaat. Mijn bovenstaa...

Almere (Flevoland)
Ik bied uw organisatie ondersteuning op secretarieel, administratief en HR gebied, volledig afgestemd op uw specifieke wensen. -------------------------------------------------------------------------- tijdelijke vervanging van directie- en afdelingssecretaressen, office managers en management assistentes. Bijvoorbeeld bij: vakanties, zwangerschapsverlof, (langdurige) ziekte of een overbruggingsperiode bij personeelswisseling; tijdelijke ondersteuning van secretariaten bijvoorbeeld bij: piekdrukte, afgebakende projectwerkzaamheden, reorganisaties, fusies en overnames. Ook het opzetten en inrichten van secretariaten behoort tot de mogelijkheden; flexibele (onregelmatige) secretariële ondersteuning op een kantoorlocatie of op afstand (voor o.a. de startende ondernemers); daarnaast bied ik ook secretariële ondersteuning bij (middel) grote ondernemingen, gemeenten en overheden. -----------------------------------...

Zwolle (Overijssel)
Antwoordservice TASNL Telefoonantwoordservice Nederland U wilt graag dat uw klanten op een vriendelijke en correcte wijze te woord worden gestaan en verder geholpen worden. U bent graag goed bereikbaar en vindt een professionele en adequate beantwoording van alle telefoongesprekken van het grootste belang. Dit eerste contact bepaalt immers de eerste indruk en vormt daarom mede het gezicht van uw organisatie. Dankzij onze jarenlange ervaring met klantenservice en telefoonantwoordservice begrijpen wij het belang van optimale bereikbaarheid en correcte dienstverlening. Wij zijn ons bewust van het belang van een eerste indruk. We staan daarom garant voor een professionele beantwoording van ieder telefoongesprek, verbinden op correcte wijze naar u door of helpen de klant zoveel mogelijk zelfstandig verder. Onze medewerkers zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar en dat geeft u meer vrijheid om uw tijd in te delen. Wij geven alle...

Breda (Noord-Brabant)
Het kan wel eens voorkomen dat u handen tekort komt. Bijvoorbeeld door een nieuw project dat moet worden gestart of een evenement dat plaats gaat vinden waardoor u uw vaste krachten tijdelijk mist. Misschien is uw medewerker ziek of met zwangerschapsverlof? Bottom line is: u heeft flexibele en kortdurende ondersteuning nodig! Lokken Management Support levert u secretariële dienstverlening op afstand. Heeft u bijvoorbeeld incidenteel behoefte aan een notulist of wilt u een reguliere vergadering laten notuleren en uitwerken dan bent u bij LMS aan het juiste adres. Overige dienstverlening kan bestaan uit bijvoorbeeld: - Uitwerken van rapporten; - Uitwerken van geluidsbanden en interviews; - Redigeren van teksten; - Verzorgen van facturatie; - Powerpoint presentaties; - Opstellen van handboeken; - Versturen van mailingen. In overleg is er veel mogelijk! Vaak meer dan u denkt. Ik profileer mezelf door snel en accura...

Groningen (Groningen)
Ik krijg energie van het initiëren en begeleiden van projecten van A tot Z. Met een nauwkeurige en gestructureerde manier van werken kan ik goed het overzicht bewaren over meerdere projecten tegelijkertijd. Eerlijkheid heb ik hoog in het vaandel staan: ik zeg waar het op staat en ik sta achter wat ik zeg. Anderen zien mij als een betrokken, georganiseerde dame die altijd klaar staat voor een ander. Met DS Management Support bied ik management ondersteuning aan ZPP-ers en andere kleine organisaties. Ik steek graag mijn tijd en energie in andere ondernemers om hun eigen activiteiten naar een hoger plan te brengen. U kunt mij inschakelen wanneer u hulp nodig heeft bij: - Secretariële werkzaamheden, zoals het maken van afspraken of het bijhouden van uw contacten bestand; - Commerciële werkzaamheden, bijvoorbeeld het acquireren van deelnemers voor uw workshop of training; - Het versturen van een mailing binnen uw eige...

Amsterdam (Noord-Holland)
Facile Support biedt (vanaf 1 uur per week, ook in de avonduren of in het weekend) secretariële/administratieve ondersteuning aan onder andere zelfstandige ondernemers, startende ondernemingen maar ook commissarissen, bestuursleden, voormalige directieleden die geen secretaresse meer tot hun beschikking hebben maar wel een extra hand(je) kunnen gebruiken. Zelf komen zij soms nauwelijks toe aan administratieve werkzaamheden en kunnen daarbij hulp gebruiken, onze hulp! Ook voor het opzetten van administraties, digitaliseren van agenda's en organiseren van evenementen zijn ze bij ons aan het goede adres. Oftewel het wordt door Facile Support zo makkelijk mogelijk gemaakt. Facile! Facile Support is ontstaan uit de groeiende vraag naar secretariële ondersteuning op afstand voor zelfstandige ondernemers. Femke Viersma (Viersma Support) en Ilse Hemelings (Ilse Hemelings Management Support), beiden ervaren freelance assistants, he...

Den Haag (Zuid-Holland)
Star Assistant verleent op freelance basis secretariële ondersteuning aan bedrijven en instellingen voor directie of senior managers, maar ook organiseert zij geheel of gedeeltelijk uw zakelijke evenement of incentive. Werkzaamheden kunnen op locatie of vanuit het thuiskantoor plaatsvinden. Star Assistant is opgericht door Iris van den Heuvel. De afgelopen 20 jaar heb ik mijn kennis en vaardigheden als directiesecretaresse, projectsecretaresse, supervisor secretariaat en evenementorganisator opgedaan bij gerenomeerde organisaties. Mijn kracht ligt bij een projectmatige aanpak van de werkzaamheden. U kunt Star Assistant inschakelen als u op zoek bent naar een tijdelijke directiesecretaresse, personal assistant, officemanager of notulist, maar ook kan zij u assisteren bij het opzetten of herstructureren van uw secretariaat. Of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw zakelijk evenement of incentive. Ook dan kan Star Assist...

Breda (Noord-Brabant)
Sinds dit jaar ben ik 10 jaar freelance secretaresse. Daarvoor heb ik jaren als secretaresse en office manager gewerkt in vaste dienstverbanden in diverse branches (detailhandel, groothandel, advocatuur, zorgverlening). Mijn drijfveer om zelfstandige te worden is destijds geweest maar vormt dit nog steeds: persoonlijke ontwikkeling en het verder professionaliseren van mezelf als secretaresse. Er is namelijk een groot verschil tussen een vast dienstverband en het freelanceschap. Ik heb geen spijt gehad van deze beslissing want tot nu toe heb ik veel geleerd van al mijn opdrachten en hebben mijn opdrachten tot veel voldoening geleid. Ook na 10 jaar is het nog steeds een uitdaging en vormt het mijn inspiratie om zelf een opdracht binnen te halen en deze opdracht tot volle tevredenheid van de klant af te ronden. Ik ben een professionele freelancer en een goede en ervaren directiesecretaresse/PA met tevens ervaring in het office...

Odijk (Utrecht)
Door betrokkenheid bij organisaties heb ik steeds meer aandacht gekregen voor de interne bedrijfsvoering. Niet alleen in geld, maar ook in tijd zie ik steeds vaker mogelijkheden waar rendement te behalen is. Soms ligt de oplossing voor de hand, soms is er eerst een andere denkwijze nodig. En dan nog tijd creeeren om het een en ander vorm te geven?! In een adviserende rol maar ook vanuit een hands-onaanpak help ik u (weer) op weg. - Snel ingewerkt - Veel branches werkzaam geweest - Aanpakker - Flexibel en stressbestendig - Zeer representatief en communicatief vaardig - Een daadkrachtige persoonlijkheid - Geen '9 tot 5' type . Het secretaresse vak is voor mij nooit standaard geweest. Koude acquisitie behoorde ook tot mijn taken en zo ook het volledig voeren van de boekhouding, organiseren van grootschalige evenementen, bedrijfsverhuizingen et cetera. Door mijn houding, nl. enthousiast, positief, commercië...

Vught (Noord-Brabant)
Emma Handson Mobiel Dicteren is een begrip op het gebied van spraak naar tekst. Het is niet meer nodig zelf uw gedachten, rapporten en gespreksverslagen uit te werken: met één telefoontje spreekt u uw tekst in en ontvangt u het dictaat perfect uitgewerkt binnen 24 uur retour. Voor ons team van ruim 20 acurate medewerkers is dit hun dagelijks werk. Daarnaast kunt u bij Emma Handson terecht voor secretariële ondersteuning, management support, notuleerservice, telefoonservice en persoonlijke assistentie (PA). Algemene Informatie Steeds meer organisaties stappen over op flexibel, tijd- en plaatsongebonden werken. Emma Handson levert uiteenlopende ondersteunende kantoordiensten aan diverse grote en kleine organisaties. Dat varieert van dicteer- en telefoondiensten tot uitgebreide secretariële ondersteuning. Door toepassing van moderne informatie- en communicatiemiddelen ondersteunen wij organisaties tot ver over...

Den Haag (Zuid-Holland)
Maasland Office Support biedt een allround pakket van secretariële, administratieve en organisatorische diensten. U kunt daarbij denken aan projectondersteuning, secretariële ondersteuning op directiesecretaresseniveau, advisering over en opzetten van een secretariaat, notuleerservice en ondersteuning bij werving en selectie. Op mijn website www.maasland-office-support.nl staan deze diensten verder uitgewerkt, maar die voorbeelden zijn uiteraard niet bindend. Neem gerust contact op om te horen wat Maasland Office Support voor úw organisatie kan betekenen. Het gezicht achter Maasland Office Support ben ik, Hilde Maasland. Ik heb HBO Office Management gestudeerd en heb jarenlange werkervaring in diverse sectoren in functies als projectondersteuner, directiesecretaresse, secretaresse Raad van Bestuur en office manager. Omdat je volgens mij nooit bent uitgeleerd, heb ik naast mijn werk diverse workshops en cursussen gev...

Ede (Gelderland)
Met ruim 20 jaar ervaring in management ondersteunende functies ben ik in 2010 gestart met BRUIS Brunekreef Interim Support. BRUIS biedt op interim basis tijdelijke vervanging van support medewerkers of uitbreiding van een (project)secretariaat. Mijn vakkennis heb ik opgedaan bij diverse organisaties waar binnen ik op verschillende niveaus (zowel nationaal als internationaal) heb gewerkt. Functies op interim basis: - Personal Assistant - Directiesecretaresse - Office Manager - Managementassistent - Projectassistent Werkzaamheden: - Secretariële en organisatorische werkzaamheden - Projectondersteuning - Organisatie van events, beurzen en vergaderingen - HR ondersteuning - Coordinatie van ISO-trajecten - Advies/begeleiding opzetten c.q. optimaliseren secretariaat - Losse opdrachten: * het notuleren van vergaderingen * organiseren van zakenreizen * uitwerken/redigeren van rapporten * maken v...

Katwijk (Zuid-Holland)
GoldFinger Office & Account Management bestaat sinds 2009 en is opgericht door Brigitte van Rijn. GoldFinger is gespecialiseerd in secretariële dienstverlening. GoldFinger richt zich op kleine zelfstandigen en MKB. Voor beide doelgroepen hebben wij een "dienstenpakket". Zo kunt u als kleine zelfstandige gebruik maken van onze secretaresse op afstand. Op ons kantoor verzorgen wij voor u o.a. uw administratie, correspondentie, facturatie, agendabeheer e.d. - Office Management/Secretaresse: het op orde brengen van uw administratieve zaken, het adviseren hierin, het uitwerken van contracten & correspondentie: aan GoldFinger kunt u al uw secretariële zaken overlaten. - Notuleerservice: het notuleren van vergaderingen of het uitwerken van uw dictaten. - Account Management: het aanvullen van uw CRM systeem met uw contacten en het benaderen van potentiële klanten, verzenden van mailings e.d. Wij hopen dat u ...

Houten (Utrecht)
Stylo is secretariaat en tekstredactie Ytzen Lont. Stylo schrijft met beleid. Gericht op secretariële beleidsondersteuning en tekstredactie: ik heb veel gewerkt voor universiteit, overheid en stedebouwkundige bureaus, o.a. penvoering bij ruimtelijke-ordeningsprojecten, redigeren van ontwikkelings-, structuur- en bestemmingsplannen, inspraakverwerking, bestuurlijke besluiten, maar ook publieksgerichte brochures en journalistieke teksten. In opdracht van de Directie Human Resources van de Universiteit Utrecht verzorgde ik de tekstredactie van nieuwsbrief en website voor het programma Paola, Verbetering dienstverlening HR. "Dank voor je inzet, betrokkenheid en mooie, to the point geschreven nieuwsbrieven en andere vormen van communicatie voor Paola. Het was altijd heel prettig om jou input te leveren en dan vervolgens een verhaal te krijgen dat een weergave was van hetgeen was ingebracht. Je zal denken 'dat is mijn va...

Huizen (Noord-Holland)
Toen ik ooit de naam voor mijn bedrijf bedacht, heb ik in het woordenboek de letterlijke betekenis van het woord Plus opgezocht. Het woord Plus betekent: toegevoegde waarde, positief. En dat is precies wat ik wil zijn... van toegevoegde waarde, is positiefs toevoegend. Ik schrijf en corrigeer al een jaar of tien (web)teksten, persberichten, teksten voor flyers, brochures, advertenties, jaarverslagen etc. Eerst in functies bij Warner Music Benelux, Radio Nederland Wereldomroep, KRO, VARA en de NCRV en later als freelancer voor onder andere artiesten, omroepen, uitgeverijen en het bedrijfsleven. Ik heb in de loop der jaren een groot netwerk in de mediawereld opgebouwd, altijd handig met het oog op het genereren van media-aandacht. Indien gewenst kan ik ook een media campagne, al dan niet met kick-off, perspresentatie of borrel organiseren! Graag, erg leuk en inspirerend om samen de doelstellingen te bepalen en dan aan de slag t...

Tilburg (Noord-Brabant)
Een secretaresse levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het werk van u als opdrachtgever. Daarvoor is zij dienstverlenend en klantgericht ingesteld en stelt u en uw werk centraal. Zij is stressbestendig, alert en schakelt moeiteloos over van de ene klus naar de andere. Als alles anders loopt dan verwacht dan komt haar improvisatietalent goed van pas. Het vak van secretaresse is en blijft sterk in ontwikkeling, hiermee natuurlijk ook de dienstverlening. Hieronder een beknopte weergave van de mogelijke diensten: secretariële diensten bijeenkomsten organiseren, documenten opmaken (cursusmateriaal, brieven, offertes), e-mailbeheer, mailing verzorgen, mailing nabellen, powerpointpresentatie maken, planningen maken, uitwerken van dictaten en interviews, database opschonen administratieve ondersteuning crediteurenbeheer, debiteurenbeheer, facturen inboeken Staan uw werkzaamheden er niet bij, laat het weten. ...

Na meer als 10 jaar te hebben gewerkt als management-assistente en project-ondersteuner voor diverse organisaties op het gebied van HR heb ik de stap genomen om als freelance Personal Assistant verder te gaan. Met mijn HBO-opleiding P&A op zak ben ik mijn loopbaan begonnen bij een uitzendbureau waarna ik al gauw via een interne vacature verder ben gegaan als Management Assistente en mijn verdere loopbaan ben ik dit blijven doen. Mijn persoonlijke eigenschappen zijn; nuchter, vrolijk, slim, oprecht, verbindend. Daarnaast heb ik snel overzicht, gevoel voor verhoudingen en brede algemene kennis en interesses. Ik ben in bezit van de nieuwste versie van zowel het Windows office pakket als de Apple software en ik heb goede kennis hiervan. Ik kan ondersteuning bieden wanneer u dat nodig heeft. Voor een x-aantal uren per week of per maand, op meer structurele basis of ad-hoc. Daarnaast kan ik u van dienst zijn wanneer u tijdelijk extra capac...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025