Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Secretaresses bedrijvengids

Secretaresse nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Barneveld (Gelderland)
MP marketing promoties biedt praktische oplossingen voor het opzetten en uitvoeren van commerciële marketingactiviteiten. We richten ons op kleine tot middelgrote bedrijven. Veelal taken die ook toebedeeld worden aan secretaresses of management assistentes. Voorbeelden hiervan zijn: - communicatiekalender maken met een mix van jaarlijks terugkerende acties en nieuwe plannen - opzetten van een communicatie-/actieplan voor een vakbeurs of tradeshow - organisatie en uitvoering van een open dag of evenement (klein of grootschalig) - opzetten of opschonen van een database (klanten of producten) in excel - Direct Mailings uitvoeren (tekst schrijven, productie drukwerk, samenvoegen tekst met database, handling en verzending) - Nieuwsbrief, bedrijfspresentatie, webstramien - Inkoop van promotionele artikelen, en relatiegeschenken tbv bijvoorbeeld beurzen, bedrijfsfeesten, open huis en mailings. 15 jaar ervaring in inkoopnetw...

Dordrecht (Zuid-Holland)
Horizon Virtual Assistance biedt professionele ondersteuning aan ondernemers en bedrijven op het gebied van office support en de organisatie van evenementen zoals klantbijeenkomsten, trainingen en symposia. Als virtual assistant creëer ik overzicht en structuur in de dagelijkse bedrijfsvoering. Mijn doel is om lucht in de agenda’s van ondernemers te brengen, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun kernactiviteiten en de groei van hun bedrijf. Of het nu gaat om het beheren van agenda's en inboxen, het organiseren van bijeenkomsten of het stroomlijnen van administratieve processen, ik zorg ervoor dat alles efficiënt, gestructureerd en tot in de puntjes verzorgd verloopt. Ik werk zelfstandig en resultaatgericht, met oog voor detail en gevoel voor de cultuur en doelstellingen van het bedrijf. Met Horizon Virtual Assistance kies je voor een betrokken en professionele partner die meedenkt, vooruit plant en ...

Ik word enorm gedreven door informatie en mensen op de juiste plek te krijgen en zie mijn toekomst liggen in een dynamische omgeving. Mijn belangstelling is breed te noemen en ik heb daardoor een onderzoekende en nieuwsgierige instelling, maar ook een breed en afwisselend takenpakket nodig. Door mijn brede en praktische werkervaring ben ik iemand die zich bezig kan houden met veel dingen tegelijkertijd, zowel administratief, coördinerend als uitvoerend. Ik vind het leuk om nieuwe contacten te leggen en ben gericht op kansen en mogelijkheden, in het bijzonder voor mensen. Verder ben ik goed in het initiëren van veranderingen en leg graag de basis voor projecten en acties. Ik heb oorzaken en gevolgen snel door en zien verbanden die anderen vaak niet zien. Om deze reden ben ik bij voorkeur in de opstartfase betrokken bij projecten of evenementen. Het is voor mij fantastisch om ergens naar toe te werken en een verbetering tot stan...

Amersfoort (Utrecht)
Accent Management Support biedt parttime secretariële ondersteuning op projectmatige of incidentele basis. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van management en office support, kunnen wij een breed pakket aan diensten leveren. Door zelfstandig, flexibel en proactief te zijn, is onze werkstijl praktisch en doelgericht. Grote en kleine organisaties, verenigingen en stichtingen kunnen gebruikmaken van onze dienstverlening. Dit kan variëren van eenmalig enkele uren tijdsinzet tot wekelijkse parttime ondersteuning op het secretariaat of bij een project. Het uitbesteden van het notuleren van vergaderingen, bijeenkomsten, brainstormsessies en dergelijke behoren eveneens tot de mogelijkheid. Graag willen wij u ondersteunen bij zaken die u of uw secretaresse noodgedwongen moet laten liggen wegens tijdgebrek. De werkzaamheden kunnen op uw kantoor plaatsvinden of vanaf onze eigen werkplek. Wij hebben geen 9 tot 5 mentali...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Smith Training Support en Events is opgericht op 1 februari 2007 en is ook nu nog volop actief als ZZP op de arbeidsmarkt. De Trainingen zijn gericht op het geven van handige truukjes tijdens het werk bij de programma's Word, Excel en Powerpoint aan met met name secretaressen. Ook prima geschikt voor en een ieder die meer wil weten van deze programma's en het zich eigen willen maken. Op het gebied van support ben ik in te huren voor alle en meest voorkomende secretariële ondersteuning. Met mijn kennis en ervaring ben ik direct inzetbaar en maak mij in enkele dagen de materie eigen. Evenementen organiseren is mijn passie. Evenementen van 1 dag tot meerdere dagen. Daarnaast is mijn eigen evenement, het organiseren van verkoopexposities voor (startende) professionele kunstenaars. De drie aspecten kunnen zowel los van elkaar als in één project gedaan worden. Heeft u een geschikte opdracht voor mij...

Losser (Overijssel)
* Interim-diensten op het gebied van: - managementondersteuning - ondersteuning bestuur - begeleiding en coaching van secretarieel medewerkers - reorganisatie van uw secretariaat * Support & services: - projectondersteuning - waarnemen van stichtings- en verenigingssecretariaten - ondersteuning van ondernemingsraden - notuleren van vergaderingen * Advisering - optimalisatie van uw secretariaat - werving en selectie van medewerkers Na mijn opleiding als directiesecretaresse ben ik ruim 20 jaar werkzaam geweest als officemanager (regionaal verantwoordelijk voor meerdere vestigingen) en managementassistente (directieniveau). In mijn loopbaan heb ik ruime ervaring opgedaan op het vlak van uitvoeren en aansturen van ondersteuningsactiviteiten voor: - het secretariaat - de interne (bedrijfs-)organisatie - projecten Daarnaast heb ik als leidinggevende in de omgang met een team van officemanagers en secretariaten en b...

Rosmalen (Noord-Brabant)
Sneller en beter resultaat op de Duitse markt? Dat bereikt u met taccit aan uw zijde. Ik adviseer en ondersteun bedrijven die zaken doen met Duitsland. Taal en cultuur In Duitsland gelden andere regels voor de omgang met zakenpartners dan in Nederland. Dat hebt u misschien al ondervonden. taccit is zeer vertrouwd met de taal en cultuur van beide landen. Uw contacten met Duitse organisaties verlopen beter, wanneer u mijn ruime ervaring als secretaresse inschakelt. taccit als bruggenbouwer taccit overbrugt op professionele wijze de cultuurverschillen met uw Duitse klanten en zakenpartners. Hoe? Zakelijke correspondentie en vertalingen Nuttige kledingtips Handige contactadressen Organisatie van zakenreizen en klantbezoeken Ontvangst op beurzen En meer! Benut uw kansen in Duitsland taccit heeft de ingangen en secretariële expertise die uw bedrijf helpen om kansen in Duitsland beter te benutten. Bespaar tijd en...

Oud Gastel (Noord-Brabant)
Support Unlimited biedt uw organisatie professionele, resultaatgerichte en deskundige managementondersteuning. Voor het goed, ordelijk en efficiënt laten verlopen van bedrijfsprocessen is een goede ondersteuning van het management noodzakelijk. Managementondersteunende professionals zijn vaak de spil in de managementketen. Uw organisatie kan te maken krijgen met een te krappe personeelsbezetting of een piekbelasting tijdens een projectperiode. Sonja Horsthuis biedt u in deze situaties een passende oplossing. Voor tijdelijke vervanging van uw personal assistant/management assistant/directiesecretaresse ben ik, door mijn jarenlange ervaring, direct inzetbaar. Ik voer efficiencyverbeteringen binnen secretariaten door en heb kennis van het HR-werkveld en ervaring met communicatie-/projectwerkzaamheden. Specialties: Support Unlimited biedt u professionele, resultaatgerichte en deskundige managementondersteuning binnen een breed ...

Amsterdam (Noord-Holland)
Mijn naam is Roos van der Steen (1977) en ik heb 14 jaar gewerkt als (directie)secretaresse bij diverse bedrijven. Ik ben proactief, doortastend en flexibel. Ik pas mij gemakkelijk aan werkomstandigheden en/of manager aan, kan goed zelfstandig werken, maar functioneer ook prima in teamverband. Ik ben representatief, sociaal vaardig, discreet, eerlijk en houd van aanpakken en een no-nonsense mentaliteit. Werkzaamheden U kunt mij inschakelen voor allerlei voorkomende secretariële werkzaamheden, waaronder (maar niet beperkt tot): -notuleren; -uitwerken dictaten/correspondentie/teksten; -organiseren (zaken)reizen; -organiseren vergaderingen; -voorbereiden presentaties in Powerpoint; -archiveren. Locatie Ik werk zowel op locatie als vanaf mijn eigen werkplek. Beschikbaarheid Nu zet ik mijn ruime ervaring graag in als secretaresse op flexibele basis. Ik neem u graag werk uit handen, of het nu tijdelijk voor...

Amsterdam (Noord-Holland)
Na ruim 8 jaar op verschillende niveaus ervaring te hebben opgedaan als secretaresse bij diverse internationale ondernemingen, heb ik in 2006 besloten mijn ervaring op interim basis te gaan benutten. Ik heb mij ontwikkeld als een directiesecretaresse pur sang. Ik ben een bevlogen assistente die het als haar doel ziet ervoor te zorgen dat haar manager succesvol kan zijn in zijn/haar werkzaamheden. Dit houdt in dat ik mij niet beperk tot een strikte taakomschrijving, maar ook andere taken op mij neem zolang dit ten goede komt van mijn manager. Door mijn ervaring bij zowel nationaal- als internationaal opererende, private- en beursgenoteerde bedrijven en bij verschillende afdelingen (Directie, juridische zaken, personeelszaken, financiële zaken) heb ik goed inzicht in vrijwel alle bedrijfsprocessen en ben daardoor breed inzetbaar. In juni 2008 heb ik de opleiding tot Professional Organizer afgerond. In de komende jaren wil ik mij voor...

Lelystad (Flevoland)
Langs deze weg wil ik mij graag voorstellen. Mijn naam is Nathalie Tiebesl en dit jaar is All About Finance opgericht. Ik werk met veel plezier bij een bank maar sinds 6 jaar ook als begeleider van particulieren en zakelijke ondernemingen. Van mijn hobby wil ik nu mijn beroep maken. All About Finance bied professionele dienstverlening op het gebied van secretarieel- en boekhoudkunig werk. Als ondernemer houdt u graag uw handen vrij voor het uitvoeren van kernfaciliteiten en het geeft u een gerust gevoel dat uw administratie op orde is. U kunt een beroep op mij doen voor een specifieke opdracht maar ook voor regelmatige terugkerende activiteiten. Ik werk vanuit mijn eigen kantoorruimte maar de werkzaamheden kunnen eventueel ook (deels) verricht worden op de locatie van de opdrachtgever. IK BEN ER VOOR: Een ondernemer die zich nog geen secretaresse kan veroorloven. Een secretaresse die hulp kunt gebruiken. Bedrijven die nog ni...

Lelystad (Flevoland)
Freelancer die een linking pin kan zijn tussen de werkvloer en directie/management? Zoekt u een creatieve, praktische denker en doener met een helikopterview die sociaal, integer en communicatief sterk is? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. Ik pak met enthousiasme zaken aan en wanneer ik eenmaal aan iets begin, doe ik dat met passie en zet ik ook door totdat ik het gewenste resultaat bereikt heb. Ook kunt u mij vragen voor losse opdrachten, zoals het uitwerken van uw interviews/verslagen, verslaglegging van een van uw vergaderingen, kortweg ondersteuning op afstand. Ik ben in de afrondende fase van de HBO Bachelor Bedrijfskunde-opleiding met specialiteit Managementsupport. Ik volg deze opleiding omdat ik het management van een organisatie breder van dienst wil zijn dan alleen op secretarieel vlak (managementrapportages, meedenken aan oplossingen voor organisatieproblematiek). Door mijn praktische insteek zie ik de zaken mi...

Woerden (Utrecht)
3maal-S is een bureau voor secretariële dienstverlening en biedt een compleet dienstenpakket voor bedrijven, stichtingen en verenigingen. 3maal-S biedt alle faciliteiten die garant staan voor een professionele secretariaatsservice. Kortom, 3maal-S zorgt voor continuïteit in uw bedrijf en is een uitkomst voor elk bedrijf dat handen tekort komt. Van telefoonservice tot aan het onderhouden van uw website, van het notuleren van uw vergadering tot het organiseren van een bijeenkomst of symposium: wij bieden u een breed scala aan secretariële faciliteiten. Deze faciliteiten kunt u op uurbasis of projectbasis afnemen. Wij werken in principe vanuit onze vestiging in Woerden, maar wij kunnen ook opdrachten bij u op locatie uitvoeren. Snelheid, accuratesse en gedrevenheid in het werk zijn de kenmerken van 3maal-S. Binnen ons team van goed opgeleide medewerkers krijgt u te maken met een vaste contactpersoon die graag met u mee...

Rijswijk (Zuid-Holland)
Enthousiast werkzaam als personal assistant en secretaresse voor verschillende ZZP-ers. Ik beschik over uitstekende referenties die ik u op aanvraag kan toesturen. Ik beschik over twee diploma's (WO en HBO). Afgeronde opleidingen: 1. HBO Office Management (Hogeschool Schoevers) Extra behaalde diplomas bij Hogeschool Schoevers: directiesecretaresse, managementassistent, Europees secretaresse, Europees certificaat presenteren, typediploma. 2.WO Bestuurskunde (Universiteit Leiden) # achterstallige administratie wegwerken # opzetten van een archief # opzetten / bijhouden klantenbestand # beantwoorden van de telefoon # schriftelijke communicatie (e-mails, brieven etc.) # sociale media onderhouden en/of accounts aanmaken # schrijven van een draaiboek # assisteren bij een beurs of cursusdag # notuleren # powerpoint presentatie maken # bijhouden van uw website # uitjes organiseren # attenties verzorgen voor uw klan...

Druten (Gelderland)
Linda's Raad en Daad levert freelance Management Support. Voor particulieren, zelfstandigen, ondernemers en bedrijven. Bent u op zoek naar ad hoc, tijdelijke of flexibele invulling op het gebied van Management Support? Een virtueel assistent, personal assistant, secretaresse of Office Manager. Neem contact en we bespreken de mogelijkheden voor u. Office Support Secretariële ondersteuning, zoals het bijhouden van uw mail en agenda. Het reserveren van de perfecte locatie met een (potentiële) nieuwe klant. Organiseren van een vergadering inclusief de verslaglegging. Het vinden en bestellen van een relatiegeschenk. Het fungeren als uw rechterhand. Administratief Support Ondersteuning op het gebied van administratie. Een greep uit de werkzaamheden; het bijhouden van uren of kilometers, factureren, debiteuren nabellen, BTW aangifte. Event Management Een business event organiseren; van het idee, de uitnodiging...

Heteren (Gelderland)
PAM Organisatieondersteuning is een bureau voor bestuurs-, management- en organisatieondersteuning en wordt gerund door Paméla Zeylstra. PAM werkt voor kleine zelfstandigen, het midden- en kleinbedrijf, overheid en non-profit organisaties. Opgeleid als directie- en Europees secretaresse bij Schoevers heb ik mijn ruim 20 jaar werkervaring opgedaan: * bij een gemeente, op ambtelijk niveau als secretaresse en coördinator van een secretariaat. Op bestuurlijk niveau als secretaris van een raadscommissie; * als managementassistent en hoofd secretariaat bij een semi overheidsbedrijf; * bij een middelgroot adviesbureau als managementassistent en office manager, met de verantwoordelijkheid voor een vereniging van ruim 100 gemeentebestuurders. PAM biedt naast secretariële ondersteuning ook een professionele notuleerservice onder de naam Notuleren KAN. Bovendien is zij tevens eigenaar van een bureau voor website-ontwikk...

Hoeven (Noord-Brabant)
Wilt u als ondernemer meer vrije tijd? Schakel Sicto in. Sicto biedt secretariële en management ondersteuning volledig afgestemd op uw specifieke wensen. Accuratesse, betrokkenheid en eigen initiatief staan bij Sicto hoog in het vaandel. Het werk dat ik o.a. doe, is: (Complex) agendabeheer Voorbereiden/notuleren vergaderingen en follow-up van de gemaakte afspraken Beheren inboxen e-mail, e-mail screening, acties opvolgen Verzorgen correspondentie Verzorgen mailings/facturering Organiseren promotionele activiteiten, bijv. golfdagen Redigeren van teksten Voorbereiden presentaties Voorbereiden brochures, flyers, uitnodigingen etc. Voorbereiden beleidsstukken Beheren/opzetten personeelsadministratie Opzetten conference calls Boeken van reizen, hotels, diners etc. Archiveren Contactenbeheer Project begeleiding Ik werk op flexibele basis, ongeacht het aantal uren. Dat kan zijn bij u op locatie...

Dordrecht (Zuid-Holland)
Wat? De naam zegt het al: Office Es-sistant is dé secretaresse ondersteuning die u zoekt. Op freelance basis, dus zonder langdurige personeelsverplichtingen. Office Es-sistant werkt alleen die uren die u nodig heeft. Of het nu om een paar uur of paar dagen per week gaat: dankzij Office Es-sistant kunt u vertrouwen op een professionele office assistent aan uw zijde. Zo neemt Office Es-sistant u snel en direct een hoop secretariële werkzaamheden uit handen. U kunt uw tijd immers wel beter besteden. Bent u geïnteresseerd in flexibele secretariële ondersteuning, neem dan contact met mij op. Specialties: Office Es-sistant is inzetbaar op flexibele werkuren/werkdagen; U hoeft geen medewerker in dienst te nemen en te zorgen voor de afdracht van sociale lasten, dat regelt Office Es-sistant; U bepaalt wanneer u (extra) ondersteuning nodig heeft; u betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren; Office Es-sis...

Utrecht (Utrecht)
Bedrijfsassistent.nl is gespecialiseerd in het notuleren van bijeenkomsten: - met een gevoelig of vertrouwelijk karakter; - met complexe thema's; - met groepen of leden; - op het gebied van hrm en organisatieontwikkeling, ondernemerschap en marketing, inspraak en medezeggenschap, gezondheidszorg en onderwijs, belangenbehartiging. Bedrijfsassistent.nl levert een notuliste die is opgeleid op HBO-niveau met 20 jaar werkervaring (o.a. als personal assistant en projectleider) en een brede algemene ontwikkeling. De notuliste notuleert met 'de klant van de klant' voor ogen (de mensen die misschien niet in het overleg zitten maar wel belanghebbend zijn en de notulen ook zullen lezen). Een bijeenkomst is immers nooit doel op zichzelf. Daarom maakt de notuliste een verslag voor een ondernemingsraad dat ook leesbaar is voor medewerkers, een verslag voor een vertrouwenscommissie dat bruikbaar is in verdere besluitvorming, en...

Barendrecht (Zuid-Holland)
ISA Office Support ondersteunt haar relaties niet uitsluitend op het secretariële vlak, doch ook op het gebied van personeelszaken, inclusief werving en selectie. ISA Office Support verzorgt uw werkzaamheden op secretarieel gebied in de meest ruime zin van het woord. Daarnaast coördineert zij gaarne uw opleidingen en is zij in staat - door haar goede contacten met opleiders - deze trainingen voor concurrerende tarieven te organiseren. Ook indien uw website in een nieuw jasje gestoken dient te worden, bent u bij ISA Office Support aan het juiste adres. ISA Office Support staat niet alleen voor kwaliteit, maar zeker voor Integriteit, Servicegerichtheid en Accuratesse. Heeft deze informatie uw interesse gewekt, dan nodig ik u gaarne uit voor aanvullende informatie mijn website te bezoeken. Uiteraard kunt u ook contact met mij opnemen voor een persoonlijke kennismaking. Ik hoop spoedig met u te mogen kennismake...

Rosmalen (Noord-Brabant)
Na jarenlang bij een wereldwijd opererende handelsonderneming als directiesecretaresse werkzaam te zijn geweest, heb ik het roer omgegooid en ben ik aan de slag gegaan als virtueel professional. Ik heb mijn certificering behaald bij de Academie voor Virtueel Professionals. Ik bied secretariële en/of administratieve ondersteuning aan. Dit kan virtueel, maar indien gewenst, ook op locatie. Mijn aanbod bestaat uit diverse pakketten, maar ik ben uiteraard vanaf een paar uur per week of maand inzetbaar. Een combinatie van pakketten of werken op projectbasis behoort eveneens tot de mogelijkheden. Als je opdrachten of werkzaamheden hebt, die niet in één van de pakketten zijn omschreven, vraag het mij dan even. Wellicht is daar een mouw aan te passen. Ook voor het uitwerken van uw transcripties of het notuleren van uw vergaderingen kunt u mij inschakelen. Als virtueel professional, heb ik veel mogelijkheden om u te ond...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Lies Bras, email: l.bras5@kpnplanet.nl Vutter in krisistijd met zeer ruime ervaring als secretaresse/notuliste/stenografe. Opleiding HBS Schoevers stenografie Cursus projectmatig werken Arbeidsverleden Sinds september 2013 vaste notulist op freelance basis bij FOCWA Sassenheim (via Offerti) 2003 - 2012 Gemeente Rotterdam - deelgemeente Prins Alexander secretaresse afdeling beleid 1992 - 2003 Gemeente Rotterdam Dienst Gemeentewerken 2001 - 2003 secretaresse afdeling Milieubeleid: ondersteuning projectleider EU-project elektrische mobiliteit 1992 - 2001 secretaresse afdeling Projectmanagement secretariële ondersteuning grote bouwprojecten in Rotterdam 1981 - 1992 secretaresse Riagg Jeugdafdeling Rotterdam-Zuid 1976 - 1981 secretaresse Katholiek Centr. voor Welzijnsbehartiging 1968 - 1970 secretaresse kindergriffie Arrondissementsrech...

Nijkerk (Gelderland)
HOOGWAARDIGE ONDERSTEUNING BIEDEN ZODAT DE ANDER OPTIMAAL KAN PRESTEREN. > Inzetbaar op afstand als Virtueel Assistent voor alle ondersteunende zaken. Ik noem mezelf liever Virtueel PA. Wanneer u toezichthouder of bestuurder bent, of u hebt een andere functie of bent ZZP-er zonder dat u van een secretaresse gebruik kunt maken dan help ik graag! > Ook dichterbij ben ik graag tot dienst als Bestuursassistent: ik bereid vergaderingen voor en notuleer ze, maar u kunt gerust een breder takenpakket uit handen geven om uw bestuur optimaal te laten functioneren. > Wanneer er tijdelijk in uw organisatie secretariële ondersteuning nodig is, op locatie, dan spring ik in. Heeft u even een directiesecretaresse, management assistent of bestuursassistent nodig dan pak ik de zaken snel en vakkundig op. > Voor al uw notuleerwerkzaamheden bent u bij TopTienPlus op het juiste adres. Een hoogwaardig verslag geheel naar uw wensen. ...

Meppel (Drenthe)
Eenmanszaak gericht op virtuele ondersteuning. Wilt u zich kunnen richten op uw eigenlijke werkzaamheden en niet druk hoeven maken over secretariele taken, dan kan ik u helpen. Als Virtual Assistent (V.A.) ben ik op mijn best! Denk hierbij aan: - (Project)administratie op orde brengen / uitvoeren ( o.a. versturen facturen, opzetten archief) - Secretariële ondersteuning - Ik structureer uw bedrijfsprocessen zodat werkzaamheden effectiever uitgevoerd kunnen worden - Ik zet effectieve en overzichtelijke archiefsystemen op - Social Media Management (oa. opzetten/ bijhouden social media, bijhouden website) - Ik verzorg effectieve brainstormsessies en kan dit ook coördineren voor anderen. De beste oplossing zit al in jezelf. - Evenementen organiseren en zorgen voor een zorgeloos en geslaagd event. - Adviseur / rechterhand van de manager - Personal Assistant Voor een ervaren en gedegen secretariaat bent u bij M. Vlasv...

Baarn (Utrecht)
Beschikbaar voor PA- en PMO-rollen in Midden-Nederland P3O® | PRINCE2® | Professional Scrum Master | Schoevers Als drijvende kracht achter KeyFlex interim | projects ben ik inzetbaar als ondersteuner van programmamanagers of als rechterhand van bestuurs- en directieleden. Gerenommeerde organisaties (van bedrijfsleven, overheid tot politiek) gaven me de kans mijn expertises in de praktijk te brengen. Met een schat aan ervaring weet ik in nieuwe situaties snel mijn weg te vinden en de rol te vervullen die wordt verwacht. Als ontzorger denk ik graag mee én vooruit om zo veel mogelijk werk uit handen te nemen; transparant en resultaatgericht. Mocht ik binnen uw organisatie van toegevoegde waarde kunnen zijn dan is het contact zo gelegd. +31 (0)629 433 995 info@keyflex.nl www.keyflex.nl ____________________________________________________________ KeyFlex, vraagstuk wordt oplossing __________________________...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025